ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Απογειώστε τη σελίδα σας στο facebook: 100 συμβουλές για διαμεσολαβητές (μέρος α’ )

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
25/04/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Γίνε Ασφαλιστής - Όλα όσα πρέπει να ξέρεις, Ειδήσεις
A A
Απογειώστε τη σελίδα σας στο facebook: 100 συμβουλές για διαμεσολαβητές (μέρος α’ )
Share on Facebook

Χρήσιμες συμβουλές marketing που μπορούν να σας βοηθήσουν για να διατηρήσετε και να αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας στην ιστοσελίδα σας στο facebook δημοσιεύει το Insurance Splash:

1. Συχνές και ενδιαφέρουσες αναρτήσεις: Εάν αποτύχετε να στο να κρατήσετε ζωντανό το ενδιαφέρον των αναγνωστών σας στο Facebook, τίποτα δεν θα είναι αποδοτικό. Αν δεν δημοσιεύετε συχνά μηνύματα και οι δημοσιεύσεις σας είναι βαρετές, άσχετες ή εξυπηρετούν την αυτοπροβολή σας δεν θα πετύχετε τίποτα. Ευτυχώς υπάρχει και ο ιστότοπος που ονομάζεται The Facebook Content Dashboard (http://www.insurancesplash.com/facebook-content-dashboard ) που δίνει νέες ιδέες για περιεχόμενο για τους ασφαλιστικούς πράκτορες κάθε μέρα. Αφιερώστε 5 λεπτά για 3-5 φορές την εβδομάδα για να επισκεφθείτε το site και να αναζητήσετε κάτι ενδιαφέρον, εκπαιδευτικό, αστείο, εκπληκτικό κ.λπ. και να το τοποθετήσετε στην σελίδα σας στο facebook.

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ

Ποιοι πέρασαν στις εξετάσεις της 3ης και 4ης Ιουλίου 2021 στη Θεσσαλονίκη

Jul 12, 2021
Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020

2. Ανεβάστε βίντεο με τη μαρτυρία ενός πελάτη. 19 από τους 20 πελάτες δεν θα είναι δεκτικοί σε αυτή την ιδέα, αλλά θα υπάρξουν και κάποιοι που θα είναι θετικοί. Κάντε το εύκολο με μία σημαντική αλλά απλή ερώτηση. Χρησιμοποιήστε την κάμερα στο κινητό σας τηλέφωνο – δεν χρειάζεται να είναι φανταχτερό το αποτέλεσμα. Στην πραγματικότητα το πιο ερασιτεχνικό αποτέλεσμα φαίνεται και πιο αυθεντικό.

3. Ενημέρωση για τον καιρό: Ως ασφαλιστικός σύμβουλος είναι σημαντικό να αποδείξετε στους πελάτες σας ότι πραγματικά ενδιαφέρεστε για την ευημερία τους. Ένας καλός τρόπος για να γίνει αυτό είναι να δημοσιεύσετε πληροφορίες σχετικά με τις καιρικές συνθήκες.

4. Κάντε ασφαλιστικά αστεία

5. Ασχοληθείτε με τοπικά γεγονότα, όπως μία τοπική γιορτή. Κάντε αναρτήσεις και ενημερώστε. Έτσι δεν βοηθάτε μόνο τους φίλους σας να γίνουν πιο αφοσιωμένοι στην κοινότητά τους αλλά και τους διοργανωτές μίας κοινότητας.

6. Συνδέστε το Facebook με το LinkedIn – Το LinkedIn Profile σας επιτρέπει τρεις εξερχόμενες συνδέσεις σε οποιονδήποτε ιστότοπο επιλέγετε. Καλό είναι να συνδέσετε και τη σελίδα σας στο Facebook. Όσο περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να τη βρουν, τόσο το καλύτερο!

7. Διαγωνισμός φωτογραφίας: Δημοσιεύστε μια αστεία εικόνα στον τοίχο σας και δώστε ένα βραβείο σε όποιον “φίλο” ποστάρει την καλύτερη. Μπορείτε να βρείτε στο διαδίκτυο μία εικόνα αλλά ακόμα και να βάλετε δύο φίλους σας να τραβήξουν μία αστεία φωτογραφία. Κανείς δεν θέλει να είναι ο πρώτος που θα δημοσιεύσει.

8. Πληρωμένες διαφημίσεις: Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι φτηνές και εύκολο να τις χρησιμοποιήσετε. Οι σελίδες προορισμού είναι ιστοτόποι μιας σελίδας που εμφανίζεται η διαφήμιση είτε με βάση το προϊόν είτε με βάση δημογραφικά στοιχεία. Η χρήση γενικών διαφημίσεων είναι ο λόγος που πολλοί πράκτορες αποτυγχάνουν στις διαφημίσεις Facebook. Στοχεύστε συγκεκριμένες ομάδες με ένα συγκεκριμένο μήνυμα και αναρτήστε τις διαφημίσεις σας σε μια σελίδα προορισμού που έχει δημιουργηθεί για αυτούς.

9. Ενημερώστε για σημαντικά προβλήματα στην κυκλοφορία: Μην γίνετε ο ρεπόρτερ τηε ημέρας, απλά γραφτείτε σε κάποιο site που έχει ειδοποιήσεις και όταν κάπου είναι πολύ η έντονη η κίνηση των οχημάτων Postarete την πληροφορία.

10. Καλύπτεται; – Δημιουργήστε πλασματικές ιστορίες σχετικά με την ασφάλιση και ρωτήστε τους φίλους σας αν νομίζουν ότι καλύπτονται. Αποφύγετε σενάρια που κάνουν την ασφαλιστική εταιρεία να μοιάζει απαιτητική ή αρνητική προς τους ασφαλισμένους της.

11. Συμμετάσχετε στο Insurance Soup: Είναι μια ελεύθερη ομάδα facebook μόνο για ασφαλιστικούς πράκτορες. Οι τύποι που το “τρέχουν”, ο Michael και ο Taylor, είναι ειδικοί στη διαφήμιση σε κοινωνικά μέσα δικτύωσης για τους ασφαλιστικούς πράκτορες και μπορείτε να μάθετε πολλά.

12. Διαγωνισμός για φιλανθρωπικούς αγώνες – Επιλέξτε μια μεγάλη τοπική υπόθεση και δωρίστε ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό. Αναρτήστε την κίνησή σας στο facebook.

13. Δοκιμάστε το Likealyzer – Το The Likealyzer είναι ένα δωρεάν online εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να εκτελέσετε έναν έλεγχο στη σελίδα σας στο Facebook. Σας δίνει συμβουλές σχετικά με το τι μπορείτε να αλλάξετε στη σελίδα σας για να έχετε περισσότερους “φίλους” που σας ακολουθούν. Είναι δωρεάν και γρήγορο.

14. Ειδήσεις σχετικά με τις τοπικές επιχειρήσεις – Εάν ακούτε κάποια νέα που σχετίζονται με μια τοπική επιχείρηση, ενημερώστε τους φίλους σας στο facebook.

15. Δώστε προσοχή στις τοπικές αθλητικές ομάδες

16. Κάντε τους πελάτες σας να δημοσιεύσουν για εσάς: προσφέρετε στους πελάτες σας ένα ειδικό βραβείο ή μια δωροκάρτα αξίας 5 δολαρίων για να κάνουν αναφορά σε εσάς. Θα ξοδέψετε εκατοντάδες για μια διαφήμιση στην τοπική εφημερίδα. Δεν νομίζετε ότι μια προσωπική σύσταση σε 500 άτομα αξίζει 5 ευρώ;

17. Δημοσιεύστε μία αστεία φωτογραφία ατυχήματος με αυτοκίνητο.

18. Μοιραστείτε μία διαφήμιση για ασφαλιστικά προγράμματα. Όλες οι εταιρείες που κάνουν διαφήμιση έχουν σποτάκια στο YouTubeΧρειάζεται μόνο να αντιγράψετε το URL το Facebook θα κάνει τα υπόλοιπα. Ένα αστείο βίντεο είναι πάντα καλύτερο.

19. Μοιραστείτε Infographic: Τα infographic είναι οπτικά ελκυστικά και βοηθούν ώστε να καταλάβουμε καλύτερα μία κατάσταση όπως.

20. Διαγωνισμός φράσης: Δημοσιεύστε μία φράση και προκαλέστε τους φίλους σας στο facebook να βρουν από ποια ταινία είναι. Δείτε εδώ διάσημες φράσεις από ξένες ταινίες (https://en.wikipedia.org/wiki/AFI’s_100_Years…100_Movie_Quotes), ωστόσο σίγουρα αστείρευτη πηγή θα είναι για εσάς και ο ελληνικός κινηματογράφος.

21. Δώστε συμβουλές συντήρησης αυτοκινήτων – Υπενθυμίστε στους πελάτες σας τις βέλτιστες πρακτικές για να συντηρήσουν το όχημά τους και να είναι ασφαλείς.

22. Πάντα κάντε αναρτήσεις που να έχουν κάποια σημασία για τους αναγνώστες

23. Αποκτήστε Vanity URL στο facebook: Η διεύθυνση URL σας είναι η πραγματική διεύθυνση ιστοσελίδας που μεταφέρει τους χρήστες στη σελίδα σας στο Facebook. Από προεπιλογή, όταν δημιουργείτε μια σελίδα στο Facebook, σας δίνουν μια πολύ μεγάλη διεύθυνση URL με πολλούς αριθμούς, αλλά μπορείτε να την αλλάξετε σε κάτι πολύ μικρότερο. Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, μπορείτε να το κάνετε μέσα από τις ρυθμίσεις του λογαριασμού σας.

25. Δώσε πληροφορίες για το πως μπορεί κανείς να προστατευτεί από τη φωτιά και να προλάβει μία πυρκαγιά.

26. Προσέλαβε ειδικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

27. Παίξτε το παιχνίδι “Ποια ασφαλιστική πληρώνει” – Δημοσιεύστε ένα σενάριο για μία ζημία στην οποία εμπλέκονται περισσότερες από μία ασφαλιστικές εταιρείες και ζητήστε από τους αναγνώστες σας να σας πουν ποια εταιρεία θα πληρώσει.

28. Ανεβάστε ένα βίντεο πελάτη που λέει ένα αστείο

29. Μπείτε στο InsuranceSplash στο Facebook όπου δημοσιεύονται συνεχώς ιδέες για το πως θα γίνετε καλύτεροι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

30. Ορίστε έναν Λογαριασμό “έρευνας” -Κάτι τύπου James Bond … Θέλετε να ξέρετε τι κάνουν οι άλλοι ασφαλιστικοί πράκτορες στο Facebook χωρίς να γνωρίζουν ότι είστε εσείς; Αν και αυτό κανονικά απαγορεύεται από την πολιτική του Facebook, ωστόσο υπάρχουν και περιπτώσεις που κάποιοι δημιουργούν δεύτερο e-mail και δεύτερο λογαριασμό για να βλέπουν τον ανταγωνισμό.

31. Κάνε share τις φωτογραφίες πελατών που αγοράζουν νέα οχήματα

32. Βεβαιώσου ότι η σελίδα σου στο facebook υπάρχει στην υπογραφή του e-mail σου

33. Χρήση εργαλείων: Μία από τις μεγαλύτερες διαφορές μεταξύ ανθρώπων και άλλων ζώων είναι η ικανότητά μας να χρησιμοποιούμε εργαλεία. Δείτε τα δωρεάν  εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

34. QR Code Desk Sign: Είναι ένας κωδικός που το σκανάρεις με το κινητό σου μέσω συγκεκριμένης εφαρμογής

35. Ποστάρετε αστείες εικόνες πελατών.

36. Εξηγήστε τις καλύψεις ενός ασφαλιστικού προγράμματος. Αυτό είναι καλό, διότι δείχνει πόσο γνώστες είστε,και πόσο σημαντικό είναι να συνεργάζεται κανείς με έναν εξειδικευμένο πράκτορα. Εάν μπορείτε να συσχετίσετε την κάλυψη με ένα τρέχον γεγονός ή μια ενδιαφέρουσα τοπική ιστορία είναι ακόμα προτιμότερο.

37. Ολοκληρώστε το προφίλ σας, εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες του facebook.

38. Ενημερώστε τους πελάτες σας για ενδιαφέροντα νομικά θέματα και πως αυτά συνδέονται με την ασφάλιση.

39. Ring My phone Contest: Ανεβάστε μια φωτογραφία του κινητού σας και γράψτε. Αυτό είναι το κινητό μου ο πρώτος που θα το κάνει να χτυπήσει θα κερδίσει μία δωροεπιταγή 10 ευρώ.

40. Υπενθύμισε στους πελάτες σου να ελέγχουν το σύστημα πυρασφάλειας.

41. Βάλε ένα LIKE BOX στην ιστοσελίδα σου για να είναι πιο εύκολο οι φίλοι σου να συνδεθούν μαζί σου στο facebook

42. Μοιράσου με τους πελάτες σου συμβουλές για την μείωση στην κατανάλωση ενέργειας

43. Κάντε ένα φίλο σας να κάνει αναφορά σε εσάς: Υπάρχει ειδική εφαρμογή για referrals. Μάθετε περισσότερα και δείτε πώς λειτουργεί στο link.

44. Δημοσίευσε σημαντικά νέα και ειδήσεις

45. Δώστε Συμβουλές για την Υγεία και την μακροζωία.

46. ​Συνδεθείτε με ΜΚΟ και εθελοντικές οργανώσεις και προβάλετε το έργο τους

47. Προσωποποιείστε το γραφείο σας: Βάλτε μία φωτογραφία και λίγες πληροφορίες για τους συνεργάτες σας στην επαγγελματική σας σελίδα στο facebook. 48.Διαγωνισμός: Αν ξυπνήσατε το πρωί και ανησυχείτε ότι θα είναι μία μέρα με χαμηλή κίνηση από τους αναγνώστες σας, ανεβάστε όσο πιο νωρίς μπορείτε έναν διαγωνισμό

49. Συμπεριλάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας στη φωτογραφία εξωφύλλου

50. Μοιραστείτε ένα αστείο βίντεο από το Youtube – Ας το παραδεχτούμε, η ασφάλιση δεν είναι πάντα το πιο συναρπαστικό πράγμα στον κόσμο. Ό,τι κάνετε στη σελίδα σας στο Facebook δεν πρέπει να αφορά την ασφάλεια ή το γραφείο σας.

Tags: Featured
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Επίσκεψη της E. Αγαπηδάκη σε Διαγνωστικό Κέντρο Affidea στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»
Υγεία

Επίσκεψη της E. Αγαπηδάκη σε Διαγνωστικό Κέντρο Affidea στο πλαίσιο του Προγράμματος «ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΩ»

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Nέες ευκαιρίες για τις ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του Πολιτισμού, της Τέχνης και του Τουρισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025 - Updated on May 21, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Να υπάρξει πλαίσιο στήριξης από την πολιτεία για τους κατόχους προγραμμάτων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ανακοίνωση της ΕΑΔΕ για εγκυκλίους της Εθνικής
Ασφάλιση Υγείας Ειδήσεις & Νέα

ΕΑΔΕ: Πραγματοποίηση συνάντησης με την Εθνική Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025 - Updated on May 21, 2025
Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfalia-kinitwn-insurancegif
banner-250-300-2024png
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ