ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

5 τρόποι για να εξουδετερώσετε τον ανταγωνισμό

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
18/08/2015 - Updated on 02/10/2015
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
5 τρόποι για να εξουδετερώσετε τον ανταγωνισμό
Share on Facebook

competitionΟι πωλήσεις είναι ένα παιχνίδι μηδενικού αθροίσματος: κάποιος κερδίζει και κάποιος άλλος χάνει. Αυτός που κερδίζει το πετυχαίνει γιατί δημιουργεί μία προτίμηση, μία τάση, γι’ αυτό που προσφέρει, η οποία εμποδίζει τον ανταγωνισμό.

Ο τρόπος με τον οποίο δημιουργείς μία προτίμηση για αυτό που προσφέρεις είναι μέσω της δημιουργίας μεγαλύτερης αξίας. Θέλετε να μπείτε σφήνα ανάμεσα στον πελάτη σας και στους ανταγωνιστές και να δημιουργήσετε μία ισχυρή τάση υπέρ του δικού σας προϊόντος.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Ακολουθούν τα πέντε πράγματα που χρειάζεστε:

1. Εμπιστοσύνη

Η μεγαλύτερη εμπιστοσύνη δημιουργεί προτίμηση. Ο πελάτης των ονείρων σας ανησυχεί για την εκτέλεση και τον κίνδυνο. Η εμπιστοσύνη είναι το διαχρονικό θεμελιώδες που κατευνάζει τις ανησυχίες ότι μπορεί να απογοητεύσετε τον πελάτη σας. Αμβλύνει, επίσης, την ανησυχία ότι μπορεί να σκέφτεστε τον εαυτό σας και ότι ενδιαφέρεστε μόνο για το δικό σας όφελος.

2. Κατανόηση

Μπορείτε, επίσης, να δημιουργήσετε προτίμηση μέσω της βαθύτερης κατανόησης των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο πελατών των ονείρων σας. Η κατανόηση αυτών των προκλήσεων αποδεικνύει ότι ενδιαφέρεστε αρκετά για να μάθετε γι’ αυτούς και να τις δραστηριότητές τους. Δείχνει, επίσης, ότι έχετε επιχειρηματικό δαιμόνιο και γνώση των καταστάσεων – τα κλειδιά για να προσφέρετε τις σωστές λύσεις και να διασφαλίσετε ότι τους ταιριάζουν.

3. Όραμα

Μπορείτε να δημιουργήσετε μία προκατάληψη με το να έχετε ιδέα για το πως θα είναι το μέλλον του πελάτη σας – ή το πως θα μπορούσε να είναι αν λάβει τις σωστές αποφάσεις. Αυτός ο προσανατολισμός στο μέλλον σας καθιστά κάτι περισσότερο από κάποιον που πουλάει ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Σας καθιστά έναν έμπιστο σύμβουλο, κάποιον που έχει την ικανότητα να συμβάλλει στην καθοδήγηση της δραστηριότητας του πελάτη προς το μέλλον.

4. Υπευθυνότητα

Δημιουργείτε προτίμηση, με παρόμοιο τρόπο, όταν αναλαμβάνετε την ευθύνη για ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Όταν προσφέρετε αποτελέσματα (και όχι μόνο προϊόντα και υπηρεσίες), δημιουργείτε υπέρ σας προτίμηση αναλαμβάνοντας υψηλότερου επιπέδου λογοδοσία. Σε συνδυασμό με την εις βάθος κατανόηση που δείχνετε, αυτό σας καθιστά πιο στρατηγικό συνεργάτη, καθώς σας επιτρέπει να γίνετε αναπόσπαστο κομμάτι του πως εργάζεται ο πελάτης σας. Δίνετε ιδέες που είναι ανεκτίμητες.

5. Αξία

Όμως και η οικονομική αξία δημιουργεί προτίμηση. Μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές στις πωλήσεις τις τελευταίες δεκαετίες είναι ο περιορισμός των σχέσεων μεταξύ πωλητή-πελάτη που χτίζονται αποκλειστικά και μόνο στη φιλία και την συμπάθεια. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι ακόμη σημαντικά, όμως πρέπει να συνδυάζονται με οικονομική αξία. Η λύση που προσφέρετε πρέπει να φέρνει αποτελέσματα, και ένας από τους δείκτες είναι ο οικονομικός. Δημιουργείτε προτίμηση όταν η αξία σας προκαλεί μεγαλύτερο οικονομικό αντίκτυπο (ακόμη και σε υψηλότερη τιμή).

Πως μπορείτε να δημιουργήσετε προτίμηση και υπέρ σας προκατάληψη ενάντι σε όλους τους άλλους πωλητές του κλάδου σας; Πως μπορείτε να… περάσετε το όραμά σας για το μέλλον του πελάτη σας; Πως ενσωματώνεται αυτό που κάνετε και αυτό που πουλάτε με τον οργανισμό του πελάτη σας;

Πως μπορείτε να γίνετε μία… κατηγορία μόνος σας;

Tags: επιμόρφωση
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Προς τα πού… τράβηξαν τα ασφάλιστρα οχημάτων;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς τα πού… τράβηξαν τα ασφάλιστρα οχημάτων;

by Insurancedaily editorial team
Aug 11, 2025
Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
6 μέτρα για τα ασφάλιστρα υγείας θα ανακοινώσει η κυβέρνηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιτροπή Ανταγωνισμού: 16 «καμπανάκια» για το ακριβό κόστος της ιδιωτικής υγείας και ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
ΕΑΕΕ: Επισημάνσεις για την απόφαση μείωσης του ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το μαρτύριο της σταγόνας για τις ασφαλισμένες κατοικίες

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δρομολογείται μείωση τη εισφοράς υπέρ του Επικουρικού Κεφαλαίου

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Ανάκληση 259.000 Honda στις ΗΠΑ για “ελάττωμα” στο φρένο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφάλεια αυτοκινήτου και φυσικές καταστροφές: Όλα όσα πρέπει να ξέρετε

by Insurancedaily editorial team
Aug 8, 2025
Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ.
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Generali: Έναρξη προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών έως συνολικού ποσού 500 εκ. ευρώ.

by Insurancedaily editorial team
Aug 7, 2025
Ανεβάζουν ταχύτητα οι ασφαλίσεις ζημιών – Στο κόκκινο οι ζωή 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανεβάζουν ταχύτητα οι ασφαλίσεις ζημιών – Στο κόκκινο οι ζωή 

by Insurancedaily editorial team
Aug 7, 2025
Όμιλος Allianz: Ρεκόρ επιδόσεων στο β’ τρίμηνο 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όμιλος Allianz: Ρεκόρ επιδόσεων στο β’ τρίμηνο 2025

by Insurancedaily editorial team
Aug 7, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ