ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διπλή διάκριση για τη Eurolife FFH στην τελετή απονομής των UX|CX Awards

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
04/11/2022
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Διπλή διάκριση για τη Eurolife FFH στην τελετή απονομής των UX|CX Awards
Share on Facebook

Η εταιρεία απέσπασε δύο Silver βραβεία, για την εφαρμογή Eurolife Partners και την ψηφιακή κάρτα Eurolife Pass 

Η Eurolife FFH κατάφερε να αποσπάσει δύο σημαντικές διακρίσεις στα φετινά UX|CX Awards, που διοργανώθηκαν για πρώτη φορά από την Boussias την Τετάρτη 2 Νοεμβρίου.

Διαβάστε Επίσης

Οι 2 στρατηγικοί πυλώνες στο ανθρώπινο δυναμικό

Οι 2 στρατηγικοί πυλώνες στο ανθρώπινο δυναμικό

Nov 13, 2025
Eurolife FFH: Εξελίσσει τις υπηρεσίες της στα ομαδικά συμβόλαια

Eurolife FFH: Εξελίσσει τις υπηρεσίες της στα ομαδικά συμβόλαια

Oct 31, 2025

Στόχος της διοργάνωσης είναι να αναδειχτούν οι καινοτόμες και αποτελεσματικές πρακτικές, έργα και τεχνολογίες που δημιουργούν αξέχαστες ψηφιακές εμπειρίες στον πελάτη και τον βάζουν στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού. Η Eurolife FFH απέσπασε δύο Silver Awards, για δύο καινοτόμες ψηφιακές πρωτοβουλίες που στόχο έχουν να προσφέρουν μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες και συνεργάτες της:

  • την εφαρμογή Eurolife Partners και
  • την ψηφιακή κάρτα Eurolife Pass.

Οι πρωτοβουλίες διακρίθηκαν στις κατηγορίες Best B2B Experience και Best Use of Financial Transaction Application αντίστοιχα, ύστερα από αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων από την κριτική επιτροπή, στην οποία συμμετείχαν 45 εκπρόσωποι εταιρειών, θεσμικοί και ακαδημαϊκοί.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να βρίσκεται πάντα στο πλευρό των ανθρώπων που την εμπιστεύονται, με προτάσεις και λύσεις που απαντούν στις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής. Αναγνωρίζοντας τη σημασία του UX|CX και το ρόλο του στην ψηφιακή εμπειρία των χρηστών, η Eurolife FFH επενδύει με συνέπεια στην τεχνογνωσία των στελεχών της, προκειμένου ο σχεδιασμός και η υλοποίηση τέτοιου τύπου λύσεων να γίνεται απευθείας από τους ανθρώπους της εταιρείας. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδίασε το Eurolife Partners, ένα online πολυεργαλείο που προσφέρει λύσεις στην ανάγκη του σύγχρονου επαγγελματία ασφαλιστικού διαμεσολαβητή να μπορεί να παρέχει ψηφιοποιημένες υπηρεσίες στους πελάτες του. Η πλατφόρμα που απέσπασε το Silver Award στην κατηγορία Best B2B Experience, σχεδιάστηκε και εξελίσσεται εξ ολοκλήρου εντός της Eurolife FFH και δίνει τη δυνατότητα στο σύγχρονο ασφαλιστή να παρακολουθεί το σύνολο της σχέσης με κάθε πελάτη του 100% online.

Μέσω του Eurolife Partners, ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής έχει τη δυνατότητα να εκτελεί ενέργειες όπως η έκδοση προσφορών και συμβολαίων, καθώς και η τιμολόγηση για 9 κλάδους και περισσότερα από 20 προϊόντα, σε λιγότερο από 2 λεπτά για το καθένα. Από το λανσάρισμά του έως σήμερα, το EurolifePartners παρουσιάζει σταθερά ανοδική πορεία στη χρήση του από το δίκτυο συνεργαζόμενων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της εταιρείας. Η αξία και η χρησιμότητά του αναδείχθηκαν ιδιαίτερα κατά την εμφάνιση της υγειονομικής κρίσης, αφού έδωσε τη δυνατότητα στους επαγγελματίες του κλάδου να συνεχίσουν απρόσκοπτα το έργο τους, υλοποιώντας όλες τις απαραίτητες εργασίες online, μέσα από την πλατφόρμα.

Ένα ακόμα Silver Award για τη Eurolife FFH ήρθε στην κατηγορία Best Use of Financial Transaction Application μέσω του EurolifePass, της ψηφιακής κάρτας που δημιούργησε η εταιρεία για τους ασφαλισμένους της. Μέσω της κάρτας, οι πελάτες της εταιρείας μπορούν να έχουν συγκεντρωμένες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που αφορούν τα συμβόλαιά τους στο κινητό τους τηλέφωνο. Το Eurolife Pass χρησιμοποιείται όπως μια ψηφιακή ταυτότητα και είναι διαθέσιμο για έξι κατηγορίες ασφάλισης της Eurolife FFH: Όχημα, Υγεία, Κατοικία, Ζωή, Αποταμίευση/Επένδυση, Ομαδική Ασφάλιση.

Χρησιμοποιώντας το EurolifePass, ο χρήστης μπορεί ανά πάσα στιγμή να αισθάνεται τη σιγουριά που χρειάζεται ότι ο έλεγχος βρίσκεται στα χέρια του, καθώς τα βασικά στοιχεία των συμβολαίων του είναι συγκεντρωμένα στη συσκευή του. Το EurolifePass προσφέρεται μέσα από το EurolifeConnect, την online πλατφόρμα που επιτρέπει στους πελάτες της εταιρείας να έχουν πρόσβαση σε ό,τι αφορά τα ασφαλιστικά τους συμβόλαια ανά πάσα στιγμή, απ’ όπου κι αν βρίσκονται. Είναι διαθέσιμο για iOS Wallet και GooglePay, online και offline, εξασφαλίζοντας ότι οι χρήστες θα μπορούν να το αξιοποιούν ανεξαρτήτως της σύνδεσής τους στο Internet.

Για τη Eurolife FFH αξία έχει να δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους πελάτες και συνεργάτες της να απολαμβάνουν ό,τι έχει αξία και είναι σημαντικό στη ζωή τους. Οι δύο καινοτόμες ψηφιακές πρωτοβουλίες που διακρίθηκαν, αλλά και το σύνολο όσων σχεδιάζει και υλοποιεί η Eurolife FFH, αναδεικνύουν τη δέσμευση της εταιρείας για ψηφιοποιημένες λύσεις που απελευθερώνουν χρόνο στους χρήστες και διευκολύνουν σημαντικά την καθημερινότητά τους.

Tags: Eurolife FFH
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Ημερίδα για την περιβαλλοντική ευθύνη από EAEE και ΑΝΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ημερίδα για την περιβαλλοντική ευθύνη από EAEE και ΑΝΙΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 14, 2025
ΤτΕ: Οι υποψήφιοι στις εξετάσεις 19 – 20 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έγκριση από την ΕΠΑΘ στη μετάβαση της Εθνικής Ασφαλιστικής στην Τράπεζα Πειραιώς

by Insurancedaily editorial team
Nov 14, 2025
Μεγάλη έρευνα της Metron Analysis για το ΕΕΑ: Απογοήτευση για το 76% των ερωτηθέντων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της Metron Analysis για το ΕΕΑ: Απογοήτευση για το 76% των ερωτηθέντων

by Insurancedaily editorial team
Nov 14, 2025
Νέο πρόγραμμα από την Groupama για την προστασία επιχειρήσεων από φυσικούς κινδύνους
Ασφάλιση για Φυσικές Καταστροφές

Νέο πρόγραμμα από την Groupama για την προστασία επιχειρήσεων από φυσικούς κινδύνους

by Insurancedaily editorial team
Nov 14, 2025
Συμβόλαιο ευθύνης 461.000 ευρώ για στελέχη διοίκησης των ΕΛΤΑ – Τι απαντούν τα ΕΛΤΑ
Αστική Ευθύνη

Συμβόλαιο ευθύνης 461.000 ευρώ για στελέχη διοίκησης των ΕΛΤΑ – Τι απαντούν τα ΕΛΤΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025 - Updated on Nov 14, 2025
Κάηκαν ολοσχερώς 4 σκάφη στην Μαρίνα Ζέας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κάηκαν ολοσχερώς 4 σκάφη στην Μαρίνα Ζέας

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
Υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων: Τι λένε 8+1 στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση 7,55% στην παραγωγή της Interlife στο 9μηνο του 2025

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025
2 στους 10 Έλληνες δεν έχουν πρόσβαση σε γιατρούς και θεραπείες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

2 στους 10 Έλληνες δεν έχουν πρόσβαση σε γιατρούς και θεραπείες

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 13, 2025
Leadership Forum & ΕΑΣΕ ενδυναμώνουν τη νέα γενιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Leadership Forum & ΕΑΣΕ ενδυναμώνουν τη νέα γενιά

by Insurancedaily editorial team
Nov 13, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Ημερίδα για την περιβαλλοντική ευθύνη από EAEE και ΑΝΙΑ

    Ημερίδα για την περιβαλλοντική ευθύνη από EAEE και ΑΝΙΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Νέο πρόγραμμα από την Groupama για την προστασία επιχειρήσεων από φυσικούς κινδύνους

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Έγκριση από την ΕΠΑΘ στη μετάβαση της Εθνικής Ασφαλιστικής στην Τράπεζα Πειραιώς

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μεγάλη έρευνα της Metron Analysis για το ΕΕΑ: Απογοήτευση για το 76% των ερωτηθέντων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ