ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

G. Zorgno, CEO Chartis Greece: ευκαιρίες και προκλήσεις στο πολυκαναλικό μοντέλο διανομής

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
12/10/2010
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
G. Zorgno, CEO Chartis Greece: ευκαιρίες και προκλήσεις στο πολυκαναλικό μοντέλο διανομής
Share on Facebook

Στο πρόσφατο συνέδριο “The Future of Insurance in Greece” ο  Giuseppe Zorgno, Διευθύνων Σύμβουλος της Chartis Greece, παρέδωσε ομιλία αναφορικά με το πολύ-καναλικό μοντέλο διανομής ασφαλιστικών προϊόντων. Ο κ. Zorgno αναφέρθηκε στην παρούσα κατάσταση και στις ανάγκες που αναμένεται να προκύψουν στο μέλλον σε ό,τι αφορά στα κανάλια διανομής ασφαλιστικών προϊόντων, καθώς και στις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που εμφανίζονται τόσο για τις ασφαλιστικές εταιρείες όσο και τους διαμεσολαβούντες.

Συγκεκριμένα τόνισε τα εξής:

Διαβάστε Επίσης

Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα

ΕΙΑΣ: Ασφαλιστικής Απάτης στις Αποζημιώσεις του Κλάδου Αυτοκινήτου

Sep 11, 2025
Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

Sep 11, 2025

Σύμφωνα με τα στοιχεία της CEA, στην ευρωπαϊκή αγορά των γενικών ασφαλίσεων, τα παραδοσιακά κανάλια διανομής που τα αποτελούν οι brokers-μεσίτες και οι διάφοροι τύποι agents (tied, independent) και ασφαλιστικοί σύμβουλοι, ελέγχουν περίπου τη μισή παραγωγή ασφαλίστρων στο σύνολο των χωρών, με εξαίρεση τις Σκανδιναβικές χώρες, την Ελβετία, την Ολλανδία και την Κροατία – χώρες στις οποίες καταγράφεται υψηλό ποσοστό direct πωλήσεων.

Σύμφωνα με το AXCO report για τη χώρα μας, το ποσοστό παραγωγής που περνάει μέσα από τα κανάλια των μεσιτών, των ανεξάρτητων πρακτόρων και των δικτύων ασφαλιστικών συμβούλων, αποτελεί περίπου το 90% της συνολικής παραγωγής ασφαλίστρων στον Κλάδο των Γενικών.

Για όλους, ασφαλιστές και διαμεσολαβούντες, το κρίσιμο ζήτημα της επιλογής πολλαπλών καναλιών διανομής συνοδεύεται από μία σειρά κρίσιμων επιλογών:

Επιλέγω να ηγηθώ, να συμμετάσχω ή να απόσχω στην αξιοποίηση νέων καναλιών διανομής;

Επιλέγω να επιμείνω στα παραδοσιακά δίκτυα και τις παραδοσιακές (προσωπικές) πωλήσεις,

Επιλέγω να επιδιώξω ένα μίγμα παραδοσιακών και εναλλακτικών καναλιών διανομής και πωλήσεων ή

Επιλέγω να επικεντρωθώ σε κάποιο segment της αγοράς με συγκεκριμένες εναλλακτικές πωλησιακές μεθόδους.

Η επιλογή της πολύ-καναλικής προσέγγισης (multi-channel approach) μπορεί:

Να αντλήσει περισσότερη πληροφόρηση απευθείας από τους καταναλωτές και αντίστοιχα να θέσει στη διάθεσή τους άμεση (direct) ενημέρωση για την εταιρεία και τα προϊόντα της.

Να ανταποκριθεί στην απαίτηση των καταναλωτών να αποφασίζουν εκείνοι τον τρόπο αγοράς των ασφαλιστικών προϊόντων έχοντας πολλαπλές επιλογές στη διάθεσή τους.

Να προσεγγίσει κάποια τμήματα (segments) της αγοράς που δεν ανταποκρίνονται στα παραδοσιακά κανάλια διανομής αλλά προσεγγίζονται καλύτερα με τα καινούργια.

Να προωθήσει κάποια προϊόντα που δεν μπορούν να προωθηθούν μέσω των παραδοσιακών καναλιών.

Να διευρύνει τη γεωγραφική διασπορά του χαρτοφυλακίου της

Να μειώσει το συνολικό κόστος των πωλήσεων.

Δύο σημεία χρίζουν ιδιαίτερη προσοχή πριν, κατά και μετά την υλοποίηση του πολύ-καναλικού μοντέλου που επιλέξαμε:

Τα οικονομικά (financials) του εγχειρήματος, στα οποία δεν πρέπει να υποτιμηθεί, πέρα από την σχετικά υψηλή αρχική επένδυση, μεταξύ άλλων και

– το κόστος συντήρησης και συνεχούς ανανέωσης της τεχνολογικής υποδομής,

– το κόστος ειδικευμένου προσωπικού καθώς και

– το κόστος έρευνας αγοράς, marketing και διαφήμισης.

Το λεγόμενο Channel conflict.

Το σύνθημα είναι συμπληρωματικότητα και όχι σύγκρουση!

Το λανσάρισμα ενός νέου καναλιού αποτελεί θέμα στρατηγικών επιλογών και marketing της κάθε εταιρίας και υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι για να αποφεύγονται τα channel conflicts. Στις περισσότερες πιο προηγμένες ασφαλιστικά αγορές τα θέματα αυτά είναι προ πολλού λυμένα!

np-car-468x60px-new-1jpg

Related Posts

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

by Insurancedaily editorial team
Sep 11, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 11, 2025
Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής

by Νίκος Μωράκης
Sep 10, 2025
108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025 - Updated on Sep 11, 2025
Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ιδρυτικό μέλος του PERT Consortium στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φυσικές καταστροφές: Κόμβο συνεργασίας της διεθνούς ασφαλιστικής αγοράς δημιουργούν οι Aon, Generali και QBE Ventures

by Βίκυ Γερασίμου
Sep 10, 2025
Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Δωρεάν φάρμακα για τους ανασφάλιστους από την 1η Αυγούστου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανοσοθεραπείες και σκευάσματα κατά της παχυσαρκίας στη λίστα με τα απαραίτητα φάρμακα

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025
Σεισμός 5,2 ρίχτερ: Λιγότερο από το 10% των κατοικιών ασφαλισμένο για σεισμό στη Στερεά Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σεισμός 5,2 ρίχτερ: Λιγότερο από το 10% των κατοικιών ασφαλισμένο για σεισμό στη Στερεά Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 9, 2025

Comments 1

  1. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ. says:
    15 years ago

    Ωραια τα λετε κυριε Zorgno αλλα σκεφτειτε πως τα εναλλακτικα δικτυα εχουν μεγαλα εξοδα διαφημισης και μαρκετινγκ.Ως και σημερα,το ρολο του διαφημιστη τον εχουν αναλαβει επιτυχημενα να τον κανουν για εσας το δικτυο των πρακτορων ασφαλιστων.Μηπως οφειλετε κατι και σε αυτους;

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Και νέα παράταση για τα πρόστιμα στα ανασφάλιστα οχήματα

    ΕΙΑΣ: Ασφαλιστικής Απάτης στις Αποζημιώσεις του Κλάδου Αυτοκινήτου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Groupama Ασφαλιστική αναγνωρίζει και επιβραβεύει: Ταξίδι στο Πεκίνο για το Αποκλειστικό Δίκτυο Συνεργατών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ