ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δ. Μοσχονάς: Στο μέλλον ο ασφαλισμένος θα ασκεί ρόλο αναλογιστή

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
17/05/2018 - Updated on 21/05/2018
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Ειδήσεις, ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
A A
Δ. Μοσχονάς: Στο μέλλον ο ασφαλισμένος θα ασκεί ρόλο αναλογιστή
Share on Facebook

Στον τομέα των υπηρεσιών εστιάζει η Generali προσανατολίζοντας το στρατηγικό της σχεδιασμό σε εργαλεία με τα οποία θα βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες για τους συνεργάτες της και θα δομήσει σε νέα βάση τη σχέση της με τους καταναλωτές. Όπως αναφέρει σε συνέντευξή του στο ΑΜ ο Διονύσης Μοσχονάς, Chief Strategy Officer της Generali, κάποια στιγμή ο «αναλογιστής» θα είναι ο πελάτης καθώς μέσα από τον τρόπο που ζει θα διαμορφώνει τα ασφάλιστρά του. Η Εταιρεία έχει ήδη θέσει τις βάσεις για τη μετάβασή της σε ένα συνεχώς εξελισσόμενο ψηφιακό μοντέλο και έχει υλοποιήσει project ή υιοθετήσει πρακτικές προς αυτή την κατεύθυνση –όπως η πλατφόρμα One View, το e-underwriting, η ενημέρωση προμηθειών σε πραγματικό χρόνο και η εφαρμογή του NPS.

Συνέντευξη του Διονύση Μοσχονά, Chief Strategy Officer της Generali

Διαβάστε Επίσης

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

Π. Δημητρίου: Διαδρομή ηγεσίας με διάρκεια, όραμα και την εμπιστοσύνη ως πολυτιμότερο κεφάλαιο

Jun 4, 2025
Generali: Το παρόν έχει αξία γιατί εδώ χτίζεται το μέλλον (video)

Generali: Το παρόν έχει αξία γιατί εδώ χτίζεται το μέλλον (video)

May 27, 2025

Ως επικεφαλής της στρατηγικής της Generali, ποια είναι η βασική στόχευση της Εταιρείας για τα επόμενα χρόνια;

Δ.Μ.: Βασικός στόχος μας μέχρι το 2020 είναι να έχουμε ολοκληρώσει το μετασχηματισμό της Εταιρείας μας, με εστίαση στην ανάπτυξη και προσφορά πρωτοποριακών υπηρεσιών, που θα έχουν πάντα επίκεντρο τον άνθρωπο. Θέλουμε να δημιουργήσουμε έναν καλύτερο κόσμο για τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, και όλες οι ενέργειές μας είναι στραμμένες προς αυτή την κατεύθυνση. Αντιλαμβανόμαστε ότι το μέλλον της ασφάλισης επικεντρώνεται πλέον στην προσφορά υπηρεσιών και όχι στα προϊόντα. Αυτό είναι ένα μάθημα που πήραμε από τον τραπεζικό τομέα, που υπέστη μια ριζική αλλαγή και που βιώνει έντονα αυτή την ανατροπή. Η βασική διαφορά μεταξύ της ασφαλιστικής βιομηχανίας και του τραπεζικού τομέα είναι το ότι εκεί οι αλλαγές συντελέστηκαν αναγκαστικά, ενώ εμείς έχουμε ακόμη το περιθώριο και τη δυνατότητα να μάθουμε περισσότερα για τους πελάτες μας μέσα από την τεχνολογία και να τους προσφέρουμε ανταποδοτικά παροχές. Κι αυτό είναι μία μοναδική ευκαιρία για τον κλάδο μας.

Έχουμε τη δυνατότητα να μάθουμε περισσότερα για τους πελάτες μας μέσα από την τεχνολογία και να τους προσφέρουμε ανταποδοτικά παροχές

Μπορείτε να μου δώσετε ένα παράδειγμα; Τι θα μπορούσε η ασφαλιστική βιομηχανία και εν προκειμένω η Generali να παράσχει ανταποδοτικά στους πελάτες της;

Υπάρχουν για παράδειγμα εφαρμογές τηλεματικής που καταγράφουν δεδομένα και θα μπορούσαν να παράσχουν οφέλη στον ασφαλισμένο, όπως έκπτωση στο ασφαλιστήριο αυτοκινήτου ή ακόμα και στο ασφαλιστήριο ζωής σε έναν καλό οδηγό. Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε τεχνικά μόνο και πώς θα είναι πιο αξιόπιστο το προϊόν. Ήρθε η ώρα να κάνουμε το επόμενο βήμα στη σχέση μας με τον ασφαλισμένο.

Και αυτό σημαίνει να μάθουμε πώς ζει και να τον βοηθήσουμε να ζήσει καλύτερα. Η αξιοποίηση των big data από τον ασφαλιστικό κλάδο μπορεί να έχει πολλαπλά οφέλη τόσο για τις ίδιες τις εταιρείες, οι οποίες θα γνωρίζουν καλύτερα τις συνήθειες και τις προτιμήσεις των πελατών τους και θα είναι σε θέση να σχεδιάζουν εξατομικευμένες λύσεις, όσο και για τους ασφαλισμένους οι οποίοι θα απολαμβάνουν υψηλότερων προδιαγραφών εξυπηρέτηση και ουσιαστικά οφέλη. Πιστεύω ότι θα πρέπει να επικεντρωνόμαστε σε ολιστικές λύσεις που θα προσαρμόζονται στις ανάγκες του πελάτη και θα συνδιαμορφώνονται μαζί του, γιατί το ζητούμενο δεν είναι οι ασφάλειες, αλλά η ουσιαστική έννοια της ασφάλισης.

Θα λέγατε ότι σταδιακά διαμορφώνεται και διαφορετική κουλτούρα όσον αφορά τη σχέση με τον πελάτη;

Σαφέστατα! Διαμορφώνεται ένα καινούργιο περιβάλλον που μέσα από την αξιοποίηση δεδομένων θα οδηγήσει σε πιο απλά ασφαλιστικά προγράμματα και βελτιστοποίηση των αποζημιώσεων. Αν εμείς –ως Generali– μπορούμε να ξέρουμε στοιχεία της συμπεριφοράς του πελάτη, μπορούμε να του προσφέρουμε ένα άλλο επίπεδο υπηρεσιών. Μέχρι τώρα ο πελάτης αντιλαμβάνεται την αξία του συμβολαίου μόνο την ώρα της αποζημίωσης. Αυτό πρέπει να αλλάξει. Ο πελάτης θα πρέπει να νιώθει ότι είμαστε δίπλα του όσο διαρκεί το συμβόλαιό του. Είμαστε σύμβουλοι και συνοδοιπόροι σε μια κοινή διαδρομή.

Όλες αυτές οι υπηρεσίες που περιγράφετε βασίζονται στη συλλογή δεδομένων. Το εγχείρημα αυτό πώς θα υλοποιηθεί; Εντάσσεται στα σχέδιά σας η χρήση, λόγου χάρη, wearables;

Δεν είναι απαραίτητο να είναι μέσω wearables που μπορεί να επιφέρουν ένα επιπλέον κόστος στον καταναλωτή. Τα κινητά πλέον καταγράφουν τα πάντα και μπορούν εύκολα να αξιοποιηθούν προς αυτή την κατεύθυνση. Είναι στο πλάνο σχεδιασμού της Generali να διαθέσει μία ηλεκτρονική εφαρμογή για τους ασφαλισμένους της, το επόμενο διάστημα. Κάποια στιγμή ο πελάτης θα είναι ο «αναλογιστής» σε αυτήν τη σχέση, καθώς θα διαμορφώνει ο ίδιος το ασφάλιστρό του, ανάλογα με το πώς επιλέγει να ζει. Είναι βέβαιο ότι εκεί οδηγούμαστε, και στην Generali δρομολογούμε τις διαδικασίες και τις εξελίξεις προς αυτή την κατεύθυνση.

Σε όλα αυτά που μας περιγράφετε – και με τον GDPR να τίθεται σε εφαρμογή  – δεν θα προκύψουν ζητήματα προσωπικών δεδομένων;

Σαφώς και θα υπάρξουν, για αυτό και πρέπει να τηρηθούν οι απαραίτητες ισορροπίες. Ήδη ο Όμιλος Generali έχει δρομολογήσει σε παγκόσμια κλίμακα τη διενέργεια έργου για την ομαλή προσαρμογή στο νέο θεσμικό πλαίσιο και τη συμμόρφωση με τους νέους κανονισμούς, που θα αφορούν στην προστασία των δικαιωμάτων των καταναλωτών. Εξάλλου, η εφαρμογή βιώσιμων λύσεων και η προστασία των ασφαλισμένων, λαμβάνοντας τα κατάλληλα μέτρα, βρίσκεται στο επίκεντρο της πελατοκεντρικής μας πολιτικής.

Χρειάζεται η αγορά πιο απλά προϊόντα;

Χωρίς αμφιβολία. Και για τους πελάτες αλλά και για τους συνεργάτες. Η Generali πρόσφατα απλοποίησε σε μεγάλο βαθμό το undewriting, μέσω της web πλατφόρμας που παρέχουμε. Έτσι δεν έχουμε πλέον έντυπες αιτήσεις και η έκδοση προσφοράς γίνεται ηλεκτρονικά, άμεσα και εύκολα, Με ενσωματωμένους κανόνες underwriting η δημιουργία του συμβολαίου ελέγχεται σε κάθε βήμα. Η πρώτη εφαρμογή αυτής της λογικής του e-underwriting έγινε στον κλάδο αυτοκινήτου πριν από δύο χρόνια και σήμερα έχει επεκταθεί και εφαρμόζεται στην κατοικία και την υγεία.

Όλα γίνονται ηλεκτρονικά μέσα από την ψηφιακή μας πλατφόρμα One View, η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Στην Generali έχουμε δομήσει έτσι τη στρατηγική μας, ώστε οι συνεργάτες να εκπαιδεύονται σταθερά σε ένα συνεχώς πιο ψηφιακό περιβάλλον και μοντέλο λειτουργίας. Με αυτό τον τρόπο συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση του εγχειρήματος αυτού και συντονισμένα προχωράμε μαζί στην επόμενη ημέρα. Δική μας επιδίωξη είναι να επικεντρωθούμε στο direct service του συνεργάτη και του πελάτη και όχι σε direct sales.

Αυτό σημαίνει ότι δεν έχετε σκοπό μελλοντικά να υιοθετήσετε κάποιο μοντέλο απευθείας πώλησης;

Είναι κάτι που δεν μας αφορά όπως και οι aggregators και για αυτό δεν συμμετέχουμε. Πιστεύουμε στον καίριο ρόλο του συνεργάτη. Πρόθεσή μας είναι να τον εφοδιάζουμε με τα κατάλληλα εργαλεία που θα του επιτρέψουν να επικεντρωθεί στο συμβουλευτικό του ρόλο και εμείς να αναλάβουμε τις διαδικαστικές εργασίες και το service, κρατώντας τον πάντα ενημερωμένο και ενισχύοντας το έργο του. Κοινός μας στόχος είναι η προσφορά βέλτιστης εξυπηρέτησης προς τον πελάτη, να διευκολύνουμε την όποια συναλλαγή του με την Εταιρεία και να τον απαλλάξουμε από περιττές διαδικασίες. Μέσω της σταδιακής ψηφιοποίησης πολλών υπηρεσιών μας και την παροχή ηλεκτρονικών εργαλείων, δημιουργούμε νέες δυνατότητες ανάπτυξης για τους συνεργάτες μας. Χαρακτηριστικά είναι η μοναδική στην ελληνική αγορά real time ενημέρωση των προμηθειών του, η ηλεκτρονική αρχειοθέτηση και παρακολούθηση του συνόλου του χαρτοφυλακίου του, η δυνατότητα υποβολής αιτημάτων, τόσο για τον ίδιο όσο και για τον πελάτη του ηλεκτρονικά και η έκδοση συμβολαίου online. Μέσω αυτών των επενδύσεων προετοιμαζόμαστε για την επόμενη μέρα της ασφαλιστικής αγοράς.

Για κάθε συμβόλαιο ο συνεργάτης και ο ασφαλισμένος μπορούν να δουν διαδικτυακά μετά από μία ζημιά εάν εκκρεμεί, λόγου χάρη, η υποβολή ενός εγγράφου ή το τιμολόγιο από το συνεργείο

Τι μετράει ο δείκτης NPS και γιατί τον υιοθετήσατε ως πρακτική;

Το Νet Promoter System (NPS) είναι ένας διεθνής δείκτης ικανοποίησης πελατών. Μέσα σε 24 ώρες μετά από μία συναλλαγή που είχε με την Εταιρεία μας (Νέο συμβόλαιο, Ζημιά, Ανανέωση κ.λπ.) ο πελάτης λαμβάνει ένα σύντομο ερωτηματολόγιο, και έχει τη δυνατότητα να αξιολογήσει την επαφή του με την Εταιρεία. Αν και πολλές εταιρείες εφαρμόζουν κάποια μέθοδο αξιολόγησης, αυτό που διαφοροποιεί τη δική μας προσέγγιση είναι ότι δεν μένουμε απλά στη συλλογή στοιχείων, αλλά προχωράμε αμέσως μετά στην επικοινωνία με τον πελάτη ώστε να εξερευνήσουμε σε βάθος τα αίτια της όποιας αρνητικής αξιολόγησης, με στόχο πάντα τη συνεχόμενη βελτίωση των υπηρεσιών μας. Όλος ο Όμιλος εφαρμόζει το NPS και μάλιστα έχει βραβευτεί για την καλύτερη εφαρμογή του εν λόγω συστήματος σε όλο τον κόσμο από την Medallia. Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η αποδοχή τόσο από τους πελάτες όσο και από τους συνεργάτες, οι οποίοι συμμετέχουν εκφράζοντας την άποψή τους για την Generali.

Ποιο πιστεύετε ότι είναι το προφίλ που θα έχει ο ασφαλιστής μελλοντικά;

Πιστεύω ότι θα πρέπει να επικεντρωθεί στη βελτίωση της τεχνογνωσίας του και στην περαιτέρω ανάπτυξη του συμβουλευτικού του ρόλου. Θα πρέπει να απεγκλωβιστεί από χρονοβόρες διαδικασίες όπως είναι η παρακολούθηση της ζημιάς και οι εισπράξεις. Στην Generali, για να βοηθήσουμε προς αυτή την κατεύθυνση, προχωρήσαμε στην απλοποίηση των διαδικασιών αποζημίωσης ανά κλάδο, καταγράφοντας τα απαραίτητα βήματα για την πιο γρήγορη διεκπεραίωση. Δώσαμε πρόσβαση στους συνεργάτες αλλά και πελάτες μας, στα συμβόλαιά τους ώστε με απόλυτη διαφάνεια να μπορούν ανά πάσα στιγμή να παρακολουθούν την εξέλιξη των αιτημάτων τους. Για κάθε συμβόλαιο ο συνεργάτης και ο ασφαλισμένος μπορούν να δουν διαδικτυακά μετά από μία ζημιά εάν εκκρεμεί, λόγου χάρη, η υποβολή ενός εγγράφου ή το τιμολόγιο από το συνεργείο. Ασφαλιστική εταιρεία, συνεργάτης και ασφαλισμένος έχουν πρόσβαση στην ίδια πληροφόρηση ώστε να υπάρχει απόλυτη διαφάνεια και συντονισμός. Για να φτάσουμε στο σημείο αυτό κάναμε μεγάλη διαδρομή και σταδιακά βήματα. Ο ρόλος του συνεργάτη αλλάζει, αλλά παραμένει ουσιαστικός.

Θεωρείτε ότι μπορεί η Αrtificial Ιntelligence να αντικαταστήσει τον άνθρωπο στην ασφαλιστική βιομηχανία;

Στην ελληνική αγορά ο ανθρώπινος παράγοντας θα παίζει πάντα τον καθοριστικό ρόλο. Είναι στην κουλτούρα μας σαν λαός να δημιουργούμε σχέσεις με τους ανθρώπους. Η ΑΙ σίγουρα θα επηρεάσει και θα παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της αγοράς μας. Παρακολουθούμε τις εξελίξεις στον τομέα της τεχνολογίας, ώστε να την αξιοποιούμε με τον πιο συμφέρον τρόπο για τον πελάτη και τον συνεργάτη μας. Δεν τίθεται για εμάς το θέμα της αντικατάστασης του ανθρώπου από την ΑΙ, αλλά αντιθέτως ενίσχυσης των δυνατοτήτων του μέσω αυτής.

 

Tags: Generali
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Γίναμε «ένα χρόνο σοφότεροι»; Αλλάζοντας αντίληψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσιμο Νερό: Το νέο «χρυσάφι» επί γης!

by Insurancedaily editorial team
Jun 13, 2025
Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

by Νίκος Μωράκης
Jun 13, 2025
ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ