ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

9 λάθη που κάνουν οι πράκτορες σε facebook και sites

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
16/10/2017 - Updated on 17/10/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
9 λάθη που κάνουν οι πράκτορες σε facebook και sites
Share on Facebook

Τα λάθη μας κάνουν καλύτερους και για αυτό πρέπει να τα κάνουμε και να μαθαίνουμε από αυτά. Μόνο όσοι προσπαθούν τελικά κάνουν λάθη και εν συνεχεία μόνο όσοι αξιοποιούν τα λάθη τους βελτιώνονται. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι τα λάθη που κάνουν οι διαμεσολαβητές στην ψηφιακή τους δράση, δηλαδή στις ιστοσελίδες τους, τα social media κλπ.

1. Αγοράζουν πολλά domain: Για κάποιο λόγο – ίσως και από παραπληροφόρηση- κάποιοι πράκτορες και μεσίτες αγοράζουν διάφορα domain. Μπορείε να αγοράσετε όποιο domain είναι διαθέσιμο και να το συνδέσετε με το site σας. Το ζήτημα είναι σας προσφέρει αυτή η ενέργεια κάτι σε επίπεδο Seo Value; Σας προσφέρει μεγαλύτερη δημοτικότητα; Όχι.

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ

Ποιοι πέρασαν στις εξετάσεις της 3ης και 4ης Ιουλίου 2021 στη Θεσσαλονίκη

Jul 12, 2021
Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020

2. Λάθος σελίδα στο facebook: Το facebook έχει δύο βασικές κατηγορίες. Σελίδες για ανθρώπους και για επιχειρήσεις, Έτσι οι χρήστες γίνονται “φίλοι” με τους ανθρώπους και κάνουν “like” στις επιχειρήσεις. Πολλοί πράκτορες δημιουργούν προσωπική σελίδα αντί για σελίδα επιχείρησης στο facebook και αυτό είναι λάθος γιατί όσοι δεν σας ξέρουν δεν θα θέλουν να μοιραστούν μαζί σας προσωπικές τους πληροφορίες, οπότε πιο εύκολα θα έκαναν Like στην επιχείρησή σα  ςαπό το να σας κάνουν φίλο τους.

3. Άσχημα blogs: Πιστεύω στη δυναμική τους, αλλά τα περισσότερα Blogs πρακτόρων είναι συνήθως χάλια. Εάν θέλετε να σας προσέξουν γράψτε ένα ακριβές, αληθινό ή αστείο άρθρο.

4. Πολλές σελίδες GOOGLE PLACES: To Google Places είναι ο επιχειρηματικός οδηγός της Google. Είναι στην ουσία το σύστημα που χρησιμοποιείται προκειμένου η google να μαζέψει πληροφορίες για τις τοπικές επιχειρήσεις και να τις χρησιμοποιήσει για τα αποτελέσματα της. Υπάρχουν πράκτορες που βάζουν άλλες διευθύνσεις, ονόματα κλπ προκειμένου να έχουν περισσότερες πιθανότητες να τους καλέσει ένας πελάτης. Δεν πάει όμως έτσι. Το ζήτημα είναι εάν προτιμάτε να έχετε ένα δυνατό άλογο ή 50 μέτριας δυναμικής σε έναν αγώνα.

5. Ενσωμάτωση στη λίστα αποστολής e-mail, ηλεκτρονικών διευθύνσεων ανθρώπων που δεν σας έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους. Έχετε ποτέ δώσει την κάρτα σας σε κάποιον που εν συνεχεία σας βομβαρδίζει με e-mail; Το σιχαίνεστε σωστά; Εγώ πάντως κάνω report σαν spam στον πάροχο μου και δεν είμαι ο μόνος. Πολλοί το κάνουν.Όταν πολλοί κάνουν αυτή την κίνηση, το e-mail σας θα χαρακτηριστει ως spam γενικότερα και θα πηγαίνει σε όλους στα junk.

6. Αγοράζοντας Likes/followers: Υπάρχουν πολλά “μέρη” από όπου μπορεί κανείς να αγοράσει ψεύτικα likes . Είναι αναμφίβολα δελεαστικό, καθώς το να πάρει κανείς τα πρώτα 100 likes είναι δύσκολο. Ωστόσο δεν αξίζει, καθώς το Facebook εντοπίζει συνεχώς τέτοιες πρακτικές και απαγορεύει εν συνεχεία τη χρήση λογαριασμών. Επίσης όταν πολλά από τα Like σας είναι ψεύτικα χάνονται πολύτιμες επιλογές διαφήμισης στο facebook. Εάν τα μισά like που έχετε είναι ψεύτικα στην ουσία θα πρέπει να πληρώσετε διπλάσια χρήματα στο facebook για να διαφημιστείτε.

7. Στο facebook οι άνθρωποι δεν είναι -όπως στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο- υποχρεωμένοι να δουν αυτό που τους προτείνετε προκείμένου να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο. Εάν κάποιος θέλει μπορεί να πατήσει ένα κουμπί και να μην ξαναδεί μήνυμά σας. Πρέπει να παρέχετε χρήσιμο περιεχόμενο τουλάχιστον στο 80% των αναρτήσεων σας.

8. Μην το παρακάνετε: Μπορώ να σας πω ένα μυστικό; Μη θυμώσετε… Το υπόσχεστε; Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ασχολούνται με την ασφάλιση. Δεν χρησιμοποιούν τα μεσα κοινωνικής δικτύωσης για να μάθουν για την ασφάλιση αλλά για να μιλήσουν για διακοπές. Δεν λέω ότι δεν είναι εφικτό να γράψετε ένα ενδιαφέρον άρθρο που θα διαβαστεί. Λέω όμως ότι κάθε φορά που ανεβάζετε κάτι στο οποίο δεν ανταποκρίνονται, η επόμενη δημοσίευσή σας έχει λιγότερες πιθανότητες να φτάσει στο κοινό, καθώς το Facebook θα την προβάλλει σε λιγότερους.

9. Ψεύτικες κριτικές: Εάν φτιάξετε ψεύτικα προφίλ για να κάνετε κριτικές σχετικά με τη δουλειά σας, μπορεί να σας γυρίσει μπούμερανγκ. Εάν κάνετε κάποιο από αυτά τα λάθη, απλά σταματήστε.

Του John E. Caroll Πηγή: InsuranceSplash

Tags: Featured
new-cover-insurancegif

Related Posts

Ο Γιώργος Κώτσαλος για 3η χρονιά στη Κριτική Επιτροπή των FMIA
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Γιώργος Κώτσαλος για 3η χρονιά στη Κριτική Επιτροπή των FMIA

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
EIOPA: Σε 6 σημεία η απλοποίηση του ρυθμιστικού πλαισίου
Διεθνείς Ειδήσεις

Call for Evidence από την EIOPA για τις συντάξεις καθορισμένων εισφορών

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή
Υγεία

Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Εμβόλια Covid: 14.000 Βρετανοί ζητούν αποζημίωση για βλάβες
Υγεία

«Αρκετά» με τα fake news για τα εμβόλια! Ο ΕΟΔΥ  δημιουργεί γραφείο εντοπισμού και απάντησης

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμμετοχή ασφαλιστικής αγοράς στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE

by Insurancedaily editorial team
Oct 21, 2025
Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz για 7η συνεχή χρονιά είναι το No1 ασφαλιστικό brand παγκοσμίως

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 21, 2025
Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δυναμική παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στην Εθνική Συνδιάσκεψη

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025 - Updated on Oct 21, 2025
Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Victory Promise: Ταξίδι επιβράβευσης συνεργατών στη Δανία και τη Σουηδία

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025
Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δείτε τους 26 φιναλίστ στα Insurance Awards «Φίλιππος Μωράκης» 2025

by Insurancedaily editorial team
Oct 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Ο Γιώργος Κώτσαλος για 3η χρονιά στη Κριτική Επιτροπή των FMIA

    Ο Γιώργος Κώτσαλος για 3η χρονιά στη Κριτική Επιτροπή των FMIA

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ηθικό μάρκετινγκ στον κλάδο υγείας: Αναγκαιότητα και επιλογή

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Call for Evidence από την EIOPA για τις συντάξεις καθορισμένων εισφορών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • «Αρκετά» με τα fake news για τα εμβόλια! Ο ΕΟΔΥ  δημιουργεί γραφείο εντοπισμού και απάντησης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ