ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κ. Μαρκουλιδάκης: Να ανοίξει ο δημόσιος διάλογος για τον επαγγελματία διαμεσολαβητή

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
04/10/2017 - Updated on 10/10/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Κ. Μαρκουλιδάκης: Να ανοίξει ο δημόσιος διάλογος για τον επαγγελματία διαμεσολαβητή
Share on Facebook

Έχοντας στη φαρέτρα του εμπειρία τριών δεκαετιών στην ασφαλιστική αγορά και έχοντας επιτελέσει θεσμικό ρόλο από τη θέση του μέλους του ΔΣ του ΕΕΑ για 16 χρόνια ο Κ. Μαρκουλιδάκης, μετέχει στις εκλογές του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου του Πειραιά με τον συνδυασμό «Επαγγελματική Συνεργασία», του οποίου είναι επικεφαλής. Στόχος του όπως αναφέρει στη συνέντευξη που παραχώρησε στο id είναι να μπορέσει το επιμελητήριο να επιτελέσει με τον καλύτερο τρόπο το βασικό του ρόλο, την εκπροσώπηση του επιχειρείν και να ανοίξει από τους εμπλεκόμενους φορείς και την πολιτεία  ο δημόσιος διάλογος για τον ελεύθερο επαγγελματία και το διαμεσολαβητή. 

Ο κ. Μαρκουλιδάκης αναφέρεται στις πολιτικές που έχουν επιλεχθεί τα τελευταία χρόνια,  επισημαίνοντας ότι δεν μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη με υπερφορολόγηση και δεσμεύσεις τραπεζικών λογαριασμών των επαγγελματιών. Και προσθέτει “σκεφθείτε τι θα συμβεί σε κάποιο συνάδελφο που θα δεσμευτεί ο λογαριασμός του με ασφάλιστρα πελατών που θα οδεύσουν προς το δημόσιο αντί για την εξόφληση των ασφαλιστηρίων. Και θα ευθύνεται ποινικά για το κεφάλαιο κάλυψης και όχι με το ύψος του ασφαλίστρου”.

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ

Ποιοι πέρασαν στις εξετάσεις της 3ης και 4ης Ιουλίου 2021 στη Θεσσαλονίκη

Jul 12, 2021
Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020

Ο κ. Μαρκουλιδάκης μιλά επίσης για το μητρώο και πως θα επηρεάσει την αγορά, τα εναλλακτικά δίκτυα πώλησης ασφαλειών και το πως πρέπει να αντιμετωπίζονται από τον καταναλωτή και την εποπτική αρχή και εξηγεί πως θα βοηθήσει τον κλάδο η διαδικασία του εξωδικαστικού συμβιβασμού.

Συνέντευξη στη Βίκυ Γερασίμου

Πώς μπορεί το Επιμελητήριο να συμβάλλει στην ανάπτυξη του ελεύθερου επαγγελματία και δεδομένης της σχέσης σας με το χώρο των ασφαλειών, πώς μπορεί να συμβάλλει στην ανάπτυξη των διαμεσολαβητών;

Τα Επιμελητήρια παίζουν καθοριστικό ρόλο στην εκπροσώπηση των επιχειρηματιών καθώς συνδιαλέγονται με την πολιτεία. Καταρχήν το επιμελητήριο είναι αρωγός στους συλλόγους, στηρίζει τους συλλογικούς φορείς και εκ του νόμου συνεισφέρει σε αυτούς και οικονομικά, καταθέτοντας ένα μέρος των εσόδων του. Επίσης μέσα από το επιμελητήριο μπορούμε να προωθήσουμε εξαιρετικά σημαντικά ζητήματα. Ένα από αυτά είναι η εκπαίδευση, της οποίας μεγάλο κομμάτι έχει τεθεί εκτός των εταιρειών. Μπορούμε επομένως να συνεισφέρουμε και στο κομμάτι των επανα-πιστοποιήσεων και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και να συνεισφέρουμε σε έναν τομέα που είναι απαραίτητος για την ανάπτυξη της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. Θέλω επίσης να σας θυμίσω ότι μέσα από το Επιμελητήρια έγινε το ΓΕΜΗ, μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα θα φτιαχτούν και τα ΚΕΠ των επιχειρήσεων που θα συμβάλλουν στην επιχειρηματικότητα και θα λειτουργούν μέσω των επιμελητηρίων.

Βρισκόμαστε σε μία συγκυρία που πρέπει να καταλάβουμε ότι η επιχειρηματικότητα βάλλεται από την υπερφορολόγηση του ελεύθερου επιχειρηματία είτε άμεσα μέσω φόρων είτε μέσω ασφαλιστικών εισφορών.Η ανάπτυξη στην Ελλάδα ερχόταν όλα τα χρόνια από το όνειρο του Έλληνα να φτιάξει τη δική του επιχείρηση. Αυτό που είναι αναγκαίο είναι το όνειρο να μείνει ζωντανό και να βοηθήσουμε αυτή την επιχείρηση να μεγαλώσει και να γίνει ανταγωνιστική Χρειάζεται μία διαφορετική πολιτική που να μην πλήττει την ανάπτυξη και μία πολιτική που να εξασφαλίζει την πρόσβαση σε τραπεζική χρηματοδότηση. Δεν μπορεί να υπάρχει ανάπτυξη όταν δεσμεύονται οι τραπεζικοί λογαριασμοί των επαγγελματιών. Σκεφθείτε τι θα συμβεί σε κάποιο συνάδελφο που θα δεσμευτεί ο λογαριασμός του με ασφάλιστρα πελατών που θα οδεύσουν προς το δημόσιο αντί για την εξόφληση των ασφαλιστηρίων. Και θα ευθύνεται ποινικά για το κεφάλαιο κάλυψης και όχι με το ύψος του ασφαλίστρου!! Δεν θυμίζει μάλλον αναπτυξιακό μέτρο!! Τα κόμματα έχουν την ευθύνη να καθίσουν σε ένα τραπέζι και να βρουν λύσεις για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας. Έχουμε κουραστεί να ακούμε από την εκάστοτε αντιπολίτευση αυτό που έχουμε ανάγκη και από το εκάστοτε κυβερνών κόμμα το αντίθετο. Είναι η εποχή να βρούμε λύσεις για την εθνική ανάπτυξη. Είναι η εποχή να βρούμε λύσεις για τον επιχειρηματία και τον επαγγελματία διαμεσολαβητή.

Πιστεύετε ότι το μητρώο θα φέρει μεγαλύτερη διαφάνεια στον κλάδο και θα λύσει προβλήματα;

Το μητρώο είναι προϋπόθεση που προϋπήρχε της IDD. Προφανώς το να γνωρίζει κάποιος με ποιον διαμεσολαβητή συνεργάζεται είναι εκ των ουκ άνευ και επίσης προβλέπεται προ της IDD. Είμαστε ούτως η άλλως υποχρεωμένοι να δίνουμε στον καταναλωτή εγγράφως πληροφορίες σχετικά με το σε ποιο επιμελητήριο είμαστε εγγεγραμμένοι αν συνεργάζεται με μια ή περισσότερες Εταιρίες και με ποιες, που μπορεί να καταγγείλει τον διαμεσολαβητή για λάθη και παραλείψεις κοκ. Δυστυχώς δεν τηρείται η υποχρέωση αυτή πάντα και δίνεται χώρος σε μη πιστοποιημένους ή μαύρους κωδικούς .

Ωστόσο, θα έπρεπε. Δεν είναι καινούρια όλα αυτά. Απλά αυτό που προέβλεπε το ΠΔ 190 έχει μπει πλέον σε προτεραιότητα να εφαρμοστεί από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων σε ενιαίο μητρώο. Σήμερα εάν ψάξει κάποιος λόγου χάρη στο site του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιά μπορεί να δει όλα τα στοιχεία και μπορεί να πάρει και τη λίστα των διαμεσολαβητών. Απλά πρέπει να ξέρει σε ποιο Επιμελητήριο ανήκει ο διαμεσολαβητής. Πρέπει να υπάρχει ένα ενιαίο αρχείο για να ξέρουμε ποιοι είναι αλλά  και τον ακριβή αριθμό των διαμεσολαβούντων και αυτό θα κάνει η ΚΕΕ. Η εμπιστοσύνη χτίζεται και είναι η βάση της δουλειάς μας.

Τα εναλλακτικά δίκτυα που δραστηριοποιούνται στις ασφαλίσεις είναι πλέον αρκετά από αλυσίδες καταστημάτων λιανικής πώλησης μέχρι παρόχους τηλεπικοινωνίας. Πώς πιστεύετε ότι πρέπει να τα αντιμετωπίσει όλα αυτά ο καταναλωτής;

Στην προκειμένη περίπτωση το ζήτημα αφορά το πώς επιθυμεί ο καταναλωτής να έχει την ασφαλιστική υπηρεσία. Έχουμε από τη μία πλευρά ένα διαδικτυακό μέσο που παρέχει ασφαλίσεις και από την άλλη έναν ασφαλιστικό σύμβουλο που θα κάνει ανάλυση κινδύνων και αναγκών και θα του προτείνει αυτό που του ταιριάζει. Και εν συνεχεία στην έλευση του κινδύνου θα είναι δίπλα στον ασφαλισμένο. Εκ των πραγμάτων ο καθένας επιλέγει αυτό που θεωρεί ότι είναι προς το συμφέρον του. Σαφώς ο διαμεσολαβητής μπορεί να προσφέρει ποιοτικότερες υπηρεσίες από ένα απρόσωπο μέσο ή ένα τραπεζικό ίδρυμα, όπου μπορεί να ασκείται και μία διαφορετική ή «εκβιαστική» πολιτική προς τον εν δυνάμει ασφαλισμένο. Το σημαντικό είναι να λειτουργούν επί ίσοις όροις οι πάροχοι.

Λειτουργούν επί ίσοις όροις οι πάροχοι;

Θα πρέπει και υπόκειται στην εποπτεύουσα αρχή, την Τράπεζα της Ελλάδος, το να επιβλέπει όλα όσα ορίζονται από την νομοθεσία. Οι ενδεχομένως δωρεάν παροχές ή παρόμοιου τύπου πρακτικές είναι σαφώς θέματα αθέμιτου ανταγωνισμού, περιγράφονται αναλυτικά στη νομοθεσία και όπου υπάρχουν παραβάσεις της νομοθεσίας θα πρέπει να υπάρξουν και οι σχετικές κυρώσεις.

Το επιμελητήριο είναι στον ΟΠΕΜΕΔ. Πώς μπορεί να βοηθήσει τον διαμεσολαβητή;

Οι διενέξεις λύνονται πολύ πιο εύκολα μέσα από τις διαδικασίες εξωδικαστικού συμβιβασμού.

Τι διαφορές αφορά;

Αφορά διαφορές ανάμεσα σε ασφαλιστικές εταιρείες, καταναλωτές και διαμεσολαβητές. Λύνονται πολύ πιο εύκολα και άμεσα με αυτές τις διαδικασίες. Ωστόσο προς το παρόν η διαδικασία αυτή επιλέγεται σε πολύ μικρό βαθμό. Πιστεύω ότι στο μέλλον θα επικρατήσει ο θεσμός αυτός καθώς οι διαφορές λύνονται πιο πολιτισμένα.

Εσείς ήσασταν στο agency. Πιστεύετε ότι τα πρακτορεία σήμερα δουλεύουν στο μοντέλο του agency;

To δικό μου το πρακτορείο -όπως πλέον και αρκετά άλλα- λειτουργεί με δομή agency. Θεωρώ ότι η ασφάλιση δεν είναι μοναχικό επάγγελμα και η οργανωμένη διαδικασία βοηθά τον επαγγελματία ασφαλιστικό σύμβουλο.

Η εξεύρεση και προσέγγιση δυνητικών υποψηφίων πελατών απαιτεί μέσα διαδικασίες και χρόνο που αν τα συνδυάσουμε με τις τυπικές εκ του νόμου υποχρεώσεις και τα διαδικαστικά ο σύμβουλος ή θα βρίσκεται μπροστά στον πελάτη που είναι η δουλειά του για πολύ λίγο.

Επίσης η δυνατότητα να προσφέρει προϊόντα από το σύνολο της αγοράς θα είναι ουτοπία αν προσπαθήσει να το κάνει μόνος του. Και δεν αναφέρομαι βεβαίως στον κλάδο αυτοκινήτου και στα ασφάλιστρα. Είναι ο μόνος τρόπος να διασφαλίσουμε ότι έχουμε συνέχεια στον κλάδο με την εκπαίδευση νέων συναδέλφων.

Tags: Featured
new-cover-insurancegif

Related Posts

Αποστολή των φαρμάκων υψηλού κόστους στο σπίτι, το γραφείο ή το εξοχικό για  120.000 ασθενείς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αποστολή των φαρμάκων υψηλού κόστους στο σπίτι, το γραφείο ή το εξοχικό για  120.000 ασθενείς

by Insurancedaily editorial team
Jun 17, 2025
IFRS 17 και IFRS 9: Πώς τα νέα KPIs επανακαθορίζουν την αξία στον ασφαλιστικό κλάδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

IFRS 17 και IFRS 9: Πώς τα νέα KPIs επανακαθορίζουν την αξία στον ασφαλιστικό κλάδο

by Insurancedaily editorial team
Jun 17, 2025
Ερρίκος Ντυνάν: Ξεκίνησε η κλινική εκπαίδευση φοιτητών από το ιστορικό Πανεπιστήμιο του Καρόλου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ερρίκος Ντυνάν: Ξεκίνησε η κλινική εκπαίδευση φοιτητών από το ιστορικό Πανεπιστήμιο του Καρόλου

by Insurancedaily editorial team
Jun 17, 2025
Πρόσθετα έσοδα 40 εκατ. ευρώ από τον κλάδο αστικής ευθύνης οχημάτων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόσθετα έσοδα 40 εκατ. ευρώ από τον κλάδο αστικής ευθύνης οχημάτων

by Insurancedaily editorial team
Jun 17, 2025
O Ν. Γεωργόπουλος στην 1η θέση στην Ελλάδα & τις 200 Most Influential Voices in Insurance & Insurtech
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

O Ν. Γεωργόπουλος στην 1η θέση στην Ελλάδα & τις 200 Most Influential Voices in Insurance & Insurtech

by Insurancedaily Editorial Team
Jun 17, 2025
Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση πελατών με τη Νέα Ψηφιακή Πύλη «Σύνδεση Πελάτη»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση πελατών με τη Νέα Ψηφιακή Πύλη «Σύνδεση Πελάτη»

by Insurancedaily editorial team
Jun 16, 2025 - Updated on Jun 17, 2025
Dallbogg: Όλα τα υφιστάμενα ασφαλιστήρια συμβόλαια παραμένουν σε πλήρη ισχύ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Dallbogg: Όλα τα υφιστάμενα ασφαλιστήρια συμβόλαια παραμένουν σε πλήρη ισχύ

by Insurancedaily editorial team
Jun 16, 2025
14 στελέχη μιλούν για τις προοπτικές ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Interlife: Υψηλή κερδοφορία και αύξηση οικονομικών μεγεθών για το 2024

by Insurancedaily editorial team
Jun 16, 2025
«Πραγματογνωμοσύνη και Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση»: μια πρωτοβουλία διαλόγου, σύνθεσης και συνεργασίας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

«Πραγματογνωμοσύνη και Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση»: μια πρωτοβουλία διαλόγου, σύνθεσης και συνεργασίας

by Insurancedaily editorial team
Jun 16, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
oncology-center300x250gif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ