ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι Διαμεσολαβούντες υπάγονται σε 7 κατηγορίες Επαγγελματιών

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
09/08/2011
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Η Ανάλυση που ακολουθεί πήρε το ερέθισμα από μια δήθεν συναισθηματική περιγραφή συνάδελφου, ο οποίος απευθύνεται στον δήθεν αδικημένο και κατατρεγμένο “Ασφαλιστάκο” που είναι μόνιμα θύμα των δήθεν ισχυρών του κλάδου και οι οποίοι τον εκμεταλλεύονται και μετά τον πετάνε στην άκρη σαν…λεμονόκουπα! Βέβαια, ο κάθε ένας που διαθέτει μια πέννα μπορεί να γράφει ο,τι θέλει σύμφωνα με τη λογική του και την Κρίση του, κυρίως γιατί δεν μπόρεσε ποτέ ο ίδιος να αποβάλλει τη χαμηλή εικόνα που είχε για τον εαυτό του όταν λειτουργούσε ως Ασφαλιστάκος!  Τα δεδομένα όμως των Διαμεσολαβούντων στην Ελλάδα των τελευταίων 40 χρόνων τεκμηριώνουν μερικά άλλα συμπεράσματα: Πρώτα από όλα, υπάρχουν σήμερα και λειτουργούν 7 είδη Δικτύων Διανομής που απασχολούν τους Διαμεσολαβούντες Ασφαλιστές και Εταιρείες Διαμεσολάβησης. Η Ανάλυση, δεν βασίζεται στον τίτλο του Διαμεσολαβητή, αν είναι Μεσίτης ή Πράκτορας ή Ασφαλιστής Ζωής. Βασίζεται στο είδος της Διαμεσολάβησης που ασκεί η κάθε μία από τις 7 κατηγορίες των Διαμεσολαβούντων, οι οποίες κατά τη γνώμη μας είναι οι εξής:

Η πρώτη, λοιπόν κατηγορία αποτελείται από ελάχιστους Μεσίτες, Πράκτορες και Ασφαλιστές Ζωής, των οποίων το χαρτοφυλάκιο των Συμβολαίων Ασφάλισης που προωθούν δεν είναι το Αυτοκίνητο. Η σύνθεση του αποτελείται από 60% Λοιποί Κλάδοι και 40% Αυτοκίνητο και αυτό επιλεγμένο! Πρόκειται για τους πραγματικούς Επαγγελματίες του Κλάδου οι οποίοι γνωρίζουν τους Κλάδους που προωθούν σε βάθος, είναι ενημερωμένοι, διαβασμένοι, Υπεύθυνοι και Ακριβείς σε ότι Πουλάνε στους Πελάτες τους, που στην πλειοψηφία είναι Επιχειρήσεις και λιγότερο Πρόσωπα. Οι Μεσίτες και Πράκτορες αυτής της κατηγορίας κυρίως ασχολούνται με Γενικές Ασφάλειες, εκτός Αυτοκινήτου. Πυρός, Μεταφορές, Μεγάλα Έργα κτλ. Οι Επαγγελματίες Ασφαλιστές Ζωής, του Agency System, κυρίως Ασχολούνται με μεγάλα συμβόλαια Ζωής, Ομαδικές, χωρίς να αγνοούν μεγάλα Συμβόλαια Γενικών Ασφαλειών. Στην κατηγορία αυτή υπάγονται 30 περίπου Διευθυντές Καταστημάτων Ζωής όλων των Εταιρειών που περιλαμβάνει και τους Περιφερειακούς και τους Επιθεωρητές, των οποίων η Νέα Παραγωγή των Ομάδων τους είναι τουλάχιστον ένα εκατομμύριο ευρώ.

Διαβάστε Επίσης

Από το Burnout στην Ευημερία: Ο Ασφαλιστικός Πράκτορας στο Κέντρο της Στήριξης του ΕΕΑ

Από το Burnout στην Ευημερία: Ο Ασφαλιστικός Πράκτορας στο Κέντρο της Στήριξης του ΕΕΑ

Jul 11, 2025
33 εκατ. οδηγοί μπορεί να έχουν οχήματα με επικίνδυνους αερόσακους

Ο θάνατος οδηγού στη Γαλλία οδηγεί στην ανάκληση 800.000 οχημάτων

Jul 11, 2025

Θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει τους πετυχημένους Διαμεσολαβούντες οι οποίοι πράγματι προσφέρουν “Πρόσθετη Αξία” στους Πελάτες τους και στις Εταιρείες με τις οποίες συνεργάζονται. Χωρίς να έχουμε κάνει τη σχετική έρευνα, εμπειρικά τους τοποθετούμε στο 10% του συνόλου των Διαμεσολαβούντων.

Η δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνει τους Μεγαλοπράκτορες Αυτοκινήτων που διατηρούν το δικό τους χαρτοφυλάκιο με ένα πολύ μικρό ποσοστό άλλων συνεργατών, δέντρο, το μέγεθος του οποίου κυμαίνεται από 500.000 ευρώ μέχρι μερικά εκατομμύρια ευρώ. Οι περισσότεροι από αυτή την κατηγορία χρωστάνε τεράστια ποσά στις Εταιρείες χωρίς να φταίνε οι ίδιοι και οι οποίοι με την νέα Αυστηρή Πολιτική των Εταιρειών στο θέμα της Απόδοσης των Ασφαλίστρων και με την ανάληψη της ευθύνης εξόφλησης των χρεών τους, δεν μπορούν να μετακινούν τα χαρτοφυλάκιά τους με την ίδια ευκολία που τα μετακινούσαν στο παρελθόν για να οικειοποιούνται τα Κεφάλαια χρονικά και με άλλους τρόπους.

Η τρίτη κατηγορία των Διαμεσολαβούντων είναι αυτοί που ασχολούνται με το αυτοκίνητο, αλλά που διατηρούν χαρτοφυλάκια κάτω των 500.000 ευρώ και οι οποίοι αντιμετωπίζουν τεράστια οικονομικά προβλήματα, όχι μόνον λόγω των αυστηρών προδιαγραφών της συνεργασίας που επιβάλλουν οι μεγάλες Εταιρείες, αλλά και λόγω της σταθερής απώλειας των πελατών τους από τον ανταγωνισμό του διαδικτύου. Το ίδιο πρόβλημα έχουν και οι μεγάλοι της δεύτερης κατηγορίας, όμως εκείνοι λόγω του μεγάλου πελατολογίου, προλαβαίνουν να καλύπτουν τις απώλειες εντάσσοντας νέα “δέντρα” στο χαρτοφυλάκιό τους, εννοείται προσωρινά! Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει και τους πολύ μικρούς των χαρτοφυλακίων των 50.000 έως 500.000 ο αριθμός των οποίων μειώνεται σταθερά για τους γνωστούς λόγους, Αστική Ευθύνη, οικονομική ανεπάρκεια κ.α.

Η τέταρτη κατηγορία των Διαμεσολαβούντων περιλαμβάνει τους βετεράνους Ασφαλιστές Ζωής που βρίσκονται στο επάγγελμα πάνω από 10 χρόνια και οι οποίοι νωρίς, άρχισαν να εμπλουτίζουν το χαρτοφυλάκιό τους με Γενικές Ασφάλειες και όχι μόνον αυτοκινήτου, αλλά και Πυρός. Οι Διαμεσολαβούντες αυτής της κατηγορίας έχουν εξασφαλίσει ένα μεγάλο εισόδημα, με ελάχιστα έξοδα γιατί τους στεγάζει το Agency System και οι οποίοι χωρίς πολύ προσπάθεια διατηρούν το χαρτοφυλάκιό τους αναπληρώνοντας τις απώλειες από νέες Πωλήσεις που δημιουργούνται από το Πελατολόγιό τους. Αποτελούν το δημιούργημα των αρχικών Εταιρειών Ζωής που δεν διαχώριζε τις Προμήθειες σε Πρώτου Έτους και λοιπών ετών για να τους αναγκάζει να ζουν μόνον από τις προμήθειες της Νέας Παραγωγής του πρώτους έτους, αλλά τους υπολόγιζαν τις μηνιαίες προμήθειες μαζί με αυτές του χαρτοφυλακίου με αποτέλεσμα να δημιουργήσουν Συνταξιούχους Ασφαλιστές των 5.000 έως 10.000 το μήνα εισόδημα το 80% του οποίου είναι Ασφάλειες χαρτοφυλακίου. Εργάζονται λίγες ώρες την ημέρα και λειτουργούν αντιπαραγωγικά, χωρίς να φταίνε οι ίδιοι, αλλά οι εταιρείες που τους έθρεψαν.

Η πέμπτη κατηγορία των Διαμεσολαβούντων περιλαμβάνει τους Διευθυντές Καταστημάτων, τους Assistant και τους Unit, το 90% των οποίων διατηρούν πολύ μικρές ομάδες που παράγουν όλοι μαζί Νέα Παραγωγή που κυμαίνεται από 50.000 μέχρι 500.000 ευρώ, η πλειοψηφία της οποίας παράγεται από κυλιόμενους Ασφαλιστές που είναι στο επάγγελμα κάτω από 5 χρόνια!

Η έκτη κατηγορία των Διαμεσολαβούντων περιλαμβάνει τους υπόλοιπους περαστικούς Ασφαλιστές Ζωής που διατηρούνται στο επάγγελμα κάτω από δύο χρόνια και οι οποίοι είναι οι περισσότεροι συνεργάτες των Καταστημάτων. Θα μπορούσαμε να τους αποκαλέσουμε ως τους Ασφαλιστάκους” που συμπονά ο συνάδελφος αισθηματίας και τους παρηγορεί από την…άγρια εκμετάλλευση των παραγόντων του κλάδου, ξεχνώντας ότι και οι ίδιοι πολύ καλά γνωρίζουν ότι εισέρχονται σε ένα επάγγελμα που βασίζεται αποκλειστικά στο εισόδημα από Προμήθειες και μόνον! Επομένως, αν δεν τα καταφέρουν, δεν τους φταίει κανένας, ούτε και μερικοί που προσπαθούν να τους εκπαιδεύσουν ή να τους πουλήσουν βιβλία επαγγελματιών που τα κατάφεραν γιατί Πίστεψαν στη Χρησιμότητα και Αναγκαιότητα της Ασφάλισης σε επίπεδο Θρησκευτικής Αφοσίωσης!

Να συμπονάς κάποιον που τον αδίκησε η φύση ή η Ζωή και να το βοηθάς ήσυχα και διακριτικά, χωρίς δημοσιότητα, είναι κατανοητό. Το να συμπονάς κάποιον δημοσίως για να αποκτήσεις αναγνώστες και με τον επιφανειακό τρόπο, τον λαϊκίστικο θα μπορούσαμε να πούμε, δεν πείθεις κανέναν παρά μόνον αυτούς που δεν “πέτυχαν” για διάφορους λόγους. Μπορείς να προσφέρεις σε αυτή την κατηγορία των Διαμεσολαβούντων μερικές “Μεθόδους” δοκιμασμένης Αποτελεσματικότητας για να τους βοηθήσεις έμπρακτα ή να τους δώσεις Κείμενα που εμπεδώνουν τον Ιερό Θεσμό της Ασφάλισης, τότε η προσφορά σου είναι πολύ πιο αξιόλογη και Αξιοκρατική από τη δήθεν…”Συμπόνια”.

Τέλος η έβδομη κατηγορία των Διαμεσολαβούντων περιλαμβάνει όλα τα υπόλοιπα εναλλακτικά Δίκτυα Διανομής, όπως είναι το Διαδίκτυο, το Bancassurance κ.α.

Έτσι, αξιολογούμε την Αγορά των Διαμεσολαβούντων η οποία είναι πράγματι πολύ σκληρή και δύσκολη, δεν μπορούν να την κάνουν όλοι οι Άνθρωποι και θα είναι πολύ πιο έντιμο να τους το λέμε πριν τους Στρατολογήσουμε, παρά να τους συμπονάμε από αόρατους και ορατούς εχθρούς!

np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Από το Burnout στην Ευημερία: Ο Ασφαλιστικός Πράκτορας στο Κέντρο της Στήριξης του ΕΕΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από το Burnout στην Ευημερία: Ο Ασφαλιστικός Πράκτορας στο Κέντρο της Στήριξης του ΕΕΑ

by Insurancedaily editorial team
Jul 11, 2025
33 εκατ. οδηγοί μπορεί να έχουν οχήματα με επικίνδυνους αερόσακους
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο θάνατος οδηγού στη Γαλλία οδηγεί στην ανάκληση 800.000 οχημάτων

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 11, 2025
Η Howden “ανοίγεται” στη νέα γενιά μέσα από το Youth Academy 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Howden “ανοίγεται” στη νέα γενιά μέσα από το Youth Academy 2025

by Insurancedaily editorial team
Jul 11, 2025
European Climate Pact: Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και τα θύματα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

European Climate Pact: Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και τα θύματα

by Insurancedaily editorial team
Jul 11, 2025
Συνάντηση Μερελή – Δρ. Μπεκιάρη στο ΕΕΘ για σύνδεση της έρευνας με την επιχειρηματικότητα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνάντηση Μερελή – Δρ. Μπεκιάρη στο ΕΕΘ για σύνδεση της έρευνας με την επιχειρηματικότητα

by Insurancedaily editorial team
Jul 11, 2025
Απάτη 8 εκατ. ευρώ εις βάρος του ΕΟΠΥΥ από 227 εταιρείες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δυσλειτουργίες στην εφαρμογή του νέου συστήματος δωρεάν κατ’ οίκον αποστολής των ΦΥΚ από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 11, 2025
Στελέχη της Carglass®  εισηγητές σε Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ΕΙΑΣ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στελέχη της Carglass®  εισηγητές σε Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του ΕΙΑΣ

by Insurancedaily editorial team
Jul 10, 2025
Ανακοίνωση της ΕΑΔΕ για εγκυκλίους της Εθνικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Είμαστε μαζί, στην βούληση για απαντήσεις και λύσεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 10, 2025
Στην εποχή της συνδρομής: Αν πληρώνεις Netflix, γιατί όχι και ασφάλιση;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην εποχή της συνδρομής: Αν πληρώνεις Netflix, γιατί όχι και ασφάλιση;

by Insurancedaily editorial team
Jul 10, 2025

Comments 5

  1. Αχιλλέας Ν. Μίχος says:
    14 years ago

    Πριν 30-40 χρόνια όταν θέλαμε να αγοράσουμε ένα ρούχο, ο υπάλληλος μας έπαιρνε τα μέτρα, έβρισκε το κατάλληλο, και μας έφερνε και ενα-δυο ακόμη για να διαλέξουμε.

    Σήμερα ο υπάλληλος αυτός έχει εκλείψει. Διαλέγουμε μόνοι μας, πληρώνουμε, και φεύγουμε.

    Ο ασφαλιστής που παίρνει τα μέτρα (καταγραφή αναγκών) και φέρνει το κατάλληλο πρόγραμμα (με μια-δυο παραλλαγές για να διαλέξει ο πελάτης), θα εκλείψει. Γιατί δεν προσφέρει προστιθέμενη αξία.

    Συνεχίζοντας με τις ίδιες μεθόδους, είναι όπως συνεχίζουμε να πατάμε τη μίζα πιστεύοντας -ή ευχόμενοι- ότι θα πάρει ‘μπρός. Συνήθως μένουμε στο δρόμο.

    Αχιλλέας Ν. Μίχος
    Marketing Toolbox

    Reply
  2. Νίκας Κωνσταντίνος says:
    14 years ago

    …Αν η επιλογή ενός ασφαλιστικού προιόντος ήταν τόσο εύκολη υπόθεση όσο το να επιλέξεις ένα μπλουζάκι, τότε, η παγκόσμια αγορά θα είχε “καταργήσει” το θεσμό του ασφαλιστικού συμβούλου εδώ και πολλά χρόνια και δεν θα περίμενε εμάς τους “εχω άποψη για όλα – τα ξέρω εγώ όλα” ‘Ελληνες, να το διαπιστώσουμε το 2011.
    Αλλά μιας και τα πράγματα τελικά είναι πιο απλά απ’ ό,τι πιστέουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες επαγγελματίες ασφαλιστές και μερικές χιλιάδες αφαλιστικές εταιρίες παγκοσμίως (ορισμένες εκ των οποίων ξεπενάνε σε μέγεθος (οικονομικό) ακόμη και ολόκληρα Κράτη…), λέω απο εδώ και πέρα να ασκούμε και δικηγορία απο μόνοι μας, να χειρουργούμε επίσης οι ίδιοι, τα σπίτια μας να τα κατασκευάζουμε εμείς (να’ναι καλά το AutoCAD!) κτλ κτλ…
    Γιατί, δεν κατάλαβα; Αφού με ένα “κλίκ” μπορούμε να κάνουμε ό,τι θέλουμε πλέον…. (Φτού #@$% ξέχασα ν’αλλάξω την μίζα στο αυτοκίνητο……)
     
    Υ.Γ.:
    Όποιος θεωρεί οτι όλα αυτά τα έγραψα ως αντίλογο γι’αυτά που είπε ο κ. Μίχος κάνει λάθος. Ο κ. Μίχος άλλωστε συμμερίζεται απόλυτα την άποψη οτι: “ακόμη και αν κάποιος μάθει το πως να μην βάζει το κάρο μπροστά απο το άλογο” τότε “έχει ακόμη έναν λόγο παραπάνω να απευθυνθεί σε έναν επαγγελματία του είδους”. Αποδίξεις, στο άρθρο το οποίο ο ίδιος έχει γράψει και αναγράφει και τα παραπάνω: https://www.synedrio.gr/organosi/o009.asp (οι 2-3 τελευταίοι παράγραφοι ίσως αρκούν για να καταλάβετε..)
    Σωστά κ. Μίχο….;

    Reply
  3. Αντώνης Κ. says:
    14 years ago

    Πολύ καλή η ανάλυση γιατί  αυτή είναι περίπου η εικόνα των διαμεσολαβούντων.  Το 90% των Πρακτόρων ξοδεύουν ξένα χρήματα. Είναι σίγουρο ότι η Αγορά θα ξεκαθαρίσει και θα μείνουν μόνον όσοι θα ασχοληθούν επαγγελματικά με τον κλάδο. Ειμαι ένας μικρός Πράκτορας, αλλά ας είναι καλά ο πατέρας μου που μου έμαθε να μη κρατάω ούτε μια μέρα ξένα χρήματα στα χέρια μου. Αυτά δεν είναι δικά σου. Είναι ξένα. Όσο τα κρατάς στα χέρια σου, κινδυνεύεις,  μου έλεγε κάθε μέρα

    Reply
  4. αρεοπαγιτης says:
    14 years ago

    ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΚΟΜΗ !!
    ΤΗΝ ΚΑΤΗΟΡΙΑ   ΤΩΝ ΑΡΠΑΚΤΙΚΩΝ  ΚΑΙ ΜΑΦΙΟΖΩΝ  ΕΝΔΕΝ ΚΑΙ ΕΚΕΙΘΕΝ
    ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ,ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ  ΑΠΟ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ  ΤΟΥΣ  ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΣΥΝΟΛΙΚΗ   ΑΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
    ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΒΙΒΑΖΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ  ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ( Η ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΣΥΓΓΡΟΥ  ΟΠΟΥ ΕΔΡΕΥΕΙ  Η ΟΜΑΔΑ  ΤΩΝ   ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΩΝ   ΕΧΕΙ ΒΑΦΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΔΙΚΟΧΑΜΕΝΟ   ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ   ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΛΗΣ   ……..            ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΟΥ ΠΕΤΑΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΑΡΠΑΖΕΙ  ,ΧΑΡΟΦΥΛΑΚΙΑ  ,ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΩΤΕΡΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΔΟΥΛΕΨΑΝΕ ΓΙΑ ΝΑ ΘΡΕΨΟΥΝΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ   ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ…………Η  ΑΝΑΛΓΗΤΗ   ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ  ΜΕ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΝ ΕΧΙΔΝΑ   ΓΥΝΑΙΚΑ   ΑΣ  ΟΡΑΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΟΜΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ

    Reply
  5. αρεοπαγιτης says:
    14 years ago

    ΜΗΠΩΣ  ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ   ΤΟ ΣΥΝΟΛΟΝ ΤΟΥ ΚΛΑΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ   ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ  ΝΑ ΕΠΕΜΒΑΙΝΕΙ   ,ΕΡΕΥΝΑ   ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ   ΑΣΧΗΜΕΣ    ΚΑΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΕΣ    ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ   ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ    ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ   ………..Ο ΚΛΑΔΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΠΤΥΣΕΤΑΙ ΜΕ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ    ΚΑΙ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ     ΤΥΠΟΥ    ΚΟΥΡΣΕΜΑΤΟΣ   ΚΑΙ   ΓΕΝΙΤΣΑΡΩΝ    ΟΠΩΣ   ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ   ΚΟΥΜΠΑΡΟΥΣ     ΤΗΣ   ΣΥΓΓΡΟΥ   ΠΟΥ ΕΡΗΜΑΞΑΝ      ΟΣΩΝ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΑΝΕ   .ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΑΝΕ  ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ    ΚΑΙ   ΛΕΗΛΑΤΗΣΑΝ    ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΑ    ΚΑΙ      ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ           ΤΟ ΣΑΙΤ  ΚΑΤΙ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ         ΟΙ   ΑΛΛΟΙ  ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ   ΜΑΛΛΟΝ   ΣΙΩΠΟΥΝ     ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ     ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
sofossummitbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ