ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Μελέτες

Έρευνα: Οι καταναλωτές αλλάζουν την ασφαλιστική αγορά

Τι δείχνει μελέτη σε 14 χώρες και 28.765 καταναλωτές

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
28/03/2023
in Μελέτες
A A
Έρευνα: Οι καταναλωτές αλλάζουν την ασφαλιστική αγορά
Share on Facebook

Οι καταναλωτικές συνήθειες τα τελευταία χρόνια αλλάζουν με ραγδαίο ρυθμό και οδηγούνται σε μεγάλο βαθμό τόσο από την τεχνολογική ανάπτυξη όσο και από το γενικότερο οικονομικό-κοινωνικό περιβάλλον και πλέον τις κρίσεις, είτε αφορούν λόφου χάρη στην υγεία είτε στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία, που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια .

Στην αγορά της ιδιωτικής ασφάλισης συντελείται η μετάβαση σε ένα phygital μοντέλο με την ταυτόχρονη συνεχή ψηφιοποίηση συστημάτων φιλικών και απλών προς τον χρήστη. Την ίδια στιγμή έχει αυξηθεί το ενδιαφέρον τον καταναλωτών όσον αφορά την προστασία τους από κινδύνους και αυτό δεν είναι τυχαίο, καθώς η πανδημία και ενεργειακή κρίση έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε το ρίσκο και την πρόληψή του.

Σε διεθνή έρευνα για τις συμπεριφορές των καταναλωτών που έκανε η Bain & Company, με τη στήριξη της Dynata, σε 28.765 καταναλωτές σε 14 χώρες, καταγράφονται οι καταναλωτικές τάσεις που επικρατούν.

Η έρευνα δείχνει ότι όσο συντελείται η ψηφιακή αλλαγή τόσο αλλάζει και ο ρόλος του διαμεσολαβητή, ο οποίος πλέον έχει στη διάθεσή του τεχνολογικά μέσα που μπορούν να του δώσουν σημαντική πληροφόρηση και πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας με τον καταναλωτή. Όσο και αν η χρήση όμως του διαδικτύου αυξάνεται συνεχίζει να είναι απαραίτητη η αλληλεπίδραση με τον άνθρωπο. Παρά το γεγονός ότι οι πελάτες έχουν λιγότερες διαπροσωπικές αλληλεπιδράσεις με τους ασφαλιστές τους, υπάρχουν διαδικασίες που επιλέγουν να επικοινωνήσουν με τον ασφαλιστή και όχι με ένα αυτοματοποιημένο σύστημα. Ειδικότερα οι καταναλωτές χρησιμοποιούν περισσότερο την επικοινωνία μέσω email από ποτέ για να επικοινωνήσουν με τον ασφαλιστή τους. Στις ΗΠΑ μάλιστα τα ποσοστά δυσαρέσκειας λόγω αποτυχίας στην ψηφιακή συναλλαγή φτάνουν έως και το 31% στην ασφάλιση αυτοκινήτων.

Διαβάστε Επίσης

Η Space Hellas σε τρία νέα έργα στον τομέα της κυβερνοάμυνας

Η Space Hellas σε τρία νέα έργα στον τομέα της κυβερνοάμυνας

May 9, 2025
Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

May 8, 2025

Η ηθική σε πρώτο πλάνο

Περίπου το 80% των ερωτηθέντων θέλουν οι ασφαλιστές να ενσωματώσουν στην πρότασή τους πρωτοβουλίες περιβαλλοντικής, κοινωνικής και εταιρικής διακυβέρνησης (ESG). Και το 59% παγκοσμίως θέλει οι ασφαλιστές ζωής να τους ανταμείβουν όταν ακολουθούν υγιεινή ζωή. Σύμφωνα με την έρευνα οι καταναλωτές δεν αγοράζουν μία υπηρεσία και μένουν σε αυτήν αλλά θεωρούν σημαντική τη γενικότερη στάση της εκάστοτε εταιρείας απέναντι στην κοινωνία και τις ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες.

Νέος ρόλος για τους διαμεσολαβητές

Η ερευνητές επισημαίνουν ότι όσο βελτιώνονται τα ψηφιακά κανάλια των ασφαλιστικών εταιρειών θα δούμε μεταβολές και στο ρόλο του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή. Ήδη κορυφαίες εταιρείες αρχίζουν να μετατοπίζουν την προσέγγιση διανομής τους από το “push” που επικεντρώνεται στην απόκτηση στο “pull” που χρησιμοποιεί προηγμένα αναλυτικά στοιχεία και άλλα ψηφιακά εργαλεία για να διενεργήσει έρευνα αναγκών και να εντοπίσει τις προτεραιότητες των πελατών.

Τα εργαλεία που έχουν σήμερα στη διάθεσή τους οι διαμεσολαβητές, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, μπορούν να αυξήσουν σημαντικά την παραγωγικότητα των πρακτόρων και να κάνουν το αντικείμενο της εργασίας πιο ελκυστικό για τους νέους. Η έρευνα αναφέρεται στην περίπτωση ασφαλιστή που εντόπισε περιπτώσεις αποζημιώσεων με υψηλή ικανοποίηση πελατών και δρομολόγησε αυτόματα αυτούς τους πελάτες σε επικοινωνία για cross-selling. Αυτό οδήγησε σε διψήφια ποσοστά παραγωγής από τα αναμενόμενα.

Οι αποτελεσματικοί τρόποι εργασίας θα αλλάξουν δραματικά, με τους πράκτορες να ξοδεύουν λιγότερο χρόνο σε εργασίες χαμηλής αξίας και περισσότερο χρόνο για τη οικοδόμηση σχέσεων και συμπερασμάτων από την ανάλυση δεδομένων.

Πρόληψη του κινδύνου

Οι καταναλωτές βλέπουν σε ένα ευρύτερο πλαίσιο την συμβολή των ασφαλιστών, πέρα από την παροχή υπηρεσιών ασφαλιστικής κάλυψης. Αυτός ο διευρυμένος ρόλος ξεκινά με την ευρεία διάσταση της μείωσης του κινδύνου. Οι νέες τεχνολογίες, όπως το Διαδίκτυο των πραγμάτων ή η μηχανική εκμάθηση, μαζί με τεράστια σύνολα δεδομένων για τη συμπεριφορά της αυτοκίνησης και άλλες σχετικές τάσεις, επιτρέπουν στους ασφαλιστές να συνεργάζονται άμεσα με τους πελάτες για τον εντοπισμό, την πρόληψη και τον μετριασμό κάθε συμβάντος κινδύνου. Ορισμένες ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν ήδη πολλά υποσχόμενες υπηρεσίες μείωσης κινδύνου. Για παράδειγμα, μια ευρωπαϊκή εταιρεία ασφάλισης υγείας προσφέρει εφαρμογές υγείας με διατροφολόγους ή ένας ασφαλιστής με εργαλεία στην τηλεματική ,στοχεύει σε πελάτες σε περιοχές με υψηλά ποσοστά κλοπής και υψηλά ασφάλιστρα. Περίπου το 40% των ασφαλισμένων σε αυτή την περίπτωση έχουν κάνει συμβόλαιο αυτοκινήτου μέσω μίας απλής ηλεκτρονικής διαδικασίας εγγραφής με τη βοήθεια του τμήματος πωλήσεων. Η ασφαλιστική εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τις υπηρεσίες μέσω μιας συνεργασίας με μια αυτοκινητοβιομηχανία και με την εγγραφή συνεργείων επισκευής, πρατηρίων βενζίνης και αντιπροσώπων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.

np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Το 47% των Gen Z θέλει να αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία του
Μελέτες

Το 47% των Gen Z θέλει να αποχωρήσει οικειοθελώς από την εργασία του

by Insurancedaily editorial team
Apr 22, 2025
Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστικές για την Generation Z;
Μελέτες

Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλιστικές για την Generation Z;

by Insurancedaily editorial team
Mar 27, 2025
Έρευνα ΕΕΑ: Απαισιόδοξοι 6 στους 10 επαγγελματίες για το 2025
Μελέτες

Έρευνα ΕΕΑ: Απαισιόδοξοι 6 στους 10 επαγγελματίες για το 2025

by Insurancedaily editorial team
Mar 4, 2025
Δημογραφικό και ευτελισμός αξιών
Μελέτες

Δημογραφικό και ευτελισμός αξιών

by Insurancedaily editorial team
Feb 3, 2025
Φυσικές καταστροφές: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις    
Μελέτες

Φυσικές καταστροφές: Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για 1 στις 2 ελληνικές επιχειρήσεις    

by Βίκυ Γερασίμου
Jan 23, 2025
13,9 δις ευρώ τα ασφαλισμένα κεφάλαια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα
Μελέτες

13,9 δις ευρώ τα ασφαλισμένα κεφάλαια στα μεταφερόμενα εμπορεύματα

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2024
Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI
Μελέτες

Έρευνα KPMG: Η ασφαλιστική αγορά το 2024, τα ΔΠΧΑ 17 και η AI

by Insurancedaily editorial team
Dec 17, 2024
Έρευνα ΝΝ: Μόνο το 18% των Ελλήνων γνωρίζουν πώς να υπολογίσουν πόσα χρήματα χρειάζονται για μία άνετη περίοδο σύνταξης
Μελέτες

Έρευνα ΝΝ: Μόνο το 18% των Ελλήνων γνωρίζουν πώς να υπολογίσουν πόσα χρήματα χρειάζονται για μία άνετη περίοδο σύνταξης

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2024
ICAP CRIF: «Ενισχύεται η παρουσία των Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στον επιχειρηματικό κόσμο»
Μελέτες

ICAP CRIF: «Ενισχύεται η παρουσία των Γυναικών Ανωτάτων Στελεχών στον επιχειρηματικό κόσμο»

by Insurancedaily Editorial Team
Nov 21, 2024 - Updated on Feb 17, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ