ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γιατί μία μοτοσυκλέτα χάνει την αξία της; Η αλήθεια για την απαξίωση

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
14/07/2025
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Ασφάλιση κλοπής μηχανής: Ποιες εταιρείες την καλύπτουν;
Share on Facebook

Η εμπορική απαξίωση των μοτοσυκλετών & σκούτερ είναι ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα που απασχολούν τόσο τους αγοραστές όσο και τους πωλητές δικύκλων εδώ και πολλά χρόνια, ιδιαίτερα μετά την οικονομική κρίση που βίωσε η χώρα. Σε κάθε περίπτωση, είτε πρόκειται για καινούργιες είτε για μεταχειρισμένες μοτοσυκλέτες/σκούτερ, η αξία τους τείνει να μειώνεται με την πάροδο του χρόνου, καθιστώντας την αγορά ή την κατοχή ενός δικύκλου μια οικονομική απόφαση που χρειάζεται προσεκτική σκέψη.

Άρθρο του Μιχάλη Μάρκου, MBA, Διευθυντικού Στελέχους-Συμβούλου Επιχειρήσεων & Καθηγητή Διοίκησης Επιχειρήσεων/Marketing

Η απαξίωση, που απορρέει από τη μείωση της εμπορικής αξίας ενός δικύκλου, δεν είναι απλώς ένα στατιστικό γεγονός, αλλά είναι ένα πολυπαραγοντικό φαινόμενο που συνδέεται με την προσφορά και τη ζήτηση, την τεχνολογία, την ψυχολογία των καταναλωτών και τα πρότυπά τους αλλά και με τις πολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες που επικρατούν σε κάθε χώρα.

Διαβάστε Επίσης

Νέος χορηγός του Ολυμπιακού η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική

Νέος χορηγός του Ολυμπιακού η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική

Jul 14, 2025
Πράσινη κάρτα αυτοκινήτου. Δείτε τι πρέπει να γνωρίζουμε

Ασφαλιστικές καλύψεις για Ιατρούς. Δείτε τις επιλογές που υπάρχουν

Jul 14, 2025

Από τη στιγμή που μια καινούργια μοτοσυκλέτα/σκούτερ βγαίνει από την αντιπροσωπεία και τίθεται σε κυκλοφορία, χάνει άμεσα ένα σημαντικό ποσοστό της αξίας της/του. Υπολογίζεται ότι κατά το πρώτο έτος κυκλοφορίας μπορεί να προκληθεί απώλεια 10-15% της αρχικής της/του τιμής. Η απαξίωση δεν σταματά στο πρώτο έτος αφού (κατά κανόνα), η αξία ενός δικύκλου μειώνεται κατά 10-15% ετησίως για τα επόμενα 4-5 χρόνια. Πέραν της 5ετίας, ο ρυθμός απαξίωσης του οχήματος συνεχίζεται, με αποτέλεσμα κάθε επιπλέον χρόνο να χάνει ένα ποσοστό της τάξης του 2-3 %, έως ότου συμπληρωθεί η 12ετία. Μετά τη 12ετία, η απαξίωση ενός δικύκλου συνεχίζει με χαμηλότερους ρυθμούς και περιορίζεται περίπου στο 1-2% ανά διετία. Φυσικά, υπάρχουν εξαιρέσεις, ωστόσο η πλειοψηφία των δικύκλων ακολουθεί αυτή την πορεία. Η μείωση αυτή εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως το μοντέλο και η μάρκα της μοτοσυκλέτας/σκούτερ, η χώρα προέλευσης, η φήμη της αξιοπιστίας της/του, η ύπαρξη ανταλλακτικών, το επίπεδο εξοπλισμού, καθώς και οι εξελίξεις στον τεχνολογικό τομέα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα πιο «premium» μοντέλα μοτοσυκλετών/σκούτερ, παρά το υψηλό αρχικό κόστος αγοράς, συχνά απαξιώνονται πιο γρήγορα σε σχέση με τα πιο φθηνά και μαζικής παραγωγής δίκυκλα. Αυτό οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι το κόστος συντήρησης και επισκευών αυξάνεται σημαντικά μετά τα πρώτα χρόνια, κάτι που αποθαρρύνει τους μελλοντικούς αγοραστές. Παράλληλα, η ραγδαία πρόοδος στην τεχνολογία ασφαλείας, την αποδοτικότητα και την κατανάλωση καυσίμου καθιστά τη νέα γενιά δικύκλων πιο προηγμένη και επιθυμητή, μειώνοντας έτσι τη ζήτηση για παλαιότερα μοντέλα.

Η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση (κυρίως στα αυτοκίνητα) προσθέτει μια νέα διάσταση στην απαξίωση των δικύκλων. Αν και όπως φαίνεται τα δίκυκλα δεν αντιμετωπίζουν τόση πίεση από τις κυβερνήσεις για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αρκετές κατασκευάστριες εταιρείες (κυρίως από την Κίνα) θέλουν να βάλουν (ή έχουν ήδη βάλει) στην φαρέτρα τους κάποια μοντέλα ηλεκτροκίνητα. Οι τεχνολογικές εξελίξεις στον τομέα των μπαταριών είναι μεγάλες, με αποτέλεσμα οι πρώτες γενιές ηλεκτρικών δικύκλων να έχουν ήδη ξεπεραστεί από νεότερα μοντέλα με μεγαλύτερη αυτονομία και ταχύτερους χρόνους φόρτισης. Αν αυτή η τάση επιταχυνθεί τα επόμενα 3-4 χρόνια, πιθανόν αρκετές κατασκευάστριες εταιρείες θα θέλουν να μπουν με περισσότερα μοντέλα σε αυτή την παρθένα αγορά, επηρεάζοντας σημαντικά τη προσφορά και τη ζήτηση των μεταχειρισμένων μοτοσυκλετών/σκούτερ στην αγορά.

Όταν κάποιος αγοράζει ένα μεταχειρισμένο δίκυκλο, θα πρέπει να γνωρίζει ότι η τιμή αγοράς του έχει ήδη υποστεί τη σημαντική μείωση των πρώτων ετών, ενώ η περαιτέρω μείωση εξαρτάται από παράγοντες όπως η συνολική κατάστασή του, το ιστορικό συντήρησης, ο αριθμός των χιλιομέτρων, η ύπαρξη ατυχημάτων και φυσικά η φήμη του μοντέλου. Ένα δίκυκλο που έχει συντηρηθεί σχολαστικά, με πλήρες ιστορικό service, λίγα χιλιόμετρα και ελάχιστη φθορά μπορεί να διατηρήσει την αξία του ευκολότερα. Ωστόσο, ακόμα και τα πιο προσεγμένα δίκυκλα βλέπουν την αξία τους να μειώνεται σταθερά, χρόνο με τον χρόνο.

Ένα άλλο σημαντικό στοιχείο που συμβάλλει στην απαξίωση είναι η ψυχολογία των αγοραστών και η εικόνα του δικύκλου στην αγορά. Κάποια μοντέλα, για παράδειγμα, φέρουν τη φήμη ότι είναι «κακοσυντηρημένα» ή «ιδιότροπα» στη χρήση ή την επισκευή (πχ. έλλειψη ανταλλακτικών). Άλλα πάλι έχουν αρνητική φήμη λόγω βλαβών σε συγκεκριμένες γενιές ή κατασκευαστικά προβλήματα. Αυτά τα χαρακτηριστικά επηρεάζουν την αντίληψη των αγοραστών σε σχέση με την αξία τους, ακόμη και αν το συγκεκριμένο μεταχειρισμένο δίκυκλο δεν έχει εμφανίσει ποτέ τέτοια προβλήματα. Η αντίληψη, δηλαδή, υπερισχύει της πραγματικότητας.

Επιπλέον, ο γρήγορος ρυθμός κυκλοφορίας νέων μοντέλων (ειδικά μετά το 2015 και από την μεριά της Κίνας κατασκευαστών) οδηγεί σε ταχύτερη εμπορική απαξίωση των υπάρχοντων δικύκλων. Οι κατασκευαστές, προκειμένου να διατηρήσουν το ενδιαφέρον του κοινού, ανανεώνουν πολύ συχνά τα μοντέλα τους ή κυκλοφορούν νέες γενιές με αισθητικές ή τεχνολογικές διαφοροποιήσεις. Αυτό ενισχύει την αίσθηση του «παλαιού» και μειώνει την ελκυστικότητα των παλαιότερων δικύκλων, ανεξαρτήτως κατάστασης. Ενδεικτικά παραδείγματα είναι η Daytona και η QJ. Το μοντέλο της Daytona, το T310 (on-off) ήρθε στην αγορά το 2019 και έκανε θραύση (μιας και βγήκε πρώτη σε πωλήσεις στη κατηγορία των μοτοσυκλετών), ανανεώθηκε το 2020 σαν Τ310Τ1 και το 2021 έγινε Τ310Τ2 και το 2022 βγήκε η Τ350Τ2(!!!). Αξιοπρόσεκτο, σε κάθε νέο λανσάρισμα η τιμή ανέβαινε κατά 500€ πάνω, φτάνοντας από τα 3995€ (Τ310) το 2019 στα 4995€ (Τ350) το 2023. Ανάλογα έπραξε και η QJ με το μοντέλο QJ SRT550 (on-off) το οποίο η εταιρεία μέσα σε σχεδόν 3 χρόνια το άλλαξε 2 φορές. Ξεκίνησε σαν SRT550, ανανεώθηκε σαν SRT 550s και πρόσφατα προσφέρουν το SRT600 στην αγορά, απαξιώνοντας ακόμα περισσότερο το αρχικό μοντέλο στην αγορά των μεταχειρισμένων.

Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι η πτώση της αξίας μιας μοτοσυκλέτας ή σκούτερ πάντα υπολογίζεται με βάση την τρέχουσα τιμή του ως καινούργιου την ώρα της πώλησης (ή, αν πλέον δεν κυκλοφορεί, με βάση την τιμή του αντικαταστάτη του κάποιες φορές) και όχι με βάση το ποσό με το οποίο πιθανόν είχε αγοραστεί η μοτοσυκλέτα/σκούτερ. Η εμπορική απαξίωση ενός μοντέλου βέβαια επηρεάζεται και από τα έξτρα αξεσουάρ που μπορεί να έχει ή τις ειδικές εκδόσεις που μπορεί να έχουν βγει κατά καιρούς για το συγκεκριμένο μοντέλο. Βέβαια στην εξίσωση της απαξίωσης δεν πρέπει να αγνοούνται και διάφοροι εξωγενείς παράγοντες όπως το πολιτικό περιβάλλον, το οικονομικό περιβάλλον σε όλο το φάσμα των διεργασιών του (δάνεια, χρηματοδότηση ιδιωτών, φορολογικό καθεστώς, κ.ά.), το κοινωνικό περιβάλλον (ανεργία, καταναλωτικές συνήθειες), κτλ.

Δυστυχώς σήμερα, υπάρχουν ακόμα κάποιοι στην αγορά (κυρίως ιδιώτες και λιγότερο έμποροι) που κυριολεκτικά δεν ξέρουν/αγνοούν την αγορά και οι τιμές που ζητούν έχουν παραμείνει στα επίπεδα του 2009!  Είναι άτομα που συνήθως έχουν ορίσει μια αστρονομική τιμή για το δίκυκλό τους, μόνο και μόνο επειδή είναι 1ο χέρι ή επειδή όταν το αγόρασαν πριν 8-10 χρόνια είχαν όντως δώσει πολλά χρήματα (για τα σημερινά δεδομένα) και περιμένουν με κάποιο τρόπο να τα πάρουν πίσω. Είναι κρίμα να χάνεις χρήματα από την μοτοσυκλέτα/σκούτερ σου αλλά, δυστυχώς ή ευτυχώς, η αγορά ορίζει την τιμή.

Ας πάρουμε για παράδειγμα ένα από τα αξιολογότερα μεταχειρισμένα μοντέλα της αγοράς, το Suzuki Bandit 650 (ABS) ταξινομημένα το 2008 και μετά. Η τιμή καινούργιου ήταν στα 6.695 € (και κάποια στιγμή μέσα στο 2009/10 το είχαν προσφορά στα 5.995 €). Βάζοντας έναν μετριοπαθή συντελεστή απαξίωσης μιας καινούργιας μοτοσυκλέτας στο 8% βλέπουμε ότι μάλλον οι μοτοσυκλέτες είναι υπερτιμημένες ως μεταχειρισμένες. Η πραγματικότητα λέει ότι η απαξίωση στον πρώτο χρόνο είναι πολύ μεγαλύτερη του 10-15% και συνεχίζει να είναι υψηλή τα πρώτα 4 χρόνια. Μετά από 17 χρόνια η τιμή του σαν μεταχειρισμένο αντί να είναι στα 2 χιλιάρικα, βρίσκεται στα ύψη των 3.000-3.500 €.

Σημαντικό βέβαια είναι τα τονιστεί το γεγονός ότι οι (προσδοκώμενες) αναγραφόμενες τιμές δεν είναι και οι πραγματικές (και συμφωνηθέντες τελικές τιμές πώλησης τους), αλλά όπως και να το κάνουμε παρασύρουν αρκετούς ανίδεους/άσχετους/αδαείς πωλητές να βάζουν υψηλότερες τιμές πώλησης από τις πραγματικές που πωλούνται τελικά στην αγορά.

Ένα δεύτερο παράδειγμα είναι το best seller της Suzuki στην κατηγορία on-off, το VStrom 650 ABS. Οι τιμές που αναρτώνται για μοντέλα του 2004-2006 (μιλάμε για μεταχειρισμένο μηχανάκι 20ετίας πλέον!!!!) είναι ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ/ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΕΣ!!!  Ένα τρίτο παράδειγμα είναι το CBF 500 (ABS) και το CBF 600 (ABS) της HONDA. Οι τιμές που αναρτώνται για μοντέλα του 2004/2005 (και αυτά 20ετίας πλέον!!!!) είναι ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ!!! Το CBF 500 (με ABS, χωρίς Injection) έπρεπε να πωλείται μάξιμουμ στα 1.800 €, ενώ το 600 (με ABS, χωρίς Injection), μάξιμουμ τα 2.000 € (μοντέλα 2004-07). Ένα τελευταίο παράδειγμα είναι το best-seller της Yamaha στην αγορά των μεταχειρισμένων, το TDM 900 (ABS). Η τιμή του ως καινούργιου ήταν λίγο πιο κάτω από τα 10.000 € (και κάποια στιγμή μέσα στο 2008 το είχαν προσφορά στα 8.950 €). Μετά από 17 χρόνια η τιμή του σαν μεταχειρισμένο αντί να είναι στα 3 χιλιάρικα, βρίσκεται στα ύψη των 4.000-4.500 ακόμα και 5.000 €(!!!). Σίγουρα στην αγορά, υπάρχουν και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις (με διάφορα άλλα μοντέλα εταιρειών), που επιβεβαιώνουν αυτή την διαστρέβλωση των τιμών.

Γενικά, στον χώρο του μεταχειρισμένου δικύκλου θα πρέπει να αναπροσαρμοστούν οι τιμές των μεταχειρισμένων σίγουρα προς τα κάτω και σε πιο ορθολογικά πλαίσια έχοντας υπ’ όψιν την οικονομική κατάσταση της χώρας, το ποσοστό απαξίωσης των δικύκλων χρόνο με το χρόνο, τα καινούργια μοντέλα που προσφέρονται σωρηδόν (κυρίως από την Κίνα), τις καταναλωτικές συνήθειες των αγοραστών και φυσικά την προσφορά και τη ζήτηση κάθε μεταχειρισμένου μοντέλου στην αγορά.

Συνοψίζοντας, η εμπορική απαξίωση των μοτοσυκλετών και σκούτερ είναι ένα αναπόφευκτο φαινόμενο, το οποίο καθορίζεται από ποικίλους εξωτερικούς και εσωτερικούς παράγοντες. Από την τεχνολογική πρόοδο και τις ρυθμιστικές απαιτήσεις, μέχρι την ψυχολογία του καταναλωτή και τις μεταβαλλόμενες τάσεις της αγοράς, όλα συντελούν στη σταθερή και συχνά ραγδαία μείωση της αξίας των δικύκλων. Η σωστή πρακτική που πρέπει να ακολουθείται στις ημέρες μας από την πλευρά των έμπορων στην αγορά του μεταχειρισμένου δικύκλου, είναι «Αγοράζω φτηνά, για να πουλήσω φτηνά». Από την πλευρά των ιδιωτών θα πρέπει να κατανοήσουν (μιας και οι ιδιώτες πωλητές είναι οι πιο ανίδεοι/άσχετοι/αδαείς στο να ορίσουν μια σωστή και αποτελεσματική τιμή πώλησης του μεταχειρισμένου δικύκλου τους) ότι η αγορά (προσφορά & ζήτηση) και η εμπορική απαξίωση ορίζουν τις τελικές τιμές πώλησης των μεταχειρισμένων δικύκλων. Η συνειδητοποίηση αυτή, μπορεί να βοηθήσει στη λήψη πιο ορθολογικών αποφάσεων και στην κατανόηση το πώς λειτουργεί η εμπορική απαξίωση στην αγορά των μεταχειρισμένων μοτοσυκλετών/σκούτερ.

new-cover-insurancegif

Related Posts

Νέος χορηγός του Ολυμπιακού η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέος χορηγός του Ολυμπιακού η ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Jul 14, 2025
Ε. Μοάτσος: Μικρότερο το χάσμα ασφάλισης σε χώρες με ΣΔΙΤ για τις φυσικές καταστροφές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ε. Μοάτσος: Μικρότερο το χάσμα ασφάλισης σε χώρες με ΣΔΙΤ για τις φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily editorial team
Jul 14, 2025
Προς ολοταχώς για το Πανευρωπαϊκό Συνταξιοδοτικό Προϊόν
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υιοθέτηση από την EE κατ΄ εξουσιοδότηση κανονισμού για την απλοποίηση της Ταξινομίας

by Insurancedaily editorial team
Jul 14, 2025
We Insurance: Θέση εργασίας για διοικητικό έμπειρο στέλεχος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Θέση εργασίας στην Ευρώπη Ασφαλιστική για έμπειρο Στέλεχος Ασφαλίσεων Αστικής Ευθύνης & Γενικών Ατυχημάτων

by Insurance Daily Author
Jul 14, 2025
Από το Burnout στην Ευημερία: Ο Ασφαλιστικός Πράκτορας στο Κέντρο της Στήριξης του ΕΕΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από το Burnout στην Ευημερία: Ο Ασφαλιστικός Πράκτορας στο Κέντρο της Στήριξης του ΕΕΑ

by Insurancedaily editorial team
Jul 11, 2025
33 εκατ. οδηγοί μπορεί να έχουν οχήματα με επικίνδυνους αερόσακους
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο θάνατος οδηγού στη Γαλλία οδηγεί στην ανάκληση 800.000 οχημάτων

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 11, 2025
Η Howden “ανοίγεται” στη νέα γενιά μέσα από το Youth Academy 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Howden “ανοίγεται” στη νέα γενιά μέσα από το Youth Academy 2025

by Insurancedaily editorial team
Jul 11, 2025
European Climate Pact: Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και τα θύματα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

European Climate Pact: Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και τα θύματα

by Insurancedaily editorial team
Jul 11, 2025
Συνάντηση Μερελή – Δρ. Μπεκιάρη στο ΕΕΘ για σύνδεση της έρευνας με την επιχειρηματικότητα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνάντηση Μερελή – Δρ. Μπεκιάρη στο ΕΕΘ για σύνδεση της έρευνας με την επιχειρηματικότητα

by Insurancedaily editorial team
Jul 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ