ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

5 τρόποι για να εξουδετερώσετε τον ανταγωνισμό

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
18/08/2015 - Updated on 02/10/2015
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
5 τρόποι για να εξουδετερώσετε τον ανταγωνισμό
Share on Facebook

competitionΟι πωλήσεις είναι ένα παιχνίδι μηδενικού αθροίσματος: κάποιος κερδίζει και κάποιος άλλος χάνει. Αυτός που κερδίζει το πετυχαίνει γιατί δημιουργεί μία προτίμηση, μία τάση, γι’ αυτό που προσφέρει, η οποία εμποδίζει τον ανταγωνισμό.

Ο τρόπος με τον οποίο δημιουργείς μία προτίμηση για αυτό που προσφέρεις είναι μέσω της δημιουργίας μεγαλύτερης αξίας. Θέλετε να μπείτε σφήνα ανάμεσα στον πελάτη σας και στους ανταγωνιστές και να δημιουργήσετε μία ισχυρή τάση υπέρ του δικού σας προϊόντος.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Ακολουθούν τα πέντε πράγματα που χρειάζεστε:

1. Εμπιστοσύνη

Η μεγαλύτερη εμπιστοσύνη δημιουργεί προτίμηση. Ο πελάτης των ονείρων σας ανησυχεί για την εκτέλεση και τον κίνδυνο. Η εμπιστοσύνη είναι το διαχρονικό θεμελιώδες που κατευνάζει τις ανησυχίες ότι μπορεί να απογοητεύσετε τον πελάτη σας. Αμβλύνει, επίσης, την ανησυχία ότι μπορεί να σκέφτεστε τον εαυτό σας και ότι ενδιαφέρεστε μόνο για το δικό σας όφελος.

2. Κατανόηση

Μπορείτε, επίσης, να δημιουργήσετε προτίμηση μέσω της βαθύτερης κατανόησης των προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο πελατών των ονείρων σας. Η κατανόηση αυτών των προκλήσεων αποδεικνύει ότι ενδιαφέρεστε αρκετά για να μάθετε γι’ αυτούς και να τις δραστηριότητές τους. Δείχνει, επίσης, ότι έχετε επιχειρηματικό δαιμόνιο και γνώση των καταστάσεων – τα κλειδιά για να προσφέρετε τις σωστές λύσεις και να διασφαλίσετε ότι τους ταιριάζουν.

3. Όραμα

Μπορείτε να δημιουργήσετε μία προκατάληψη με το να έχετε ιδέα για το πως θα είναι το μέλλον του πελάτη σας – ή το πως θα μπορούσε να είναι αν λάβει τις σωστές αποφάσεις. Αυτός ο προσανατολισμός στο μέλλον σας καθιστά κάτι περισσότερο από κάποιον που πουλάει ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Σας καθιστά έναν έμπιστο σύμβουλο, κάποιον που έχει την ικανότητα να συμβάλλει στην καθοδήγηση της δραστηριότητας του πελάτη προς το μέλλον.

4. Υπευθυνότητα

Δημιουργείτε προτίμηση, με παρόμοιο τρόπο, όταν αναλαμβάνετε την ευθύνη για ένα καλύτερο αποτέλεσμα. Όταν προσφέρετε αποτελέσματα (και όχι μόνο προϊόντα και υπηρεσίες), δημιουργείτε υπέρ σας προτίμηση αναλαμβάνοντας υψηλότερου επιπέδου λογοδοσία. Σε συνδυασμό με την εις βάθος κατανόηση που δείχνετε, αυτό σας καθιστά πιο στρατηγικό συνεργάτη, καθώς σας επιτρέπει να γίνετε αναπόσπαστο κομμάτι του πως εργάζεται ο πελάτης σας. Δίνετε ιδέες που είναι ανεκτίμητες.

5. Αξία

Όμως και η οικονομική αξία δημιουργεί προτίμηση. Μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές στις πωλήσεις τις τελευταίες δεκαετίες είναι ο περιορισμός των σχέσεων μεταξύ πωλητή-πελάτη που χτίζονται αποκλειστικά και μόνο στη φιλία και την συμπάθεια. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι ακόμη σημαντικά, όμως πρέπει να συνδυάζονται με οικονομική αξία. Η λύση που προσφέρετε πρέπει να φέρνει αποτελέσματα, και ένας από τους δείκτες είναι ο οικονομικός. Δημιουργείτε προτίμηση όταν η αξία σας προκαλεί μεγαλύτερο οικονομικό αντίκτυπο (ακόμη και σε υψηλότερη τιμή).

Πως μπορείτε να δημιουργήσετε προτίμηση και υπέρ σας προκατάληψη ενάντι σε όλους τους άλλους πωλητές του κλάδου σας; Πως μπορείτε να… περάσετε το όραμά σας για το μέλλον του πελάτη σας; Πως ενσωματώνεται αυτό που κάνετε και αυτό που πουλάτε με τον οργανισμό του πελάτη σας;

Πως μπορείτε να γίνετε μία… κατηγορία μόνος σας;

Tags: επιμόρφωση
new-cover-insurancegif

Related Posts

Γίναμε «ένα χρόνο σοφότεροι»; Αλλάζοντας αντίληψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσιμο Νερό: Το νέο «χρυσάφι» επί γης!

by Insurancedaily editorial team
Jun 13, 2025
Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

by Νίκος Μωράκης
Jun 13, 2025
ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
asfalia-kinitwn-insurancegif
300250png
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ