ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κοιμώμενοι γίγαντες στην… ασφάλιση: Τι δείχνει έρευνα για το 67% των καταναλωτών

Μ. Lyman: «400 δις θα μπορούσαν να αλλάξουν χέρια τον επόμενο χρόνο»

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
10/03/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Κοιμώμενοι γίγαντες στην… ασφάλιση: Τι δείχνει έρευνα για το 67% των καταναλωτών
Share on Facebook

Στην ασφαλιστική αγορά υπάρχουν  εξελίξεις που δρομολογούνται τα τελευταία χρόνια από μεγάλους οργανισμούς που θέλουν να πάρουν ένα μέρος της «πίτας» των εσόδων της ιδιωτικής ασφάλισης, αλλά και να δημιουργήσουν νέες εργασίες.

Προς το παρόν βολιδοσκοπούν με μικρές –για τα μεγέθη τους επενδύσεις-  ωστόσο αναλυτές και ερευνες δείχνουν ότι τα επόμενα χρόνια η αγορά θα ανοίξει τις πύλες της σε γίγαντες που προς το παρόν «κοιμούνται». Ανάμεσα τους είναι αναμφίβολα το Facebook,η  Google, η  Amazon και η Apple, αλλά και άλλου είδους εταιρείες όπως πάροχοι οικιακών υπηρεσιών.

Διαβάστε Επίσης

Google

30 εκ. δολ. θα δώσει η Google σε διακανονισμό που αφορά παιδιά

Aug 21, 2025
H Amazon κάνει ασφαλιστικό ¨άνοιγμα¨ στην Ευρώπη και ψάχνει επικεφαλής

Αντιμέτωπη με μαζικές αγωγές η Amazon

Jul 29, 2025

Αυτό που πάντως δείχνουν οι μελέτες είναι δύο στοιχεία αφενός ότι ο κόσμος προσανατολίζεται όλο και περισσότερο και σε άλλους παρόχους, αφετέρου ότι οι ασφαλιστικές πρέπει να ενισχύσουν την «πιστότητα» των πελατών τους.

Διεθνής μάλιστα έρευνα της Accenture σε 11 χώρες και 6.000 ανθρώπους δείχνει ότι τα 2/3 των πελατών ασφαλιστικών εταιρειών (67%) θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να αγοράσουν ασφαλιστικά προϊόντα από εναλλακτικούς οργανισμούς. Το 23% θα σκεφτόταν να αγοράσει ασφάλιση από διαδικτυακούς παρόχους υπηρεσιών όπως η Google και η Amazon, το 25% από τράπεζες, το  20% από παρόχους οικιακών υπηρεσιών, όπως εταιρείες τηλεπικοινωνιών ή οικιακής ασφάλειας, το 14% από λιανοπωλητές και το 12% από εμπόρους αυτοκινήτων. Πάνω από τα δύο τρίτα (71%) των καταναλωτών που ερωτήθηκαν θα αγόραζαν απευθείας ασφάλιση στο διαδίκτυο, όπως ασφάλιση ταξιδιού, οχήματος,   ασφάλιση κατοικίας ή προϊόντα ασφάλισης ζωής.

Επίσης περισσότεροι από τους μισούς (54%) ενδιαφέρονται για λύσεις gaming που μπορούν να προσφέρουν οι ασφαλιστές για να τους βοηθήσουν να διαχειριστούν καλύτερα την κάλυψη κινδύνων και να μειώσουν τα ασφάλιστρα.

Σχεδόν οι μισοί (48%) από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι θα λάβουν υπόψη τους και  τα σχόλιά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη λήψη των αποφάσεων αγοράς-ασφάλισης.

«Ο ανταγωνισμός στον ασφαλιστικό κλάδο θα μπορούσε να ενταθεί γρήγορα καθώς οι καταναλωτές αρχίζουν να ανοίγονται στην αγορά ασφάλισης σε γίγαντες του Διαδικτύου», δήλωσε ο Michael Lyman, παγκόσμιος διευθύνων σύμβουλος στον τομέα της ασφάλισης  στην Accenture.Είπε ότι συνολικά υπάρχει ένας «σημαντικός κίνδυνος αλλαγής» και είναι πιθανό ότι έως και 400 δισεκατομμύρια δολάρια σε ασφάλιστρα θα μπορούσαν να αλλάξουν χέρια εντός του ασφαλιστικού κλάδου τους επόμενους 12 μήνες.

«Ο κίνδυνος αλλαγής είναι σημαντικός στις δυτικές αγορές, αλλά ακόμη περισσότερο σε αναδυόμενες χώρες όπως η Κίνα και η Βραζιλία, όπου οι ασφαλιστικοί πελάτες είναι πιθανότερο να αλλάξουν πάροχους», δήλωσε ο Lyman.

Ζήτημα για τις ασφαλιστικές η «πιστότητα»

Η έρευνα δείχνει ότι η «πιστότητα» στην ασφάλιση είναι ένα βασικό ζήτημα, καθώς το 40% των καταναλωτών πιθανότατα να μεταβούν σε άλλο πάροχο ασφάλισης αυτοκινήτου ή κατοικίας τους επόμενους 12 μήνες. Στην αγορά ασφάλισης ζωής, το 25%  των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ήταν πιθανό να ακυρώσουν ένα υπάρχον συμβόλαιο και 35% δήλωσαν ότι είναι πιθανό να συνάψουν ένα νέο συμβόλαιο με έναν νέο πάροχο  τους επόμενους 12 μήνες.

Οι χαμηλότερες τιμές και η πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση είναι οι κορυφαίοι λόγοι για τους καταναλωτές να στραφούν σε έναν νέο ασφαλιστή, ο οποίος αναφέρεται ως σημαντικός ή πολύ σημαντικός στην αλλαγή αποφάσεων κατά 87% και 80%, αντίστοιχα, των ασφαλισμένων πελατών που ρωτήθηκαν. Το 41%  των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για να λάβουν εξατομικευμένες συμβουλές κατά την αγορά της ασφάλισης τους.

Tags: Accentureamazongoogle
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Ο πρώτος πλήρως αυτόνομος AI ασφαλιστικός πράκτορας το 2025
Insurtech

Ο πρώτος πλήρως αυτόνομος AI ασφαλιστικός πράκτορας το 2025

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
πρωθυπουργός
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τρία… ασφαλή «παράθυρα» εξαγγελιών από τον πρωθυπουργό

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Κακόβουλο λογισμικό μεταμφιεσμένο σε… AI βοηθό
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κακόβουλο λογισμικό μεταμφιεσμένο σε… AI βοηθό

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε ανοιχτά για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι αναφέρει ο ΙΣΑ για τη συνεργασία ιδιωτών γιατρών στο Ε.Σ.Υ.

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Στρατηγική επένδυση της Infotrust στην VIDAVO
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική επένδυση της Infotrust στην VIDAVO

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο
Insurtech

Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Ασφάλιση Επαγγελματικής Αστικής Ευθύνης αν είσαι λογιστής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφάλιση Επαγγελματικής Αστικής Ευθύνης αν είσαι λογιστής

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Πυρκαγιές 2025: Μικρό το ποσοστό των ασφαλισμένων σπιτιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πυρκαγιές 2025: Μικρό το ποσοστό των ασφαλισμένων σπιτιών

by Βίκυ Γερασίμου
Aug 19, 2025
Που στην Ελλάδα είναι πιο επικίνδυνοι οι οδηγοί
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Που στην Ελλάδα είναι πιο επικίνδυνοι οι οδηγοί

by Insurancedaily editorial team
Aug 19, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
sofossummitbannergif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ