ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Famous Brand η Interamerican στον ασφαλιστικό κλάδο

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
22/06/2011
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Η γνώμη των καταναλωτών, κατά την έρευνα του έγκριτου διεθνώς Reputation Institute – RMI Athens που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του ετήσιου θεσμού «Famous Brands, οι μάρκες με τη χρυσή φήμη», ανέδειξε φέτος κορυφαίο brand στον ασφαλιστικό κλάδο την Interamerican. Πρόκειται για την τέταρτη πρωτιά που κερδίζει η Interamerican στο σύνολο των έξι ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί από το 2005 και βασίζονται στην αυθόρμητη επιλογή που κάνει το αντιπροσωπευτικό δείγμα του καταναλωτικού κοινού, το οποίο ερωτήθηκε φέτος για μάρκες σε 33 συνολικά προϊοντικές κατηγορίες.

Η καλή φήμη, ως το σημαντικότερο άυλο περιουσιακό στοιχείο μιας επιχείρησης, αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε μια περίοδο δοκιμασίας της εμπιστοσύνης του καταναλωτή, όπως είναι η σημερινή. Ο Γ. Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Interamerican δήλωσε σχετικά: «H ανάδειξη της Interamerican σε famous brand ενισχύει την πεποίθησή μας ότι η στρατηγική προτεραιότητα της εστίασης στον καταναλωτή αποτελεί επιλογή που αναγνωρίζεται από το κοινό και αποδεικνύει την αξιοπιστία της εταιρείας, την οποία επιδιώκουμε να ενισχύουμε συνεχώς».

Διαβάστε Επίσης

Το ασφαλιστικό κενό απαιτεί θεσμικές λύσεις και συλλογική προσέγγιση  

Το ασφαλιστικό κενό απαιτεί θεσμικές λύσεις και συλλογική προσέγγιση  

Sep 4, 2025
INTERAMERICAN και ΕΟΔ: Μαζί στην αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών

INTERAMERICAN και ΕΟΔ: Μαζί στην αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών

Sep 3, 2025

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, σήμερα ένας στους δύο καταναλωτές φέρεται διατεθειμένος να μποϋκοτάρει ενεργά τις εταιρείες/μάρκες που τον απογοητεύουν για διάφορους λόγους (ποιότητα προϊόντων ή υπηρεσιών, αισχροκέρδια κ.λπ.), ενώ ένας στους δύο αναγνωρίζει ως στοιχείο κοινωνικής υπευθυνότητας τις προσιτές τιμές. Η διαχρονικά υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών, η υποστήριξη προγραμμάτων κοινωνικής υπευθυνότητας, η δημιουργία θετικής δημοσιότητας είναι παράγοντες που σε συνδυασμό με την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και την απουσία αρνητικής εμπειρίας του κοινού κτίζουν τη φήμη, όπως επισημαίνει ο Μ. Οβαδίας, Γενικός Διευθυντής του RMI Athens. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε κατά τους μήνες Φεβρουάριο και Μάρτιο.

Tags: Interamerican
np-car-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

by Insurancedaily editorial team
Sep 11, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 11, 2025
Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής

by Νίκος Μωράκης
Sep 10, 2025
108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025 - Updated on Sep 11, 2025
Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 10, 2025
Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Δωρεάν φάρμακα για τους ανασφάλιστους από την 1η Αυγούστου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανοσοθεραπείες και σκευάσματα κατά της παχυσαρκίας στη λίστα με τα απαραίτητα φάρμακα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Σεισμός 5,2 ρίχτερ: Λιγότερο από το 10% των κατοικιών ασφαλισμένο για σεισμό στη Στερεά Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σεισμός 5,2 ρίχτερ: Λιγότερο από το 10% των κατοικιών ασφαλισμένο για σεισμό στη Στερεά Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 9, 2025

Comments 1

  1. Γιώργος Σεραφειμίδης says:
    14 years ago

    Κάνοντας διαδικτυακή έρευνα για τη συγκεκριμένη έρευνα και την εταιρεία ερευνών, προέκυψαν τα εξής. Δεν βρήκα ιστοχώρο της RΜΙ – Athens αλλά βρήκα ότι η έρευνα έχει γίνει δια λογαριασμό της “Hill & Knowlton” (leading international communications consultancy) η οποία διατηρεί γραφείο στην Αθήνα και προφανώς κάθε χρόνο πληρώνει τη συγκεκριμένη έρευνα, προφανώς για λογαριασμό των Ελλήνων πελατών της.
    Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 1020 ατόμων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Άνοιξα τα τρία αρχεία παρουσίασης της φετινής έρευνας από το http://www.real.gr.
    Το 1ο παρουσιάζει τα στοιχεία της έρευνας και ενδιαφέρον έχει η φήμη των κλάδων. Μεταξύ των κλάδων, την καλύτερη φήμη έχει η ναυτιλία και ακολουθούν τρόφιμα-αναψυκτικά, τηλεπικοινωνίες, αεροπορικές, supermarkets, κλπ. Δυστυχώς ο ασφαλιστικός κλάδος έρχεται προ-τελευταίος (περνάμε μόνον τον κλάδο υγείας) με 12% καλή/πολύ καλή φήμη, 36% μέτρια φήμη, 52% αδύναμη/κακή φήμη… (παρακαλώ πολύ του χρόνου την ΕΑΕΕ να λάβει τα μέτρα της!)
    Το 2ο αφορά τους «χρυσούς νικητές» όπου παρουσιάζονται σε βάθρο κατάταξης χωρίς νούμερα. Για την ιδιωτική ασφάλιση 1)INTERAMERICAN, 2)ΕΘΝΙΚΗ (1η πέρυσι), 3)AXA (παρά τη σχετικά πρόσφατη αλλαγή ονόματος). Η ερώτηση που έγινε τηλεφωνικά ήταν «Από όλες τις μάρκες στην κατηγορία…, ποιες θεωρείτε ότι έχουν την καλύτερη φήμη στην Ελλάδα;» . Οι ερωτώμενοι μπορούσαν να αναφέρουν μέχρι 3 μάρκες αυθόρμητα – χωρίς τη βοήθεια λίστας. Καταδικάζω οποιονδήποτε κακοπροαίρετο συνειρμό μεταξύ αντιφατικών αποτελεσμάτων!
    Το 3ο παρουσιάζει δηλώσεις των μανατζερς των πρώτων εταιρειών.
    Πιστεύω ότι τώρα που αποκτήσαμε συνομοσπονδία, αξίζει να οργανώσουμε και εμείς οι διαμεσολαβητές μία έρευνα και να συμπληρώσουμε από ένα ερωτηματολόγιο ο καθένας! Ποιος ξέρει μπορεί να επηρεάσει ακόμη και τις προμήθειες…!

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα

    ΕΙΑΣ: Ασφαλιστικής Απάτης στις Αποζημιώσεις του Κλάδου Αυτοκινήτου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίζει και επιβραβεύει: Ταξίδι στο Πεκίνο για το Αποκλειστικό Δίκτυο Συνεργατών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ