Έρευνες έχουν δείξει ότι το 60% του χρόνου του ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής το καταναλώνει σε ζητήματα υποστήριξης του πελατολογίου του και γραφειοκρατικές διαδικασίες και το 40% που απομένει στην προσωπική του βελτίωση και στις πωλήσεις.
Η χρήση της τεχνολογίας και οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες αναζήτησης κατάλληλων ασφαλιστικών προϊόντων, παρακολούθησης και είσπραξης των συμβολαίων αυξάνει το χρόνο που διαθέτουν οι διαμεσολαβητές για επιπλέον πωλήσεις με αποτέλεσμα την αύξηση του εισοδήματός τους.
Η Cromar θέλοντας να προσφέρει περισσότερο χρόνο για πωλήσεις στους διαμεσολαβητές που συνεργάζονται μαζί της και δυνατότητες αύξησης των εισοδημάτων τους δημιούργησε το Secure Toolbox.
Το Secure Toolbox δημιουργήθηκε για να προσφέρει στο διαμεσολαβητή:
- εύκολη και άμεση τιμολόγηση προϊόντων
- άμεση ενημέρωση & καθημερινή παρακολούθηση των συμβολαίων του
- διαφάνεια για όλες τις συναλλαγές του
- ένα σύστημα διαχείρισης των σχέσεων με τον πελάτη του
- την δυνατότητα παραγωγής δυναμικών reports
- εύκολη παρακολούθηση των εσόδων του και των οικονομικών υποχρεώσεών του
- άμεση πληροφόρηση για τα συμβόλαια του πελάτη του
και 24ωρη πρόσβαση στα στοιχεία που τον ενδιαφέρουν 365 ημέρες το χρόνο
O κ. John Croker CEO της Cromar δήλωσε: Συνεχίζουμε να δημιουργούμε υψηλού επιπέδου προσωποποιημένες υπηρεσίες εξυπηρέτησης στους διαμεσολαβητές και στους πελάτες τους που συνεργάζονται μαζί μας.
Η πρόσβαση στο Secure Toolbox θα γίνεται από την Κεντρική Σελίδα του www.cromar.gr και την επιλογή Πρόσβαση Συνεργατών.