ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιχειρηματική Ηθική: Τι απέγινε;

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
08/01/2013
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

business ethicsΟι επιχειρηματίες, τα στελέχη, οι ελεύθεροι επαγγελματίες συχνά έρχονται αντιμέτωποι με αποφάσεις που πρέπει να λάβουν, οι οποίες τους προκαλούν τρομερά ηθικά διλήμματα. Τι πρέπει να κάνουν για να αποφύγουν τους «πειρασμούς» και να πάρουν τη σωστή απόφαση;

 Ίσως δεν υπάρχει τίποτε πιο αποτρόπαιο από την εκμετάλλευση κάποιου αδύναμου και αβοήθητου. Λίγο μετά το τρομοκρατικό χτύπημα των «Δίδυμων Πύργων» στη Νέα Υόρκη, ένας γείτονας έκλεψε 8.000 δολάρια από μια γυναίκα η οποία έχασε τον άντρα της στα κατεστραμμένα κτίρια. Τα χρήματα αυτά της είχαν δοθεί για να τη στηρίξουν στο μεγάλωμα των παιδιών της. Η αρχική μας αντίδραση είναι απέχθεια ή αγανάκτηση. Τι είδους άνθρωπος θα έκανε κάτι τέτοιο; Στο χρηματοοικονομικό κλάδο συναντούμε αντίστοιχες περιπτώσεις εκμετάλλευσης, αν και όχι τόσο δραματικές. Για παράδειγμα, ένας ασφαλιστής πείθει τον ανύποπτο ηλικιωμένο πελάτη του να αντικαταστήσει το unit-linked συνταξιοδοτικό του πρόγραμμα με ένα άλλο συνταξιοδοτικό πρόγραμμα, εντελώς ασύμφορο, μόνο και μόνο για να εξασφαλίσει την προμήθεια από την πώληση του νέου προγράμματος. Πρόκειται για αδίστακτη και σαφώς ανήθικη συμπεριφορά, η οποία παραβιάζει τη σχέση ασφαλιστή / πελάτη.

Διαβάστε Επίσης

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

Jun 6, 2025
Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

Jun 5, 2025

Πρόκειται για τόσο ξεκάθαρα λανθασμένη συμπεριφορά, ώστε δεν γεννάται καμία αμφιβολία στον παρατηρητή ως προς την ηθική της: είναι «αυταπόδεικτα» ανήθικη. Ακριβώς επειδή υπάρχει πλήθος «αυταπόδεικτων» κρίσεων, πολλοί συμπεραίνουν ότι σε ζητήματα ηθικής υπάρχει μόνον άσπρο-μαύρο. Και πράγματι, τις περισσότερες φορές, οι περιπτώσεις που αντιμετωπίζουν οι χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι είναι άσπρο-μαύρο. Πρόκειται για περιπτώσεις όπου το τι είναι ηθικό και τι όχι είναι σαφές. Είναι ξεκάθαρο ότι όταν προτείνουμε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία στον πελάτη, πρέπει να ενεργήσουμε με άξονα το συμφέρον του, να κάνουμε τις κατάλληλες συστάσεις και να παρουσιάσουμε «όλα τα στοιχεία που είναι απαραίτητα ώστε ο πελάτης να αποφασίσει έχοντας στη διάθεσή του όλα τα δεδομένα». Αυτό τουλάχιστον απαιτεί ο κώδικας του Million Dollar Round Table (MDRT). Είναι εύκολο. Είναι ξεκάθαρο. Είναι αυτονόητο. Είναι λάθος να ξεγελάσουμε τον πελάτη ώστε να αγοράσει ένα προϊόν που δεν χρειάζεται, μόνο και μόνο για να κερδίσουμε μια «βαρβάτη» προμήθεια. Μερικές φορές όμως, μπαίνουμε στον πειρασμό να κάνουμε κάτι έστω κι αν γνωρίζουμε πως είναι λάθος. Αν και το γνωρίζουμε, το κάνουμε γιατί νομίζουμε ότι είναι προς το συμφέρον μας. Γενικά, δεν υπάρχει τίποτε μεμπτό στο να φροντίζουμε το συμφέρον μας.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στο “Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ” , τεύχος 14 – Νοέμβριος 2012. Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο www.asfalistikomarketing.gr. Γίνετε συνδρομητές και αποκτείστε πρόσβαση σε όλα τα άρθρα όλων των τευχών. Πληροφορίες: 210 9578130-2

np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Με πλάνο μετασχηματισμού το Επικουρικό Κεφάλαιο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επικουρικό Κεφάλαιο: Πλειοδοτικός διαγωνισμός για 13 ακίνητα

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Nέες ευκαιρίες για τις ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του Πολιτισμού, της Τέχνης και του Τουρισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: Ολοκληρωμένη Προστασία από Ατυχήματα με τα Νέα Προγράμματα «Personal Accident Protect»

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Η υγεία ο πιο επικερδής κλάδος για τους μεσίτες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι προβλέπει η ΚΥΑ για την ασφάλιση φυσικών καταστροφών και ποιες οι εξαιρέσεις

by Insurancedaily editorial team
Jun 4, 2025 - Updated on Jun 5, 2025
Ο κλάδος της ασφάλισης θα μεγαλώσει μόνο όταν η πολιτεία αντιληφθεί πόσο σημαντικός είναι
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο κλάδος της ασφάλισης θα μεγαλώσει μόνο όταν η πολιτεία αντιληφθεί πόσο σημαντικός είναι

by Insurancedaily editorial team
Jun 4, 2025
ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Μήνυμα προοπτικής, ειλικρίνειας και ρεαλισμού από τον Κ. Γιαννιώτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Μήνυμα προοπτικής, ειλικρίνειας και ρεαλισμού από τον Κ. Γιαννιώτη

by Νίκος Μωράκης
Jun 4, 2025
Κ. Σεμερτζόγλου: Η ασφάλιση πρέπει να ενσωματώνεται από τα πρώτα στάδια κάθε επιχειρηματικού έργου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κ. Σεμερτζόγλου: Η ασφάλιση πρέπει να ενσωματώνεται από τα πρώτα στάδια κάθε επιχειρηματικού έργου

by Insurancedaily editorial team
Jun 4, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
sofosbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ