ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

10 Κορυφαία Μυστικά των Πωλήσεων

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
10/02/2014 - Updated on 22/01/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
10 Κορυφαία Μυστικά των Πωλήσεων
Share on Facebook

μυστικά των πωλήσεωνΤο μεγαλύτερο μυστικό στις πωλήσεις είναι να κάνεις φίλους. Να πείσεις έναν άγνωστο να δει τον κόσμο όπως εσύ τον βλέπεις. Άμα το καταφέρεις αυτό, όλα τα άλλα θα πάρουν το δρόμο τους.

Οι πωλήσεις είναι μια μελαγχολική και δύσκολη δουλειά. Από τη μια πλευρά ο κόσμος τις κατακρίνει και από την άλλη μια επιχείρηση δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς αυτές. Μέχρι να υπάρξει μια πώληση, δεν υπάρχει καμία επιχείρηση. Σχεδόν όλοι μας έχουμε κατακρίνει αυτό το επάγγελμα, με τους περισσότερους από εμάς σταδιακά να το εκτιμάμε καθώς οι ικανότητές μας βελτιώνονται και συνειδητοποιούμε την αξία των πωλήσεων.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Ένας Ηγέτης, εκτός των άλλων, πρέπει να είναι και ένας εξαιρετικός πωλητής. Να έχει μεταδοτικότητα και να γίνετε πειστικός. Η πώληση είναι η τέχνη του να μπορείς να πείσεις κάποιον να πιστέψει σε εσένα και να αγοράσει την ιδέα σου, την υπηρεσία σου, το προϊόν σου επενδύοντας σε εσένα ή στην επιχείρησή σου.

Αντιλαμβανόμενοι την αξία των πωλήσεων σας παρουσιάζουμε 10 μυστικά που θα εκτοξεύσουν την επικοινωνία σας στα ύψη!

1. Να πιστεύετε στο προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάτε:

Είστε πεπεισμένοι για το προϊόν ή την υπηρεσία που πουλάτε; Η έλλειψη αποφασιστικότητας θα είναι ορατή αν και εσείς οι ίδιοι δεν πιστεύετε στο προϊόν σας, δημιουργώντας κενό στην επικοινωνία σας με τον πελάτη.

2. Να είστε σαφής και ξεκάθαροι:

Όταν πουλάτε, μη χρησιμοποιείτε πολύπλοκες έννοιες. Αναδείξτε τον εαυτό σας, αντί να προσπαθείτε να εξηγήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας γρήγορα, απλά και με σαφήνεια. Το μεγαλύτερο πρόβλημα στις πωλήσεις είναι η σύγχυση του πελάτη. Η σύγχυση οδηγεί σε προβληματισμό, ο προβληματισμός οδηγεί σε δεύτερες σκέψεις  και οι δεύτερες σκέψεις οδηγούν σε αρνητικές αποφάσεις.

3. Η πίεση είναι μια τεχνική:

Η δημιουργία φόβου, αβεβαιότητας και αμφιβολίας στο μυαλό του πελάτη σας μπορεί να οδηγήσει σε θετικά αποτελέσματα. Ερεθίσματα σαν αυτά οδηγούν σε σοβαρή εξέταση της ιδέας σας. Το μυστικό όμως σε αυτή την τακτική είναι να αναφερθείτε στους πιθανού κινδύνους ΜΟΝΟ μια φορά. Μην προσπαθείτε να τους το υπενθυμίζετε συνέχεια γιατί είναι πολύ πιθανό να τους νευριάσετε. Τα νεύρα δεν θα βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου σας.

4. Γνωρίστε τον πελάτη σας:

Βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει σωστή έρευνα για τους πιθανούς πελάτες σας. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε εκ τον προτέρων τις προτεραιότητές τους και τις ανάγκες τους. Ο κάθε πελάτης θέλει ιδιαίτερη μεταχείριση. Είναι λάθος να χρησιμοποιείτε την ίδια τακτική σε όλους. Εκτός τον άλλων φαίνεστε και εσείς οι ίδιοι πιο δυνατοί, με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση. Σίγουρα δεν θέλετε να είστε ο αδιάφορος πωλητής που σας παίρνει τηλέφωνο και δεν ξέρει ούτε ποιοι είστε αλλά ούτε και τι δουλειά κάνετε.

5. Δώστε προσοχή στην παρουσίαση:

Μια πετυχημένη παρουσίαση είναι κρίσιμο στάδιο στη διαδικασία της πώλησης. Δουλέψτε την, προσαρμόστε την στο χαρακτήρα σας και δώστε τον καλύτερο εαυτό σας δίνοντας προσοχή στη λεπτομέρεια. Μόνο έτσι θα μαγνητίσετε τον υποψήφιο αγοραστή. Κάντε την ίδια ερώτηση στον εαυτό σας κάθε φορά που δίνετε μια παρουσίαση. «Υπάρχει σωστή ροή στα λεγόμενά μου; Πείθω;».

6. Δείξτε πάθος και ενθουσιασμό:

Ας είμαστε ρεαλιστές. Οι περισσότερες παρουσιάσεις είναι βαρετές! Δημιουργείστε μια παρουσίαση ξεχωριστή. Διαφορετική από όλες τις άλλες. Ο ενθουσιασμός είναι μεταδοτικός – ακριβώς όπως ένα χασμουρητό.

7. Αν δεν γνωρίζετε την απάντηση, πείτε το:

Οι πελάτες θα κάνουν δύσκολες ερωτήσεις, και δεν μπορείτε να ξέρετε πάντα την απάντηση. Υπάρχει πάντα και η περίπτωση το πρόσωπο που κάνει τις ερωτήσεις να θέλει να σας δοκιμάσει, γνωρίζοντας την απάντηση στην ερώτηση που σας κάνει. Οπότε καλό θα ήταν να είστε ειλικρινείς. Είναι πολύ δύσκολο να αποκατασταθεί η αξιοπιστία.

8. Απαντήστε στις ερωτήσεις άμεσα και ξεκάθαρα:

Αν σε μια ερώτηση δώσετε «απάντηση πολιτικού» – με άλλα λόγια, αν δεν απαντήσετε στην ερώτηση – η αξιοπιστία σας θα μειωθεί και θα βλάψει τις πιθανότητές σας να κλείσετε την πώληση.

9. Το χιούμορ είναι ένα πολύ καλό εργαλείο:

 Χρησιμοποιήστε αστείες ιστορίες για να σπάσετε τον πάγο. Σκεφτείτε έξυπνους τρόπους να κατευθύνετε τη συζήτηση έτσι ώστε να δημιουργήσετε μια ευχάριστη ατμόσφαιρα. Για παράδειγμα, αντί για επαγγελματικές κάρτες χρησιμοποιείστε σφραγίδα, είναι έξυπνο, φιλικό προς το περιβάλλον και ποτέ δεν θα ξεμείνετε.

10. Μπορείτε πάντα να γίνετε καλύτεροι: 

Οι πωλήσεις είναι τέχνη, όχι επιστήμη. Πράγμα που σημαίνει ότι ποτέ δεν είναι τέλεια και πάντα μπορεί να βελτιωθεί. Ακόμα και αν υπάρχουν τυποποιημένες τεχνικές πωλήσεων, αυτές εξελίσσονται συνέχεια και προσαρμόζονται στο χαρακτήρα του καθενός. Αυτό που έχετε να κάνετε είναι να ακονίσετε την τέχνη σας και να μοιραστείτε τις τεχνικές σας.

 

Tags: επιμόρφωση
new-cover-insurancegif

Related Posts

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Nέες ευκαιρίες για τις ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του Πολιτισμού, της Τέχνης και του Τουρισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025 - Updated on May 21, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Να υπάρξει πλαίσιο στήριξης από την πολιτεία για τους κατόχους προγραμμάτων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Interamerican: Εισάγει την υπηρεσία Tele – Underwriting για απλή, γρήγορη και αξιόπιστη ασφαλιστική αξιολόγηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων

by Βίκυ Γερασίμου
May 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
asfalia-kinitwn-insurancegif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ