ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις Insurtech

Apifon: Μια εταιρεία τεχνολογίας «σύμμαχος» των Ασφαλιστικών στην επικοινωνία με τον πελάτη

Γιατί όχι και των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών;

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
03/07/2020
in Insurtech, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Apifon: Μια εταιρεία τεχνολογίας «σύμμαχος» των Ασφαλιστικών στην επικοινωνία με τον πελάτη
Share on Facebook

H διαρκώς αυξανόμενη χρήση των νέων τεχνολογιών φέρνει και τον ασφαλιστικό κλάδο αντιμέτωπο με νέες προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες, τις οποίες οι εταιρείες καλούνται να αξιοποιήσουν, ψηφιοποιώντας πολλές από τις λειτουργίες τους, ώστε να ανταποκριθούν όσο το δυνατόν καλύτερα στις ανάγκες των καταναλωτών.

Ο Λάζαρος Τζανέτος, Head of Business Development της Apifon μας εξηγεί το business model τους και πως οι υπηρεσίες τους μπορούν να οφελήσουν τόσο τις Ασφαλιστικές Εταιρείες όσο και τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές. 

Διαβάστε Επίσης

Ο πρώτος πλήρως αυτόνομος AI ασφαλιστικός πράκτορας το 2025

Ο πρώτος πλήρως αυτόνομος AI ασφαλιστικός πράκτορας το 2025

Aug 21, 2025
E. Παπαδόπουλος: Η ΑΙ επιταχύνει σημαντικά την ψηφιοποίηση διαδικασιών

E. Παπαδόπουλος: Η ΑΙ επιταχύνει σημαντικά την ψηφιοποίηση διαδικασιών

Mar 15, 2024

Οι σύγχρονοι καταναλωτές αναζητούν εξατομικευμένες υπηρεσίες και καινοτόμα ασφαλιστικά προϊόντα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους. Έτσι ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν αποτελεί πλέον απλή επιλογή, αλλά αναγκαία προϋπόθεση για τον κλάδο, για τη βελτιστοποίηση του κόστους και τις επενδύσεις σε σύγχρονες και καινοτόμες ιδέες.

Η πανδημία λειτούργησε άλλωστε ως «καταλύτης» αλλαγών και έκανε ξεκάθαρο ότι η ψηφιοποίηση και οι νέες τεχνολογίες στον ασφαλιστικό τομέα ήρθαν για να μείνουν και θα πρέπει να αξιοποιηθούν σωστά, ώστε να αποτελέσουν ευκαιρία για παροχή καλύτερων υπηρεσιών και προϊόντων στους καταναλωτές, καθώς και για μείωση του κόστους λειτουργίας των επιχειρήσεων.

Στο πλαίσιο αυτό όλο και περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες αναζητούν ολιστικές λύσεις επικοινωνίας με τους πελάτες τους, που θα τους επιτρέψουν να βελτιώσουν τις διαδικασίες τους, να ενδυναμώσουν τη στρατηγική τους επικοινωνία, να υιοθετήσουν μια πολυκαναλική προσέγγιση, και παράλληλα να βελτιώσουν την κερδοφορία τους.

«Κλειδί» για τα όλα τα παραπάνω  είναι η αυτοματοποίηση και η ανάπτυξη online συστημάτων εξυπηρέτησης των πελατών, ικανών να επιλύουν προβλήματα σε άμεσο χρόνο, να κοινοποιούν την πληροφορία εγκαίρως και, έτσι, να βελτιώνουν τους δείκτες ικανοποίησης των πελατών τους.

«Τα big data, οι νέες τεχνολογίες και η ψηφιοποίηση απαιτούν νέες προσεγγίσεις με ανάπτυξη νέων επιχειρηματικών μοντέλων, τροφοδοτώντας αλγορίθμους που χρησιμοποιούνται για να προτείνουμε τα κατάλληλα προϊόντα και υπηρεσίες σε υποψήφιους πελάτες, την εξατομίκευση ασφαλίστρων και την υπενθύμιση και προτροπή για την τελική επιλογή των δικών μας προσφορών. Το χτίσιμο της εμπιστοσύνης χρειάζεται δουλειά, χρόνο και υπομονή. Και ποτέ δεν ήταν τόσο σημαντική η εμπιστοσύνη των πελατών, όσο σήμερα που η πανδημία του COVID-19 έχει αλλάξει την καθημερινότητά μας. Μέσα στον αόρατο κίνδυνο για τη ζωή και την υγεία μας, όλοι είναι σε μία επαγρύπνηση και σχετική ανησυχία» αναφέρει ο Λάζαρος Τζανέτος, Head of Business Development της Apifon.

Το team της Apifon στα κεντρικά γραφεία τους

Μέσα από την πλατφόρμα της Εταιρείας αναπτύσσονται λύσεις που «κουμπώνουν» στις ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς, εξασφαλίζοντας από τη μία νέες δυνατότητες για τις εταιρείες και παράλληλα μεγαλύτερο engagement από την πλευρά των καταναλωτών, όπως σχολιάζει ο κ. Τζανέτος. Η Apifon με ρυθμούς ανάπτυξης της τάξης του 50% χρόνο με το χρόνο και με partners όπως IBM, Google, Salesforce, Singular Logic, Data Communication κ.ά. έχει καταφέρει να αφήσει το στίγμα της, με αιχμή την τεχνολογία.

Μόνο τα μηνύματα που στέλνονται μέσω της πλατφόρμας της μέσω SMS, Viber και Email για λογαριασμό των πελατών της αναμένεται να ξεπεράσουν το 1 δισ. το 2020.

«Ο ασφαλιστικός κλάδος πέρασε το “σοκ” της πανδημίας, αλλά παράλληλα βρίσκεται και σε μια νέα φάση ανάπτυξης. Oι επιχειρήσεις στη χώρα μας και ειδικότερα της ασφαλιστικής αγοράς, έχουν ψηφιοποιήσει πολλές από τις λειτουργίες τους και ήδη αξιοποιούν με επιτυχία τις σημαντικές δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες. Στην Apifon, αξιοποιώντας το “know-how” από συνεργασίες μας με μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, ερχόμαστε να δώσουμε λύσεις που θα επιτρέψουν στις ασφαλιστικές να προχωρήσουν στο λεγόμενο “Digital Transformation” και παράλληλα αναλαμβάνουμε όλο το φάσμα της στρατηγικής επικοινωνίας, τόσο με τους ίδιους τους ασφαλιστές, όσο και με το πελατολόγιο της κάθε εταιρείας. Βοηθάμε παράλληλα Ασφαλιστική & Ασφαλιστή (broker) με Cross Sale ενέργειες, βελτιώνοντας το γενικότερο Customer Experience του τελικού πελάτη» αναφέρει σχετικά ο κ. Τζανέτος.

Ήδη στο portfolio της Apifon καταγράφονται συνεργασίες με εταιρείες όπως Eurolife FFH, Ευρωπαϊκή Πίστη, Anytime, NP Insurance, Mapfre Assistance, Euroins, Υδρόγειος κ.ά.

Τα πεδία στα οποία δραστηριοποιείται η Εταιρεία αφορούν την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών που περιλαμβάνουν:

  • την ενημέρωση για νέα ασφαλιστικά προγράμματα,
  • τη βελτίωση της επικοινωνίας και κατ’ επέκταση της σχέσης μεταξύ της ασφαλιστικής και του ασφαλιστή,
  • την ανάλυση δεδομένων που επιτρέπουν στις ασφαλιστικές εταιρείες να έχουν άμεσο feedback των ενεργειών τους από τους καταναλωτές,
  • την επικαιροποίηση των βάσεών τους, ώστε να αποφεύγουν περιττά κόστη σε αποστολές σε αριθμούς και email διευθύνσεις που δεν υπάρχουν, αλλά και
  • τη βελτίωση των ταμειακών τους ροών με δυνατότητα real time πληρωμών.

«Προσφέρουμε online/offline λύσεις μέσω Social Media, Tablets, Smartphones και άλλων μέσων ενδυναμώνοντας το management των εταιρειών, πάντα σύμφωνα με το νέο Γενικό Κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. Καθώς η τηλεργασία γίνεται η νέα κανονικότητα, η απότομη μετάβαση σε ένα ψηφιακό περιβάλλον εργασίας και η αυξανόμενη εξάρτηση από την τεχνολογία έφεραν τις ελληνικές επιχειρήσεις, στην πλειονότητά τους, ξαφνικά αντιμέτωπες με νέες προκλήσεις που σχετίζονται με την υποστήριξη των πληροφοριακών συστημάτων τους και την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Στην Apifon βασική προτεραιότητα είναι η διασφάλιση της ασφάλειας των πληροφοριών, κάτι που αποτελεί βασικό πυλώνα της αξιοπιστίας της πλατφόρμας μας, ώστε καθημερινά να κερδίζουμε το σεβασμό και την εμπιστοσύνη των πελατών μας» τονίζει ο Λάζαρος Τζανέτος.

Η Apifon ειδικεύεται στο multichannel messaging, με τεχνολογίες που φιλοξενούνται σε υποδομές cloud, δίνοντας τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να επικοινωνούν με τους πελάτες τους μέσω μηνυμάτων SMS. Στην πορεία πρόσθεσε νέα κανάλια επικοινωνίας όπως το email marketing, τις landing pages και το messaging μέσω chat apps.

Mε γραφεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Μαδρίτη και σημαντικές διεθνείς διακρίσεις σε  project όπως το «Prime-Predictive personalization of conversational customer communications with data protection by design», για το οποίο απέσπασε την πρώτη θέση στο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο Web Intelligence 2019, βρίσκεται σε διαδικασία επέκτασης σε νέες αγορές διεθνώς, καθώς η πλατφόρμα και οι υπηρεσίες που προσφέρει είναι παγκόσμια ανταγωνιστικές.

Για την ασφαλιστική αγορά, στόχος, όπως αναφέρει ο Head of Business Development της Apifon, είναι η διεύρυνση των συνεργασιών με ασφαλιστικές εταιρείες και brokers, η παροχή adhoc υπηρεσιών που αυξάνουν την πιστότητα και την ικανοποίηση των καταναλωτών και η ανάπτυξη νέων τεχνολογικών λύσεων ειδικά στον τομέα της direct επικοινωνίας μέσω μηνυμάτων.

«Η καινοτομία είναι στο DNA της Apifon από την πρώτη μέρα λειτουργίας της. Σήμερα στον ασφαλιστικό κλάδο αλλά και ευρύτερα οι προκλήσεις είναι μεγάλες και συνεχείς. Οι εταιρείες μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που δίνουν τα νέα τεχνολογικά εργαλεία για να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους, να μειώσουν τα κόστη τους, να γίνουν πιο ευέλικτες και να δηλώσουν παρών στη νέα ψηφιακή εποχή. Στην Apifon γνωρίζουμε τι θα πει ευελιξία και γρήγορη προσαρμογή και στεκόμαστε στο πλευρό των πελατών μας παρέχοντας μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα επικοινωνίας» καταλήγει ο Λάζαρος Τζανέτος.

Tags: apifoninsurtech
np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

ΟΑΣΕ: Δήλωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διαψεύδει η ΟΑΣΕ το υπουργείο Εργασίας περί 6ημερης εργασίας στη ΣΣΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν τα μισά άρθρα του εργασιακού νομοσχεδίου παρά τις μεγάλες κοινοβουλευτικές αντιδράσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν τα μισά άρθρα του εργασιακού νομοσχεδίου παρά τις μεγάλες κοινοβουλευτικές αντιδράσεις

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
Αύριο η 7η Εθνική Συνδιάσκεψη Διαμεσολαβητών – Θα μεταδοθεί και με live streaming
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύριο η 7η Εθνική Συνδιάσκεψη Διαμεσολαβητών – Θα μεταδοθεί και με live streaming

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
Επιστροφή στο… παρελθόν με προοπτικές για το bancassurance
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιστροφή στο… παρελθόν με προοπτικές για το bancassurance

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
Ο Ζ. Παπαϊωάννου αναλαμβάνει Τεχνικός Διευθυντής της GP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Ζ. Παπαϊωάννου αναλαμβάνει Τεχνικός Διευθυντής της GP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

by Insurancedaily editorial team
Oct 16, 2025
Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Swiss Re στην κορυφή των Παγκόσμιων Αντασφαλιστών για το 2025

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 16, 2025
Η Eurolife FFH στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Eurolife FFH στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

by Insurancedaily editorial team
Oct 16, 2025
Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025 - Updated on Oct 16, 2025
Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • ΟΑΣΕ: Δήλωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής

    Διαψεύδει η ΟΑΣΕ το υπουργείο Εργασίας περί 6ημερης εργασίας στη ΣΣΕ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Έρευνα ΕΥ: Άγχος για το 80% και burnout γοα το 55% των εργαζομένων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν τα μισά άρθρα του εργασιακού νομοσχεδίου παρά τις μεγάλες κοινοβουλευτικές αντιδράσεις

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Credit Risk Management: Οι κορυφαίοι του κλάδου συναντιούνται στο 18ο συνέδριο της ICAP CRIF

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ