ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Μύθοι και Πραγματικότητα στη Διοίκηση Πελατών στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
16/07/2014 - Updated on 29/05/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Εκπαίδευση
A A
Μύθοι και Πραγματικότητα στη Διοίκηση Πελατών στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών
Share on Facebook

Διαβάστε Επίσης

Eurolife FFH: παρουσίαση του My Health F1rst στους συνεργάτες της εταιρείας στην Κεντρική Ελλάδα

Eurolife FFH: παρουσίαση του My Health F1rst στους συνεργάτες της εταιρείας στην Κεντρική Ελλάδα

Jul 15, 2025
Ρωτάς και σου απαντάμε: Για το νέο My Health F1rst!

Ρωτάς και σου απαντάμε: Για το νέο My Health F1rst!

Jul 7, 2025

DSCN0327Η Γενική Διεύθυνση Πωλήσεων και Εκπαίδευσης της Eurolife ERB Ασφαλιστικής, συνεχίζοντας να παρέχει εκπαιδευτικές υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και ενδιαφέροντος στους συνεργάτες της, πραγματοποίησε στο πλαίσιο του Advanced Program for Insurance Executives, την πρώτη Ανοιχτή Ημερίδα ενημέρωσης για το 2014 στη Θεσσαλονίκη, σε συνεργασία με το τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά.
Το εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα της ημερίδας «Marketing : Μύθοι και Πραγματικότητα στην Διοίκηση Πελατών στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών» παρουσίασε η κα. Εμμανουέλλα Πλακογιαννάκη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Οικονομικών Επιστημών Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Στόχος της Ημερίδας ήταν να αναλύσει και να αναδείξει την σημασία του Μάρκετινγκ στη διαχείριση της σχέσης με τον πελάτη. Καταρρίπτοντας τα στερεότυπα που θέλουν το Μάρκετινγκ να περιορίζεται μόνο σε προωθητικές δραστηριότητες, τονίστηκε ο ρόλος που μπορεί να διαδραματίσει στη διαμόρφωση συγκριτικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος σε περιόδους κατά τις οποίες η οικονομία κλυδωνίζεται και οι επιχειρήσεις λειτουργούν υπό καθεστώς αυξημένης αβεβαιότητας. Δόθηκε επίσης έμφαση στη φιλοσοφία και στρατηγική μάρκετινγκ για τη μεγαλύτερη ικανοποίηση και παροχή υπηρεσιών μεγαλύτερης αξίας στον πελάτη, στο πλαίσιο της σύγχρονης ασφαλιστικής αγοράς.
«Το μάρκετινγκ είναι μια οργανωσιακή λειτουργία και ένα σύνολο διαδικασιών για τη δημιουργία, επικοινωνία και παράδοση αξίας στους πελάτες και τη διοίκηση των σχέσεων με τους πελάτες, με τρόπο που ικανοποιεί την επιχείρηση και τις ομάδες συμφερόντων που συνδέονται μαζί της», τονίζει η κα Πλακογιαννάκη.
Η Ημερίδα στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 50 συνεργάτες, ολοκληρώθηκε με συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων των συμμετεχόντων, επιβεβαιώνοντας το μεγάλο ενδιαφέρον που υπήρχε για το συγκεκριμένο θέμα.


Tags: ERB Eurolife ΑσφαλιστικήEurolife FFHΕκπαίδευση
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

businessman looking the window
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το νέο ΔΣ της Δύναμις Ασφαλιστική

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025
Γιατί ο ασφαλιστής δεν είναι «πωλητής συμβολαίων»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Γιατί ο ασφαλιστής δεν είναι «πωλητής συμβολαίων»

by Insurancedaily editorial team
Sep 17, 2025
Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στους αγώνες της Super League για 6η συνεχή χρονιά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στους αγώνες της Super League για 6η συνεχή χρονιά

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025
Εθνική Ασφαλιστική: Νέα στελέχη στις διευθύνσεις Στρατηγικής & Μετασχηματισμού και των ομαδικών ασφαλίσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εθνική Ασφαλιστική: Νέα στελέχη στις διευθύνσεις Στρατηγικής & Μετασχηματισμού και των ομαδικών ασφαλίσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025
Τα ασφάλιστρα κατοικίας στις ΗΠΑ “πέταξαν” +40,4% σε έξι χρόνια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα ασφάλιστρα κατοικίας στις ΗΠΑ “πέταξαν” +40,4% σε έξι χρόνια

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025
AI: Φίλος ή εχθρός του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τεχνητή Νοημοσύνη και Διοικητική Λογιστική

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025
Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Sofos Insurance Summit: Ένα τριήμερο που θύμισε «παλιές καλές εποχές»

by Νίκος Μωράκης
Sep 16, 2025
Χακάρισμα λογαριασμών στο WhatsApp μέσω ψεύτικης ψηφοφορίας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Χακάρισμα λογαριασμών στο WhatsApp μέσω ψεύτικης ψηφοφορίας

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025
Η MEGA BROKERS εξαγοράζει την ΚΑΛΥΨΗ ΙΚΕ και επεκτείνει δυναμικά το αποτύπωμά της στη Βόρεια Ελλάδα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η MEGA BROKERS εξαγοράζει την ΚΑΛΥΨΗ ΙΚΕ και επεκτείνει δυναμικά το αποτύπωμά της στη Βόρεια Ελλάδα

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
oncology-center300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Κλινική Γένεσις: Η πρώτη εγκυμοσύνη με εξωσωματική μετά από καρκίνο του ενδομητρίου

    Κλινική Γένεσις: Η πρώτη εγκυμοσύνη με εξωσωματική μετά από καρκίνο του ενδομητρίου

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Tesla: Εμπιστευτικός συμβιβασμός για θανατηφόρο δυστύχημα με Autopilot

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Το νέο ΔΣ της Δύναμις Ασφαλιστική

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Γιατί ο ασφαλιστής δεν είναι «πωλητής συμβολαίων»

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ