ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

MDRT: “Πώς να πουλάτε”

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
18/10/2011
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Ο πελάτης που θα σας μιλούσε ανοιχτά θα μετέφραζε την τιμιότητα ως εξής: «Περιμένω από εσένα, τον επαγγελματία, να είσαι απόλυτα ηθικός σε όλες σου τις συναλλαγές μαζί μου» • «Κράτα το λόγο σου. Να είσαι συνεπής στο ραντεβού σου. Τήρησε τις υποσχέσεις σου. Όταν μου ζητάς πέντε λεπτά από το χρόνο μου και με απασχολείς είκοσι, δυσανασχετώ» • «Επισήμανε τους περιορισμούς ή τα όρια του προϊόντος που προωθείς. Πρέπει να καταλάβω και να μάθω τι ακριβώς κάνει αυτό το προϊόν και τι ακριβώς δεν κάνει. Μη με αφήνεις μετέωρο μέχρι να έρθει μια άτυχη στιγμή και ανακαλύψω ότι το προϊόν δε με καλύπτει με τον τρόπο που νόμιζα» • «Μην απαντάς διφορούμενα σε πιθανές ενοχλητικές ερωτήσεις. Εκτιμώ τις ειλικρινείς απαντήσεις» • «Αν μου αποκαλύψεις εμπιστευτικές πληροφορίες που αφορούν κάποιον τρίτο, γίνομαι καχύποπτος. Υποπτεύομαι ότι το ίδιο εύκολα θα αποκαλύψεις σε κάποιον άλλο πληροφορίες που αφορούν εμένα» • «Δείξε την πίστη σου στο προϊόν και στην εταιρεία που αντιπροσωπεύεις. Μην υπονομεύεις την εμπιστοσύνη μου» • «Ζήτησέ μου να αγοράσω το προϊόν σου μόνο όταν πραγματικά πιστεύεις ότι η πρότασή σου αποτελεί την καλύτερη απάντηση στις ανάγκες μου!».

Οι περισσότεροι επαγγελματίες πρέπει να κοπιάσουν και να αφιερώσουν χρόνο για να μάθουν να συναλλάσσονται αποτελεσματικά. Ποια, όμως, είναι η ορθή διαδικασία για να μάθει κάποιος όσα ένα πηγαίο ταλέντο γνωρίζει ασυνείδητα; Μήπως η εκπαίδευση και η συνεχής εξάσκηση; Αν δεν το πιστεύετε αυτό, ματαιώνετε τη σημασία της εκπαίδευσης και επιστρέφετε στην εμπειρική σχολή: «Μαθαίνω από τα λάθη μου». Δεν είναι κατ’ ανάγκη κακό, μόνο που η «αποφοίτησή» σας θα καθυστερήσει.

Διαβάστε Επίσης

ΟΑΣΕ: Δήλωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής

Διαψεύδει η ΟΑΣΕ το υπουργείο Εργασίας περί 6ημερης εργασίας στη ΣΣΕ

Oct 17, 2025
Έρευνα ΕΥ:  Άγχος για το 80% και burnout γοα το 55% των εργαζομένων

Έρευνα ΕΥ: Άγχος για το 80% και burnout γοα το 55% των εργαζομένων

Oct 17, 2025

Πρόσφατα μια εταιρεία παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών ζήτησε από μερικούς πελάτες της να απαντήσουν για ποιους λόγους θα ήταν πρόθυμοι να συστήσουν συγκεκριμένους συμβούλους στους φίλους τους. Ορίστε μερικές από τις απαντήσεις τους:

• Ένας αγρότης είπε: «Εμείς οι αγρότες έχουμε εξαπατηθεί συχνά από διάφορους επαγγελματίες. Αυτός είναι και ο λόγος που πάντα τους αντιμετώπιζα επιφυλακτικά. Μέχρι που γνώρισα το συγκεκριμένο σύμβουλο. Από την αρχή με έκανε να νιώσω ότι πρωταρχικό του μέλημα ήταν πώς να με βοηθήσει ουσιαστικά και όχι πώς να κερδίσει από μένα. Τον εμπιστεύομαι και γι’ αυτό τον συστήνω και σε άλλους. Είμαι σίγουρος ότι θα με ευχαριστούν, γιατί πάντα ενεργεί με άξονα το καλό του πελάτη του».

• Ένας γιατρός είπε: «Μέχρι τη στιγμή που γνώρισα το συγκεκριμένο σύμβουλο πίστευα ότι τα προϊόντα του ήταν μια μορφή απάτης. Μου έδειξε με τον τρόπο που με προσέγγισε και με αυτά που έκανε και συνεχίζει να κάνει για μένα ότι η δουλειά του είναι λειτούργημα. Όπως η δική μου δουλειά είναι να φροντίζω για τη

σωματική υγεία των ασθενών μου, η δική του είναι να φροντίζει τη χρηματοοικονομική υγεία των δικών του πελατών. Όλοι οι συνάδελφοί μου χρειάζονται τις υπηρεσίες του και δε διστάζω να τον συστήνω».

• Ένας υπάλληλος είπε: «Ο χρηματοοικονομικός μου σύμβουλος μου δίδαξε την αξία και τον τρόπο της αποταμίευσης. Δούλεψε σκληρά ετοιμάζοντας ένα πρόγραμμα προσαρμοσμένο στις ανάγκες μου και δείχνοντάς μου τον τρόπο να κατακτήσω τους χρηματοοικονομικούς μου στόχους. Είμαι τόσο ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες του, ώστε θέλω όλοι μου οι φίλοι να μοιραστούν την ίδια ικανοποίηση. Αυτός είναι και ο λόγος που τον συστήνω».

• Ένας τραπεζίτης είπε: «Ο χρηματοοικονομικός μου σύμβουλος έχει το χάρισμα να κάνει τους πελάτες του να νιώθουν ότι πάνω απ’ όλα βάζει το συμφέρον τους. Δημιουργεί αυτή την εντύπωση γιατί είναι ειλικρινής και προσφέρει μια σημαντική και ουσιαστική υπηρεσία. Αν και εργάζομαι στο χρηματοοικονομικό χώρο, αυτό δε συνεπάγεται ότι γνώριζα σε βάθος τις υπηρεσίες και το προϊόν του. Κατά συνέπεια, χρησιμοποιώ έναν ειδικό».

• Ένας κατασκευαστής είπε: «Γιατί να μη συστήσω το σύμβουλο που στην ουσία έσωσε την επιχείρησή μας; Πριν από πολλά χρόνια, έπειτα από σύσταση ενός φίλου μου, ανέθεσα στο συγκεκριμένο χρηματοοικονομικό σύμβουλο να μελετήσει την ασφαλιστική μου κάλυψη. Έκανε εξαιρετική δουλειά, αν και ο ίδιος δεν είχε κανένα κέρδος, αφού έκρινε ότι η ασφαλιστική μου κάλυψη ήταν πλήρης. Ωστόσο, επειδή τον είχα συμπαθήσει και ήθελα να του ανταποδώσω την εξυπηρέτηση, άρχισα να τον συστήνω σε διάφορους φίλους μου. Κάποια στιγμή αποφάσισα να του αναθέσω

την εκτίμηση του εταιρικού ασφαλιστικού μας προγράμματος. Θα το είχα κάνει νωρίτερα, αλλά ο γιος του προέδρου ήταν Ασφαλιστικός Πράκτορας και μέσω αυτού είχαμε αγοράσει την εταιρική μας ασφάλεια αξίας μισού εκατομμυρίου δολαρίων. Ο

σύμβουλός μου έκανε εξαιρετική δουλειά και έδωσε ένα αντίγραφο της αναφοράς του με τις προτάσεις του σε όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου. Γνώριζε βέβαια πως ο ίδιος δεν είχε να κερδίσει τίποτα γιατί υπήρχε πράκτορας που συνεργαζόταν με την εταιρεία. Πρόκειται για ικανό και γενναιόδωρο άτομο και θα τον υποστηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις».

Τρία βασικά συστατικά απροθυμίας

Η πραγματική απροθυμία αναζήτησης νέων πελατών εμφανίζεται με μειωμένη δραστηριότητα που συνοδεύεται από τρεις βασικές προϋποθέσεις. Κατ’ αρχάς, προϋποθέτει την έλλειψη εσωτερικού κινήτρου – δεν κινείστε από μια εσωτερική παρόρμηση. Πρέπει να θέλετε να επιτύχετε στις πωλήσεις.

Δεύτερον, η παρόρμηση αυτή πρέπει να εστιάζει σε τουλάχιστον έναν συγκεκριμένο και εφικτό στόχο. Και τρίτον, πρέπει εσείς ο ίδιος να παρεμποδίζετε τον εαυτό σας.

Το «θέλω» σας δε φτάνει ανέπαφο στους στόχους σας. Κάπου υπάρχει μια διαρροή ενέργειας. Το καλώδιο που οδηγεί στους στόχους σας είναι βραχυκυκλωμένο.

Οι επαγγελματίες που εμφανίζουν απροθυμία αναζήτησης νέων πελατών, αντί να χρησιμοποιήσουν το απόθεμα της ενέργειάς τους (εσωτερικό κίνητρο) για να προσεγγίσουν νέους πελάτες, το χρησιμοποιούν για να αντιμετωπίσουν τη διαδικασία προσέγγισης. Αυτή είναι η φύση της πραγματικής απροθυμίας. Μετατρέπει την ευκαιρία για αναζήτηση νέων πελατών σε μια αδυσώπητη αφαίμαξη συναισθηματικής ενέργειας.

np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

ΟΑΣΕ: Δήλωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Διαψεύδει η ΟΑΣΕ το υπουργείο Εργασίας περί 6ημερης εργασίας στη ΣΣΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν τα μισά άρθρα του εργασιακού νομοσχεδίου παρά τις μεγάλες κοινοβουλευτικές αντιδράσεις
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν τα μισά άρθρα του εργασιακού νομοσχεδίου παρά τις μεγάλες κοινοβουλευτικές αντιδράσεις

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
Αύριο η 7η Εθνική Συνδιάσκεψη Διαμεσολαβητών – Θα μεταδοθεί και με live streaming
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αύριο η 7η Εθνική Συνδιάσκεψη Διαμεσολαβητών – Θα μεταδοθεί και με live streaming

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
Επιστροφή στο… παρελθόν με προοπτικές για το bancassurance
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επιστροφή στο… παρελθόν με προοπτικές για το bancassurance

by Insurancedaily editorial team
Oct 17, 2025
Ο Ζ. Παπαϊωάννου αναλαμβάνει Τεχνικός Διευθυντής της GP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Ζ. Παπαϊωάννου αναλαμβάνει Τεχνικός Διευθυντής της GP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ

by Insurancedaily editorial team
Oct 16, 2025
Swiss Re, Munich Re και Hannover Re οι 3 μεγαλύτερες αντασφαλιστικές διεθνώς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Swiss Re στην κορυφή των Παγκόσμιων Αντασφαλιστών για το 2025

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 16, 2025
Η Eurolife FFH στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Eurolife FFH στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

by Insurancedaily editorial team
Oct 16, 2025
Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι ασφαλίσεις υγείας στο επίκεντρο του 4ου Συνέδριου της ΕΑΕ

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025 - Updated on Oct 16, 2025
Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμά την Παγκόσμια Ημέρα Όρασης

by Insurancedaily editorial team
Oct 15, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
202506nnpillowdisplay300x25062jpg
300250png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • ΟΑΣΕ: Δήλωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής

    Διαψεύδει η ΟΑΣΕ το υπουργείο Εργασίας περί 6ημερης εργασίας στη ΣΣΕ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Έρευνα ΕΥ: Άγχος για το 80% και burnout γοα το 55% των εργαζομένων

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Με ευρεία πλειοψηφία υπερψηφίστηκαν τα μισά άρθρα του εργασιακού νομοσχεδίου παρά τις μεγάλες κοινοβουλευτικές αντιδράσεις

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Credit Risk Management: Οι κορυφαίοι του κλάδου συναντιούνται στο 18ο συνέδριο της ICAP CRIF

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ