ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα κέρδη των εταιρειών πρέπει να περνάνε μέσα από το…”Ρίξιμο” του πελάτη!

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
09/11/2010
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Διαβάστε Επίσης

EIOPA: Σε 6 σημεία η απλοποίηση του ρυθμιστικού πλαισίου

Call for Evidence από την EIOPA για τις συντάξεις καθορισμένων εισφορών

Oct 21, 2025
Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

Oct 21, 2025
Το δόγμα της Morax ήταν και είναι  ότι τα “Κέρδη” πρέπει να περνάνε μέσα από το “Συμφέρον” του πελάτη.  Η πολυεθνική Procter & Gamble, ωστόσο, το αντικατέστησε με το “Ρϊξιμο” του πελάτη. Θα πείτε έτσι είναι οι business… H EKE όμως λέει άλλα πράγματα!
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 21, 2025
Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025 - Updated on Oct 21, 2025
Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Η Groupama έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Groupama έκανε πράξη τη δημιουργία του νέου Κέντρου των Παιδικών Χωριών SOS στη Θεσσαλονίκη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς συνδέεται με την ισχυρή οικονομία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς συνδέεται με την ισχυρή οικονομία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Δείτε στο Video τη συζητήθηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών
Video

Δείτε στο Video τη συζητήθηκε στην 7η Συνδιάσκεψη Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Τα κρίσιμα ζητήματα και οι διεκδικήσεις στην ατζέντα των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα κρίσιμα ζητήματα και οι διεκδικήσεις στην ατζέντα των διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025

Comments 1

  1. Mikellis Christou says:
    15 years ago

    Σχετικά με την παρουσίαση Ariel απλά μαθηματικά το τι χρειάζεται είναι  κάποιος να είναι ενημερωμένος καταναλωτής αλλά και να έχει της στοιχειώδης γνώσεις να μπορεί να καταλάβει κάποια πράγματα και όχι να προωθούν ένα μήνυμα λες και έχουν ανακαλύψει τον τροχό.
    1)      Η συσκευασία λέει ότι το προϊόν έχει 10% δωρεάν προϊόν από την προηγούμενη συσκευασία 18 +2 μεζούρες 2 δωρεάν  σε σχέση με 20 μεζούρες που είχε η προηγούμενη συσκευασία. Συνεπώς με απλά μαθηματικά 20 Χ 10% = 2 μεζούρες και η ΤΙΜΗ του προϊόντος είναι πιο φθηνό δηλαδή η προηγούμενη συσκευασία ένα η τιμή του ήταν 10 ευρώ με την νέα συσκευασία η τιμή θα έπρεπε να είναι 9 ευρώ κάτι που ο πανέξυπνος που ξεκίνησε αυτό το μήνυμα δεν γράφει  .
    Ο σωστός καταναλωτής και έξυπνος άνθρωπος το πρώτο πράγμα που έχει να κάνει είναι να συγκρίνει τις τιμές και όχι το τι γράφει η συσκευασία .
     
    2)      Γι αυτούς που γνωρίζουν και έχουν τις απλές στοιχειώδης γνώσεις τότε θα γνώριζαν ότι παγκοσμίως οι εταιρείες απορρυπαντικών δημιουργούν πιο συμπυκνωμένα προϊόντα για αυτό και από 1,5 λτ τώρα η συσκευασία είναι 1,4 λτ.
    Είμαι σίγουρος πως αρκετοί διαβάζοντας αυτό το μήνυμα θα αντιληφθούν ότι η φωτογραφία έχει δύο όψεις και εξαρτάτε από πια μεριά είναι η σωστή όψη.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

    Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Call for Evidence από την EIOPA για τις συντάξεις καθορισμένων εισφορών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • «Αρκετά» με τα fake news για τα εμβόλια! Ο ΕΟΔΥ  δημιουργεί γραφείο εντοπισμού και απάντησης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • CROMAR Proactive Cyber Insurance: Ο Μύθος της Ψηφιακής Ασπίδας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ