ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

“Μια εταιρεία είναι βιώσιμη από και για τους πελάτες της”

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
26/09/2012 - Updated on 04/01/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook
O Γ.  Μαυρέλης, Γεν. Διευθυντής Ασφαλιστικών Εργασιών Interamerican

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ”, ο Γιώργος Μαυρέλης, νέος Γενικός Διευθυντής Ασφαλιστικών Εργασιών του Ομίλου Interamerican και επί μία εξαετία Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων   Marketing, μιλά για τον εκσυγχρονισμό της Εταιρείας, στη διαδικασία του οποίου έπαιξε και ο ίδιος ηγετικό ρόλο:

Ερώτ.: Tο anytime.gr της Interamerican έχει γράψει ιστορία και έχει φέρει μια μεγάλη αναστάτωση στην ασφαλιστική αγορά… Πείτε μας πώς ξεκίνησε αυτή η ενέργεια, πού χρειάστηκε περίσσευμα τόλμης;

Διαβάστε Επίσης

ΑΦΟΙ Παπαγιάννη & Intercomm Foods: Πώς με την ασφάλιση εξασφαλίστηκε η συνέχεια μετά τον Daniel

ΑΦΟΙ Παπαγιάννη & Intercomm Foods: Πώς με την ασφάλιση εξασφαλίστηκε η συνέχεια μετά τον Daniel

Jun 3, 2025
Διαψεύδεται η φημολογία περί εξαγοράς της Interamerican από την ΕΤΕ

Διαψεύδεται η φημολογία περί εξαγοράς της Interamerican από την ΕΤΕ

Jun 3, 2025

 

 

 

Αν μελετήσουμε τις αγορές σε όλες τις ανεπτυγμένες χώρες στις οποίες η ασφαλιστική βιομηχανία κατέχει ιδιαίτερα σημαντική θέση και η ασφαλιστική συνείδηση του πληθυσμού είναι αναπτυγμένη, θα παρατηρήσουμε την ύπαρξη και τη λειτουργία αρκετών παράλληλων Δικτύων Διανομής.Τα Δίκτυα Ασφαλιστικών Συμβούλων απαρτίζονται κυρίως από επαγγελματίες Financial Planners, οι οποίοι προσφέρουν σύνθετα και εξειδικευμένα ασφαλιστικά προγράμματα, αλλά και υψηλού επιπέδου ασφαλιστικές υπηρεσίες στους πελάτες τους. Οι συνέργειες ασφαλιστικών εταιρειών και τραπεζικών ιδρυμάτων έχουν δημιουργήσει το Δίκτυο Bankassurance, μέσω του οποίου προωθούνται ασφαλιστικά προγράμματα σε διάφορους τομείς, προσαρμοσμένα στις εκάστοτε ανάγκες του πελατολογίου των τραπεζών, ενώ όσον αφορά στα Δίκτυα Μεσιτών και ανεξάρτητων Συνεργατών, αυτά έχουν τη δική τους πολύ σημαντική θέση στην αγορά. Ανάλογη κατάσταση διαμορφώνεται, με πρωτοπόρο την Interamerican, σταδιακά και στη χώρα μας. Επισημαίνω ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες οφείλουν να αντιληφθούν τις σημερινές αυξανόμενες απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή, ο οποίος είναι περισσότερο από ποτέ ενημερωμένος, ευαίσθητος, επιλεκτικός, «κινητικός» και λιγότερο πιστός στις εταιρείες. Αυτός ο νέος κόσμος πλέον ενημερώνεται, αγοράζει, συνομιλεί, ακόμα και «επαναστατεί» μέσω του διαδικτύου και η ασφαλιστική αγορά οφείλει να έχει θέση και εκεί, προσφέροντας απλά και σύγχρονα προϊόντα. Αυτό συμβαίνει παντού, σε ολόκληρο τον κόσμο.

Το Δίκτυο των Πρακτόρων με τους οποίους συνεργάζεστε, δεν αντέδρασε για τον άμεσο ανταγωνισμό του Anytime;

Οτιδήποτε καινούργιο δημιουργεί ερωτήσεις, σκέψεις, ενστάσεις και προβληματισμό. Η Interamerican με πλήρη διαφάνεια και ειλικρίνεια, από την πρώτη στιγμή, εξήγησε σε όλους τους συνεργάτες της τη στρατηγική της για ανάπτυξη όλων των καναλιών διανομής των προϊόντων της. Η στρατηγική αυτή εκφράζει μια απόλυτα πελατοκεντρική προσέγγιση, καθώς επιθυμία μας είναι τελικά η διευκόλυνση του πελάτη στην επαφή του με την Εταιρεία. Επιπλέον, η Interamerican έδωσε σε όλους τους συνεργαζόμενους Πράκτορες και Μεσίτες τη δυνατότητα να διαθέτουν και οι ίδιοι το αντίστοιχο πρόγραμμα του Anytime στους δικούς τους πελάτες. Σήμερα, μετά από ενάμισι περίπου χρόνο λειτουργίας, το Anytime δεν αποτελεί κύριο θέμα συζήτησης με τους συνεργάτες μας, οι οποίοι έχουν αποδεχθεί αυτή την αναπόφευκτη πραγματικότητα, ενώ παράλληλα έχει αυξηθεί η παραγωγή τους για την Εταιρεία μας.

Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ, τεύχος 12, Σεπτέμβριος 2012. Γίνετε συνδρομητές στο asfalistikomarketing.gr και αποκτήστε πρόσβαση σε όλα τα άρθρα, όλων των τευχών του περιοδικού. Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε 210 9578130-2 ή επισκεφθείτε την ιστοσελίδα https://www.asfalistikomarketing.gr

Tags: Interamerican
new-cover-insurancegif

Related Posts

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση ΕΕΑ για αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου  στο ΔΣ της AMICE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου στο ΔΣ της AMICE

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Με πλάνο μετασχηματισμού το Επικουρικό Κεφάλαιο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επικουρικό Κεφάλαιο: Πλειοδοτικός διαγωνισμός για 13 ακίνητα

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025

Comments 3

  1. ΚΩΣΤΑΣ says:
    13 years ago

    ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ , ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.   ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ 6% Ο ΑΣΦΑΛΕΙΟΜΕΣΙΤΗΣ ΕΩΣ 15% Ο ΠΡΑΚΤΟΡΑΣ  ΕΠΙ ΤΩΝ ΜΙΚΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ,  Π.Χ. ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΜΙΚΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 200,00 ΕΥΡΩ  Η ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ  30,00 ΕΥΡΩ , ΕΑΝ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ ΜΑΣ ΜΕΣΩ ΟΡΟ 25%   ΜΕΝΟΥΝ  22,50 ΕΥΡΩ  ( ΤΙ ΜΑΣ ΜΕΝΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΣ ; )
     ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΟΙΒΗ ΜΑΣ , ΓΙΑ ΤΟ SERVICE ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΕΝΟΣ ΕΞΑΜΗΝΟΥ   , ΕΙΣΠΡΑΞΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ ,
    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΤΟΥ  ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ , ΕΡΓΑΣΙΕΣ
    ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ , ΛΟΓΩ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ , ΑΛΛΑΓΗ ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ , ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ , ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ
    ΠΙΝΑΚΙΔΑΣ , ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ , ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΞΥΠΝΑΝΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ
    ΛΟΓΩ ΣΟΒΑΡΗΣ ΖΗΜΙΑΣ , ΜΕ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ Ή ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΑΤΥΧΗΜΑ
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΑΜΟΙΒΗ.
    ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
    ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ , ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ , ΠΡΟΣΘΕΤΩΝ
    ΠΡΑΞΕΩΝ , ΕΚΔΟΣΗ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΚΑΡΤΩΝ , ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ , ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΩΝ , ΠΟΛΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΈΚΔΟΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ , ΠΟΥ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ 
    ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ , ΔΙΟΤΙ ΔΑΠΑΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ,
    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ , ΡRIDER , ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΕΙΔΗ ΧΑΡΤΙ , ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ , ΜΕΛΑΝΙ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ , ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΕΞΟΔΑ , ΕΞΟΔΑ INTERNET , ΕΝΟΙΚΙΑ , KOINOXΡΗΣΤΑ , ΕΞΟΔΑ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ Ο.Α.Ε.Ε. , ΑΜΟΙΒΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ.
    ΧΩΡΙΣ ΠΑΛΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ ΑΜΟΙΒΗ

     
     
    ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΗ
    ΑΣΦ ΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ.. ………..ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ SERVICE ……,

    ΕΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΠΡΟΪΟΝ ΕΧΕΙ SERVICE ΤΟ ΟΠΟΙΟ.. .………ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ

    Reply
  2. ΚΩΣΤΑΣ says:
    13 years ago

    ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ INTERNET
    ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΜΙΣΘΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ !!!

    ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ , ΔΗΛΑΔΗ  ΕΚΤΕΛΟΥΜΕ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ

    Reply
  3. ΑΡΓΥΡΩ ΚΟΥΚΟΥΛΑ says:
    13 years ago

     
    Ἡ πολλή διαμεσολάβησις προκαλεῖ πολλή γραφειοκρατία κι αὐτή μέ τήν σειρά της ἀδιαφάνεια καί στρέβλωσι.
    Ἡ αὐτοματοποίησις τῶν συναλλαγῶν πού κρατᾷ διαφανή  τήν σχέσι τῶν ἐμπλεκομένων εἶναι καί θεμιτή καί ἀναπόφευκτη στήν ἀγορά πού ἐπικαλεῖται δημοκρατική δομή.
    Ὁ παλιός ρόλος τοῦ  ασφαλιστη-πωλητή   ἔχει καιρό τώρα μετασχηματιστεῖ  σέ ρόλο συμβούλου μέ ἀποδείξεις, ἀκριβῶς ὅπως ὁ δικηγόρος ἔχει μετατραπεῖ σέ νομικό σύμβουλο ἐπειδή ὁ πελάτης τείνει στόν πόλίτη.
    Τά ἐπαγγέλματα καί οἱ ἐπαγγελματίες  πού ἐπικεντρώνονται στήν ἀστική εὐθύνη πού ἀπορρέει ἀπό τήν ἄσκησί τους εἶναι πάντα ἀπαραίτητα στήν ἀγορά ἀκριβῶς ἐπειδή ἡ ἀγορά  χρειάζεται τήν ποιότητα ὡς ἄλλοθι,προκειμένου  νά μήν ἀπολογεῖται γιά τά κέρδη της.
     

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ