ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κατακόρυφη άνοδος των απευθείας πωλήσεων Anytime στην Interamerican

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
01/11/2011 - Updated on 10/05/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
H Anytime χαρίζει τα ασφάλιστρα για ένα μήνα
Share on Facebook

Σε φάση ουσιαστικής ωρίμανσης και ανάπτυξης εισέρχεται το πρώτο brand απευθείας πώλησης ασφαλιστικών προγραμμάτων στην ελληνική ασφαλιστική αγορά, η Anytime της Interamerican. Η Anytime, που δημιουργήθηκε το 2006, άνοιξε στην Ελλάδα τον διαδικτυακό δρόμο προσέγγισης πελατών και ήδη, έχει δώσει δείγματα ενός δυναμικά αναπτυσσόμενου καναλιού διανομής με εντυπωσιακά αποτελέσματα, που παρουσίασε τη Δευτέρα 31 Οκτωβρίου η διοίκηση της εταιρείας σε κεντρικό ξενοδοχείο. (από αριστερά): Γ. Μαυρέλης, Γεν. Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing, Γ. Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος και Γ. Καντώρος, Αναπλ. Γεν. Διευθυντής Πωλήσεων & Marketing Ομίλου Interamerican.

Η Anytime αποτελεί, στο πλαίσιο της πολυκαναλικής στρατηγικής της Interamerican, τον νεώτερο από τους τέσσερεις άξονες διανομής του ισορροπημένου μοντέλου που λειτουργεί η εταιρεία, συμπληρώνοντας την προωθητική δραστηριότητα του αποκλειστικού δικτύου ασφαλιστικών συμβούλων, του δικτύου συνεργαζομένων μεσιτών και πρακτόρων και του τραπεζικού δικτύου.

Διαβάστε Επίσης

ΑΦΟΙ Παπαγιάννη & Intercomm Foods: Πώς με την ασφάλιση εξασφαλίστηκε η συνέχεια μετά τον Daniel

ΑΦΟΙ Παπαγιάννη & Intercomm Foods: Πώς με την ασφάλιση εξασφαλίστηκε η συνέχεια μετά τον Daniel

Jun 3, 2025
Διαψεύδεται η φημολογία περί εξαγοράς της Interamerican από την ΕΤΕ

Διαψεύδεται η φημολογία περί εξαγοράς της Interamerican από την ΕΤΕ

Jun 3, 2025

Έχοντας οργανώσει πλήρως την υποδομή της από τις αρχές του 2008 και μετά από μία διετία προσαρμογής στην αγορά, η Anytime εκτίναξε φέτος το πελατολόγιό της στους 85.000 πελάτες, καταγράφοντας ημερησίως 2.200 κλήσεις και 4.500 επισκέψεις και σταθεροποιώντας την παραγωγή της πάνω από τα 400 συμβόλαια την ημέρα. Το κανάλι έχει ιδιαίτερη συμβολή φέτος στην αύξηση κατά 22% του στόλου ασφαλισμένων από την INTERAMERICAΝ οχημάτων, που φθάνει τις 450.000. Η ασφάλιση αυτοκινήτου αποτελεί και τον βασικό τομέα δραστηριότητας της Anytime, που παράλληλα προωθεί την ασφάλιση κατοικίας και τις υπηρεσίες βοήθειας.

Ειδικότερα στο αυτοκίνητο, η Anytime παρέχει με τρία προγράμματα -τα economic, value και premium- μια σειρά κλιμακούμενων καλύψεων που στο πληρέστερο από αυτά (premium) καλύπτει αστική ευθύνη, ζημιές από ανασφάλιστο όχημα, πυρκαγιά, φυσικά φαινόμενα, τρομοκρατικές ενέργειες, την ολική και μερική κλοπή, τη θραύση κρυστάλλων, το προσωπικό ατύχημα οδηγού (15.000 ευρώ) και τις ίδιες ζημίες (με απαλλαγή 1.000 ευρώ), ενώ και στα τρία προγράμματα παρέχεται η οδική βοήθεια Interamerican. Η απευθείας ασφάλιση μέσω της Anytime ξεκινά από 156 ευρώ το εξάμηνο και εξασφαλίζει χαμηλότερα ασφάλιστρα για τον πελάτη της τάξεως του 10% – 20% συγκριτικά με τους παραδοσιακούς τρόπους ασφάλισης, λόγω χαμηλότερου κόστους λειτουργίας και πρόσκτησης πελατών. Η Interamerican παρέχει και στα ανθρώπινα δίκτυά της τη δυνατότητα πώλησης μέσω της Anytime.

Βασικό χαρακτηριστικό της απευθείας πώλησης είναι η απλότητα και ταχύτητα της διαδικασίας που, χάρη στη μηχανογραφική υποστήριξη της εταιρείας, ολοκληρώνεται με εκτύπωση του συμβολαίου από τον πελάτη σε λιγότερα από 5 λεπτά από τη στιγμή της online αίτησης, περιλαμβάνοντας και την εξόφληση των

ασφαλίστρων με πιστωτική κάρτα. Ωστόσο και η διαδικασία ασφάλισης με τηλεφωνική κλήση μέσω του contact center ολοκληρώνεται με παράδοση του συμβολαίου μέσα σε δύο μόλις ημέρες.

Αναφερόμενος στην Anytime ο Γ. Κώτσαλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Interamerican, τόνισε: «Πρόκειται για μια ακόμη καινοτόμο πρωτοβουλία της εταιρείας, μοναδική σε επένδυση, σε σχεδιασμό και εφαρμογή -όπως συνέβη και παλαιότερα με το Medisystem στην υγεία- που υπογραμμίζει την πελατοκεντρική στρατηγική μας. Απευθυνόμαστε σε μια μερίδα κοινού που αυξάνει συνεχώς και αποτελεί μία νέα αγορά. Θέλουμε να βρισκόμαστε κοντά στον καταναλωτή με τον τρόπο που προτιμά αυτός, συνδυάζοντας την ποιότητα εξυπηρέτησης με το πιό προσιτό κόστος ασφάλισης». Ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων Γ. Μαυρέλης συμπληρώνοντας, επεσήμανε: «Ο μητρικός όμιλος υπήρξε πολύτιμος σύμβουλος αυτής της πρωτοπόρου εφαρμογής στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Ο μέτοχός μας πραγματοποιεί απευθείας ασφαλίσεις εδώ και τέσσερεις δεκαετίες στην Ολλανδία, έχοντας ασφαλίσει πάνω από ένα εκατομμύριο νοικοκυριά και κατέχοντας με τρείς εταιρείες direct διανομής το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Με την Anytime στοχεύουμε να διατηρήσουμε το προβάδισμα που δημιουργήσαμε στις απευθείας πωλήσεις για απλά, τυποποιημένα προγράμματα στοχεύοντας μέσα στην προσεχή πενταετία να αυξήσουμε σε 500.000 τους πελάτες μας και να φθάσουμε στο 10% το μερίδιο αγοράς στην ασφάλιση αυτοκινήτου. Γι’ αυτό, πρόκειται να επενδύσουμε για την Anytime κατά το ίδιο χρονικό διάστημα 50 εκατ. ευρώ σε περαιτέρω ανάπτυξη τεχνολογικής υποδομής, σε δημιουργία 100 νέων θέσεων εργασίας, σε εκπαίδευση και σε προβολή».

Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόσφατη έρευνα γνώμης καταδεικνύει ποσοστό 89% ικανοποιημένων πελατών που έχουν κάνει χρήση των υπηρεσιών Anytime, ενώ διάθεση σύστασης της Anytime σε τρίτους έχει το 96% των πελατών της. Στην Ευρώπη, η direct αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου είναι ιδιαίτερα αναπτυγμένη, καλύπτοντας στις αναπτυγμένες αγορές όπως είναι το Ηνωμένο Βασίλειο (63%), η Ολλανδία (45%) και η Γερμανία (26%) μεγάλο μερίδιο των ασφαλισμένων αναγκών του κλάδου.

Tags: AnytimeInteramerican
new-cover-insurancegif

Related Posts

Ορόσημο για την Hellas Direct: Με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2 μπήκε στην αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών του Χρηματιστηρίου Κύπρου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ορόσημο για την Hellas Direct: Με €20 εκατ. ομόλογο Tier 2 μπήκε στην αγορά Νεοαναπτυσσόμενων Εταιρειών του Χρηματιστηρίου Κύπρου

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Μεγάλη συμμετοχή στην εκδήλωση ασφαλιστικών πρακτόρων του ΕΕΑ (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη συμμετοχή στην εκδήλωση ασφαλιστικών πρακτόρων του ΕΕΑ (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Η γλωσσική σαλάτα ως ένδειξη διανοητικής δίαιτας 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η γλωσσική σαλάτα ως ένδειξη διανοητικής δίαιτας 

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Α. Μουρατίδου: «Χτίζουμε ασφαλιστική συνείδηση με ψηφιακά εργαλεία»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Α. Μουρατίδου: «Χτίζουμε ασφαλιστική συνείδηση με ψηφιακά εργαλεία»

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025
Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025 - Updated on Jun 10, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025 - Updated on Jun 10, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση ΕΕΑ για αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου  στο ΔΣ της AMICE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου στο ΔΣ της AMICE

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025

Comments 7

  1. Α.Π. says:
    14 years ago

    “τον νεώτερο από τους τέσσερεις άξονες διανομής του ισορροπημένου μοντέλου που λειτουργεί η εταιρεία”    ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ;;

    Reply
  2. Γιώργος Σεραφειμίδης says:
    14 years ago

    Πέραν των θεμάτων που δημιουργούνται στο χώρο των διαμεσολαβούντων, υπάρχει ένα δευτερο ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα.

    Τα online συστήματα στην Ευρώπη, επειδή πιέζουν τις τιμές, καταλήγουν στο να λειτουργεί ο κλάδος αυτοκινήτου με 100% δείκτη ζημιών. Εδώ ο κλάδος (με στοιχεία της ΕΑΕΕ) έφτασε στο 60%! Αν λάβουμε υπόψη ότι εδώ ο κλάδος αυτοκινήτου είναι το 70% των γενικών ασφαλίσεων, τότε κάποιοι άνοιξαν τους ασκούς του Αιόλου! Το έχω ξανασχολιάσει και θα το επαναλάβω πολλές φορές στο μέλλον!

    Μετά το solvency ΙΙ και το κούρεμα έρχονται και τα online… Έτσι και ξυπνήσουμε οι “μεσάζοντες” και φτιάξουμε δικά μας διαδικτυακά συστήματα έκδοσης, με κοινή παραμετρική τιμολόγηση και δυνατότητα αλλάγής των ασφαλιστικών εταιριών από ένα combo box, θα γελάσει ο κάθε πικραμένος! Τα ποσοστά που αναγράφονται στο παραπάνω δελτίο τύπου δεν αφορούν μόνον τις ασφαλιστικές εταιρίες, αλλά και τους “μεσάζοντες”.

    Θα ήταν ενδιαφέρον να μας ανακοινώσει η INTERAMERICAN πιο συγκεκριμένα νούμερα για να συγκρίνουμε το κόστος διαφήμισης με το κόστος πρόσκτησης…

    Και για να προλάβω και το δικό μας κραυγάζων (ως συνήθως) συνάφι, κύριοι και κυρίες με αόριστες διαμαρτυρίες δεν πετυχαίνουμε τίποτα… Σώστα μας αποκαλούν κότες ορισμένοι… Ειδικά στον κλάδο αυτοκινήτου απαιτούνται ουσιαστικές κινήσεις σε επίπεδο σωματείων.

    Ένας γραφικός μεσίτης ασφαλίσεων (με παραγωγή αυτοκινήτου 8% επί του χαρτοφυλακίου της εταιρείας που εκπροσωπεί)

    Reply
  3. ASXOLIASTOS says:
    14 years ago

    κυριε    σεραφειμιδη εδω  προκυπτει μεγα θεμα  που αφορα τον ΣΕΜΑ  (εισθε και μελος ) και ιδιαιτερα με τους κυριους του Δ.Σ. ιδιαιτερα το προεδρειο  (μας ειπανε τι ανεκδοτα ειπε ο αντιπροεδρος   και ομιλητης   σε  προσεχες  συνεδριο  των συμβουλων  ) αναφορικα με τον αστερα (αληθεια για αυτο δεν υπαρχει αστερας)  και   για τον προεδρο που ειχε την ακαταλογιστη ενεργεια   να βραβευση την ιδια  μερα ως   χορηγο τον διευθυνοντα συμβουλο της εταιρειας .    που υπαρχει ντροπη  και απαξιωση  για φαινομενα   κατωτερα των περιστασεων  και συμβαντων
    ποιοι   συλλογοι ,ποιοι εκπροσωποι    ,ποιοι   και τι εκπροσωπουν    οι ανωτερω πλην τον εαυτο τους   και καμμια 60αρια μελη  που ειναι γραμμενα απο αναγκη επειδη νομιζουν οτι ετσι εκπροσωπουνται!!!!    ειναι δυνατον 60 ατομα    και 9μελη δ.σ  να εκπροσωπουν   ολους τους μεσιτες………..αποριας   αξιον

    Reply
  4. Γιωργος Νικολακος says:
    14 years ago

    Αγαπητέ ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΕ

    Πέρα απο την εκπροσώπηση και τα δίκα που σε πολλά σημεία έχεις να ξέρεις ότι οι Μεσίτες δεν ξεπερνούν τους 80 απο τους οποίους οι 65 είναι μέλη του ΣΕΜΑ και επομένως οι μεσίτες εκπροσωπούνται σωστά

    Τώρα εάν εκπροσωπούνται και επάξια αυτό έιναι άλλο καπέλο που το κρίνουν τα μέλη του αφού ψηφίζουν αυτούς που τους εκφράζουν και επομένως τρώνε στην μούρη τα λάθη ή τα σωστά των κινήσεων του ΔΣ

    Σε παρακαλώ επίσης να σκεφθείς ότι δεν μπορούμε να λειτουργούμε ισοπεδωτικά γιατί ΟΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΕΙΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΣ

    Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε κάποτε όλοι μας είναι ότι δεν μας χρειάζονται πλέον οι κάθε ΛΟΓΗΣ ΓΙΩΡΓΑΚΗΔΕΣ αλλά θέλουμε ΓΙΩΡΓΑΡΟΥΣ ΜΕ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ κι έξω απο πολιτικά παιγνίδια      

    Γιώργος Νικολάκος
    Μέλος ΔΣ ΣΕΜΑ (ακόμα)

    Reply
  5. ASXOLIASTOS says:
    14 years ago

    ΚΥΡΙΕ  ΝΙΚΟΛΑΚΟ  ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΔΩ ΤΑ ΕΞΗΣ
    1. Ο ΑΡΙΘΜΟΣ  ΤΩΝ ΜΕΣΙΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 200…(ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΛΑΜΠ  ΤΗΣ ΕΚΑΛΗΣ   ΔΕΝ ΕΧΕΙ 1000 ΕΥΡΩ   ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ  ΣΥΝΔΡΟΜΗ   –  ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΛΟΙ   ΔΕΝ ΕΓΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΛΟΓΩ ΚΟΣΤΟΥΣ
    2. ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ  ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΑΡΟΙ  ΜΕ  ΠΡΟΣΟΝΤΑ(ΟΠΩΣ ΕΣΕΙΣ)
    3. ΜΑΣ  ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΑΝΕ  ΟΜΩΣ ΟΤΙ   ΟΙ ΓΙΩΡΓΑΚΗΔΕΣ   ΣΑΣ ΚΑΠΕΛΩΣΑΝΕ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ   ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΥ  ΤΙΜΕ    ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑΝ ΣΕ ΨΗΦΟΨΟΡΙΑ    ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΑΣ . 
    ΑΥΤΟΙ   ΟΙ ΓΙΩΡΓΑΚΗΔΕΣ   ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ   ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΑΣ    ,ΣΥΛΛΟΓΟ,ΣΥΝΔΕΣΜΟ    (ΠΕΣΤΕ ΤΟ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ)   ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ   ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΤΟΝ ΧΩΡΟ    .    ΑΣ   ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ,ΣΥΝΕΤΕΥΞΕΙΣ,ΣΥΝΕΔΡΙΑ     ΚΛΠ    ΚΛΠ     Ο ΧΩΡΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΙΤΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ   ΔΕΚΑ ΜΕΧΡΙ ΕΙΚΟΣΙ    ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟΝ  ΜΕΓΑΛΟΜΠΡΟΚΕΡΑΔΕΣ  (ΠΟΛΛΟΙ ΕΞ ΑΥΤΩΝ  ΚΑΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ    )   ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΥΣ     ,ΜΕΡΙΚΟΙ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ  ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΕΣ    
     

    Reply
  6. DIMITRISK says:
    14 years ago

    Μια απορία: Τους παραπάνω της Interamerican, ποιοί ήταν απο κάτω και χειροκροτούσαν;;;;;

    Reply
  7. SPIN DOCTOR says:
    14 years ago

    ΕΙΣ   ΤΗΝ ΧΩΡΑΝ ΤΗΣ ΦΑΙΔΡΑΣ  ΠΟΡΤΟΚΑΛΕΑΣ     ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝΑΚΑΛΥΦΑΝ   ΤΟ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ
    ΠΟΙΑ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ   ΤΟΥ ΣΕΜΑ  ,ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΟΡΩΝ,ΤΩΝ ΑΣΦΛΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
    ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ
    ΟΦΕΙΛΑΝ ΜΕ ΞΕΚΑΘΩΡΟ ΤΡΟΠΟ  ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΟΥΝ     ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΣΑΥΝ    ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΟΥΝ   ΤΑ ΜΙΝΙΜΘΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΣΦΛΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ   ΑΠΟ ΑΘΕΜΙΤΟ ΚΑΙ   ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ   ΤΡΟΠΟ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΩΝ       ΕΝΝΟς ΑΝΕΥ ΑΝΑΛΥΣΗΣ   ΑΝΑΓΚΩΝ,ΟΡΩΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ  ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ   ΟΠΩΣ  ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ
    ΠΡΟΤΑΣΗ  /.ΠΡΟΤΑΣΗ           ΜΑΖΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ     ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ   ΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ    ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ     ΩΣ ΑΝΕΠΑΡΚΗ   ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΝΕΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ    ΟΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ      ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ    ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
    ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ    ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΝΕΟΥΣ   ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ