ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Bob Pritchard – Μάρκετινγκ:
«Το Παιχνίδι Θα Κριθεί στις Νέες Τεχνολογίες»

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
04/05/2009
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A

Ο γκουρού του Μάρκετινγκ Bob Pritchard

Share on Facebook
Ο γκουρού του Μάρκετινγκ Bob Pritchard
Ο «γκουρού» του Μάρκετινγκ Bob Pritchard.

Με τίτλο «Win in Crisis» το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ διοργάνωσε στο Ίδρυμα Θεοχαράκη μια σημαντική Hμερίδα, στην οποία Εισηγητής ήταν ο κορυφαίος και πολυβραβευμένος Marketer, Bob Pritchard, και ανακηρυγμένος κατά το παρελθόν International Marketer of the Year.«Διαφοροποίηση, Τοποθέτηση, Ηγεσία και Πάθος είναι οι κύριοι άξονες Επιτυχίας», για τον πλέον περιζήτητο Ομιλητή σε θέματα Business & Marketing και συγγραφέα τεσσάρων βιβλίων best sellers.

Ο Bob Pritchard επεσήμανε, επίσης, ότι ακόμη και σε καταστάσεις παγκόσμιας Οικονομικής Κρίσης, η Επιχειρηματική Επιτυχία οφείλεται σε ποσοστό 80% στη Στρατηγική της Επιχείρησης και μόνο 20% στις Καταστάσεις ή τις Συνθήκες που διέπουν τη λειτουργία της. «Μπορεί οι Συνθήκες να παίζουν κάποιο ρόλο, αλλά η Αντίδραση σε αυτές παίζει τον καθοριστικό ρόλο. Συνεπώς, σε κάθε Αγορά σε κάθε Επιχειρηματικό Περιβάλλον υπάρχουν Ευκαιρίες και Δυνατότητες. Το θέμα είναι να μπορούν τα Στελέχη να τις αναγνωρίσουν και να είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν τις απαραίτητες Αλλαγές ώστε να τις αξιοποιήσουν. Oι Επιχειρήσεις αυτές θα κερδίσουν και από τη σημερινή Οικονομική Κρίση και την Ύφεση που προκαλεί».

Διαβάστε Επίσης

Η Space Hellas σε τρία νέα έργα στον τομέα της κυβερνοάμυνας

Η Space Hellas σε τρία νέα έργα στον τομέα της κυβερνοάμυνας

May 9, 2025
Περί λαού, κοινωνικών αντιθέσεων, λαϊκισμού και αστικού πολιτισμού

Περί λαού, κοινωνικών αντιθέσεων, λαϊκισμού και αστικού πολιτισμού

May 9, 2025

Κατά τον Αυστραλό ειδικό, υπάρχουν δύο τρόποι αντιμετώπισης της Κρίσης. Εστιάζεις στο Μάρκετινγκ και στην Επιχείρηση, δηλαδή Αύξηση των Κερδών, Μείωση του Κόστους, Εξεύρεση Νέων Πελατών. Το σημαντικό είναι να αντιληφθούμε ότι σε περίοδο Ύφεσης τα πράγματα αλλάζουν. Ο Καταναλωτής αλλάζει και το Επιχειρείν είναι πολύ διαφορετικό. Η Τεχνολογία θα αλλάξει δραστικά τον τρόπο λειτουργίας των Επιχειρήσεων και την Παραγωγή Προϊόντων, ενώ ο Καταναλωτής θα ενημερώνεται περισσότερο μέσω του Διαδικτύου και θα αγοράζει περισσότερο μέσω αυτού. Ο Καταναλωτής ήταν πάντα «βασιλιάς», αλλά μετά την έξοδο από την Κρίση θα έχει ακόμα περισσότερη δύναμη.

Επεσήμανε, επίσης, ότι οι επιχειρήσεις που δε χρησιμοποιούν τη σημερινή τεχνολογία για να μειώσουν τα Κόστη τους και να βελτιώσουν την Αποτελεσματικότητα και την Παραγωγικότητα σε κάθε Επιχειρηματική τους Διάσταση, που δεν είναι δυνατές στο Διαδίκτυο και δεν προσφέρουν εξαιρετικές Υπηρεσίες στους πελάτες τους πρέπει να αλλάξουν αμέσως. Στη νέα οικονομία η αποτελεσματικότητα και η επακριβής ανταπόκριση στις προσδοκίες του πελάτη θα είναι κρίσιμες.


250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παραμετρική ασφάλιση: το next big thing για τις ελληνικές επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

NatCat Summit: Περιορίζοντας το ρίσκο των φυσικών καταστροφών

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

INTERLIFE και Ελληνική Ομάδα Διάσωσης: Συνεχίζοντας μαζί για 11η χρονιά

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: Πιστοποίηση κατά το πρότυπο ISO 14001:2015 για το Σύστημα Διαχείρισης Περιβάλλοντος

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σήμερα το 6o Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υγεία: Focus στα ολιγοθερμιδικά γλυκαντικά (video)

by Insurancedaily editorial team
May 8, 2025
Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Euroins: Νέο mobile app για Φροντίδα Ατυχήματος και Οδική Βοήθεια

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025
ΣΠΑΤΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΣΠΑΤΕ: Ανακοίνωση για εγκύκλιο αποζημιώσεων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 7, 2025
NP Zaxos
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NP: Υψηλή φερεγγυότητα το 2024 και θετικές προοπτικές το 2025

by Insurancedaily editorial team
May 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
ocin25rb300x250gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ