ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Microservices στην ασφαλιστική αγορά: Το δίδαγμα του Netflix και της Amazon

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
22/02/2019 - Updated on 25/02/2019
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Διεθνείς Ειδήσεις
A A
Microservices στην ασφαλιστική αγορά: Το δίδαγμα του Netflix και της Amazon
Share on Facebook

Αυτό που οι ασφαλιστικές αντιμετωπίζουν τώρα, ψηφιακοί γίγαντες όπως η Amazon και το Netflix το διαχειρίστηκαν όταν αποφάσισαν να μεταβούν σε ένα αποκλειστικά ψηφιακό μοντέλο λειτουργίας. Πλέον οι συναλλαγές σταδιακά γίνονται ψηφιακά και οι λειτουργίες των εταιρειών υφίστανται αυτοματοποίηση.

Ας εξερευνήσουμε αυτό που έμαθαν οι εταιρείες αυτές από την εν λόγω διαδικασία και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ασφαλιστές καθώς προσαρμόζονται στην ψηφιακή αγορά. Μια από τις καίριες αλλαγές για την Amazon και το Netflix ήταν στον τρόπο με τον οποίο αναπτύχθηκαν τα βασικά τους συστήματα και η αρχιτεκτονική τους: εξελίχθηκαν – αναγκαστικά – σε μια πιο ευέλικτη μορφή ενσωματώνοντας μικρο-υπηρεσίες.

Διαβάστε Επίσης

Ο πρώτος πλήρως αυτόνομος AI ασφαλιστικός πράκτορας το 2025

Ο πρώτος πλήρως αυτόνομος AI ασφαλιστικός πράκτορας το 2025

Aug 21, 2025
H Amazon κάνει ασφαλιστικό ¨άνοιγμα¨ στην Ευρώπη και ψάχνει επικεφαλής

Αντιμέτωπη με μαζικές αγωγές η Amazon

Jul 29, 2025

Οι παράγοντες που οδήγησαν σε αυτή τη μετατόπιση φέρουν παρόμοια χαρακτηριστικά με αυτού που επηρεάζουν την ασφαλιστική αγορά

Οι 4 βασικοί παράγοντες που οι ασφαλιστικές εταιρείες πρέπει να εξετάσουν κατά το σχεδιασμό των μελλοντικών τεχνολογικών τους κατευθύνσεων:

Διαθεσιμότητα χωρίς διακοπή: αποτελεί βασική ανάγκη για τον ψηφιακό χρήστη. Το να μπορεί μία εταιρεία να δημιουργήσει ευχάριστη και ικανοποιητική περίγηση στην ιστοσελίδα της για τον καταναλωτή εξαρτάται από την τεχνολογίας και τα δεδομένα που έχει. Το μεγάλο ζήτημα της διαθεσιμότητας για το Netflix ήταν με τη βιντεοθήκη της, της οποίας το μέγεθος αποτελεί βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Για τον πελάτη η δυνατότητα να παρακολουθήσει χιλιάδες ταινίες και σειρές γίνεται λιγότερο ελκυστική όταν δεν μπορεί να έχει πρόσβαση στον κατάλογο οποιαδήποτε στιγμή. Για να το καταφέρει όμως αυτό το Netflix προχώρησε από τη μονολιθική αρχιτεκτονική της εφαρμογής του στα microservices και την ανάπτυξη ανεξάρτητων υπηρεσιών. Αυτό στη συνέχεια παρείχε τη δυνατότητα συνεχούς αναβάθμισης του καταλόγου ταινιών. Και με τους ασφαλιστές συμβαίνει κάτι παρόμοιο που αφορά τη διαθεσιμότητα, καθώς στην ουσία δεν μπορεί ένα μικρός επιχειρηματίας να αγοράσει το Σαββατοκύριακο ένα προιόν ή πιο αργά μέσα στη μέρα που ψάχνει να ενημερωθεί για την ασφάλιση του. Και αυτό δημιουργεί την ίδια αίσθηση στον καταναλωτή όπως και στο παράδειγμα του Netflix.

Η επεκτασιμότητα και η διαθεσιμότητα πάνε μαζί: Όταν αυξάνεται ο όγκος των συναλλαγών, η ισχύς επεξεργασίας πρέπει να μπορεί επίσης να αυξηθεί. Οι μονολιθικές τεχνολογίες παλεύουν να ανταποκριθούν. Λόγου χάρη η Amazon είχε αρκετή χωρητικότητα για τακτική κίνηση, αλλά αμφισβητήθηκε όταν απαιτήθηκε να αυξηθεί για να αντιμετωπισει τον απίστευτο όγκο των αγορών της Black Friday και Cyber ​​Monday. Ο έλεγχος των αποθεμάτων είναι κρίσιμος, καθώς πρέπει να καταλάβετε ποια προϊόντα βρίσκονται στα καροτσάκια των αγοραστών, ποιο από τα αποθέματα μπορούν να προσφερθούν και πότε να διακόψετε την πώληση ενός συγκεκριμένου προιόντος. Η Amazon για να αντιμετωπίσει την τροχοπεδη αυτή προχώρησε σε microservices.

Tαχύτητα: είναι κρίσιμος παράγοντας στην εποχή της τεχνολογίας. Τόσο η βιβλιοθήκη του Netflix όσο και οι αγορές μέσω του του Amazon αλλάζουν ταχύτατα, με αιτήματα που προέρχονται από χιλιάδες χρήστες κάθε φορά. Οι ψηφιακοί γίγαντες είναι γνωστοί για την αλληλόδρασή τους με τους χρήστες που είναι επεκτάσιμη χωρίς την ανάγκη για επεξεργασία σειριακών δεδομένων. Για τους ασφαλιστές, η υποστήριξη ενός όλο και μεγαλύτερου δικτύου απαιτεί ικανότητες.

Η διατήρηση και η αναβάθμιση: είναι σημαντικοί τομείς για όλους τους ασφαλιστές, με βάση την τρέχουσα κατάσταση του τεχνολογικού τους περιβάλλοντος. Καθώς εξετάζουμε τα συστήματα ασφάλισης, τιμολόγησης και αποζημιώσεων, τις εμπειρίες του τελικού χρήστη κ.λπ., οι ασφαλιστές φαίνεται ότι πρέπει να μπορούν να αυξάνουν την ταχύτητα και τη συχνότητα των αναβαθμίσεων.

Τα microservices θριαμβεύουν. Κάθε μεμονωμένη διαδικασία υποστηρίζει μια μικρή, διακριτή λειτουργία. Παρέχουν ευελιξία στην προσαρμογή νέων σημείων και ευκολία στην ενσωμάτωση νέων υπηρεσιών. Για τις ασφαλιστικές αναμένεται ότι θα αποτελέσει game changer.

Tags: amazonFeaturedinsurtech
np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

ΠΣΑΣ -ΕΕΑ:  Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΠΣΑΣ -ΕΕΑ: Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
Packmen: To βιωματικό project της Interamerican για τις φυσικές καταστροφές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Όταν η Ασφάλιση Γίνεται Εμπειρία: Η περίπτωση του “Packmen Project”

by Νίκος Μωράκης
Oct 31, 2025
Κίνδυνος για την υγεία των εργαζομένων οι καύσωνες
asfalistikomarketing

Κίνδυνος για την υγεία των εργαζομένων οι καύσωνες

by Βίκυ Γερασίμου
Oct 31, 2025
Ο HALA ως στρατηγικός εταίρος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο HALA ως στρατηγικός εταίρος της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
To AI στην ασφάλιση φέρνει ταχύτητα και ακρίβεια, στοιχεία ανέφικτα μέχρι σήμερα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΑΙ και μείωση των κινδύνων στις αποζημιώσεις υγείας

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
Έλλειψη σε InfoSec επαγγελματίες στις μισές επιχειρήσεις
asfalistikomarketing

Πιστοποιήσεις και επανεκπαίδευση: Μετάβαση σε πιο δομημένες και ψηφιακές διαδικασίες

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
Κλιματική Κρίση και COP: Ας σταθούμε μπροστά στον καθρέφτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κλιματική Κρίση και COP: Ας σταθούμε μπροστά στον καθρέφτη

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025
ΕΔΙΠΤ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΕΔΙΠΤ ζητά άμεση παρέμβαση για την αποκατάσταση της λειτουργίας των ΕΛΤΑ

by Insurancedaily editorial team
Oct 31, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
home-300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • ΠΣΑΣ -ΕΕΑ:  Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

    ΠΣΑΣ -ΕΕΑ: Ο ασφαλιστικός πράκτορας σήμερα και αύριο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Όταν η Ασφάλιση Γίνεται Εμπειρία: Η περίπτωση του “Packmen Project”

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η ΕΔΙΠΤ ζητά άμεση παρέμβαση για την αποκατάσταση της λειτουργίας των ΕΛΤΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Κίνδυνος για την υγεία των εργαζομένων οι καύσωνες

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ