ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

9 λάθη που κάνουν οι πράκτορες σε facebook και sites

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
16/10/2017 - Updated on 17/10/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις
A A
9 λάθη που κάνουν οι πράκτορες σε facebook και sites
Share on Facebook

Τα λάθη μας κάνουν καλύτερους και για αυτό πρέπει να τα κάνουμε και να μαθαίνουμε από αυτά. Μόνο όσοι προσπαθούν τελικά κάνουν λάθη και εν συνεχεία μόνο όσοι αξιοποιούν τα λάθη τους βελτιώνονται. Ας δούμε λοιπόν ποια είναι τα λάθη που κάνουν οι διαμεσολαβητές στην ψηφιακή τους δράση, δηλαδή στις ιστοσελίδες τους, τα social media κλπ.

1. Αγοράζουν πολλά domain: Για κάποιο λόγο – ίσως και από παραπληροφόρηση- κάποιοι πράκτορες και μεσίτες αγοράζουν διάφορα domain. Μπορείε να αγοράσετε όποιο domain είναι διαθέσιμο και να το συνδέσετε με το site σας. Το ζήτημα είναι σας προσφέρει αυτή η ενέργεια κάτι σε επίπεδο Seo Value; Σας προσφέρει μεγαλύτερη δημοτικότητα; Όχι.

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ

Ποιοι πέρασαν στις εξετάσεις της 3ης και 4ης Ιουλίου 2021 στη Θεσσαλονίκη

Jul 12, 2021
Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020

2. Λάθος σελίδα στο facebook: Το facebook έχει δύο βασικές κατηγορίες. Σελίδες για ανθρώπους και για επιχειρήσεις, Έτσι οι χρήστες γίνονται “φίλοι” με τους ανθρώπους και κάνουν “like” στις επιχειρήσεις. Πολλοί πράκτορες δημιουργούν προσωπική σελίδα αντί για σελίδα επιχείρησης στο facebook και αυτό είναι λάθος γιατί όσοι δεν σας ξέρουν δεν θα θέλουν να μοιραστούν μαζί σας προσωπικές τους πληροφορίες, οπότε πιο εύκολα θα έκαναν Like στην επιχείρησή σα  ςαπό το να σας κάνουν φίλο τους.

3. Άσχημα blogs: Πιστεύω στη δυναμική τους, αλλά τα περισσότερα Blogs πρακτόρων είναι συνήθως χάλια. Εάν θέλετε να σας προσέξουν γράψτε ένα ακριβές, αληθινό ή αστείο άρθρο.

4. Πολλές σελίδες GOOGLE PLACES: To Google Places είναι ο επιχειρηματικός οδηγός της Google. Είναι στην ουσία το σύστημα που χρησιμοποιείται προκειμένου η google να μαζέψει πληροφορίες για τις τοπικές επιχειρήσεις και να τις χρησιμοποιήσει για τα αποτελέσματα της. Υπάρχουν πράκτορες που βάζουν άλλες διευθύνσεις, ονόματα κλπ προκειμένου να έχουν περισσότερες πιθανότητες να τους καλέσει ένας πελάτης. Δεν πάει όμως έτσι. Το ζήτημα είναι εάν προτιμάτε να έχετε ένα δυνατό άλογο ή 50 μέτριας δυναμικής σε έναν αγώνα.

5. Ενσωμάτωση στη λίστα αποστολής e-mail, ηλεκτρονικών διευθύνσεων ανθρώπων που δεν σας έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους. Έχετε ποτέ δώσει την κάρτα σας σε κάποιον που εν συνεχεία σας βομβαρδίζει με e-mail; Το σιχαίνεστε σωστά; Εγώ πάντως κάνω report σαν spam στον πάροχο μου και δεν είμαι ο μόνος. Πολλοί το κάνουν.Όταν πολλοί κάνουν αυτή την κίνηση, το e-mail σας θα χαρακτηριστει ως spam γενικότερα και θα πηγαίνει σε όλους στα junk.

6. Αγοράζοντας Likes/followers: Υπάρχουν πολλά “μέρη” από όπου μπορεί κανείς να αγοράσει ψεύτικα likes . Είναι αναμφίβολα δελεαστικό, καθώς το να πάρει κανείς τα πρώτα 100 likes είναι δύσκολο. Ωστόσο δεν αξίζει, καθώς το Facebook εντοπίζει συνεχώς τέτοιες πρακτικές και απαγορεύει εν συνεχεία τη χρήση λογαριασμών. Επίσης όταν πολλά από τα Like σας είναι ψεύτικα χάνονται πολύτιμες επιλογές διαφήμισης στο facebook. Εάν τα μισά like που έχετε είναι ψεύτικα στην ουσία θα πρέπει να πληρώσετε διπλάσια χρήματα στο facebook για να διαφημιστείτε.

7. Στο facebook οι άνθρωποι δεν είναι -όπως στην τηλεόραση ή το ραδιόφωνο- υποχρεωμένοι να δουν αυτό που τους προτείνετε προκείμένου να συνεχίσουν να έχουν πρόσβαση στο περιεχόμενο. Εάν κάποιος θέλει μπορεί να πατήσει ένα κουμπί και να μην ξαναδεί μήνυμά σας. Πρέπει να παρέχετε χρήσιμο περιεχόμενο τουλάχιστον στο 80% των αναρτήσεων σας.

8. Μην το παρακάνετε: Μπορώ να σας πω ένα μυστικό; Μη θυμώσετε… Το υπόσχεστε; Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν ασχολούνται με την ασφάλιση. Δεν χρησιμοποιούν τα μεσα κοινωνικής δικτύωσης για να μάθουν για την ασφάλιση αλλά για να μιλήσουν για διακοπές. Δεν λέω ότι δεν είναι εφικτό να γράψετε ένα ενδιαφέρον άρθρο που θα διαβαστεί. Λέω όμως ότι κάθε φορά που ανεβάζετε κάτι στο οποίο δεν ανταποκρίνονται, η επόμενη δημοσίευσή σας έχει λιγότερες πιθανότητες να φτάσει στο κοινό, καθώς το Facebook θα την προβάλλει σε λιγότερους.

9. Ψεύτικες κριτικές: Εάν φτιάξετε ψεύτικα προφίλ για να κάνετε κριτικές σχετικά με τη δουλειά σας, μπορεί να σας γυρίσει μπούμερανγκ. Εάν κάνετε κάποιο από αυτά τα λάθη, απλά σταματήστε.

Του John E. Caroll Πηγή: InsuranceSplash

Tags: Featured
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής

by Νίκος Μωράκης
Sep 10, 2025
108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025 - Updated on Sep 11, 2025
Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 10, 2025
Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Παιδιά & αυτοκίνητο: Tι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ και πώς μένουν ασφαλή
Ειδήσεις

Παιδιά & αυτοκίνητο: Tι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ και πώς μένουν ασφαλή

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Δωρεάν φάρμακα για τους ανασφάλιστους από την 1η Αυγούστου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανοσοθεραπείες και σκευάσματα κατά της παχυσαρκίας στη λίστα με τα απαραίτητα φάρμακα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Tα αντίδωρα του Πολιτισμού και ο ΦΠΑ στο βιβλίο
Ειδήσεις

Tα αντίδωρα του Πολιτισμού και ο ΦΠΑ στο βιβλίο

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Κατατέθηκε το ν/σ «Ρυθμίσεις για την ενίσχυση του ΕΣΥ»
Υγεία

ΠΑΣΟΚ: Τροπολογία για τη διαφάνεια στις υπηρεσίες υγείας, την προστασία ασφαλισμένων και ασφαλιστικών εταιρειών 

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 9, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίζει και επιβραβεύει: Ταξίδι στο Πεκίνο για το Αποκλειστικό Δίκτυο Συνεργατών

    Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίζει και επιβραβεύει: Ταξίδι στο Πεκίνο για το Αποκλειστικό Δίκτυο Συνεργατών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Tα αντίδωρα του Πολιτισμού και ο ΦΠΑ στο βιβλίο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ