ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Marketing & Sales

Αποφεύγοντας τους Σκοπέλους

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
23/05/2014 - Updated on 08/04/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Αποφεύγοντας τους Σκοπέλους
Share on Facebook

Depositphotos_7262465_originalΠόσες φορές βρίσκεστε στη διαδικασία μιας πώλησης που φαινόταν εύκολη και ξαφνικά ο υποψήφιος πελάτης σας είπε: «Λοιπόν, καλύτερα να το σκεφτώ».

Ένας πωλητής χωρίς πείρα στο κλείσιμο πιθανόν να είχε τρομοκρατηθεί, θα μάζευε τα δείγματα και τα χαρτιά του, και θα προσπαθούσε τουλάχιστον να κλείσει ένα ακόμα ραντεβού. Ένα πραγματικός επαγγελματίας θα συνειδητοποιούσε ότι το «θα το σκεφτώ» είναι αυτό που έκανε ο υποψήφιος πελάτης κατά τη διάρκεια της συνάντησης. Αυτό δεν αποτελεί σημάδι για να τα παρατήσει… αλλά σημάδι για να ξεκινήσει ξανά.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Ο υποψήφιος πελάτης θέλει πράγματι να το σκεφτεί ή αυτό αποτελεί μόνο μια δικαιολογία για να απαλλαγεί από εσάς; Μπορεί να συμβαίνουν και τα δύο ή κανένα απ’ αυτά. Άλλωστε ο υποψήφιος πελάτης άκουσε την παρουσίασή σας και γνωρίζει την τιμή, άρα τι άλλο του μένει να σκεφτεί; Μήπως θέλει να συγκρίνει την προσφορά σας με αυτή του ανταγωνιστή σας; Μήπως γιατί αυτός ο αγοραστής δεν παίρνει στην πραγματικότητα την τελική απόφαση; Ή μήπως απλώς θέλει να κερδίσει χρόνο μέχρι να βρει τη λύση στο πρόβλημά του; Θυμηθείτε, ο υποψήφιος πελάτης θέλει να πάρει μια απόφαση, και όσο περισσότερο τον βοηθάτε σ’ αυτή τη διαδικασία, να είστε βέβαιοι ότι αυτή η απόφαση θα είναι υπέρ σας.

Αυτό που θα θέλατε να πείτε είναι: «Να το σκεφτείτε; Τι να σκεφτείτε;» Αντ’ αυτού του λέτε: «Εντάξει… αξίζει να το σκεφτείτε». Έτσι δίνετε στον πελάτη σας να καταλάβει ότι είστε στο πλευρό του. Αλλά μη σταματάτε εκεί. Προσθέστε κάτι άλλο, όπως:

  • «Πρέπει να υπάρχει κάτι που σας προβληματίζει, Νίκο, γιατί πίστευα πραγματικά ότι θα το ξεκαθαρίζαμε αυτό σήμερα».
  • «Όποτε κάποιος αναβάλλει την απόφασή του, έχω την εντύπωση ότι δεν έχω κάνει καλή δουλειά όσον αφορά την παρουσίαση του προϊόντος. Τι μου διέφυγε… τι άλλο θέλετε να μάθετε;»
  • «Μήπως θέλετε να το συζητήσετε και με κάποιον άλλο; Θα ήταν ευχαρίστησή μου να έρθω μαζί σας και να του μιλήσω για το ζήτημα αν αυτό θα βοηθούσε».

Δηλώσεις σαν κι αυτές απλώς συμβάλλουν στην προώθηση της λήψης μιας απόφασης. Δεν πιέζουν, αλλά ωθούν. Ας ρίξουμε μια ματιά σ’ αυτές τις δηλώσεις κι ας δούμε ποιες είναι οι πιθανές απαντήσεις που μπορεί να λάβουμε:

Ε:– «Πρέπει να υπάρχει κάτι που σας προβληματίζει…»

–A: «Όχι, είμαι σχεδόν βέβαιος ότι όσα μου δείξατε καλύπτουν τις ανάγκες μου».

–E: «Και η τιμή είναι στο πλαίσιο του προϋπολογισμού σας…»

–A: «Ναι, είναι. Είπατε ότι αν υπογράψουμε αύριο, το συμβόλαιο θα ισχύει από την πρώτη μέρα;»

Ε:– «Σωστά. Αν υπογράψετε αύριο το  συμβόλαιο θα ισχύει από τη πρώτη μέρα».

–A: «Λοιπόν, εντάξει. Ας το προχωρήσουμε….

Tags: επιμόρφωση
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Τράκαρες; Δες τι πρέπει να κάνεις βήμα-βήμα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τράκαρες; Δες τι πρέπει να κάνεις βήμα-βήμα

by Νίκος Μωράκης
Aug 4, 2025
insurancemarket: Με την τεχνολογία στην καρδιά μας και τους ανθρώπους μας δίπλα σου
Insurtech

insurancemarket: Με την τεχνολογία στην καρδιά μας και τους ανθρώπους μας δίπλα σου

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2025
H Απόλλων ΑΕ πιστοποιήθηκε ως Great Place to Work
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

H Απόλλων ΑΕ πιστοποιήθηκε ως Great Place to Work

by Insurancedaily editorial team
Jul 31, 2025
Αυξήθηκε το ενεργητικό των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μηδενίζει τις εκκρεμείς υποχρεώσεις του το Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily editorial team
Jul 31, 2025
Ανακοίνωση της ΕΑΔΕ για εγκυκλίους της Εθνικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Απάντηση ΕΑΔΕ για την συμμετοχή της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης στη διάρθρωση των ασφαλίστρων

by Insurancedaily editorial team
Jul 31, 2025
Επίτιμος Διδάκτορας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ο Ι. Χατζηθεοδοσίου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Άμεση διαβίβαση του Συμβολαίου Αστικής Ευθύνης και Βεβαίωση Επαναπιστοποίησης στα μητρώα των Επιμελητηρίων

by Insurancedaily editorial team
Jul 31, 2025
Φωτιές 2023: 5,9 εκατ. οι κρατικές και 48,78 εκατ. οι ασφαλιστικές αποζημιώσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γιατί δυσφορεί η ασφαλιστική αγορά

by Insurancedaily editorial team
Jul 30, 2025 - Updated on Jul 31, 2025
ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.: Συμβάλλει στην προώθηση της αποταμίευσης και του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.: Συμβάλλει στην προώθηση της αποταμίευσης και του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού

by Insurancedaily editorial team
Jul 28, 2025
Οι σύγχρονες μονάδες υγείας MEDIFIRST συμμετέχουν στο Εθνικό Πρόγραμμα «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι σύγχρονες μονάδες υγείας MEDIFIRST συμμετέχουν στο Εθνικό Πρόγραμμα «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

by Insurancedaily editorial team
Jul 28, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
banner-300x250-03revfinalgif
sofossummitbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ