ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

H Δύναμη της Διαμεσολάβησης

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
05/09/2012 - Updated on 07/01/2014
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Αν παρατηρήσει κάποιος τα δημοσιεύματα των δύο τελευταίων ετών που αναφέρονται στην ασφαλιστική αγορά, θα παρατηρήσει ότι τα περισσότερα και τα σημαντικότερα, αυτά που κινούν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, αλλά και τις εντονότερες αντιδράσεις, είναι δημοσιεύματα που αφορούν στην ασφαλιστική διαμεσολάβηση και όχι στις ασφαλιστικές εταιρείες. Αν εξαιρέσουμε την πρόσφατη «πώληση» (ο Θεός να την κάνει πώληση…) της Αγροτικής Ασφαλιστικής, τη διακοπή ανανέωσης των ασφαλιστηρίων της La Vie ή την είσοδο της Prime, όλες οι άλλες ανακοινώσεις περί των ασφαλιστικών εταιρειών αφορούν σε νέα προγράμματα, σε εκδηλώσεις, σε βραβεύσεις, σε μετακίνηση ή απώλεια στελεχών. Αντίθετα στο χώρο της διαμεσολάβησης όλα βρίσκονται στο τραπέζι, όλα είναι υπό αλλαγή, όλα προκαλούν θέσεις, αντιθέσεις, τοποθετήσεις, συσκέψεις, διαμαρτυρίες, ανακοινώσεις και συνεχείς αντεγκλήσεις. Οι εξελίξεις στο χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης τα δύο τελευταία χρόνια και πιθανότατα και τον επόμενο χρόνο κινούνται γύρω από τη διαμεσολάβηση και όχι γύρω από τις εταιρείες. Και όπου αναφέρονται οι εταιρείες είναι σε σχέση με διαμεσολαβητικές τους κινήσεις.

Αυτό και μόνο θα έπρεπε να αφυπνίσει ακόμα περισσότερο τους διαμεσολαβητές, είτε ατομικά είτε τους συλλογικούς τους φορείς. Δεν είναι τυχαίο ότι όλα παίζονται στην επαφή με τον πελάτη και επειδή ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής βρίσκεται σε προνομιακή θέση ως προς αυτό, δέχεται πολυμέτωπες επιθέσεις. Ο χώρος της διαμεσολάβησης αποτελεί στη συγκεκριμένη περίοδο καταλύτη των εξελίξεων και η δύναμή του είναι τεράστια. Όχι για εκβιασμούς και αντιπαραθέσεις, αλλά για καταξίωση του επαγγέλματος, για απαίτηση μόνιμου σεβασμού, για ισονομία. Και παράλληλα, οι συλλογικοί του φορείς δεν θα πρέπει να διστάζουν στην καταγγελία όσων διαμεσολαβητών χρησιμοποιούν αθέμιτες μεθόδους. Οι κάθε είδους παρείσακτοι ή κινούμενοι εκτός νομιμότητας κάνουν πολύ μεγαλύτερο κακό από την απλή, φαινομενική απώλεια κάποιας προμήθειας από κάποιον υγιώς λειτουργούντα διαμεσολαβητή. Το ξεκαθάρισμα της αγοράς δεν είναι αριθμητικό, είναι καταρχήν ποιοτικό. Και ο αγώνας πρέπει να είναι διμέτωπος, αφενός έναντι όσων προσπαθούν να περιορίσουν τον ζωτικό τους χώρο και αφετέρου έναντι όσων συκοφαντούν εμπράκτως το επάγγελμα.

Διαβάστε Επίσης

Ανακοίνωση της ΕΑΔΕ για εγκυκλίους της Εθνικής

ΕΑΔΕ: Πραγματοποίηση συνάντησης με την Εθνική Ασφαλιστική

May 20, 2025 - Updated on May 21, 2025
Ανακοίνωση της ΕΑΔΕ για εγκυκλίους της Εθνικής

Ανακοίνωση της ΕΑΔΕ για την αλλαγή αποζημίωσης ασφαλιστηρίων υγείας της Εθνικής Ασφαλιστικής

May 12, 2025

Τα διαμεσολαβούντα πρόσωπα μόνο στο νόμο είναι «βοηθητικά πρόσωπα». Αντίθετα, στην καθημερινότητα, στην πράξη, στη λειτουργία είναι απαραίτητα πρόσωπα της ασφαλιστικής αγοράς και ο ρόλος τους αυτός πρέπει να ενδυναμωθεί, να υποστηριχθεί και να προβληθεί με κάθε τρόπο. Όχι μόνο προς τις δύο άλλες συνιστώσες της ασφαλιστικής αγοράς, τις εταιρείες και την εποπτική αρχή (που πολύ καλά το γνωρίζουν), αλλά κυρίως προς τον καταναλωτή, προς τον πελάτη. Και εκεί υπάρχει τεράστιο έλλειμμα, ο πελάτης αμφιταλαντεύεται για τη χρησιμότητα του διαμεσολαβητή και κάποιες φορές, ίσως όχι άδικα, τον ταυτίζει με τις (κακές) εταιρείες. Δεν αναφέρομαι στους νομικούς διαχωρισμούς περί των Μεσιτών έναντι των υπόλοιπων διαμεσολαβητών, αναφέρομαι στην καθημερινή πρακτική της λειτουργίας τους. Παρά ταύτα, ο πελάτης εξακολουθεί να τον στηρίζει, αλλά οι πιέσεις που δέχεται είναι ασφυκτικές και, σε συνδυασμό με τη μείωση του εισοδήματός του, το μέλλον δεν διαφαίνεται ρόδινο. Ποια είναι η απάντηση; Η συνένωση δυνάμεων, η ισχύς εν τη ενώσει. Για το πώς μπορεί να επιτευχθεί αυτό έχουν υπάρξει δημόσιες τοποθετήσεις, απόψεις, ημερίδες και μελέτες.

Η αγορά ούτως ή άλλως αλλάζει. Οι διαμεσολαβούντες θα πρέπει να προτάξουν θέματα κόστους από τις εργασίες που οι ασφαλιστικές εταιρείες τους έχουν μετακυλίσει, θα πρέπει να υπερασπιστούν το ποσοστό των προμηθειών που λαμβάνουν, θα πρέπει να δημοσιοποιήσουν προς τους πελάτες τους το τι προσφέρουν. Αλήθεια, γιατί δεν συντάσσεται μια απλή και κατανοητή επιστολή από την ΕΑΔΕ που να προστεθεί σε κάθε φάκελο ασφαλιστηρίου από τους διαμεσολαβητές; Οι ασφαλιστικές εταιρείες πώς ενσωματώνουν κάθε διαφημιστικό ή ενημερωτικό τους έντυπο στους φακέλους των ασφαλιστηρίων; Δεν νομίζω πως απαγορεύεται από κάπου. Ένα έντυπο ενημέρωσης για την επιλογή του νόμιμου διαμεσολαβητή, για το τι πρέπει να προσέχει, για τα δικαιώματά του, για την αμοιβή του διαμεσολαβητή. Ένα έντυπο που θα στηρίζει και θα προβάλει, χωρίς ακρότητες, το επάγγελμα του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή.

Ο χώρος της διαμεσολάβησης διαθέτει άριστους επαγγελματίες όλων των επιπέδων. Ας μην αφήνεται στην κριτική και τον εμπαιγμό των ολίγων. Η συμμετοχή των διαμεσολαβητών σε κάθε εκδήλωση ενημέρωσης, εκπαίδευσης και ανταλλαγής απόψεων είναι το πρώτο βήμα για την αναβάθμιση των λειτουργιών τους και για την προάσπιση της επαγγελματικής τους υπόστασης.

Tags: Ασπίς ΠρόνοιαΑΤΕ ΑσφαλιστικήΕΑΔΕ
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMIA25: Δηλώστε συμμετοχή στο μεγαλύτερο διαγωνισμό της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

NatCat Summit: Γ. Κεφαλογιάννης, Σ. Θεοδωρόπουλος, Δ. Μαζαράκης & Ε. Μοάτσος στο 1ο συνέδριο για τις φυσικές καταστροφές 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

insurance.mag vol2: Κυκλοφορεί για 2η συνεχόμενη χρονιά 

by Insurancedaily editorial team
May 21, 2025
Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Κ. Πιερρακάκης και υψηλόβαθμα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Insurance & Reinsurance Meeting 2025

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Ν. Μακρόπουλος: Nέες ευκαιρίες για τις ελληνικές επιχειρήσεις στους τομείς του Πολιτισμού, της Τέχνης και του Τουρισμού
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΥΡΩΠΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ: Στρατηγική Επέκταση στην Αγορά της Ρουμανίας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025 - Updated on May 21, 2025
ΠΟΑΔ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΟΑΔ: Να υπάρξει πλαίσιο στήριξης από την πολιτεία για τους κατόχους προγραμμάτων υγείας

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική συνεργασία Howden Hellas και Διον

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Interamerican: Εισάγει την υπηρεσία Tele – Underwriting για απλή, γρήγορη και αξιόπιστη ασφαλιστική αξιολόγηση
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Interamerican ανανεώνει τη μακρόχρονη συνεργασία της με την Kyndryl στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
May 20, 2025
Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι πραγματογνώμονες διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης απαιτήσεων

by Βίκυ Γερασίμου
May 20, 2025

Comments 2

  1. A. TAFIDIS says:
    13 years ago

     
    Προς την διεύθυνση σύνταξης.
    Πολύ επίκαιρο το άρθρο σας.
    Δυστυχώς όμως τόσο ο θεσμός  αλλά και η  ένωση ασφαλιστικών εταιρειών που  γνώριζαν τα κενά που υπάρχουν στον ασφαλιστικό χώρο χρόνια τώρα σιωπούσαν.
    Μπορούσαν χρόνια τώρα να δώσουν λύσεις καίριες και άμεσες. Και αυτό γιατί το ασφαλιστικό προϊόν το δημιουργούσαν αυτοί. Δυστυχώς  όμως  προκειμένου  να “γράψουν “νούμερα” στους ισολογισμούς τους , άφηναν να προβάλλονται περίεργες παραγωγές. Τα αποτελέσματα φάνηκαν τόσο πριν, αλλά και μετά την κρίση που διανύουμε. Δεν δικαιολογείται το κλείσιμο τόσων εταιρειών με τόσο απλές διαδικασίες. Γνώριζε η ένωση τα μέλη τους και δεν απέβαλε τις περίεργες κινήσεις  μελών που λειτουργούσαν παραβατικά.
    Και  σήμερα αυτό το φαινόμενο χρεώνεται  σήμερα  στους διαμεσολαβούντες ;  Η ευθύνη των διαμεσολαβούντων ( όλων των επιπέδων ) έχει στο θέμα αυτό ευθύνες, αλλά κατά την προσωπική μου άποψη ελάχιστο στα όσα συμβαίνουν.
    Δεν άκουσα από κάποιον αρμόδιο να κάνει αναφορά για το αποτέλεσμα των ασφαλιστικών εταιρειών που έκλεισαν. Δεν άκουσα για τις  εκκρεμείς ζημίες που λιμνάζουν στα δικαστήρια. Αυτά δημιούργησαν τις σημερινές παρενέργειες που βλέπουμε.
    Ο επαγγελματίας  της διαμεσολάβησης  ήταν αυτός που σήκωσε  και σηκώνει το βάρος για όλα αυτά τα θέματα. Γιατί απλά έδινε και δίνει τις απαντήσεις στον “ασφαλισμένο” προσωπικά και υπεύθυνα.
    Κάθε αλλαγή  πρέπει να εκφράζεται από αρμόδιους και όχι από αναρμόδιους όπως συμβαίνει μέχρι σήμερα σε κάθε επαγγελματικό χώρο.
    Με ψυχραιμία σε αυτήν την δύσκολη περίοδο που περνάει η χώρα μας και ο ασφαλιστικός χώρος , ΣΟΒΑΡΑ όλοι όσοι εμπλέκονται να διορθώσουν ΤΩΡΑ κάθε τι που επηρεάζει την αξιοπιστία  του. Θέλει όμως να κινηθούν οι πάντες με σύνεση και αποφασιστικότητα. Τότε πιστεύω ότι δεν θα χρειασθεί “χώρος ” για τους παρείσακτους όπως πολύ καλά αναφέρεστε από κάθε εμπλεκόμενο. Το σύστημα θα αποβάλλει κάθε παραφυάδα άμεσα.
     
    Ο νοών νοείτο.
    Με εκτίμηση για την φιλοξενία.
     

    Reply
  2. ΗΛΙΑΣ ΤΣΟΛΑΚΗΣ says:
    13 years ago

    Ο αρθρογραφος εστιάζεται στην αποδοχή του διαμεσολαβούντα απο το σύστημα , τις εταιριες και τις εποπτικές αρχες ,αυτό που χρειαζεται η αγορά είναι ο επαγγελματίας ασφαλιστής να του ξαναχτυπήσει την πόρτα .Αυτό που βλέπω καθημερινά,είναι γεμάτα γραφεία και άδειοι δρόμοι , στην 25ετη  θητεία μου στον χώρο,  αυτό που  έχω διαπιστώσει είναι πως απο τα γραφεια δουλειά δεν βγαίνει ,ο διαμεσολαβων πρεπει να παει στον πελατη του ,ο πελατης διψαει για επικοινωνία -περισσοτερο τωρα απο ποτε – ακόμη κιαν δεν παμε για νεα δουλειά να περασουμε να του χτυπήσουμε την πορτα ,είμαστε δικοι τους ανθρωποι . Ολο αυτό οι εταιριες δεν μπορουν να μας το παρουν ,και δεν μπορουν να επενδύσουν πάνω στην ανθρωπινη επαφή ,αυτό που σωζει τον κλαδο μας είναι η προσωπική επαφή με τον πελάτη .
    Καμμία αγορά μεσω υπολογιστή δεν μπορεί να αντικαταστήσει τον προσωπικό χαρακτήρα μιας πώλησης ,καμμια εταιρία δεν μπορεί να πάρει ” τον ιδρώτα του ασφαλιστή ” εχω δει στην καριέρα μου -ξεκινησα 22 ετων και ειμαι 47 σήμερα – ανθρωπους να αναγεννιουνται απο τις στάχτες τους ,συναδέλφους που μετά απο περιπετειες ξαναξεκινανε και πετυχαίνουν ,επειδή εχουν την φλόγα μεσα τους ,δεν είδα όμως εταιρίες που κλείσανε να ξαναλειτουργουν . Ας δώσουν σε όλους εμας ,που στελεχώνουμε τους δρόμους και τα πεζοδρόμια την υπεραξία που μας πρέπει . Μόνο μεσα απο την διαμεσολάβηση και την μεθοδική δουλειά πετυχε τόσα πολλα ο κλαδος και θα πετυχει ακομη περισσότερα με την ανακαμψη της οικονομιας ,πολυ σύντομα .

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfalia-kinitwn-insurancegif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ