ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Ν. Γεωργόπουλος: Ο GDPR αναγκάζει τις επιχειρήσεις να γίνουν πελατοκεντρικές

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
09/04/2019
in Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
A A
Ν. Γεωργόπουλος: Με cyber insurance καλύψεις και κανόνες ασφαλείας θωρακίζονται τα ξενοδοχεία

Νίκος Γεωργόπουλος,, Cyber Risks Advisor της Cromar

Share on Facebook

Σήμερα ένα μικρό μέρος των ελληνικών εταιρειών έχει κάνει έργα συμμόρφωσης με τη βοήθεια εξωτερικών συμβούλων και περίπου 2.000 εταιρίες έχουν ορίσει Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (Data Protection Officer). To σύνολο των Ελληνικών εταιριών με 50 εργαζόμενους και άνω ανθρώπινο δυναμικό είναι 4.500. Οι εταιρείες αυτές είναι και οι πρώτες που θα ενσωματώσουν το Γενικό Κανονισμό στις διαδικασίες λειτουργίας τους. Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει δεν είναι μόνο στην Ελλάδα τα ποσοστά συμμόρφωσης μικρά, τα ίδια ισχύουν και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

του Νίκου Γεωργόπουλου cyRM, MBA, CDPO, Cyber Risks Insurance Advisor, Cromar Coverholder at Lloyds

Διαβάστε Επίσης

Αυξάνονται οι κίνδυνοι από τις διαδικτυακές επιθέσεις

Cyber Insurance Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων: Τάσεις & προοπτικές

Oct 20, 2025
Οδηγός “επιβίωσης” από επιθέσεις hackers

Ο Ρόλος του ΔΣ στην δημιουργία Κυβερνοανθεκτικότητας

Aug 19, 2025 - Updated on Aug 20, 2025

Το μεγαλύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις είναι η εσωτερική αντίσταση σε οτιδήποτε επιφέρει αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας τους, είναι η αλλαγή κουλτούρας η αλλαγη της οποίας είναι ένας συνεχής αγώνας οποίος ξεκίνησε την 25.05.2018. Γενικά, το 2018 μπορεί να θεωρηθεί έτος του πελάτη γιατί εκτός από το θέμα του Κανονισμού έχουμε και την IDD και την Directive NIS η οποία αφορά τις κρίσιμες υποδομές και επηρεάζει και την ασφαλιστική αγορά, συνεπώς ήταν ένα έτος κανονιστικής συμμόρφωσης των εταιρειών» εξηγεί ο Νίκος Γεωργόπουλος cyRM, MBA, CDPO, Cyber Risks Insurance Advisor στην Cromar Coverholder at Lloyds.

Τα οφέλη για τις εταιρείες από την εναρμόνισή τους

Ο Γενικός Κανονισμός είναι μια διαδικασία αποτύπωσης του τρόπου λειτουργίας μιας επιχείρησης, του τρόπου αντιμετώπισης των δικαιωμάτων του πελάτη, της προστασίας των υποδομών της και της εξασφάλισης της ομαλής συνέχισης λειτουργίας της. Πολλές εταιρείες μετά τη διαδικασία αποτύπωσης των διαδικασιών τους και των ροών των δεδομένων τους ανακάλυψαν ότι έκαναν πράγματα τα οποία έπρεπε να αλλάξουν ή να καταργήσουν για να διαχειριστούν καλύτερα τον κίνδυνο. Επίσης η διαχείριση των τριών βασικών στοιχείων της πληροφορίας τα οποία είναι η εμπιστευτικότητα, η ακεραιότητα και η διαθεσιμότητα, τις ανάγκασε να ελέγξουν τι κατάλληλα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα διέθεταν ανάλογα με τη φύση της πληροφορίας που διαχειρίζονταν και τι επιπλέον μέτρα έπρεπε να λάβουν.

Οι επιχειρήσεις σε δεύτερη φάση θα πρέπει να εκμεταλλευτούν τη δυνατότητα που τους δίνει ο Γενικός Κανονισμός να πιστοποιηθούν ως προς την τήρηση των διαδικασιών τους, η πιστοποίηση των διαδικασιών τους αυξάνει την εμπιστοσύνη των πελατών σε αυτές.

Παράλληλα η υιοθέτηση του Γενικού Κανονισμού αναγκάζει τις επιχειρήσεις να γίνουν πελατοκεντρικές και αυξάνει την πιστότητα (loyalty) των πελατών σε αυτές κάτι που μακροπρόθεσμα θα επηρεάσει και το δείκτη διατηρησιμότητας των πελατών τους. Ας μην ξεχνάμε ότι η διατηρησιμότητα των καλών πελατών εξασφαλίζει την κερδοφορία μιας επιχείρισης. Η εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού προστατεύει και τα συμφέροντα των μετόχων μιας επιχείρησης και είναι ένας παράγοντας αξιολόγησης των μεγάλων εταιριών από τους Οίκους Αξιολόγησης.

Πώς μπορεί η ασφάλιση cyberinsurance να συμβάλλει στη θωράκιση των εταιρειών

Η διαδικασία ανάληψης κινδύνου (Underwriting) από μια ασφαλιστική εταιρεία αποτελεί στην ουσία έναν δωρεάν έλεγχο του επιπέδου ασφάλειας του συστήματος διαχείρισης της πληροφορίας που έχει μια επιχείρηση και είναι κάτι που οι επιχειρήσεις πρέπει να κάνουν σε συνεργασία με τον ασφαλιστή που θα επιλέξουν. Μετά τις 25.05.2018 αυτό που είδαμε στην Ευρωπαϊκή αγορά της ασφάλισης Cyber Insurance είναι μια μεγάλη αύξηση του αριθμού των προσφορών που ζητήθηκαν από επιχειρήσεις χωρίς να συνοδευτεί με αντίστοιχο αριθμό ασφαλιστηρίων συμβολαίων.

Οι εταιρείες μετά τη λήψη της προσφοράς συνέχισαν τις εργασίες συμμόρφωσης λαμβάνοντας υπόψη και τις παρατηρήσεις των ασφαλιστών. Παρατηρώντας τους λόγους για τους οποίους αγοράζει κάποια εταιρία cyber insurance σύμφωνα με την έρευνα “2018 Survey of Cyber Insurance Market Trends” της PartnerRe θα δει ότι ο τρίτος λόγος είναι η απαίτηση των πελατών τους.

Η ασφάλιση των επιχειρήσεων γίνεται πλέον απαίτηση της αγοράς και εμπορική πρακτική που θα επιβάλλεται από τις επιχειρήσεις στις μεταξύ τους εμπορικές σχέσεις.

Πιο απλά αν δεν έχει μια επιχείρηση ασφάλιση Cyber Insurance δεν θα μπορεί να συμμετάσχει σε κάποιες εμπορικές συμφωνίες. Επιπλέον η ασφάλιση Cyber Insurance κάνει λειτουργικό το Πλάνο Αντιμετώπισης Περιστατικών (Incident Response Plan) της επιχείρησης παρέχοντας πρόσβαση σε ειδικούς διαχείρισης περιστατικών παραβίασης ασφάλειας (δικηγόρους, πραγματογνώμονες ηλεκτρονικού εγκλήματος, επικοινωνιολόγους κ.λπ.) οι οποίοι έχουν αντιμετωπίσει πλήθος περιστατικών.

Δεν είναι εύκολο για μια επιχείρηση να βρει εξειδικευμένους στη διαχείριση περιστατικών παραβίασης ασφάλειας τη στιγμή που τους χρειάζεται χωρίς την ύπαρξη ασφάλισης cyber insurance. Η αγορά της ασφάλισης Cyber Insurance είναι μία δυναμική αγορά που συνεχώς προσφέρει νέες ασφαλιστικές καλύψεις, όπως την κάλυψη περιστατικών social engineering (κοινωνική μηχανική), στα περιστατικά αυτά οι διαβασμένοι κυβερνοεγκληματίες σπαταλούν χρόνο να μάθουν περισσότερα για την εταιρεία επιλέγουν έναν άνθρωπο-κλειδί, κατά κύριο λόγο από το οικονομικό τμήμα ή κάποιο βασικό προμηθευτή της εταιρείας. Στη συνέχεια, αποστέλλεται ένα email το οποίο υπογράφει ο CEO ή ο CFO της εταιρείας-στόχου ή ο προμηθευτής, στην προσπάθεια να πείσει εντέχνως τον υπάλληλο που διαχειρίζεται τις συναλλαγές, να προχωρήσει σε κατάθεση χρημάτων σε λογαριασμούς των κυβερνοεγκληματιών, εκτός από τις ασφαλιστικές καλύψεις προσφέρουν και υπηρεσίες διαχείρισης κινδύνου.

Στην ελληνική αγορά τα περισσότερα περιστατικά παραβίασης ασφάλειας αφορούν περιστατικά social engineering και ransomware (Λογισμικό κλειδώματος εταιρικών αρχείων και καταβολής λύτρων για την επανάκτησή τους). Περισσότερες πληροφορίες για την προετοιμασία της επιχείρησής σας στην αντιμετώπιση περιστατικών παραβίασης ασφάλειας μπορείτε να βρείτε στη βραβευμένη από την αγορά των Lloyd’s εκπαιδευτική μηχανή (https://www. cyberinsurancequote.gr/insurance/incident-plan/).

Πηγή: Ασφαλιστικό Marketing Φεβρουαρίου 2019

 

Tags: Cyber insuranceGDPRΓεωργόπουλος Νίκος
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Αποζημιώσεις σε 2-3 λεπτά: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την Εθνική Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Eurobank & Fairfax Digital: Επιτάχυνση της υιοθέτησης ΑgenticAI στον τραπεζικό κλάδο

by Insurancedaily editorial team
Nov 12, 2025
Ydrogios Digital Academy: Πλατφόρμα για υποψήφιους ασφαλιστές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ydrogios Digital Academy: Πλατφόρμα για υποψήφιους ασφαλιστές

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Κορυφαίοι Νευρολόγοι του Affidea neuraCare χαράσσουν νέα εποχή στη Νευρολογία
Video

Κορυφαίοι Νευρολόγοι του Affidea neuraCare χαράσσουν νέα εποχή στη Νευρολογία

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Απάτες εκβιασμού με «χάκερ», «αστυνομικές αρχές» και «πληρωμένους δολοφόνους»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επτασφράγιστο μυστικό η στρατηγική της Εθνικής Τράπεζας στις ασφάλειες

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Το 83% επινοεί του κωδικούς του on line – Πώς θα δείτε αν σας έχουν χακάρει
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Απάτες εκβιασμού με «χάκερ», «αστυνομικές αρχές» και «πληρωμένους δολοφόνους»

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Ημέρα Ασφάλισης: «Μαζί, απέναντι στο απρόβλεπτο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ημέρα Ασφάλισης: «Μαζί, απέναντι στο απρόβλεπτο»

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ γιορτάζει 10 χρόνια λειτουργίας με επετειακό 4ο Συνέδριο στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ γιορτάζει 10 χρόνια λειτουργίας με επετειακό 4ο Συνέδριο στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδος

by Insurancedaily editorial team
Nov 11, 2025
Σιωπηλή απαξίωση των διευθυντικών στελεχών άνω των 45 ετών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σιωπηλή απαξίωση των διευθυντικών στελεχών άνω των 45 ετών

by Insurancedaily editorial team
Nov 10, 2025
Αυξήθηκαν κατά 311.790 τα ασφαλισμένα σπίτια για φυσικές καταστροφές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αυξήθηκαν κατά 311.790 τα ασφαλισμένα σπίτια για φυσικές καταστροφές

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 10, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η ιδιωτική ασφάλιση είναι ένα εργαλείο για να προστατεύσεις ό,τι χτίζεις (video)

    Η ιδιωτική ασφάλιση είναι ένα εργαλείο για να προστατεύσεις ό,τι χτίζεις (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Και όμως υπήρξαν: Παράξενες ασφαλίσεις ανά τον κόσμο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Τι σχέση μπορεί να έχει η ασφάλιση με τα… tattoo (video)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Eurobank & Fairfax Digital: Επιτάχυνση της υιοθέτησης ΑgenticAI στον τραπεζικό κλάδο

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ