ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κοιμώμενοι γίγαντες στην… ασφάλιση: Τι δείχνει έρευνα για το 67% των καταναλωτών

Μ. Lyman: «400 δις θα μπορούσαν να αλλάξουν χέρια τον επόμενο χρόνο»

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
10/03/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Κοιμώμενοι γίγαντες στην… ασφάλιση: Τι δείχνει έρευνα για το 67% των καταναλωτών
Share on Facebook

Στην ασφαλιστική αγορά υπάρχουν  εξελίξεις που δρομολογούνται τα τελευταία χρόνια από μεγάλους οργανισμούς που θέλουν να πάρουν ένα μέρος της «πίτας» των εσόδων της ιδιωτικής ασφάλισης, αλλά και να δημιουργήσουν νέες εργασίες.

Προς το παρόν βολιδοσκοπούν με μικρές –για τα μεγέθη τους επενδύσεις-  ωστόσο αναλυτές και ερευνες δείχνουν ότι τα επόμενα χρόνια η αγορά θα ανοίξει τις πύλες της σε γίγαντες που προς το παρόν «κοιμούνται». Ανάμεσα τους είναι αναμφίβολα το Facebook,η  Google, η  Amazon και η Apple, αλλά και άλλου είδους εταιρείες όπως πάροχοι οικιακών υπηρεσιών.

Αυτό που πάντως δείχνουν οι μελέτες είναι δύο στοιχεία αφενός ότι ο κόσμος προσανατολίζεται όλο και περισσότερο και σε άλλους παρόχους, αφετέρου ότι οι ασφαλιστικές πρέπει να ενισχύσουν την «πιστότητα» των πελατών τους.

Διαβάστε Επίσης

Accenture LearnVantage: Απαραίτητες δεξιότητες στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Accenture LearnVantage: Απαραίτητες δεξιότητες στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Jul 24, 2024
Αγωγές από σχολικές περιφέρειες στις ΗΠΑ σε social media

Αγωγές από σχολικές περιφέρειες στις ΗΠΑ σε social media

Jun 11, 2024

Διεθνής μάλιστα έρευνα της Accenture σε 11 χώρες και 6.000 ανθρώπους δείχνει ότι τα 2/3 των πελατών ασφαλιστικών εταιρειών (67%) θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να αγοράσουν ασφαλιστικά προϊόντα από εναλλακτικούς οργανισμούς. Το 23% θα σκεφτόταν να αγοράσει ασφάλιση από διαδικτυακούς παρόχους υπηρεσιών όπως η Google και η Amazon, το 25% από τράπεζες, το  20% από παρόχους οικιακών υπηρεσιών, όπως εταιρείες τηλεπικοινωνιών ή οικιακής ασφάλειας, το 14% από λιανοπωλητές και το 12% από εμπόρους αυτοκινήτων. Πάνω από τα δύο τρίτα (71%) των καταναλωτών που ερωτήθηκαν θα αγόραζαν απευθείας ασφάλιση στο διαδίκτυο, όπως ασφάλιση ταξιδιού, οχήματος,   ασφάλιση κατοικίας ή προϊόντα ασφάλισης ζωής.

Επίσης περισσότεροι από τους μισούς (54%) ενδιαφέρονται για λύσεις gaming που μπορούν να προσφέρουν οι ασφαλιστές για να τους βοηθήσουν να διαχειριστούν καλύτερα την κάλυψη κινδύνων και να μειώσουν τα ασφάλιστρα.

Σχεδόν οι μισοί (48%) από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι θα λάβουν υπόψη τους και  τα σχόλιά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη λήψη των αποφάσεων αγοράς-ασφάλισης.

«Ο ανταγωνισμός στον ασφαλιστικό κλάδο θα μπορούσε να ενταθεί γρήγορα καθώς οι καταναλωτές αρχίζουν να ανοίγονται στην αγορά ασφάλισης σε γίγαντες του Διαδικτύου», δήλωσε ο Michael Lyman, παγκόσμιος διευθύνων σύμβουλος στον τομέα της ασφάλισης  στην Accenture.Είπε ότι συνολικά υπάρχει ένας «σημαντικός κίνδυνος αλλαγής» και είναι πιθανό ότι έως και 400 δισεκατομμύρια δολάρια σε ασφάλιστρα θα μπορούσαν να αλλάξουν χέρια εντός του ασφαλιστικού κλάδου τους επόμενους 12 μήνες.

«Ο κίνδυνος αλλαγής είναι σημαντικός στις δυτικές αγορές, αλλά ακόμη περισσότερο σε αναδυόμενες χώρες όπως η Κίνα και η Βραζιλία, όπου οι ασφαλιστικοί πελάτες είναι πιθανότερο να αλλάξουν πάροχους», δήλωσε ο Lyman.

Ζήτημα για τις ασφαλιστικές η «πιστότητα»

Η έρευνα δείχνει ότι η «πιστότητα» στην ασφάλιση είναι ένα βασικό ζήτημα, καθώς το 40% των καταναλωτών πιθανότατα να μεταβούν σε άλλο πάροχο ασφάλισης αυτοκινήτου ή κατοικίας τους επόμενους 12 μήνες. Στην αγορά ασφάλισης ζωής, το 25%  των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ήταν πιθανό να ακυρώσουν ένα υπάρχον συμβόλαιο και 35% δήλωσαν ότι είναι πιθανό να συνάψουν ένα νέο συμβόλαιο με έναν νέο πάροχο  τους επόμενους 12 μήνες.

Οι χαμηλότερες τιμές και η πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση είναι οι κορυφαίοι λόγοι για τους καταναλωτές να στραφούν σε έναν νέο ασφαλιστή, ο οποίος αναφέρεται ως σημαντικός ή πολύ σημαντικός στην αλλαγή αποφάσεων κατά 87% και 80%, αντίστοιχα, των ασφαλισμένων πελατών που ρωτήθηκαν. Το 41%  των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για να λάβουν εξατομικευμένες συμβουλές κατά την αγορά της ασφάλισης τους.

Tags: Accentureamazongoogle
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

The New Good Life
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

The New Good Life: 50 χρόνια ιστορίας στην ιδιωτική ασφάλιση με επίκεντρο τον άνθρωπο

by Insurancedaily editorial team
Jul 5, 2025
Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανάγκη για ενίσχυση της ανθεκτικότητας από τις πλημμύρες

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 4, 2025
Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι αρρυθμίες στο νόμο για την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων και οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο της συνάντησης ΕΕΘ και ΕΑΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jul 4, 2025
Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μείωση έως 1% στο ΑΕΠ της Ελλάδας από τα κύματα καύσωνα

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 3, 2025
Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η INTERAMERICAN ενδυναμώνει την εργασιακή εμπειρία – με πράξεις

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού προσφεύγει η Εθνική Τράπεζα

by Insurancedaily editorial team
Jul 3, 2025
CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CΝP Cyprialife και CΝP Asfalistiki, μετονομάζονται σε ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki

by Insurancedaily Editorial Team
Jul 3, 2025 - Updated on Jul 4, 2025
Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το 8ο παγκόσμιο συνέδριο των πραγματογνωμόνων vrs Adjusters’

by Insurancedaily editorial team
Jul 2, 2025
ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
300250png
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ