ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ernst & Young: Η καινοτομία είναι μονόδρομος για την επιβίωση των επιχειρήσεων

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
13/01/2011 - Updated on 10/03/2011
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Ernst & Young: Η καινοτομία είναι μονόδρομος για την επιβίωση των επιχειρήσεων
Share on Facebook

Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα αποτελέσματα της μελέτης “Competing for Growth”, της Ernst & Young η οποία πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 1.400 ανώτατων διοικητικών στελεχών από όλο τον κόσμο και δημοσιεύθηκε πρόσφατα. Σε παγκόσμιο επίπεδο, 85%  των επιχειρήσεων δηλώνουν ότι η αγορά τους θα γίνει πιο ανταγωνιστική τα επόμενα 2 χρόνια.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα του παγκόσμιου σκέλους της μελέτης, αναμένεται να υπάρξει μεγαλύτερη αστάθεια στην αγορά σε σχέση με την περίοδο πριν από την κρίση, με τα περιθώρια κέρδους να δέχονται πιέσεις λόγω μείωσης ή συγκράτησης των τιμών και αύξησης στις δαπάνες εργατικού δυναμικού. Συγκεκριμένα οι αυξήσεις τιμών σε παγκόσμιο επίπεδο προβλέπεται να είναι χαμηλές καθώς περίπου 60% των ερωτηθέντων βλέπει αύξηση τιμών αντίστοιχη ή χαμηλότερη του πληθωρισμού.

Διαβάστε Επίσης

Κοινή εκδήλωση ΠΣΑΣ και ΕΕΑ

Κοινή εκδήλωση ΠΣΑΣ και ΕΕΑ

Nov 21, 2025
Η Μαριάννα Παπαδάκη για 1η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA

Η Μαριάννα Παπαδάκη για 1η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA

Nov 21, 2025

Ο Παναγιώτης Παπάζογλου, Διευθύνων Σύμβουλος της Ernst & Young Ελλάδος, αναφέρει:

«Η ταχύτητα είναι το κύριο χαρακτηριστικό των εταιρειών με υψηλές αποδόσεις σε όλους τους κλάδους και θα αποκτά ολοένα σημαντικότερο ρόλο, καθώς η αγορά κινείται με ανταγωνιστικότερους ρυθμούς. Οι εταιρείες που επέδειξαν ταχύτητα και ευελιξία και συνέχισαν να καινοτομούν κατά τη διάρκεια της κρίσης δρέπουν τώρα τους καρπούς των προσπαθειών τους, ενώ οι υπόλοιπες εταιρείες θα πρέπει να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους προκειμένου να εξασφαλίσουν την επιτυχία τους στο μέλλον».

Η αναγνωρίσιμη επωνυμία (brand) και η φήμη θεωρούνται ως οι πιο σημαντικοί παράγοντες σε ό,τι αφορά την ανταγωνιστικότητα. Το γεγονός αυτό καθιστά πιθανή την αύξηση των ενεργειών εμπορικής προώθησης τα επόμενα δύο έτη. Παράλληλα, για τους Έλληνες ερωτηθέντες ο πλέον κρίσιμος παράγοντας για την ανταγωνιστικότητα –σε ποσοστό 59%- είναι η οργανωτική ευελιξία μίας επιχείρησης ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί πιο γρήγορα στις αλλαγές της αγοράς.

Παράλληλα, η καινοτομία αποκτά ολοένα μεγαλύτερη βαρύτητα και περισσότερες από τις μισές εταιρείες παγκοσμίως προσανατολίζονται στην ανάπτυξη και το λανσάρισμα νέων προϊόντων και υπηρεσιών για την αύξηση των πωλήσεών τους σε αγορές στις οποίες διαθέτουν ήδη παρουσία. Στην Ελλάδα ενώ η καινοτομία αναγνωρίζεται ως παράγοντας με αυξάνουσα σημασία για την αγορά -64% των ερωτηθέντων- δεν έχει αντίστοιχα κυρίαρχη θέση στην αναπτυξιακή στρατηγική καθώς λιγότερες από τις μισές επιχειρήσεις βλέπουν την ανάπτυξή τους να συνδέεται με νέες υπηρεσίες και προϊόντα.

Αντίστοιχα διαφορετική είναι η προσέγγιση των εταιρειών όσον αφορά στις δράσεις που αναλαμβάνουν για την αύξηση της ευελιξίας τους: οι ερωτηθέντες της παγκόσμιας μελέτης εστίασαν στην εισαγωγή νέων προϊόντων ώστε να καλυφθεί ευρύτερη γκάμα αναγκών της αγοράς, οι ερωτηθέντες από την Κεντρική και ΝΑ Ευρώπη έδωσαν έμφαση στις επενδύσεις σε πιο ευέλικτες διαδικασίες παραγωγής και τεχνολογίες και οι έλληνες ερωτηθέντες έδωσαν προτεραιότητα στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας των εργαζομένων με διεύρυνση των ικανοτήτων τους.

Πιέσεις στα περιθώρια κέρδους

Με τη γενικότερη τάση να δείχνει προς σχετική συγκράτηση ή μικρή άνοδο των τιμών, τα περιθώρια κέρδους παραμένουν μικρά καθώς αυξάνεται το κόστος των επιχειρήσεων. Βασικότερος λόγος αποτελεί η μείωση της ζήτησης –γεγονός που επισημαίνεται από όλους τους ερωτηθέντες ως κύριος παράγοντας και ιδίως από το 64% των ελλήνων ερωτηθέντων- και ακολουθεί η διάβρωση των τιμών. Στο πλαίσιο αυτό, οι επιχειρήσεις προσβλέπουν σε μείωση του κόστους τους κατά 5-10% στόχο τον οποίο επιδιώκουν μέσα από διαφορετικές προσεγγίσεις.

Η έρευνα αποκαλύπτει είτε αδυναμία είτε απροθυμία αναζήτησης χρηματοδότησης από τις κεφαλαιαγορές σε όλες τις αγορές στις οποίες διεξήχθη. Περίπου οι μισές εταιρείες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό σχεδιάζουν να χρηματοδοτήσουν τη μελλοντική τους ανάπτυξη από τα αποθεματικά διαθεσίμων. Ιδιαίτερα αυξημένη παρουσιάζεται η πρόθεση και η μεταβολή του τρόπου που επικοινωνούν οι επιχειρήσεις προς όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη. Σχεδόν οι μισές εταιρείες παγκοσμίως –και κυρίως στην Κεντρική και ΝΑ Ευρώπη- έχουν βελτιώσει τη διαφάνεια και τη συχνότητα της επικοινωνίας τους με τα ενδιαφερόμενα μέρη τα τελευταία δύο χρόνια. Μεγάλη έμφαση δίνεται επίσης στη διαχείριση της οικονομικής τους φήμης. Στην Ελλάδα η εταιρική επικοινωνία ακολουθεί άλλη κατεύθυνση –καθώς μόνο το 1/5 των Ελλήνων ερωτηθέντων έθεσαν αυτές τις ενέργειες ως βασικές δράσεις για την ενίσχυση των σχέσεων με τα ενδιαφερόμενα μέρη. Αντίθετα η μεγάλη πλειοψηφία έδωσε έμφαση στη σύνταξη πρόσθετων μη οικονομικών εκθέσεων και το 1/3 περίπου συνεχίζει στη γραμμή της συμμόρφωσης με τις θεσμικές και νομικές απαιτήσεις.

new-cover-insurancegif

Related Posts

Κοινή εκδήλωση ΠΣΑΣ και ΕΕΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κοινή εκδήλωση ΠΣΑΣ και ΕΕΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2025
Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη επετειακή εκδήλωση 100 ετών του ΕΕΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη επετειακή εκδήλωση 100 ετών του ΕΕΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2025
Σκάνδαλο στις ΗΠΑ: Απάτη εκατομμυρίων με κονδύλια για καταστροφές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σκάνδαλο στις ΗΠΑ: Απάτη εκατομμυρίων με κονδύλια για καταστροφές

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 21, 2025
Double Indemnity: Η πιο “ασφαλιστική” προβολή της χρονιάς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Double Indemnity: Η πιο “ασφαλιστική” προβολή της χρονιάς

by Νίκος Μωράκης
Nov 20, 2025
ΜΙΝΕΤΤΑ: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΜΙΝΕΤΤΑ: «Δουλεύοντας μέσα στην Αλλαγή: Πραγματικές Προκλήσεις, Πραγματικές Λύσεις»

by Insurancedaily editorial team
Nov 20, 2025 - Updated on Nov 21, 2025
9 στελέχη μιλούν για τα σχέδια των τμημάτων HR στις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

9 στελέχη μιλούν για τα σχέδια των τμημάτων HR στις ασφαλιστικές

by Insurancedaily editorial team
Nov 20, 2025
In Motion for Safety: Η διαδραστική πρωτοβουλία του ομίλου Σαρακάκη για την οδική ασφάλεια (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

In Motion for Safety: Η διαδραστική πρωτοβουλία του ομίλου Σαρακάκη για την οδική ασφάλεια (video)

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Διαβήτης: Πώς αυξάνεται ο κίνδυνος για βλάβες & ακρωτηριασμό;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διαβήτης: Πώς αυξάνεται ο κίνδυνος για βλάβες & ακρωτηριασμό;

by Insurancedaily editorial team
Nov 19, 2025
Αποζημιώσεις οχημάτων: Από 342 εκατ. ευρώ έφτασαν τα 604 εκατ. ευρώ σε μία 10ετία
Ασφάλιση Αυτοκινήτου Ειδήσεις & Νέα

Αποζημιώσεις οχημάτων: Από 342 εκατ. ευρώ έφτασαν τα 604 εκατ. ευρώ σε μία 10ετία

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 19, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Κοινή εκδήλωση ΠΣΑΣ και ΕΕΑ

    Κοινή εκδήλωση ΠΣΑΣ και ΕΕΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η θαυμαστή συμπεριληπτικότητα της Τέχνης και ο διαφορετικός Νικηφόρος 

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη επετειακή εκδήλωση 100 ετών του ΕΕΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Σκάνδαλο στις ΗΠΑ: Απάτη εκατομμυρίων με κονδύλια για καταστροφές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ