ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Απλοποιώντας την Εμπειρία του Πελάτη σε 5 απλά βήματα

Πώς οι Ασφαλιστικές εταιρείες μπορούν να απλοποιήσουν το Cutomer Experience που παρέχουν στον Ασφαλισμένο

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
08/04/2020 - Updated on 09/04/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Μελέτες
A A
Απλοποιώντας την Εμπειρία του Πελάτη σε 5 απλά βήματα
Share on Facebook

Το δεύτερο κεφάλαιο από την ετήσια έκθεση της KPMG για την Ιδιωτική Ασφάλιση το 2019 είναι αφιερωμένο στο Customer Experience του πελάτη και πώς μπορεί να απλοποιηθεί προς το συμφέρον του. Ακολουθούν 5 κύριοι άξονες που κάθε Ασφαλιστική εταιρεία πρέπει να εστιάζει προκειμένου να είναι σε θέση να απλοποιήσει την εμπειρία των πελατών της. Το άρθρο υπογράφει ο Γενικός Διευθυντής της KPMG Greece Διονύσης Διαμαντόπουλος.

Στην ψηφιακή εποχή, οι καταναλωτές έχουν περισσότερη δύναμη από ποτέ. Διαθέτουν πληθώρα επιλογών μέσω πολλαπλών καναλιών και η αφοσίωσή τους αλλάζει τόσο συχνά όσο αλλάζουν και η συσκευή του κινητού τους τηλεφώνου. Η εμπιστοσύνη τους στις ασφαλιστικές εταιρείες παραμένει χαμηλή ενώ οι προσδοκίες εξυπηρέτησης και εξατομίκευσης διαρκώς αυξάνονται. Από τη φύση του ο ασφαλιστικός κλάδος είναι πολύπλοκη βιομηχανία. Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός προϊόντων-λύσεων, ένα πλήθος από μεσάζοντες, πολύπλοκα μοντέλα τιμολόγησης και αναδοχής, καθώς επίσης και περιστατικά ασφάλισης τα οποία συχνά είναι ιδιαίτερα προσαρμοσμένα στον αιτούντα. Η απλοποίηση της Εμπειρίας Πελάτη είναι απαραίτητη προκειμένου οι ασφαλιστικές εταιρείες να αυξήσουν την αλληλεπίδραση με τους πελάτες τους και να ανταποκριθούν με τη σειρά τους στις εμπειρίες που οι καταναλωτές ήδη βιώνουν σε άλλους κλάδους, όπως είναι ο τραπεζικός ή το λιανικό εμπόριο. Κατά βάση, οι ασφαλιστικές εταιρείες χρειάζεται να κατανοήσουν και να καλύψουν τις πλήρεις ανάγκες των πελατών τους σε όλα τα διαφορετικά σημεία επαφής μαζί τους. Η αλληλεπίδραση με τις ασφαλιστικές εταιρείες θα πρέπει να είναι εύκολη για τους καταναλωτές, οι οποίοι χρειάζεται να πιστεύουν πως μπορούν να βασίζονται στην ασφαλιστική τους εταιρεία όταν και εφόσον χρειαστεί.

Διαβάστε Επίσης

Οι κορυφαίοι CEO αντιμετωπίζουν τις διεθνείς αναταράξεις ποντάροντας σε ΑΙ και ανθρώπινο δυναμικό

Οι κορυφαίοι CEO αντιμετωπίζουν τις διεθνείς αναταράξεις ποντάροντας σε ΑΙ και ανθρώπινο δυναμικό

Oct 24, 2024
300+ συμμετέχοντες στο 1o “AI & Digital Transformation Conference” της KPMG

300+ συμμετέχοντες στο 1o “AI & Digital Transformation Conference” της KPMG

Oct 17, 2024

Σαφήνεια σχετικά με το τι σημαίνει καλή εμπειρία πελάτη

Όποιος κι αν είναι ο τομέας στον οποίο μια ασφαλιστική εταιρεία ειδικεύεται, και ανεξάρτητα με το εάν είναι μια καθιερωμένη παραδοσιακή ασφαλιστική εταιρεία ή μία νεοφυής ασφαλιστική εταιρεία (InsurTech), πρέπει να σκιαγραφείται ποια θα πρέπει να είναι η εμπειρία για το κύριο ταξίδι του πελάτη της και διαρκώς να το βελτιώνει. Για να επιτευχθεί αυτό η KPMG προτείνει τη χρήση των έξι πυλώνων που έχουν εντοπισθεί και επικαιροποιηθεί από έρευνές της:

Ενσυναίσθηση

Ο βαθμός στον οποίο η εταιρεία αποδεικνύει πως νοιάζεται και κατανοεί τις ανάγκες και προτιμήσεις των πελατών της.

Εξατομίκευση

Ο βαθμός στον οποίο η εμπειρία είναι προσαρμοσμένη στο άτομο και με βάση την οποία το άτομο νιώθει πολύτιμο και σημαντικό για την εταιρεία. Για την επιτυχημένη εξατομίκευση κρίσιμος θεωρείται και ο τρόπος με τον οποίο οι εταιρείες αυξάνουν, ανατροφοδοτούν και ενημερώνουν τα σημεία επαφής με τον πελάτη τους μέσω της χρήσης δεδομένων.

Χρόνος και Προσπάθεια

Η ευχέρεια της εμπειρίας. Ο βαθμός στον οποίο είναι εύκολο, απλό και γρήγορο για τον πελάτη να αλληλοεπιδράσει με οποιοδήποτε τρόπο με την εταιρεία.

Προσδοκίες

Ο βαθμός στον οποίο τίθενται οι προσδοκίες, αντιμετωπίζονται και ικανοποιούνται. Έρευνες της KPMG υποδηλώνουν πως η επικοινωνία σχετικά με το τι καλύπτεται από ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο, πώς προκύπτει η τιμολόγησή του και για ποιο λόγο τα ασφάλιστρα μπορούν να μεταβληθούν, αποτελούν τομείς που χρήζουν ουσιαστικής βελτίωσης.

Επίλυση

Πόσο καλά επιλύονται τα προβλήματα όταν αυτά προκύψουν; Πόσο πολύ προσπαθούν οι ασφαλιστικές εταιρείες να μετατρέψουν μια κακή εμπειρία πελάτη σε μια καλή ανάμνηση που θα χτίσει εμπιστοσύνη;

Ακεραιότητα

Ο ηθικός κώδικας μια εταιρείας. Η ικανότητά της να τηρεί τις υποσχέσεις της. Ακόμα και η εκπαίδευση του πελάτη της για το τι πρέπει να κάνει ώστε να αποτρέψει δυσάρεστες εκπλήξεις καθώς και να αποτρέψει απορριφθείσες αξιώσεις σε περίπτωση που αυτές συμβούν, είναι θεμελιώδους σημασίας για την βελτίωση της εμπιστοσύνης του πελάτη στον ασφαλιστικό κλάδο.

Ενσυναίσθηση.
(Κατανόηση της ιδιαίτερης κατάστασης του πελάτη)
Εξατομίκευση.
(Παροχή εξατομικευμένης προσοχής για την επίτευξη συναισθηματικού δεσίματος)
Χρόνος και Προσπάθεια.
(Eλαχιστοποίηση της προσπάθειας του πελάτη)
Προσδοκίες.
(Διαχείριση, επίτευξη και υπερκάλυψη των προσδοκιών)
Επίλυση.
(Μετατροπή μιας κακής εμπειρίας σε μια καλή)
Ακεραιότητα.
(Διατήρηση αξιοπιστίας και δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης)

Εξορθολογισμός μέσω της ψηφιοποίησης

Σε έναν συνεχώς αυξανόμενο ψηφιακό κόσμο, η ψηφιοποίηση της εμπειρίας του πελάτη αποτελεί βασική προτεραιότητα. Οι πελάτες αναμένουν συνδεδεμένες υπηρεσίες με τις οποίες θα είναι εύκολο να αλληλοεπιδράσουν χωρίς σημεία τριβής. Οι νεοφυείς ασφαλιστικές εταιρείες (InsurTechs) πρωτοπορούν επανεξετάζοντας, εξορθολογώντας και απλοποιώντας ολόκληρη την Εμπειρία Πελάτη. Παρατηρείται ότι παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες, συνεργάζονται με InsurTechs με σκοπό να αναπτύξουν πιο ευέλικτες και καινοτόμες ψηφιακές προτάσεις. Ζωτικής σημασίας αποτελεί ακόμα η διασφάλιση ότι η ψηφιακή πρόταση θα επικεντρώνεται σε αυτό που πραγματικά θέλει ο πελάτης και που θα προσθέσει αξία βελτιώνοντας την αλληλεπίδρασή τους, παρά στο να βελτιωθεί μόνο η εικόνα της εταιρείας. Για τις παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες είναι σημαντικό να επιλυθούν ζητήματα τεχνολογικών υποδομών παλαιού τύπου (legacy systems) και να αντικατασταθούν με υποδομές ικανές να υποστηρίξουν τη νέα ψηφιακή εποχή. Πολλές ασφαλιστικές εταιρείες επιβαρύνονται από ένα μονολιθικό επιχειρησιακό και τεχνολογικό περιβάλλον απόρροια χρόνων απόκτησης διάφορων τεχνολογιών, χωρίς μία σαφή εικόνα της τελικής αρχιτεκτονικής των συστημάτων τεχνολογίας. Η επίλυση παλαιότερων θεμάτων τεχνολογικής υφής και η δημιουργία ψηφιακών λύσεων θα πρέπει να πραγματοποιηθεί ταυτόχρονα. Διαφορετικά, οι εταιρείες δεν θα είναι σε θέση να καινοτομούν και να εξαγάγουν δεδομένα απαραίτητα για την εξατομίκευση της εμπειρίας του πελάτη.

Επικέντρωση στο ταξίδι του πελάτη

Είναι, επίσης, απαραίτητο οι ασφαλιστικές εταιρείες να σκέφτονται συνολικά το ταξίδι του πελάτη μέσα από όλες τις πτυχές της αλυσίδας αξίας (value chain), είτε πρόκειται για την αγορά ή την ανανέωση ενός συμβολαίου είτε για την υποβολή μιας αίτησης αποζημίωσης. Οι εταιρείες θα πρέπει να αναγνωρίσουν όχι μόνο τα σημεία που χρήζουν βελτίωσης (αυτά που προκαλούν την απογοήτευση ή την αναστάτωση των πελατών τους) αλλά και τα θετικά σημεία που θέλουν να αναδείξουν και να ενδυναμώσουν περισσότερο (τα στοιχεία δηλαδή που εκτιμούν περισσότερο οι πελάτες). Συνεπώς η επικέντρωση στο ταξίδι του πελάτη απαιτεί τη συνεχόμενη ανάλυση και βελτίωση της εμπειρίας στα διάφορα σημεία επαφής.

Οι εργαζόμενοι μιας εταιρείας είναι οι εσωτερικοί πελάτες της

Είναι ζωτικής σημασίας οι εργαζόμενοι να έχουν κίνητρο και υποστήριξη κατά την εργασία τους. Σε αντίθετη περίπτωση, αυτό θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στους πελάτες της εταιρείας. Οι νεοφυείς ασφαλιστικές εταιρείες, θα πρέπει να βοηθήσουν τους εργαζομένους τους να αναπτυχθούν μαζί τους, καθώς η επιχείρηση μεγαλώνει. Οι παραδοσιακές ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να προετοιμάσουν τους εργαζομένους τους για την αλλαγή. Για να επιτευχθεί αυτό, πρέπει να τους παρέχουν την κατάρτιση που χρειάζονται, ειδικά σε περιοχές όπως είναι η ανάλυση και η αυτοματοποίηση.

Απλοποίηση του ασφαλιστικού προϊόντος και της αγοράς

Όλο και περισσότερο τα ασφαλιστικά προϊόντα προσαρμόζονται στις ειδικές ανάγκες των πελατών – π.χ. βασισμένα ανάλογα με τη ζήτηση (on-demand insurance)– και για τη διαχείριση του εμπορικού κινδύνου τα προϊόντα ενοποιούνται και απλοποιούνται σε λιγότερα. Αξιοποιώντας ένα ευρύτερο φάσμα γνώσεων και δεδομένων, οι ασφαλιστικές εταιρείες είναι σε θέση να προσφέρουν περισσότερα ειδικά προϊόντα που θα ανταποκρίνονται στις ατομικές ανάγκες των πελατών τους. Αυτό αποτελεί μια τάση που θα πρέπει να συνεχιστεί. Ερωτήματα που θα πρέπει να απασχολήσουν τις ασφαλιστικές εταιρείες για να πορευτούν στο μέλλον είναι τα εξής: γιατί οι πελάτες μας να πρέπει να έχουν πολλά και διαφορετικά προϊόντα σε ατομικό επίπεδο όπως ασφαλιστικό συμβόλαιο για το σπίτι, για την υγεία και για τα οχήματα; Γιατί να μην ενοποιηθούν; Τι ριζικές αλλαγές πρέπει να λάβουν χώρα στο ασφαλιστικό οικοσύστημα για να χρησιμοποιηθεί εν τέλει η τεχνολογία blockchain; Συνεπώς, πρέπει να συνεχιστεί η προσπάθεια απλοποιήσης τους προϊοντικού πορτοφολιού και του ασφαλιστικού οικοσυστήματος έτσι ώστε η εμπειρία του πελάτη να είναι λιγότερο περίπλοκη, περισσότερο αποτελεσματική και πιο προσαρμοσμένη στις ατομικές ανάγκες του. Αν ο ασφαλιστικός κλάδος αντιμετωπίσει σοβαρά την ψηφιοποίηση και εξορθολογήσει την εμπειρία πελάτη, ο κλάδος όπως τον ξέρουμε θα αλλάξει ριζικά και ουσιαστικά. Μέχρι τότε, οι ασφαλιστικές εταιρείες που μπορούν να απλοποιήσουν και να καταστήσουν «εύκολη» τη διαδικασία της ασφάλισης θα είναι οι νικητήριες σε μια αγορά που καραδοκεί η διαταραχή (disruption).

Tags: KPMGΜελέτες
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: “Ανοίγει ένα κεφάλαιο στην επαγγελματική μου διαδρομή”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Να υπάρξει πλαίσιο στήριξης από την πολιτεία για τους κατόχους προγραμμάτων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Interamerican: Εισάγει την υπηρεσία Tele – Underwriting για απλή, γρήγορη και αξιόπιστη ασφαλιστική αξιολόγηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων

by Βίκυ Γερασίμου
May 20, 2025
Η βιωσιμότητα των μνημείων και το νέο Μουσείο στην Επίδαυρο 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η βιωσιμότητα των μνημείων και το νέο Μουσείο στην Επίδαυρο 

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
ΤτΕ: Οι υποψήφιοι στις εξετάσεις 19 – 20 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΤτΕ: Ο καθορισμός των τιμών από τα νοσηλευτικά ιδρύματα κομβικός για ένα υγιές σύστημα αποζημίωσης

by Insurancedaily editorial team
May 19, 2025
Φιλικός Διακανονισμός: Όλα όσα πρέπει να ξέρεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Απόφαση υπέρ ασφαλιστικής σε αποζημίωση 190.000 ευρώ σε οδηγό χωρίς δίπλωμα

by Insurancedaily Editorial Team
May 19, 2025 - Updated on May 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
gif-businessmotion300x2502911-2gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ