ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Χτίστε εμπιστοσύνη και αποκτήστε όχι μόνο πελάτες αλλά και οπαδούς

Ξεκινάμε και δημιουργούμε νέο marketing plan και αναζητούμε νέες πηγές εύρεσης νέων υποψήφιων πελατών

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
11/01/2023
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Χτίστε εμπιστοσύνη και αποκτήστε όχι μόνο πελάτες αλλά και οπαδούς
Share on Facebook

Κάθε αρχή του χρόνου κάνουμε απολογισμό και σχεδιάζουμε το στόχο της νέας χρονιάς. Πολλές φορές το ζητούμενο είναι η αύξηση των πωλήσεων του πελατολογίου και κατ’ επέκταση του χαρτοφυλακίου και του εισοδήματος.

της Στέλλας Ζουλινάκη, Life & Business Coach Insurance  Mentor, EMCC Senior Practitioner, Μέλος HCCMA & EMCC

Διαβάστε Επίσης

Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

Oct 10, 2025
Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC  για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

Oct 10, 2025

Ξεκινάμε και δημιουργούμε νέο marketing plan και αναζητούμε νέες πηγές εύρεσης νέων υποψήφιων πελατών. Παραβλέπουμε όμως να δώσουμε σημασία και στους ήδη υπάρχοντες πελάτες μας και να τους δούμε ως εν δυνάμει νέους πελάτες σε κάποιο νέο προϊόν. Να πραγματοποιήσουμε δηλαδή το γνωστό σε όλους cross selling, το οποίο αποτελεί μια καλή πρακτική για την επίτευξη του νέου στόχου και που προϋποθέτει την καλή σχέση και συνεργασία με τον πελάτη.

Ένα εφόδιο στο να βρίσκουμε τόσο νέους πελάτες όσο και να προσφέρουμε νέες υπηρεσίες και νέα προϊόντα στους ήδη υπάρχοντες, είναι το χτίσιμο της εμπιστοσύνης.
Πόσες φορές έχετε ακούσει: «Προχώρησέ το γιατί σε εμπιστεύομαι». Τι συναισθήματα αυτό σας δημιουργεί; Τι πιστεύετε ότι νιώθει ο πελάτης για εσάς και τον ρόλο σας. Εάν εμπιστοσύνη είναι μία από τις λέξεις που σκεφτήκατε έχετε ανακαλύψει ένα σημαντικό κλειδί επιτυχίας.

Η εμπιστοσύνη θέλει χρόνο, συνέπεια, επαγγελματισμό και σεβασμό και διέπεται από κανόνες.
Σύμφωνα με την Frances Frei καθηγήτρια του Harvard υπάρχουν τρεις βασικοί κανόνες στην εμπιστοσύνη:
1. Αν νιώσει ο πελάτης ότι γνωρίζουμε καλά για τι πράγμα μιλούμε.
2. Αν νιώσει ότι είμαστε αυθεντικοί.
3. Αν νιώσει ότι αντιλαμβανόμαστε τις ανάγκες του και θα κάνουμε αυτά που χρειάζεται γι΄ αυτόν, έχουμε μεγαλύτερες πιθανότητες να μας εμπιστευτεί.

Όπως λέει και ο διάσημος Simon Sinek : «το να χτίζεις τη εμπιστοσύνη είναι σαν να χτίζεις  το σώμα σου». Σαν να πηγαίνουμε στο γυμναστήριο. Την πρώτη μέρα δεν θα δούμε τίποτα! Την δεύτερη μέρα ίσως κάποιες ενοχλήσεις.

Εάν όμως συνεχίσουμε, σε 2-3 εβδομάδες αρχίζουμε να νιώθουμε τα πρώτα αποτελέσματά και μετά από κάποιους μήνες καταλαβαίνουμε ότι αξίζει η προσπάθειά και ότι «αρχίζουμε να χτίζουμε κορμί».
Ξεκινήστε τη νέα χρονιά με έναν ακόμα στόχο, όχι απλά να πουλήσετε αλλά να βοηθήσετε τους ανθρώπους να καλύψουν σημαντικές ανάγκες όπως είναι οι ασφαλιστικές. Δώστε χρόνο, ενέργεια, προσήλωση και αξία.

Χτίστε ανθρώπινες σχέσεις και ανακαλύψτε την αξία της εμπιστοσύνης.
Τιμήστε την εμπιστοσύνη των πελατών σας με μελέτες, συγκριτικές έρευνες και προσφορές κι έτσι θα αποκτήσετε όχι μόνο πελάτες αλλά και οπαδούς που θα σας συστήνουν ανεπιφύλακτα.

Συναισθηματική “ρύθμιση” για υγιείς σχέσεις και πετυχημένες πωλήσεις

np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC  για την υιοθέτηση λογισμικού BPM
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
insurancedaily-eeae-
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τακτική Γενική Συνέλευση για νέο ΔΣ στην ΕΕΑΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών

by Νίκος Μωράκης
Oct 10, 2025
Κάντε κλικ στο “Together 4 a Better  World”  του Ιδρύματος Reale
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κάντε κλικ στο “Together 4 a Better  World”  του Ιδρύματος Reale

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Ο ευγενής της ασφαλιστικής δημοσιογραφίας Τάκης Δρακάτος 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο ευγενής της ασφαλιστικής δημοσιογραφίας Τάκης Δρακάτος 

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025
Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

    Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μαρία Κορίνα Ματσάδο: Από την αντιπολίτευση της Βενεζουέλας στο Νόμπελ Ειρήνης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ