ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Marketing & Sales

10 Ερωτήσεις για τη Συλλογή Πολύτιμων Στοιχείων

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
26/02/2014 - Updated on 22/01/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
δεδομένα_πελατών_logo
Share on Facebook

δεδομένα_πελατών_logoΌταν οι πελάτες, σας αποκαλύπτουν τις προσωπικές και οικονομικές πληροφορίες τους, αποκτάτε μια σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους που δεν πρέπει να χάσετε – κατά λάθος ή όχι. Οι πελάτες σας δεν θέλουν να τους ενοχλείτε κάθε δύο λεπτά, να αποκαλύπτετε τις πληροφορίες τους σε τρίτους ή ακόμη χειρότερα, να τις εκθέτετε στο διαδίκτυο.

Η συλλογή προσωπικών δεδομένων είναι μια δύσκολη διαδικασία που απαιτεί απόλυτη εχεμύθεια και σωστή επικοινωνία καθώς αποκαλύπτονται διάφορες πτυχές τις ιδιωτικής ζωής. Αλλά όταν γίνει σωστά, τα οφέλη θα μπορούσαν να υπερτερούν των κινδύνων. Η σωστή αξιοποίηση των στοιχείων που έχετε συλλέξει από τους πελάτες σας μπορεί να οδηγήσει στην καλύτερη ικανοποίησή τους, με λιγότερη επαφή (όσον αφορά τη συλλογή στοιχείων) και μεγαλύτερα κέρδη.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Η συγκέντρωση ευαίσθητων πληροφοριών από τους πελάτες δεν είναι κάτι που οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων θα πρέπει απλά να συλλέγουν και να συνθέτουν. Για το λόγο αυτόν, σας παρουσιάζουμε 10 βασικές ερωτήσεις για να προβληματιστείτε, πριν έρθετε σε επαφή με τους πελάτες σας:

1. Δεν έχω χρόνο να αφιερώσω στους πελάτες μου, θέλω μόνο τα χρήματά τους. Είναι τόσο σημαντική η συλλογή δεδομένων;

Χωρίς πελάτες, δεν υπάρχει επιχείρηση. Γνωρίζοντας ποιοι είναι και τι θέλουν, μπορείτε να επενδύσετε σε πιο αποτελεσματικό μάρκετινγκ, να αυξήσετε την εμπιστοσύνη τους σε εσάς και το πιο σημαντικό όλων – να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Σύμφωνα με τον Jeff Tanner, Καθηγητή Μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο Baylor και διευθυντής του σχολείου “Business Collaboratory” «η συλλογή δεδομένων, σας βοηθά να γνωρίζετε τον κάθε πελάτη σας ξεχωριστά, δίνοντάς του την αίσθηση της ειδικής μεταχείρισης που αναζητά. Εκτός των άλλων, οι σωστές πληροφορίες μπορεί να σας δώσουν τη δυνατότητα να προσφέρετε παραπάνω υπηρεσίες αυξάνοντας τις τιμές αγοράς σε υψηλότερα περιθώρια κέρδους, παρέχοντας παράλληλα την καλύτερη αξία για τους πελάτες επειδή τους προσφέρετε τις υπηρεσίες που θέλουν».

2. Ποια τα είδη των προσωπικών δεδομένων που θα πρέπει να συλλέγω και γιατί;

Ξεκινήστε με τα βασικά, όπως ονόματα πελατών, διεύθυνσης φυσικού και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτά σας επιτρέπουν να προσαρμόσετε την επικοινωνία σας μαζί τους, να τους ενημερώσετε για καινούργια προϊόντα και να επικοινωνήσετε μαζί τους, αν υπάρξουν τυχόν προβλήματα με τις υπηρεσίες που τους προσφέρετε. Εκτός από αυτά, στοιχεία όπως η ηλικία, το επάγγελμα και το φύλο είναι υψίστης σημασίας για ευνόητους λόγους.

Όπως αναπτύσσετε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σας, ο Tanner προτείνει, να γίνεται βαθύτερη ανάλυση των χαρακτήρων τους ζητώντας στοιχεία σχετικά με τις προσωπικότητές τους, τις αξίες τους αλλά και τον τρόπο ζωής τους. Για παράδειγμα, αν έχετε στην κατοχή σας ένα κατάστημα επίπλων και ανακαλύπτετε μέσα από την ανάλυση αναγκών ότι ο πελάτης σας έχει παιδιά, θα μπορούσατε σε βάθος χρόνου να του κάνετε προτάσεις και για παιδικά έπιπλα.

3. Ποια δεδομένα συναλλαγών θα πρέπει να συλλέγω και γιατί;

Η καταγραφή και ανάλυση του ιστορικού των συναλλαγών του κάθε πελάτη – τι αγόρασαν από εσάς, πότε και πόσο συχνά – σας βοηθά να γνωρίζετε ποια προϊόντα και υπηρεσίες να τους προσφέρετε στο μέλλον. Εταιρείες όπως η Amazon είναι πρωτοπόρες στη χρήση αυτού του ισχυρού εργαλείου Marketing, επίσης γνωστό ως “basket analysis” το οποίο αυτόματα παρέχει πληροφορίες, πολλές φορές εντυπωσιακά εξατομικευμένες, σχετικές με προϊόντα που βασίζονται σε προηγούμενες αγορές.

4. Ποιοι είναι οι καλύτεροι τρόποι για να συλλέξει κανείς δεδομένα πελατών;

Μπορείτε να ξεκινήσετε με τη συσσώρευση δεδομένων κάθε φορά που υπάρχει επικοινωνία με το γραφείο σας – τηλεφωνικά ή διαδικτυακά με την εξυπηρέτηση πελατών, στο κατάστημα με έναν πωλητή ή μέσω διαδικτυακής έρευνας ή διαγωνισμού, συμβουλεύει ο Tanner.

5. Πώς θα πρέπει να τα οργανώσω και να τα αποθηκεύω;

Μόλις αποκτήσετε τα δεδομένα πελατών που θέλετε, το να τα «πετάξετε» σε ένα υπολογιστικό φύλλο του Excel δεν θα σας βοηθήσει. Ο καλύτερος, λιγότερο χρονοβόρος και οικονομικά αποδοτικότερος τρόπος για την αποθήκευση, παρακολούθηση και αναγνώριση των δεδομένων σας, σύμφωνα με τον Tannerι, είναι να χρησιμοποιήσετε ένα πρόγραμμα διαχείρισης πελατών γνωστό και ως CRM. Εύκολα στη χρήση και δωρεάν προγράμματα για τη διαχείριση πελατών είναι οι εφαρμογές Asana & Insightly

6. Πώς μπορώ να προστατεύσω καλύτερα τα προσωπικά και οικονομικά δεδομένα των πελατών μου;

Η κρυπτογράφηση όλων των δεδομένων των πελατών σας είναι το πρώτο βήμα στην προστασία τους. Αυτό περιλαμβάνει ονόματα, ηλεκτρονικές και φυσικές διευθύνσεις, αριθμούς πιστωτικών καρτών, καταναλωτικές συνήθειες και άλλα ευαίσθητα δεδομένα που σας έχουν εμπιστευτεί.

Βέλτιστες πρακτικές για την κρυπτογράφηση των δεδομένων διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο. Καλό θα ήταν να εξετάσετε την πρόσληψη ενός ειδικού ασφαλείας δεδομένων για να αναλάβει το έργο αυτό για σας.

Αν προσλάβετε έναν τρίτο να συλλέξει και να αποθηκεύσει τα δεδομένα των πελατών σας, να είστε σίγουροι ότι χρησιμοποιεί τα υψηλότερα πρότυπα κρυπτογράφησης.

7. Πώς μπορώ να είμαι σίγουρος για τη νομιμότητα των πράξεων μου;

Το μόνο που απαιτεί ο νόμος από εσάς κατά τη συλλογή δεδομένων πελατών είναι να δημιουργήσετε όρους και προϋποθέσεις, συμπεριλαμβανόμενης και μιας πολιτικής προστασίας προσωπικών δεδομένων για τους πελάτες σας, συμβουλεύει ο Tanner.

8. Είναι σωστό να πουλάω τις πληροφορίες του πελάτη μου σε τρίτους για εμπορικούς σκοπούς;

Η επιλογή είναι δική σας. Πολλές εταιρείες τα εκμεταλλεύονται – και μάλιστα κερδοφόρα. Αλλά να έχετε υπόψη σας ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να αποξενώσει τους πελάτες σας. Και οι πελάτες δεν συγχωρούν εύκολα. Ιδιαίτερα εάν νιώσουν ότι τους εκμεταλλεύεστε.

Αν χρησιμοποιείτε τα δεδομένα των πελατών σας, π.χ. τις λίστες των ηλεκτρονικών διευθύνσεων για να προωθείτε προσφορές άσχετες με το αντικείμενό σας τότε γίνεστε κουραστικός. Αν χρησιμοποιηθούν όμως για τη συλλογή πληροφοριών με σκοπό την πρόσθετη αξία στις υπηρεσίες, τότε γίνεστε χρήσιμος συνεργάτης.

Αν αποφασίσετε να πουλάτε τα προσωπικά δεδομένα των πελατών σας σε τρίτους, θα πρέπει να το αναφέρετε ξεκάθαρα στους όρους και τις προϋποθέσεις.

9. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να επωφεληθείτε από τη συλλογή προσωπικών δεδομένων;

Η μόχλευση των δεδομένων μπορεί να προσφέρει προστιθέμενη αξία στον πελάτη σας και να σας δημιουργήσει μεγαλύτερο πλεονέκτημα. Τα δεδομένα των πελατών, σας βοηθάνε να δημιουργήσετε μια σαφή εικόνα για το καταναλωτικό κοινό που απευθύνεστε, ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να επικοινωνήσετε μαζί τους, πώς να διαφημιστείτε και τι θέση έχετε στην αγορά..

Όταν έχετε εντοπίσει τον κατάλληλο πελάτη και πραγματικά έχετε κατανοήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες του, μπορείτε να του προσφέρετε υπηρεσίες κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του για να τον δελεάσετε, το οποίο θα πρέπει με τη σειρά του να αυξήσει τις πωλήσεις σας.

10. Ποια είναι μερικά κοινά λάθη που πρέπει να αποφύγετε;

Ίσως το χειρότερο που μπορείτε να κάνετε, σύμφωνα με τον Tanner, είναι, να κατακλύσετε τον πελάτη σας με πάρα πολλές ερωτήσεις σε μια χρονική στιγμή. Αλλά και να συλλέγετε δεδομένα χωρίς να τα χρησιμοποιείτε κάνοντας μάλιστα υποθέσεις σχετικά με τις ανάγκες τους.

Tags: επιμόρφωση
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

by Νίκος Μωράκης
Jun 13, 2025
ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Ορόσημο για την Hellas Direct: Με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2 μπήκε στην αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών του Χρηματιστηρίου Κύπρου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ορόσημο για την Hellas Direct: Με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2 μπήκε στην αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών του Χρηματιστηρίου Κύπρου

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
banner-250-300-2024png
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ