ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Η τεχνολογία αλλάζει… για πάντα το marketing

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
10/12/2015 - Updated on 14/12/2015
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Η τεχνολογία αλλάζει… για πάντα το marketing
Share on Facebook

marketingΕίναι πρωτοφανής ο αριθμός των εναλλακτικών επιλογών που δίνουν σήμερα στον επαγγελματία διαμεσολαβητή οι τεχνολογικές εφαρμογές όπως το διαδίκτυο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι έξυπνες συσκευές, τόσο σε ότι αφορά την επικοινωνία με τους πελάτες όσο και την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

Και μπορεί οι βασικές αρχές του μάρκετινγκ να ισχύουν ακόμη και σε αυτό το τεχνολογικά «μεταλλαγμένο» περιβάλλον, όμως υπάρχουν και νέοι κανόνες που κάθε επαγγελματίες πρέπει να ακολουθεί αν θέλει να φτάσει πιο γρήγορα στην επιτυχία.

Διαβάστε Επίσης

Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

Dec 12, 2025
1.600 θάνατοι και 20 δις δολ. ζημιές από τις πλημμύρες σε Ν-ΝΑ Ασία

1.600 θάνατοι και 20 δις δολ. ζημιές από τις πλημμύρες σε Ν-ΝΑ Ασία

Dec 12, 2025

Ακολουθούν πέντε κανόνες τους οποίους έχει επιβάλει η τεχνολογία και οι λόγοι για τους οποίους πρέπει να τους ακολουθήσετε αν θέλετε να έχετε μία έξυπνη στρατηγική μάρκετινγκ, αφού η τεχνολογία έχει μεταμορφώσει όχι μόνο το μάρκετινγκ αλλά και τη δέσμευση των πελατών.

Οι καταναλωτές έχουν τον έλεγχο. Η εποχή που οι μαρκετίστες έλεγχαν το διαφημιστικό μήνυμα και το εμπορικό όνομα έχουν τελειώσει. Οι καταναλωτές όχι μόνο έχουν την ικανότητα να επιλέξουν τα μηνύματα που φτάνουν σε αυτούς σχεδόν από κάθε κανάλι προώθησης, αλλά επίσης έχουν τα δικά τους άμεσα μεγάφωνα (social media) για να επηρεάσουν την εικόνα αυτών που ασχολούνται με το μάρκετινγκ. Αυτό συνεπάγεται δύο πράγματα: 1) Οι επαγγελματίες πρέπει να κάνουν καλύτερη δουλειά από ποτέ έτσι ώστε να ανακαλύψουν τα κατάλληλα μηνύματα που τραβούν την προσοχή και 2) κάθε άνθρωπος που ασχολείται με το μάρκετινγκ χρειάζεται μία στρατηγική μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Οι καταναλωτές απαιτούν δέσμευση με τους μαρκετίστες. Οι καταναλωτές περιμένουν να έχουν σχέσεις με τις εταιρείες και θέλουν οι μαρκετίστες να τους αναγνωρίζουν και να τους εκτιμούν. Θέλουν επίσης να μοιραστούν την εμπειρία τους για την εταιρεία ή για ένα προϊόν με μία κοινότητα «ομοϊδεατών». Γι’ αυτό το λόγο τα OREO έχουν 40 εκατ. φίλους στο Facebook. Η δημιουργία και διατήρηση σχέσεων με τους καταναλωτές και η προώθηση του διαλόγου και της δέσμευσης έχουν καταστεί ζωτικής σημασίας παράγοντες για την επιτυχία στο μάρκετινγκ.

Κάθε οθόνη είναι μία πλατφόρμα μάρκετινγκ. Η τηλεόραση ήταν κάποτε η μοναδική οθόνη για την παρουσίαση διαφημιστικών μηνυμάτων. Σήμερα κάθε οθόνη, από τα τηλέφωνα και τα τάμπλετ μέχρι τους υπολογιστές και τις τηλεοράσεις και τους τεράστιους πίνακες στα γήπεδα, είναι μία πλατφόρμα προώθησης. Επιπλέον, οι οθόνες είναι παντού. Όσοι περισσότεροι άνθρωποι δεσμεύονται με τη μάρκα σας μέσω μίας οθόνης, τόσο χρειάζεται να δημιουργείτε προωθητικές καμπάνιες που λειτουργούν σε κάθε τύπο οθόνης και να χρησιμοποιείτε βίντεο στις ενέργειές σας.

Η αναζήτηση είναι το νέο shopping. Καθημερινά πραγματοποιούνται περίπου 3 δισεκατομμύρια αναζητήσεις στο google. Άσχετα με το τι πουλάτε, η Google είναι τόσο σημαντική για το πως οι άνθρωποι βρίσκουν την εταιρεία σας, που η στρατηγική Google έχει γίνει ζωτικής σημασίας συστατικό ενός πλάνου μάρκετινγκ. Το ότι ο νέος αλγόριθμος της Google δείχνει προτίμηση στις ιστοσελίδες που είναι συμβατές με κινητά στις αναζητήσεις από κινητά τονίζει το πόσο σημαντικό έχει γίνει το μάρκετινγκ σε κάθε οθόνη, σε οποιαδήποτε οθόνη.

Όλα μπορούν και πρέπει να ενοποιούνται. Λίγες είναι οι μεμονωμένες προωθητικές καμπάνιες στις μέρες μας που αξιοποιούν μόνο ένα κανάλι. Χάρη στην τεχνολογία, οι πρωτοβουλίες μάρκετινγκ μπορούν και πρέπει να ενσωματωθούν σε όλες τις πλατφόρμες.

250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
FMΙΑ25: Στις 15 Δεκεμβρίου οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

FMΙΑ25: Στις 15 Δεκεμβρίου οι απονομές βραβείων στο Μέγαρο Μουσικής

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η 7μελής Επιτροπή των Insurance Awards FM25

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το ΕΕΑ θα είναι δίπλα στο έργο της  ΕΣΑΠΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Το ΕΕΑ θα είναι δίπλα στο έργο της ΕΣΑΠΕ

by Insurancedaily editorial team
Dec 12, 2025
Ι. Σηφάκης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Γ. Σηφάκης Διευθυντής Marketing στην Τειρεσίας

by Insurancedaily editorial team
Dec 11, 2025
Κατά 38% μικρότερη σε σχέση με το 2009 η χρηματοδότηση του ΕΣΥ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κατά 38% μικρότερη σε σχέση με το 2009 η χρηματοδότηση του ΕΣΥ

by Βίκυ Γερασίμου
Dec 11, 2025
50.000 εργαζόμενοι συνταξιούχοι είδαν αύξηση 30% την 1η Ιανουαρίου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύξηση στο ενεργητικό των Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης

by Insurancedaily editorial team
Dec 10, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nat-cat-gif-300x250-v1gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
9th-insurtech-conference-2026banners300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

  • Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

    Groupama: Η νέα ομάδα που θα ηγηθεί του Αποκλειστικού Δικτύου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 1.600 θάνατοι και 20 δις δολ. ζημιές από τις πλημμύρες σε Ν-ΝΑ Ασία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Αγωγή κατά του ChatGPT σε υπόθεση ανθρωποκτονίας & αυτοκτονίας (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Υφυπουργός Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης στην εκδήλωση της KPMG για το μέλλον της ασφάλισης στην Ελλάδα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ