ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Η τεχνολογία αλλάζει… για πάντα το marketing

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
10/12/2015 - Updated on 14/12/2015
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Η τεχνολογία αλλάζει… για πάντα το marketing
Share on Facebook

marketingΕίναι πρωτοφανής ο αριθμός των εναλλακτικών επιλογών που δίνουν σήμερα στον επαγγελματία διαμεσολαβητή οι τεχνολογικές εφαρμογές όπως το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι έξυπνες συσκευές, τόσο σε ότι αφορά την επικοινωνία με τους πελάτες όσο και την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

Και μπορεί οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ να ισχύουν ακόμη και σε αυτό το τεχνολογικά «μεταλλαγμένο» περιβάλλον, όμως υπάρχουν και νέοι κανόνες που κάθε επαγγελματίες πρέπει να ακολουθεί αν θέλει να φτάσει πιο γρήγορα στην επιτυχία.

Διαβάστε Επίσης

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

MEGA Brokers: Φυτεύουμε σήμερα για το αύριο που αξίζουμε

Jun 6, 2025
Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

Jun 6, 2025

Ακολουθούν πέντε κανόνες τους οποίους έχει επιβάλει η τεχνολογία και οι λόγοι για τους οποίους πρέπει να τους ακολουθήσετε αν θέλετε να έχετε μία έξυπνη στρατηγική μάρκετινγκ, αφού η τεχνολογία έχει μεταμορφώσει όχι μόνο το μάρκετινγκ αλλά και τη δέσμευση των πελατών.

Οι καταναλωτές έχουν τον έλεγχο. Η εποχή που οι μαρκετίστες έλεγχαν το διαφημιστικό μήνυμα και το εμπορικό όνομα έχουν τελειώσει. Οι καταναλωτές όχι μόνο έχουν την ικανότητα να επιλέξουν τα μηνύματα που φτάνουν σε αυτούς σχεδόν από κάθε κανάλι προώθησης, αλλά επίσης έχουν τα δικά τους άμεσα μεγάφωνα (social media) για να επηρεάσουν την εικόνα αυτών που ασχολούνται με το μάρκετινγκ. Αυτό συνεπάγεται δύο πράγματα: 1) Οι επαγγελματίες πρέπει να κάνουν καλύτερη δουλειά από ποτέ έτσι ώστε να ανακαλύψουν τα κατάλληλα μηνύματα που τραβούν την προσοχή και 2) κάθε άνθρωπος που ασχολείται με το μάρκετινγκ χρειάζεται μία στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Οι καταναλωτές απαιτούν δέσμευση με τους μαρκετίστες. Οι καταναλωτές περιμένουν να έχουν σχέσεις με τις εταιρείες και θέλουν οι μαρκετίστες να τους αναγνωρίζουν και να τους εκτιμούν. Θέλουν επίσης να μοιραστούν την εμπειρία τους για την εταιρεία ή για ένα προϊόν με μία κοινότητα «ομοϊδεατών». Γι’ αυτό το λόγο τα OREO έχουν 40 εκατ. φίλους στο Facebook. Η δημιουργία και διατήρηση σχέσεων με τους καταναλωτές και η προώθηση του διαλόγου και της δέσμευσης έχουν καταστεί ζωτικής σημασίας παράγοντες για την επιτυχία στο μάρκετινγκ.

Κάθε οθόνη είναι μία πλατφόρμα μάρκετινγκ. Η τηλεόραση ήταν κάποτε η μοναδική οθόνη για την παρουσίαση διαφημιστικών μηνυμάτων. Σήμερα κάθε οθόνη, από τα τηλέφωνα και τα τάμπλετ μέχρι τους υπολογιστές και τις τηλεοράσεις και τους τεράστιους πίνακες στα γήπεδα, είναι μία πλατφόρμα προώθησης. Επιπλέον, οι οθόνες είναι παντού. Όσοι περισσότεροι άνθρωποι δεσμεύονται με τη μάρκα σας μέσω μίας οθόνης, τόσο χρειάζεται να δημιουργείτε προωθητικές καμπάνιες που λειτουργούν σε κάθε τύπο οθόνης και να χρησιμοποιείτε βίντεο στις ενέργειές σας.

Η αναζήτηση είναι το νέο shopping. Καθημερινά πραγματοποιούνται περίπου 3 δισεκατομμύρια αναζητήσεις στο google. Άσχετα με το τι πουλάτε, η Google είναι τόσο σημαντική για το πως οι άνθρωποι βρίσκουν την εταιρεία σας, που η στρατηγική Google έχει γίνει ζωτικής σημασίας συστατικό ενός πλάνου μάρκετινγκ. Το ότι ο νέος αλγόριθμος της Google δείχνει προτίμηση στις ιστοσελίδες που είναι συμβατές με κινητά στις αναζητήσεις από κινητά τονίζει το πόσο σημαντικό έχει γίνει το μάρκετινγκ σε κάθε οθόνη, σε οποιαδήποτε οθόνη.

Όλα μπορούν και πρέπει να ενοποιούνται. Λίγες είναι οι μεμονωμένες προωθητικές καμπάνιες στις μέρες μας που αξιοποιούν μόνο ένα κανάλι. Χάρη στην τεχνολογία, οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ μπορούν και πρέπει να ενσωματωθούν σε όλες τις πλατφόρμες.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση ΕΕΑ για αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου  στο ΔΣ της AMICE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου στο ΔΣ της AMICE

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Με πλάνο μετασχηματισμού το Επικουρικό Κεφάλαιο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επικουρικό Κεφάλαιο: Πλειοδοτικός διαγωνισμός για 13 ακίνητα

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
asfalia-kinitwn-insurancegif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ