ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Covid-19 αλλάζει το μοντέλο εξυπηρέτησης ασφαλισμένων

Η νέα κανονικότητα που διαμορφώνεται επηρεάζει καθοριστικά τον καταναλωτή και τον καθιστά με τάχιστο ρυθμό “ψηφιακό”

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
28/08/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Ο Covid-19 αλλάζει το μοντέλο εξυπηρέτησης ασφαλισμένων
Share on Facebook

Η πανδημική κρίση έφερε την παγκόσμια κοινότητα αντιμέτωπη με μία νέα πραγματικότητα. Οι πολίτες, οι επιχειρήσεις και το κράτος κλήθηκαν “βίαια” να υιοθετήσουν νέες εργασιακές συνθήκες, να λειτουργήσουν εξ’ αποστάσεως και να μεταβούν πολύ γρήγορα σε ψηφιακές διαδικασίες πολυεπίπεδα.

της Βίκυς Γερασίμου

Διαβάστε Επίσης

Στρατηγική επένδυση της Infotrust στην VIDAVO

Στρατηγική επένδυση της Infotrust στην VIDAVO

Aug 20, 2025
Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο

Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο

Aug 20, 2025

Η νέα κανονικότητα που διαμορφώνεται επηρεάζει καθοριστικά τον καταναλωτή και τον καθιστά με τάχιστο ρυθμό “ψηφιακό”. Και αυτή είναι μία επίπτωση που θα αλλάξει σε μεγάλο βαθμό και τον τομέα εξυπηρέτησης πελατών των ασφαλιστικών ομίλων τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα.

Γιατί ακόμα και όταν ο κορωνοϊός αποτελέσει παρελθόν, για τους καταναλωτές θα “υφέρπεται” ο φόβος από το ενδεχόμενο μίας νέας πανδημίας, που θα ενισχύει ακόμα περισσότερο το μοντέλο του διαδικτυακού καταναλωτή.

Χαρακτηριστικά είναι τα ευρήματα έρευνας της PWC στην οποία συμμετείχαν 6.000 πελάτες ασφαλιστικών εταιρειών στις ΗΠΑ από τις 22 Μαΐου μέχρι τις 6 Ιουνίου, όπου 4 στους 10 δήλωσαν ότι “είναι πιθανό να αλλάξουν ασφαλιστικό πάροχο λόγω έλλειψης ψηφιακών δυνατοτήτων”.

Η τάση που γενικά καταγράφεται είναι ότι οι καταναλωτές αναζητούν οικονομικές υπηρεσίες και ψηφιακές διαδικασίες απλές , γρήγορες και πλέον διαδικασίες που τους προσδίδουν την ασφάλεια της απόστασης.

Στην ίδια έρευνα το 45% δηλώνει ότι λόγω της πανδημίας υπάρχει οικονομικό άγχος και τι 41% πως ο κυριότερος παράγοντας άγχους είναι το αν θα επιστρέψουν τα εισόδημάτά τους στο επίπεδο προ-κορωνοϊού.

Άλλα ευρήματα της έρευνας είναι:

  • Το 37% των ασφαλισμένων φοβάται ότι η πανδημία θα επηρεάσει στο μέλλον το συνταξιοδοτικό τους σχεδιασμό
  • To 15% θεωρεί ότι είναι πιθανό να αγοράσει ασφάλιση ζωής λόγω των επιπτώσεων του covid-19
  • Το 15% αναφέρει ότι η έλλειψη ψηφιακών ικανοτήτων είναι κορυφαία πρόκληση στη σχέση πελάτη – ασφαλιστικής
  • Το 73% των ερωτηθέντων 18 έως 24 ετών ένιωσαν οικονομική πίεση, σε σύγκριση με μόνο το 19% των 65 και άνω.
  • Ο COVID-19 έκανε την τιμή τον σημαντικότερο παράγοντα στην επιλογή ασφάλισης για το 32% των καταναλωτών.

5 κατηγορίες καταναλωτών

Βάσει έρευνας της ΕΥ τα κριτήρια της υγείας και της σχέσης ποιότητας-τιμής, θα κυριαρχήσουν μετά την πανδημία ενώ θα διαμορφωθούν 5 κατηγορίες καταναλωτών θα προκύψουν μετά το πέρας της πανδημίας του COVID-19. Η έρευνα έγινε σε 14.074 ατόμων, σε 18 χώρες και αναφέρεται στα εξής μοντέλα:

  1. Affordability first: Οι καταναλωτές αυτοί θέλουν να ζήσουν μέσα στα οικονομικά όριά τους και αντιπροσωπεύουν το 30% του δείγματος. Είναι η πιο απαισιόδοξη κατηγορία, ως προς την αντίληψή της για το πόσο καιρό θα χρειαστεί η χώρα τους για να ανακάμψει και να επιστρέψει η οικονομική σταθερότητα. Περισσότεροι από τους μισούς προσδιορίζουν την τιμή των προϊόντων, ως κριτήριο αυξημένης σημασίας.
  2. Health first: Αυτοί οι καταναλωτές (26%) προτιμούν εμπορικά σήματα (brands) και προϊόντα που αντιλαμβάνονται ως ασφαλή προς την υγεία τους και ελαχιστοποιούν τους περιττούς κινδύνους. Το 57% δηλώνουν ότι, πλέον, δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στο πόσο υγιεινά είναι τα προϊόντα που αγοράζουν.
  3. Planet first: Οι καταναλωτές αυτοί (17%), είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα, για την αγορά υψηλής ποιότητας, βιώσιμων προϊόντων, τα οποία πληρούν, επίσης, ηθικές προδιαγραφές. Το 59% σκοπεύουν μακροπρόθεσμα να ψωνίζουν από τοπικές αγορές.
  4. Society first: Οι καταναλωτές σε αυτή την κατηγορία (16%) πιστεύουν ότι θα πρέπει όλοι να συνεργάζονται με στόχο το απώτερο καλό, με το 73% από αυτούς να είναι έτοιμοι να αλλάξουν τις καταναλωτικές συνήθειές τους, προς όφελος του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου. Προτιμούν να αγοράζουν από οργανισμούς που είναι ειλικρινείς και διαφανείς για το τι κάνουν.
  5. Experience first: Αυτοί οι καταναλωτές (11%) είναι, συγκριτικά, λιγότερο ανήσυχοι για την υγεία και την οικονομική τους κατάσταση. Τα 2/3 αισθάνονται άνετα να επιστρέψουν σε ένα εμπορικό κέντρο, μόλις λίγες μέρες ή εβδομάδες μετά τη σταθεροποίηση της κατάστασης στη χώρα τους.
new-cover-insurancegif

Related Posts

Στρατηγική επένδυση της Infotrust στην VIDAVO
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική επένδυση της Infotrust στην VIDAVO

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο
Insurtech

Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Ασφάλιση Επαγγελματικής Αστικής Ευθύνης αν είσαι λογιστής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφάλιση Επαγγελματικής Αστικής Ευθύνης αν είσαι λογιστής

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Πυρκαγιές 2025: Μικρό το ποσοστό των ασφαλισμένων σπιτιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πυρκαγιές 2025: Μικρό το ποσοστό των ασφαλισμένων σπιτιών

by Βίκυ Γερασίμου
Aug 19, 2025
Που στην Ελλάδα είναι πιο επικίνδυνοι οι οδηγοί
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Που στην Ελλάδα είναι πιο επικίνδυνοι οι οδηγοί

by Insurancedaily editorial team
Aug 19, 2025
Φοιτητικό ρεύμα: Πώς να επιλέξω το κατάλληλο πρόγραμμα;
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φοιτητικό ρεύμα: Πώς να επιλέξω το κατάλληλο πρόγραμμα;

by Insurancedaily editorial team
Aug 19, 2025
Ειδικές παράμετροι στη μείωση του 10% του ΕΝΦΙΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τα 5 νούμερα που έκαναν τη διαφορά στο Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily Editorial Team
Aug 16, 2025
Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πυρκαγιές: Με προσωπικό ασφαλείας οι ασφαλιστικές εταιρείες

by Insurancedaily editorial team
Aug 13, 2025
Στην Τράπεζα Πειραιώς η ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι «αποκαλύπτει» η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την εξαγορά  της Εθνικής Ασφαλιστικής

by Insurancedaily editorial team
Aug 12, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
odc-banner-general-0225gif
sofossummitbannergif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ