Ασφαλιστικές Ειδήσεις

faces – Π. Κυπριτίδου: Η εξατομίκευση προϊόντων είναι το μέλλον


Πέννυ Κυπριτίδου, Διευθύντρια Τομέα Ανάληψης Διαδικτυακών Ασφαλίσεων στην Groupama Ασφαλιστική

Επαναδημοσίευση από την ενότητα FACES του περιοδικού Ασφαλιστικό Marketing Οκτωβρίου 2018

Η πολυπρισματική εμπειρία στην ασφαλιστική αγορά μού έδωσε τη δυνατότητα… να διευρύνω και να εμβαθύνω τις γνώσεις μου στον κάθε ασφαλιστικό κλάδο ξεχωριστά. Η κατανόηση σε βάθος των αναγκών και των επιθυμιών του πελάτη και η καλύτερη αντίληψη των πιθανών κινδύνων, είχε ως αποτέλεσμα τη βελτίωση των τεχνικών γνώσεων εκτίμησης των κινδύνων. Η γνώση όλων των ασφαλιστικών κινδύνων προσφέρει ευελιξία αποφάσεων σε ένα περιβάλλον όπου οι εξελίξεις της τεχνολογίας είναι ραγδαίες και οι νέες τάσεις της αγοράς συνεχώς μεταβάλλονται.

Η μεγαλύτερη πρόκληση στη διεύθυνση του Τομέα Ανάληψης Διαδικτυακών Ασφαλίσεων είναι… η δημιουργία συνθηκών εύκολης διάχυσης ασφαλιστικών πληροφοριών, με σχεδιασμό ευέλικτων διαδικασιών που παρέχουν αξία στους συνεργάτες και στους πελάτες. Είναι η άμεση ανταπόκριση σε αιτήματα συνεργατών/πελατών ταυτόχρονα, σε διαφορετικούς κλάδους, μέσα από δομημένες και αυτοματοποιημένες ροές, σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο και άκρως ανταγωνιστικό περιβάλ- λον. Σκοπός μας είναι να γίνουμε η πρώτη σε προτίμηση Ασφαλιστική Εταιρεία στην Ελλάδα που θα ξεχωρίζει για την απλότητα των υπηρεσιών της.

Στη μεγάλη οικογένεια της Groupama βρίσκομαι από… το 1995. Μια εταιρεία με μεγάλο όνομα στην ασφαλιστική αγορά, με βα- σικές αρχές και αξίες – όπως αξιοπιστία, συνέπεια, συνέχεια και απλότητα – και ανθρώπους που διακρίνονται για την ποιότητα και το ήθος τους. Η επαγγελματική μου σταδιοδρομία ξεκίνησε από τον κλάδο αυτοκινήτων. Στη συνέχεια, εργάστηκα στη Διεύθυνση Πληροφορικών Συστημάτων, και πολύ σύντομα ανέλαβα θέση ευθύνης στο Τμήμα Νομικής Προστασίας και μετά από αυτό στο Τμήμα Ανάληψης Κινδύνων Αυτοκινήτων. Το 2013, η Εταιρεία μού εμπιστεύτηκε τον Τομέα Ανάληψης Διαδικτυακών Ασφαλίσεων, θέση την οποία κατέχω και σήμερα, δίνοντάς μου την ευκαιρία να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου σχεδόν σε όλους τους τομείς ασφάλισης.

Ο ρόλος του Διαδικτύου στην ασφαλιστική αγορά την επόμενη δεκαετία θα είναι… καθοριστικός. Η εύκολη πρόσβαση σε εφαρ- μογές κινητών και άλλων τεχνολογικών gadgets θα είναι το κλειδί για την προσέλκυση νέων πελατών. Οι εταιρείες που θα αξιοποιή- σουν και θα διαχειριστούν με τον καλύτερο τρόπο τις πληροφορίες που παρέχουν οι συνδεδεμένες «έξυπνες» συσκευές-εφαρμογές, όπως είναι η παρακολούθηση της υγείας, του τρόπου οδήγησης, οι «έξυπνες» συσκευές κατοικιών, θα πρωτοπορήσουν στον κλάδο. Η εξατομίκευση των προϊόντων, σύμφωνα με τις ανάγκες των πελατών, είναι το μέλλον στις ασφαλίσεις.

 


Σχολιαστε ελευθερα

Σχολιαστε ελευθερα

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two × one =

To Top

Κοινοποιείστε αυτό το άρθρο σε κάποιον!

Καλησπέρα,
ο παρακάτω σύνδεσμος ίσως σας ενδιαφέρει:
faces - Π. Κυπριτίδου: Η εξατομίκευση προϊόντων είναι το μέλλον! https://www.insurancedaily.gr/faces-p-kypritidou-exatomikefsi-proionton-ine-mellon/