ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μ. Μοσχονάς: Η ανθρώπινη επαφή και η επικοινωνία είναι αναντικατάσταστες

Συνιστούν τη βάση για το χτίσιμο μιας σχέσης αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ συμβούλου και πελάτη

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
17/10/2022
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Μ. Μοσχονάς: Η ανθρώπινη επαφή και η επικοινωνία είναι αναντικατάσταστες
Share on Facebook

Αναδημοσίευση της ενότητας FACES με το κείμενο του Μάριου Μοσχονά, Διευθυντή Πρακτορειακού Δικτύου της Interamerican, από το περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing, Τεύχος Σεπτέμβριος 2022

Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο κομμάτι διανομής ασφαλιστικών προϊόντων… γίνεται από φυσικά δίκτυα, Μεσίτες & Ασφαλιστικούς Πράκτορες αποκλειστικής ή μη συνεργασίας. Ο βασικός λόγος είναι ότι ναι μεν ο πελάτης ενημερώνεται από το internet για τις επιλογές που έχει και τα ασφαλιστικά προγράμματα, αλλά όταν είναι να πάρει την τελική απόφαση που αφορά στην υγεία ή την περιουσία του θέλει καθοδήγηση και συμβουλή. Ποια όμως θα πρέπει να είναι τα κύρια χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου Μεσίτη – Ασφαλιστικού Πράκτορα; Πρώτα από όλα θα πρέπει να παρακολουθεί τις ραγδαίες εξελίξεις που φέρνει η τεχνολογία στην ασφαλιστική αγορά και να τα αφομοιώνει ώστε και ο ίδιος να προσαρμόζεται τάχιστα, αξιοποιώντας τις τάσεις και τα εργαλεία που προσφέρονται για την καλύτερη οργάνωση της δουλειάς του και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη.

Διαβάστε Επίσης

Το ασφαλιστικό κενό απαιτεί θεσμικές λύσεις και συλλογική προσέγγιση  

Το ασφαλιστικό κενό απαιτεί θεσμικές λύσεις και συλλογική προσέγγιση  

Sep 4, 2025
INTERAMERICAN και ΕΟΔ: Μαζί στην αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών

INTERAMERICAN και ΕΟΔ: Μαζί στην αντιμετώπιση των φυσικών καταστροφών

Sep 3, 2025

Η ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία… είναι αναντικατάστατες και συνιστούν τη βάση για το χτίσιμο μιας σχέσης αμοιβαίας εμπιστοσύνης μεταξύ συμβούλου και πελάτη.
Η συλλογή και η ψηφιακή καταγραφή των αναγκών των πελατών αποτελεί ένα πολύ βασικό παράγοντα και χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των επαγγελματιών, όπου μέσω της ανάλυσης δεδομένων μπορούν να προσφέρουν ασφαλιστικές λύσεις, εξατομικευμένες και απόλυτα προσαρμοσμένες στις ανάγκες του πελάτη. Επιπλέον της εκπαίδευσης σε θέματα τεχνολογίας, είναι σημαντικό να υπάρχει συνεχής και συνεπής ενημέρωση και επένδυση και σε άλλους τομείς ενδιαφέροντος, όπως τα θέματα νομικής φύσης και η παρακολούθηση διεθνών πρακτικών και τάσεων στον ασφαλιστικό κλάδο.

Ο σύγχρονος Μεσίτης – Ασφαλιστικός Πράκτορας… είναι σημαντικό να αξιοποιήσει τον χρόνο του για την ενημέρωση των πελατών του και την προσέλκυση νέων, απεμπλεκόμενος από θέματα διαχείρισης, όπως εισπράξεις, μεταφορές συμβολαίων, ζημίες και άλλα. Θα πρέπει να δημιουργήσει ένα περιβάλλον που να μπορεί να υποδεχθεί περισσότερους πελάτες με μικρότερο λειτουργικό κόστος, μια πρακτική για την οποία η Interamerican έχει ανοίξει τον δρόμο και κινείται προς αυτή την κατεύθυνση.

Η νέα γενιά προϊόντων της Interamerican… στους Γενικούς Κλάδους όπως και στην Υγεία, έχουν δημιουργηθεί μέσα από μια συνεχή προσπάθεια και έρευνα, τόσο με τη συνδρομή συνεργατών μας από τα Φυσικά Δίκτυα Διανομής όσο και μέσω της συλλογής δεδομένων από κρατικούς φορείς και τον κλάδο ζημιών, με απώτερο στόχο να δημιουργήσουμε προϊόντα πιο ευέλικτα και προσαρμοσμένα στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών μας. Στόχος μας είναι η απλοποίηση των προϊόντων μας με ξεκάθαρους όρους ασφάλισης και απαλλαγές, με διαδικασίες έκδοσης και τροποποίησης front office, έτσι ώστε να δίνουμε στους συνεργάτες μας μεγαλύτερη ευελιξία και αυτονομία 24 ώρες – 7 ημέρες . Η παροχή υπηρεσιών της Interamerican παραμένει σε πολύ υψηλά επίπεδα και εξελίσσεται συνεχώς, ώστε να δικαιολογεί με δίκαιο τρόπο και ξεκάθαρους όρους κάθε καταβαλλόμενο ασφάλιστρο, παρέχοντας ακόμα μεγαλύτερη διαφάνεια στους πελάτες μας.

Ως ομάδα της Interamerican στη Διεύθυνση Πωλήσεων Μεσιτών και Πρακτόρων εκπαιδευόμαστε και λαμβάνουμε συστηματικά τις απαραίτητες πιστοποιήσεις, ώστε να βρισκόμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας, παρέχοντάς τους κάθε χρήσιμη πληροφορία. Ένα από τα βασικότερα κομμάτια της εργασίας μας είναι η συμμετοχή μας σε ομάδες εργασίας με το uw , operation & IT, κάτι το οποίο μας δίνει την ευκαιρία να συμμετέχουμε ενεργά στην ανάπτυξη προϊόντων και διαδικασιών, βάσει των αναγκών που προκύπτουν από συνεργάτες και πελάτες. Για όλους τους παραπάνω λόγους, η ομάδα Μεσίτη – Ασφαλιστικού Πράκτορα της Interamerican βρίσκεται πάντα δίπλα στις ανάγκες των πελατών μας, ενισχύοντας το ρόλο της τόσο με τη διαρκή εκπαίδευση και παρακολούθηση των σύγχρονων τάσεων όσο και με την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, ώστε να συνεχίζουμε να είμαστε στην αιχμή των εξελίξεων του κλάδου μας και να διατηρούμε την ηγετική μας θέση στην αγορά.

Tags: InteramericanΜοσχονάς Μάριος\
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC  για την υιοθέτηση λογισμικού BPM
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου για 2η χρονιά στην Κριτική Επιτροπή των FMIA25

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
insurancedaily-eeae-
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τακτική Γενική Συνέλευση για νέο ΔΣ στην ΕΕΑΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

3P Insurance: 12 χρόνια επιτυχίας και συνεργασιών – Νέα εποχή ανάπτυξης και στρατηγικών συμμαχιών

by Νίκος Μωράκης
Oct 10, 2025
Κάντε κλικ στο “Together 4 a Better  World”  του Ιδρύματος Reale
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κάντε κλικ στο “Together 4 a Better  World”  του Ιδρύματος Reale

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
Ο ευγενής της ασφαλιστικής δημοσιογραφίας Τάκης Δρακάτος 
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο ευγενής της ασφαλιστικής δημοσιογραφίας Τάκης Δρακάτος 

by Insurancedaily editorial team
Oct 10, 2025
300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

300 συντονιστές και διοικητικά στελέχη εταιρειών στο συνέδριο ΕΣΑΠΕ & GAMA

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025
Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Έφυγε από τη ζωή ο Τ. Δρακάτος

by Insurancedaily editorial team
Oct 9, 2025

Comments 1

  1. despoina says:
    3 years ago

    πολύ σωστό, η ανθρώπινη επαφή και επικοινωνία είναι το βασικότερο

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

    Η Εθνική Ασφαλιστική βραβεύτηκε στα Content Marketing Awards 2025

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Μαρία Κορίνα Ματσάδο: Από την αντιπολίτευση της Βενεζουέλας στο Νόμπελ Ειρήνης

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Συμφωνία ΜΙΝΕΤΤΑ – BOC για την υιοθέτηση λογισμικού BPM

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΕΑΔΕ: Νέο λογότυπο και καμπάνια ενημέρωσης για την αξία των διαμεσολαβητών

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ