ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κοιμώμενοι γίγαντες στην… ασφάλιση: Τι δείχνει έρευνα για το 67% των καταναλωτών

Μ. Lyman: «400 δις θα μπορούσαν να αλλάξουν χέρια τον επόμενο χρόνο»

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
10/03/2021
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Κοιμώμενοι γίγαντες στην… ασφάλιση: Τι δείχνει έρευνα για το 67% των καταναλωτών
Share on Facebook

Στην ασφαλιστική αγορά υπάρχουν  εξελίξεις που δρομολογούνται τα τελευταία χρόνια από μεγάλους οργανισμούς που θέλουν να πάρουν ένα μέρος της «πίτας» των εσόδων της ιδιωτικής ασφάλισης, αλλά και να δημιουργήσουν νέες εργασίες.

Προς το παρόν βολιδοσκοπούν με μικρές –για τα μεγέθη τους επενδύσεις-  ωστόσο αναλυτές και ερευνες δείχνουν ότι τα επόμενα χρόνια η αγορά θα ανοίξει τις πύλες της σε γίγαντες που προς το παρόν «κοιμούνται». Ανάμεσα τους είναι αναμφίβολα το Facebook,η  Google, η  Amazon και η Apple, αλλά και άλλου είδους εταιρείες όπως πάροχοι οικιακών υπηρεσιών.

Διαβάστε Επίσης

Google

30 εκ. δολ. θα δώσει η Google σε διακανονισμό που αφορά παιδιά

Aug 21, 2025
H Amazon κάνει ασφαλιστικό ¨άνοιγμα¨ στην Ευρώπη και ψάχνει επικεφαλής

Αντιμέτωπη με μαζικές αγωγές η Amazon

Jul 29, 2025

Αυτό που πάντως δείχνουν οι μελέτες είναι δύο στοιχεία αφενός ότι ο κόσμος προσανατολίζεται όλο και περισσότερο και σε άλλους παρόχους, αφετέρου ότι οι ασφαλιστικές πρέπει να ενισχύσουν την «πιστότητα» των πελατών τους.

Διεθνής μάλιστα έρευνα της Accenture σε 11 χώρες και 6.000 ανθρώπους δείχνει ότι τα 2/3 των πελατών ασφαλιστικών εταιρειών (67%) θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να αγοράσουν ασφαλιστικά προϊόντα από εναλλακτικούς οργανισμούς. Το 23% θα σκεφτόταν να αγοράσει ασφάλιση από διαδικτυακούς παρόχους υπηρεσιών όπως η Google και η Amazon, το 25% από τράπεζες, το  20% από παρόχους οικιακών υπηρεσιών, όπως εταιρείες τηλεπικοινωνιών ή οικιακής ασφάλειας, το 14% από λιανοπωλητές και το 12% από εμπόρους αυτοκινήτων. Πάνω από τα δύο τρίτα (71%) των καταναλωτών που ερωτήθηκαν θα αγόραζαν απευθείας ασφάλιση στο διαδίκτυο, όπως ασφάλιση ταξιδιού, οχήματος,   ασφάλιση κατοικίας ή προϊόντα ασφάλισης ζωής.

Επίσης περισσότεροι από τους μισούς (54%) ενδιαφέρονται για λύσεις gaming που μπορούν να προσφέρουν οι ασφαλιστές για να τους βοηθήσουν να διαχειριστούν καλύτερα την κάλυψη κινδύνων και να μειώσουν τα ασφάλιστρα.

Σχεδόν οι μισοί (48%) από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι θα λάβουν υπόψη τους και  τα σχόλιά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά τη λήψη των αποφάσεων αγοράς-ασφάλισης.

«Ο ανταγωνισμός στον ασφαλιστικό κλάδο θα μπορούσε να ενταθεί γρήγορα καθώς οι καταναλωτές αρχίζουν να ανοίγονται στην αγορά ασφάλισης σε γίγαντες του Διαδικτύου», δήλωσε ο Michael Lyman, παγκόσμιος διευθύνων σύμβουλος στον τομέα της ασφάλισης  στην Accenture.Είπε ότι συνολικά υπάρχει ένας «σημαντικός κίνδυνος αλλαγής» και είναι πιθανό ότι έως και 400 δισεκατομμύρια δολάρια σε ασφάλιστρα θα μπορούσαν να αλλάξουν χέρια εντός του ασφαλιστικού κλάδου τους επόμενους 12 μήνες.

«Ο κίνδυνος αλλαγής είναι σημαντικός στις δυτικές αγορές, αλλά ακόμη περισσότερο σε αναδυόμενες χώρες όπως η Κίνα και η Βραζιλία, όπου οι ασφαλιστικοί πελάτες είναι πιθανότερο να αλλάξουν πάροχους», δήλωσε ο Lyman.

Ζήτημα για τις ασφαλιστικές η «πιστότητα»

Η έρευνα δείχνει ότι η «πιστότητα» στην ασφάλιση είναι ένα βασικό ζήτημα, καθώς το 40% των καταναλωτών πιθανότατα να μεταβούν σε άλλο πάροχο ασφάλισης αυτοκινήτου ή κατοικίας τους επόμενους 12 μήνες. Στην αγορά ασφάλισης ζωής, το 25%  των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ήταν πιθανό να ακυρώσουν ένα υπάρχον συμβόλαιο και 35% δήλωσαν ότι είναι πιθανό να συνάψουν ένα νέο συμβόλαιο με έναν νέο πάροχο  τους επόμενους 12 μήνες.

Οι χαμηλότερες τιμές και η πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση είναι οι κορυφαίοι λόγοι για τους καταναλωτές να στραφούν σε έναν νέο ασφαλιστή, ο οποίος αναφέρεται ως σημαντικός ή πολύ σημαντικός στην αλλαγή αποφάσεων κατά 87% και 80%, αντίστοιχα, των ασφαλισμένων πελατών που ρωτήθηκαν. Το 41%  των ερωτηθέντων δήλωσε ότι ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για να λάβουν εξατομικευμένες συμβουλές κατά την αγορά της ασφάλισης τους.

Tags: Accentureamazongoogle
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Η θεραπεία της Κραυγής, που έχει κλείσει μισό αιώνα ζωής γίνεται scream club
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η θεραπεία της Κραυγής, που έχει κλείσει μισό αιώνα ζωής γίνεται scream club

by Insurancedaily editorial team
Sep 12, 2025
Η αύξηση των πειρατειών στην Ασία πλήττει τις ναυτασφαλίσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 4+1 λόγοι που ωθούν ανοδικά τις θαλάσσιες ασφαλίσεις

by Insurance Daily Author
Sep 12, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μεγάλη έρευνα της MRB για το Ε.Ε.Α.: Για 2 στους 3 πολίτες της Αττικής το εισόδημα δεν επαρκεί για τον μήνα

by Insurancedaily Editorial Team
Sep 12, 2025
Επιτελικές συζητήσεις των Μετόχων της ΑΤΛΑΝΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ για περεταίρω δυναμική ανάπτυξη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιτελικές συζητήσεις των Μετόχων της ΑΤΛΑΝΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ για περεταίρω δυναμική ανάπτυξη

by Insurancedaily editorial team
Sep 12, 2025
ERGO Grow Together: Επιβραβεύοντας την Επιτυχία, τη Συναδελφικότητα, την Ανάπτυξη και τη Διαφορετικότητα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ERGO Grow Together: Επιβραβεύοντας την Επιτυχία, τη Συναδελφικότητα, την Ανάπτυξη και τη Διαφορετικότητα

by Insurancedaily editorial team
Sep 12, 2025
ΕΣΑΠΕ – GAMA: Κορυφαίοι ομιλητές στο “The New Era of Leadership”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΣΑΠΕ – GAMA: Κορυφαίοι ομιλητές στο “The New Era of Leadership”

by Insurancedaily editorial team
Sep 12, 2025
Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όλη η Υδρόγειος ένα Σπίτι»: Μια έμπρακτη απάντηση στις γεωγραφικές ανισότητες για τους ογκολογικούς ασθενείς

by Insurancedaily editorial team
Sep 11, 2025 - Updated on Sep 12, 2025
Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Η επιστροφή της ανθρώπινης επαφής

by Νίκος Μωράκης
Sep 10, 2025
108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

108 δωρεάν φιλοξενίες σε ογκολογικούς ασθενείς και συνοδούς προσφέρουν ΕΑΕ και Υδρόγειος

by Insurancedaily editorial team
Sep 10, 2025 - Updated on Sep 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος

    Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Εκπαιδευτική συνεργασία ΣΥΑΕ και COORDINATORS

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Ασπίς: Διανομή ποσού 65.400 ευρώ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η θεραπεία της Κραυγής, που έχει κλείσει μισό αιώνα ζωής γίνεται scream club

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ