Ασφαλιστικές Ειδήσεις

4,6 αστέρια στα 5 δίνουν στην ΑΧΑ οι ασφαλισμένοι

rating

Η ΑΧΑ, πιστή στις αξίες της, εγκαινίασε τον Φεβρουάριο του 2018, το Transparent Customer Feedback, ένα πρωτοποριακό εργαλείο διαδραστικής επικοινωνίας με τους πελάτες της, μέσω του οποίου οι ασφαλισμένοι μπορούν εύκολα και γρήγορα να εκφράσουν δημοσίως τη γνώμη τους για την αποζημίωσή τους.

Η Εταιρεία, μέσω της νέας υπηρεσίας αξιολόγησης, ξεκίνησε έναν ειλικρινή διάλογο με τους πελάτες της, δίνοντας έμφαση στις αξίες της διαφάνειας και της αξιοπιστίας. Μετά την αποζημίωσή του ο ασφαλισμένος αξιολογεί και σχολιάζει την εμπειρία του, η οποία δημοσιεύεται αυτόματα από την eKomi (εταιρεία συγκέντρωσης και διαχείρισης ανατροφοδότησης) στον ιστότοπο της ΑΧΑ. Ταυτόχρονα, ενεργοποιείται εσωτερικός μηχανισμός για την εξατομικευμένη πληροφόρηση και εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη. Με αυτόν τον τρόπο, η ΑΧΑ βρίσκεται κοντά στους ασφαλισμένους της και «ακούει» προσεκτικά τις ανάγκες τους, με στόχο τη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών της και την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.

Από την έναρξη λειτουργίας της έως και σήμερα, η συνολική αξιολόγηση των πελατών παραμένει σταθερά σε πολύ υψηλά επίπεδα, συγκεντρώνοντας 4,6/5 αστέρια. Συγκεκριμένα, από το σύνολο των 512 κριτικών που έχουν δημοσιεύσει οι ασφαλισμένοι της ΑΧΑ μέσω της υπηρεσίας, το 92% έχει εκφραστεί θετικά για την Εταιρεία, το 3% με ουδέτερα σχόλια, ενώ αρνητικά έχει εκφραστεί το 5% των πελατών.

Επιλεγμένα σχόλια παρατίθενται παρακάτω, ενώ στο axa.gr διατίθεται το σύνολο των σχολίων:

ΑΧΑ


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

one × 5 =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
4,6 αστέρια στα 5 δίνουν στην ΑΧΑ οι ασφαλισμένοι! https://www.insurancedaily.gr/46-asteria-sta-5-dinoun-stin-acha-asfalismeni/