ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Αριστείδης Παπανικόλας

Τα Δώρα της Ντροπής

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
14/11/2012 - Updated on 06/01/2014
in Αριστείδης Παπανικόλας, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Είναι αλήθεια ότι έχω ασχοληθεί ξανά με το θέμα, αλλά δεν μπορώ να μην επανέλθω. Ντρέπομαι όταν ένας διαμεσολαβητής προσπαθεί να προσελκύσει έναν πελάτη για να του ασφαλίσει το αυτοκίνητό του, δηλαδή για την υποχρεωτική εκ του νόμου ασφάλιση, να προσφέρει «δώρα»! Δεν είναι καινούργιο το φαινόμενο, αλλά κάπου πρέπει να σταματήσει.

Για να μην είμαι λοιπόν αόριστος, χθες αντιμετώπισα δύο τέτοιες περιπτώσεις. Μπήκα στο υποκατάστημα μιας τράπεζας, από τις ελάχιστες ελληνικές, η οποία δεν έχει θυγατρική ασφαλιστική εταιρεία και η οποία αναπτύσσει ασφαλιστικές εργασίες, μέσω της διαμεσολαβητικής εταιρείας την οποία έχει ιδρύσει. Στο γκισέ που έκανα τη συναλλαγή μου υπήρχε όρθιο σταντ που διαφήμιζε τα φθηνά ασφάλιστρα με τα οποία μπορεί κάποιος να ασφαλίσει το αυτοκίνητό του μέσω της τράπεζας και στη συνέχεια τόνιζε: «οι πρώτοι χίλιοι που θα ασφαλίσουν το αυτοκίνητό τους θα πάρουν δώρο έναν αποκωδικοποιητή, μάρκας … με δυνατότητες … κ.λπ.». Φυσικά στο σταντ δεν αναφερόταν το όνομα της ασφαλιστικής εταιρείας στην οποία θα ασφαλιζόταν ο ενδιαφερόμενος, αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια.

Διαβάστε Επίσης

Σώστε την ουσία της Επανεκπαίδευσης …και τα προσχήματα

Σώστε την ουσία της Επανεκπαίδευσης …και τα προσχήματα

Feb 23, 2015 - Updated on Mar 14, 2017
Η Απόφαση της ΤτΕ περί Εξέτασης Αιτιάσεων από Διαμεσολαβητές

Η Απόφαση της ΤτΕ περί Εξέτασης Αιτιάσεων από Διαμεσολαβητές

Feb 2, 2015 - Updated on Feb 4, 2015

Στη δεύτερη περίπτωση, εταιρεία πώλησης μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην πωλησιακή της τηλεοπτική εκπομπή (καθημερινή από ότι έμαθα και όχι μόνο σε ένα κανάλι) διαφήμιζε μεταξύ των άλλων προϊόντων της, όπως αυτοκίνητα, ελαστικά, service, κ.λπ. και την ασφάλιση των αυτοκινήτων. Όχι ειδικά των αυτοκινήτων που η ίδια πουλά, αλλά καλούσε τον τηλεθεατή να ασφαλίσει το αυτοκίνητό του σε αυτούς (υποθέτω στη διαμεσολαβητική της εταιρεία), έδινε παραδείγματα φθηνών ασφαλίστρων ανά κατηγορία ίππων και κατέληγε ότι το δώρο σε όποιον ασφάλιζε το αυτοκίνητό του θα ήταν «μια αλλαγή λαδιών»!

Δεν λέω, στους δύσκολους καιρούς που περνάμε, κάθε προσφορά δεκτή. Και φυσικά, δεν φταίει ο οποιοσδήποτε ασφαλιστεί με δέλεαρ τον αποκωδικοποιητή ή τα λάδια. Το ερώτημά μου είναι, η ασφαλιστική αγορά, εγκρίνει αυτές τις μεθόδους; Οι εταιρείες των οποίων τα ασφαλιστικά προγράμματα προωθούν οι διαμεσολαβητές αυτοί (και όσοι άλλοι δεν γνωρίζω) εγκρίνουν το ασφαλιστικό τους προϊόν να πωλείται π.χ. μαζί με λάδι μηχανής (δύο σε ένα δηλαδή, σαν τις προσφορές των σαμπουάν); Οι σύλλογοι των διαμεσολαβούντων δεν κατανοούν τη ζημιά που γίνεται; Όχι μόνο στους χιλιάδες διαμεσολαβητές που προσπαθούν καθημερινά να ανυψώσουν την ασφαλιστική συνείδηση ή σε αυτούς που αρνούνται τα παζάρια με διάφορους «έξυπνους» πελάτες. Τη ζημιά που γίνεται στην έννοια της ασφάλισης και στην υποβάθμιση του επιπέδου όλης της αγοράς. Είναι τόσο δύσκολη μια ανακοίνωση, χωρίς ονόματα, μια ανακοίνωση σε θέματα αρχής και αξιοπρέπειας, έστω και για την τιμή των όπλων!

Θα μπορούσα να αναφερθώ και στην Εποπτική Αρχή και να υπενθυμίσω τόσο την απαγόρευση παροχής εκπτώσεων από τους διαμεσολαβητές προς τους πελάτες, που προβλέπει η σημερινή νομοθεσία, θα μπορούσα να υπενθυμίσω επίσης το άρθρο 9 του υπό διαβούλευση ακόμα σχεδίου περί κανονισμού συμπεριφοράς ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, όπου αναφέρεται ρητά ότι «…ο διαμεσολαβητής διασφαλίζει ότι κάθε διαφήμιση που απευθύνεται στο καταναλωτικό κοινό… πληροί τις ακόλουθες προϋποθέσεις… δεν αναφέρει ότι παρέχει στον πελάτη εκπτώσεις ή ωφελήματα μη ανταποκρινόμενα στα ισχύοντα τιμολόγια και τους όρους των επιχειρήσεων». Πληροφορήθηκα επίσης, ότι έχει σταλεί στην Εποπτική Αρχή, εδώ και ένα περίπου χρόνο, επιστολή με σχετικό περιεχόμενο περί «παροχής δώρων», η οποία ουδέποτε απαντήθηκε. Αλήθεια, αν μια ολόκληρη ασφαλιστική αγορά δεν μπορεί να πάρει θέση σε ένα τόσο απλό ζήτημα, πώς θα συμφωνήσει στα πολυπλοκότερα; Εκτός αν κάποιοι ερμηνεύουν (για ποιους λόγους άραγε;), ότι «τα δώρα επιτρέπονται, οι εκπτώσεις απαγορεύονται»! Τουλάχιστον να το ξέρουν οι διαμεσολαβούντες, ώστε όποιοι θέλουν, την επόμενη φορά να μην κάνουν έκπτωση π.χ. 20 ευρώ σε κάποιον πελάτη τους και συνεπώς να παρανομήσουν, αλλά να εισπράττουν το σύνολο των ασφαλίστρων και να του κάνουν δώρο ένα χαρτονόμισμα των 20 ευρώ, αυτό θα επιτρέπεται! Αλήθεια, τι διαφορά έχει η έκφραση «δώρο μια αλλαγή λαδιών», από την έκφραση «δώρο ένα χαρτονόμισμα των 20 ευρώ»;

Συγγνώμη για όλα αυτά, είναι ντροπή που τα συζητάμε, υποτιμούμε το αγαθό της ασφάλισης. Όλα αυτά όμως, όχι μόνο είναι υπαρκτά στην αγορά μας, αλλά διαφημίζονται κι όλας. Δεν πρέπει να πάρουμε θέση;

Tags: Αριστείδης Παπανικόλας
new-cover-insurancegif

Related Posts

Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama

by Insurancedaily editorial team
Dec 24, 2025
contract
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εταιρεία Στεφανίδη: Άμεσες διαδικασίες για αποζημίωση από την Generali μετά από φωτιά

by Insurancedaily editorial team
Dec 24, 2025
Πήρε έγκριση χάπι για την παχυσαρκία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πήρε έγκριση χάπι για την παχυσαρκία

by Insurancedaily editorial team
Dec 23, 2025
Δράσεις αλληλεγγύης από το σύλλογο ΙΣΧΥΣ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δράσεις αλληλεγγύης από το σύλλογο ΙΣΧΥΣ

by Insurancedaily editorial team
Dec 23, 2025
Tο νέο ΔΣ στην Εθνική Ασφαλιστική – Δηλώσεις Γ. Κώτσαλου & Δ. Μαζαράκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Tο νέο ΔΣ στην Εθνική Ασφαλιστική – Δηλώσεις Γ. Κώτσαλου & Δ. Μαζαράκη

by Insurancedaily editorial team
Dec 23, 2025
Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Δ. Γαβαλάκης: Οι προτεραιότητες για το 2025-2028 στο Επιμελητήριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συντάξεις χωρίς σοκ

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Με “μυστικούς” πελάτες η ΤτΕ θα ελέγχει τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνεργασία του ομίλου Φωτιάδη με την Alpha Bank

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025

Comments 3

  1. ΓΙΑΝΝΗΣ says:
    13 years ago

    Δυστυχως εχετε δικιο κυριε Παπανικολα. Και δεν ειναι μονο αυτα. Επισημα στα διαφημιστικα σποτ της τηλεορασης διαφημιζοντουσαν δωρα εκτυπωτες εγχρωμοι, εκπτωτικα κουπονια σε καταστηματα παιχνιδιων και πολλα αλλα.
    Αυτο το μοντελο πωλησης πραγματικα μειωνει το επαγγελμα- λειτουργημα τοης Ασφαλιστικης διαμεσολαβησης και το απαξιωνει. Απλα οι εταιριες προσπαθουν να κανουν ενα σαφαρι κατακτησης του Μεριδιου της αγορας, και εκπαιδευουν τον καταναλωτη στην λογικη οτι η Ασφαλεια ειναι ενα καταναλωτικο αγαθο σαν ολα τα αλλα που πωλουνται στα Super Markets και οχι μια υπηρεσια με κυρος, που απαιτει εξειδικευμενους επαγγελματιες για την συναψη της αλλα και για την τελικη αποστολη της που ειναι η αποζημιωση.
    Σαφως και εμεις οι Διαμεσολαβουντες οφειλουμε να παρουμε θεση. Σαφως και τα οργανα που μας εκπροσωπουν οπως ο ΠΣΑΣ, θα πρεπει να κινητοποιηθουν, ομως μαλλον ξεχνατε οτι ζουμε στην εποχη της ρεμουλας και του ωχ αδερφε γιατι το βολεμα ειναι σημαντικοτερο απο τις αποψεις και τα πιστευω μας.
    Σκεφτειτε μονο οτι Υπουργος του σχετικου με την ιδιωτικη ασφαλιση υπουργειου, ο κυριος Σκορδας ειναι ενα πρωην στελεχος της Ασφαλιστικης αγορας που γνωριζει αρκετα καλα τον πολυπαθο κλαδο μας και που μεχρι σημερα εχει κανει ελαχιστες ενεργειες για τον κλαδο.

    Reply
  2. ασφαλιστης ζορρο says:
    13 years ago

    τι    κανουν    οι συνδεσμοι     φορεις      διαφοροι συλλογοι    για τα ανωτερω   κυριε  Α.Πενδιαφερονται για  εκδρομες, κοκταιλ, κοσμικες εκδηλωσεις 
    δυστυχως    δεν κανουν τιποτε…………

    Reply
  3. Γ.Ξ. says:
    13 years ago

    Πάντως για την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς οι εταιρείες ήθελαν διαμεσολαβούντες με συμβόλαιο επαγγελματικής αστικής ευθύνης, όπως και όλοι αυτοί που δίνουν τέτοιες παροχές!!!

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Βραβεύσεις για τους συνεργάτες του γραφείου ΠΑΡΟΝ

    Βραβεύσεις για τους συνεργάτες του γραφείου ΠΑΡΟΝ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Εταιρεία Στεφανίδη: Άμεσες διαδικασίες για αποζημίωση από την Generali μετά από φωτιά

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πήρε έγκριση χάπι για την παχυσαρκία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ