ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Tα Όνειρα είναι Δωρεάν

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
13/12/2012
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Δείτε το όλο και γράψτε στα σχόλια του “ID” τις αυθόρμητες σκέψεις σας σε μια μικρή παράγραφο…όποιες κι αν είναι!  Το καλύτερο «Σχόλιο» θα βραβευτεί με ένα γεύμα για δύο, με ένα μπουκάλι κρασί, στην ψαροταβέρνα «Κόλλιας» που βρίσκεται στο τέλος της Συγγρού, απέναντι από την Interamerican…Την επιλογή του καλύτερου «Σχολίου» θα επιλέξει η Επιστημονική Επιτροπή Σύνταξης του περιοδικού «Επιστημονικό Marketing Management»,  οποία θα σκιαγραφήσει το «Χαρακτήρα» και τον «Τρόπο Σκέψης» του «Σχολιαστή»:

Διαβάστε Επίσης

Το ασφαλιστικό κενό απαιτεί θεσμικές λύσεις και συλλογική προσέγγιση  

Το ασφαλιστικό κενό απαιτεί θεσμικές λύσεις και συλλογική προσέγγιση  

Sep 4, 2025
INTERAMERICAN και ΕΟΔ: Μαζί στην αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών

INTERAMERICAN και ΕΟΔ: Μαζί στην αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών

Sep 3, 2025

Tags: Interamerican
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025
Τι σηματοδοτούν οι στελεχιακές ανακατατάξεις στην Eurolife FFH 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι σηματοδοτούν οι στελεχιακές ανακατατάξεις στην Eurolife FFH 

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025
Τον πλήρη έλεγχο της  Eurolife FFH Life Insurance απέκτησε η Eurobank
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τον πλήρη έλεγχο της  Eurolife FFH Life Insurance απέκτησε η Eurobank

by Insurancedaily editorial team
Oct 13, 2025
3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών

by Νίκος Μωράκης
Oct 13, 2025
Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC  για την υιοθέτηση λογισμικού BPM
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
insurancedaily-eeae-
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τακτική Γενική Συνέλευση για νέο ΔΣ στην ΕΕΑΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Κάντε κλικ στο “Together 4 a Better  World”  του Ιδρύματος Reale
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κάντε κλικ στο “Together 4 a Better  World”  του Ιδρύματος Reale

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025

Comments 8

  1. Αλεξάνδρα says:
    13 years ago

    Καλημέρα σας,

    το βίντεο ήταν πραγματικά φοβερό απλώς προσωπικά θα ήθελα να είμαι στο μέρος που δείχνει στην αρχή,πάνω στην άμμο με τον σύντροφο μου, παρεά με το απέραντο γαλάζιο και αγναντεύοντας το απίστευτο τοπίο. Ξέρω ότι ίσως είμαι εκτός πραγματικότητας και εντελώς ρομαντική αλλά δεν πιστεύω ότι τα υλικά αγαθά μπορούν να μας εξασφαλίσουν την ευτυχία μας. Γενικά στην Ελλάδα πολλοί είναι αυτοί που κάνουν πράγματα (πχ αγοράζοντας έναν σκάφος σαν του βίντεο) για να “αναγκάσουν”  άλλους να τους θαυμάζουν ή να τους ζηλεύουν. Μπορεί βέβαια απλώς να έχουν τα λεφτά και να θέλουν την χλιδή στη ζωή τους. Απλώς ας κοιτάξουν και λίγο γύρο τους και ας βοηθήσουν και άλλους ανθρώπους που έχουν ανάγκη βασικότερα πράγματα. Γιατί είμαστε τόσο εαυτούληδες,εγωιστές και παρτάκηδες που μόνο ο εαυτός μας μας ενδιαφέρει. Τελοσπάντων,δεν θα ήθελα να επεκταθώ παραπάνω,απλώς ζητήσατε αυθόρμητες σκέψεις…τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή δεν είναι πραγματα…είναι η αγάπη για τον συνάνθρωπο,μια αγκάλιά στους δικούς μας, ένα χαμόγελο, ένας καλός λόγος για τον διπλανό μας και άλλα τόσα πράγματα που δεν κοστίζουν και πραγματικά αλλάζουν την ζωή μας…

    Reply
  2. ΜΑΝΕΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    13 years ago

    ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΕΙΣΑΙ 20 – 25 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΣΤΑ 40 η 45 ΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ.ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΘΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΡΙΣΕΩΣ. Η ΜΟΝΗ ΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ.-

    Reply
  3. Μιχάλης Γερακιός says:
    13 years ago

    Αν και δε μένω στην Αθήνα, θα το γράψω το σχόλιο, γιατί δεν το κάνω για το έπαθλο. Ας πάει να φάει κάποιος άλλος.
    Είμαι ιστιοπλόος, μένω σε νησί, νομίζω μπορώ να υποστηρίξω μια λίγο πιο “στενή” σχέση με τη θάλασσα. Μέχρι και πριν 2 χρόνια, μπορεί να το κοίταγα με ανοιχτό στόμα… Τώρα απλά εκνευρίζομαι. Ναι με πούλησε ο Γιωργάκης και με αποτελειώνει ο Σαμαράς. Ποιοί όμως είναι αυτοί που κινούν τα νήματα; Ποιοί είναι οι περιβόητοι τραπεζίτες; Μήπως αυτοί που μπορούν να ξοδεύουν τέτοια ποσά για 5 μέρες διακοπών; Τις βλέπω τις θαλαμηγούς κάθε καλοκαίρι. Γλοιώδεις τύποι, κατά κανόνα γέροι ή χοντροί, με πακιστανούς να τους σερβίρουν και 25άρες που τους “αγαπάνε” για την καλή τους την καρδιά. Που έμεινα από μπαταρία ανοιχτά της Λέρου και αρνήθηκαν να μου δώσουν καλώδιο επειδή “ενοχλήθηκαν”;  Όχι, χάρισμά τους αυτός ο τρόπος ζωής.
    Θα προτιμούσα στη θέση αυτού του γιώτ αξίας 200 εκατομμυρίων (τουλάχιστον πιστεύω) να υπήρχαν 20.000 μικρά βαρκάκια-φουσκωτά-ξύλινα-πλαστικά μικρομεσαίου μεγέθους, αυτά που μπορεί ο σκληρά εργαζόμενος πατέρας να πάρει τα παιδιά του μετά το σχόλασμα και να τα πάει ένα ψάρεμα, ένα μπάνιο, χωρίς να θεωρείται πολυτέλεια, χωρίς να σκέφτεται πως θα πληρώσει τη βενζίνη.  
    Το νησί μου είναι από τους αγαπημένους καλοκαιρινούς προορισμούς του Τζίγγερ. Παλιότερα κατέβαινα στο λιμάνι να δω τη θαλαμηγό και να πω ααααα!!!…., φέτος τον περίμενα να τον κράξω αλλά δεν ήρθε.
    Άσε που δεν είναι διακοπές το να έχω πλήρωμα 30 άσχετα άτομα μαζί μου, ειδικά σε σκάφος που οι χώροι είναι περιορισμένοι. Διακοπές είναι να χάνομαι με τον/τους ανθρώπους που αγαπώ και να μην υπάρχει κανείς γύρω ούτε να με δει ούτε να με κρίνει, ούτε να με ενοχλήσει. Δοκιμάστε το και θα δείτε πόσο απλά συστατικά χρειάζεται η ευτυχία.
    Αν ήμουν και ένας από τους 20.000 τυχερούς και είχα ένα μικρό βαρκάκι… 

    Reply
  4. Σιγανος Σωτηρης says:
    13 years ago

    Τα ονειρα ειναι δωρεαν……οποτε να ονειρευεστε μονο μεγαλα πραγματα.Δεν συμφερει να ονειρουομαστε μικρα.Απλα σας συμφερει!!!!!

    Reply
  5. Νίκος Κλήμης says:
    13 years ago

    Λεφτά υπάρχουν, ψυχή δεν υπάρχει. Όσο για το αεράκι. τη θάλασσα και τον ουρανό, τα βρίσκεις και στην ακρογιαλιά. Γι’ αυτό και τα πανιά του ανέμου είναι τα ίδια, πάνω στον βράχο και πάνω στα εκατομμύρια… Άσε που στατιστικά, πιό πιθανό είναι να βυθιστούν τα εκατομμύρια, παρά ο βράχος.

    Reply
  6. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΝΤΙΚΟΣ says:
    13 years ago

    Ρε παιδιά ούτε μια σωσίβια λέμβο δεν έχει…!!!

    Reply
  7. ΑΓΓΕΛΙΚΗ says:
    13 years ago

    Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ Ω Ρ Α Ι Α !!!!!!! ΗΛΙΟΣ-ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ…

    Reply
  8. Μαρίνα says:
    13 years ago

    Η διαφήμιση αυτή είναι η πλήρης έκφραση της παγκοσμιοποίησης, όπως τη σκέφτηκαν, σχεδίασαν και πραγματοποίησαν οι (οικονομικοί) κυρίαρχοι του κόσμου μας. Μιας παγκοσμιοποίησης, η οποία έχει σα σύνθημά της το “NEVER ENOUGH” … και αντί αυτό να είναι αρκετό για να ξεσκεπάσει τη θλιβερή ματαιότητα, είμαστε εκπαιδευμένοι να κάνουμε το αντικείμενο της διαφήμισης, αντικείμενο των ονείρων μας. Επιπλέον, η διαφήμιση αρχίζει με όλο το νόημα της ζωής: αυτό που ονομάζεται απλότητα και ομορφιά κι εδώ απεικονίζεται με μια μαγευτική παραλία, κάτω από έναν καταγάλανο ουρανό … ό,τι υπεραρκεί για να “γεμίσει” έναν άνθρωπο τόσο συναισθηματικά, όσο και σωματικά. Σε αυτήν την παραλία θα μπορούσε ο καθένας να κρατήσει το μυαλό του καθαρό και με φυσικότητα να σκεφτεί “ΤΗΑΤ’S ENOUGH”. Αυτό όμως δεν προϋποθέτει ότι θα παράγεις ακατάπαυστα και θα καταναλώνεις, επίσης. Κι αυτό ακριβώς υποστηρίζει το υπερπολυτελές σκάφος, που (ξε)περνάει την παραλία και ό,τι αυτή συμβολίζει.
    Νever enough, όσο και να δουλεύεις, όσο και να πασχίζεις, δε θα φτάσεις ποτέ στο τέλος, στο σκοπό. Πάντα θα υπάρχει κι άλλο.
    ΚΑΙ αυτή η διαφήμιση ας γίνει μια ακόμη αφορμή για να σκεφτούμε όλοι αν θέλουμε να υπάρχουμε σαν άνθρωποι ή να θυμίζουμε χαμστεράκια που τρέχουν ολημερίς στη ρόδα τους.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300250png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • ΕΕΑ: Αποκαλυπτήρια του πρώτου αγάλματος αφιερωμένου στους μικρομεσαίους από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

    ΕΕΑ: Αποκαλυπτήρια του πρώτου αγάλματος αφιερωμένου στους μικρομεσαίους από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Στο 36,3% τα ασφαλισμένα οχήματα για φυσικές καταστροφές στην Ελλάδα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Carglass®: Μεγάλη Συμμετοχή στη Δράση Δεντροφύτευσης στην Πεντέλη σε Συνεργασία με την We4all

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΑΔΕ: Ανθρώπινα δίπλα σου (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ