ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Οι επαγγελματικές συναντήσεις επηρεάζουν τις πωλήσεις

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
20/05/2016 - Updated on 23/05/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις, Η Καθημερινη Ασφαλιστικη σας Ενημερωση
A A
Οι επαγγελματικές συναντήσεις επηρεάζουν τις πωλήσεις
Share on Facebook

meeting

Ένας επιτυχημένος ασφαλιστής ποτέ δεν θα πλησίαζε έναν υποψήφιο πελάτη για να του πουλήσει ασφάλιση ζωής, χωρίς να γνωρίζει πρώτα τις ανάγκες και τα προβλήματα του πελάτη. Θα κάνει πρώτα μια παρουσίαση με σκοπό να δείξει τα προβλήματα αυτά στον πελάτη και μετά θα προσπαθήσει να τον κάνει να τα καταλάβει.

Διαβάστε Επίσης

Ο Α. Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την ΑΙ και την ανθεκτικότητα

Ο Α. Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την ΑΙ και την ανθεκτικότητα

Nov 6, 2025
Νέα Προγράμματα Ασφάλισης Ακινήτων Βραχυχρόνιας Μίσθωσης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Νέα Προγράμματα Ασφάλισης Ακινήτων Βραχυχρόνιας Μίσθωσης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Nov 6, 2025

Αυτό που πάντα παραβλέπουμε είναι ότι η συνάντηση του υποκαταστήματος, ακόμα και αν αποτελείται από τέσσερα ή πέντε άτομα, επηρεάζει την πώληση πολλών συμβολαίων.

Να θυμάστε, μια συνάντηση μπορεί να έχει σαν αποτέλεσμα την επιτυχία ή την αποτυχία ενός ατόμου.

Αν δεχθούμε αυτήν την ιδέα, θα πρέπει να διεξάγετε συναντήσεις βάση των γνώσεων, των συνηθειών, της συμπεριφοράς, και των ικανοτήτων των ατόμων που συμμετέχουν σε αυτές. Για να είναι αποτελεσματική, μία συνάντηση υποκαταστήματος πρέπει να έχει σχεδιαστεί και προγραμματιστεί προσεκτικά, ακριβώς όπως σχεδιάζετε μια πώληση.

Σαν διευθυντής του υποκαταστήματος πρέπει να εξετάσετε όλο το δυναμικό των ασφαλιστών που έχετε και όχι μεμονωμένους ασφαλιστές. Πρέπει να μελετήσετε τον σκοπό τους, τα προβλήματα τους, τις αδυναμίες τους και τις δυνατότητες τους. Σε κάθε συνάντηση πρέπει να προσπαθήστε να τονίσετε τα προβλήματα που παρουσιάζονται στους ασφαλιστές και να τους δίνετε κατανοητές και εφαρμόσιμες λύσεις.

Ο σχεδιασμός της διαδικασίας

Τέσσερα είναι τα βασικά βήματα για τον σχεδιασμό της συνάντησης του υποκαταστήματος. Και η διαδικασία είναι η ίδια για όλες τις συναντήσεις.

Α. Αναλύστε την κατάσταση. Δείτε προσεκτικά την κατάσταση του υποκαταστήματος, τους ασφαλιστές. Αναλύστε τι τους ενδιαφέρει, τι τους εξάπτει το ενδιαφέρον ή τι τους παρακινεί. Αναλύστε τι ακριβώς κάνει το υποκατάστημα και επαναλάβετε τον βασικό σκοπό της συνάντησης. Πριν αρχίσει μια συνάντηση υποκαταστήματος πρέπει να έχετε απαντήσει στις κάτωθι ερωτήσεις:

  1. Για ποιο λόγο βρίσκομαι εδώ
  2. Τι θέλω να επιτύχω
  3. Ποιο θα είναι το ακροατήριο μου
  4. Ποια είναι τα “ευαίσθητα σημεία” της προσωπικότητας του καθενός

Β. Θέστε τους στόχους που θέλετε να επιτύχει το υποκατάστημα. Ενώ το πρώτο βήμα σας δίνει την δυνατότητα να γνωρίσετε πού βρίσκεται το υποκατάστημα, το δεύτερο βήμα, σας δείχνει που θα οδηγηθεί το υποκατάστημα με τους στόχους που έχετε βάλει.

Οι στόχοι, είναι τα μέσα για να μετρήσετε τις επιτυχίες και τις αποτυχίες κάθε συνάντησης, πρέπει να είναι συγκεκριμένοι και πρέπει να δίνονται σε κάθε ασφαλιστή πριν αρχίσει η συνάντηση. Οι στόχοι που έχετε θέσει πρέπει να μπορούν να δείξουν στον ασφαλιστή τι πρέπει να κάνει μετά την συνάντηση. Έτσι, οι ασφαλιστές θα γνωρίζουν τι πρόκειται να ακούσουν και να μάθουν κατά την διάρκεια της συνάντησης. Μεγάλα λάθη σημειώνονται όταν ο διευθυντής κρύβει εσκεμμένα τους στόχους από τους ασφαλιστές.

Γ. Καθορίστε πώς θα κατορθωθούν αυτοί οι στόχοι. Αυτό το βήμα, σας βοηθάει να συγκεντρώσετε τις ενέργειες σας για να επιτευχθούν οι στόχοι. Οι στόχοι καθορίζουν τα θέματα που θα συζητηθούν στην συνάντηση του υποκαταστήματος.

Τέταρτον, σχεδιάστε ένα πρόγραμμα για να ελέγχετε την πρόοδο και να ζητάτε πληροφόρηση. Κατά την διάρκεια της συνάντησης, πρέπει να ελέγχετε για να διαπιστώνετε αν οι στόχοι της συνάντησης επιτυγχάνονται. Μπορείτε να διαπιστώσετε την πρόοδο, θέτοντας ερωτήσεις στο τέλος.

Η ουσία είναι ότι, πρέπει να γνωρίζετε τι συμβαίνει ώστε να μπορέσετε να διορθώσετε την κατάσταση. (Οι ασφαλιστές πρέπει μετά την συνάντηση να κάνουν πράγματα που δεν έκαναν πριν την συνάντηση.) Ακόμα, οι ασφαλιστές πρέπει να κρίνουν τις συναντήσεις και να καθορίζουν κατά πόσο τους βοήθησαν ή όχι.

Βοήθεια τρίτων στο σχεδίασμά της συνάντησης.

Μερικοί διευθυντές αναθέτουν την ευθύνη της προετοιμασίας ή ακόμα και την διεξαγωγή των συναντήσεων, στους υποδιευθυντές, ή σε μερικούς ασφαλιστές ή στις γραμματείς.

Άλλοι πιστεύουν ότι πρέπει να τα κάνουν όλα μόνοι τους. Σίγουρα, ο Διευθυντής ο οποίος είναι και διαχειριστής του υποκαταστήματος, έχει την ευθύνη να οργανώσει την συνάντηση και να αποφασίζει για την αποτελεσματική εφαρμογή της.

Αυτό βέβαια, δεν σημαίνει ότι δεν θα ζητήσετε βοήθεια και μάλιστα βοήθεια που είναι διαθέσιμη. Αντιθέτως, πρέπει να γνωρίζετε τι είδους βοήθεια θέλετε και πού θα την βρείτε. Επειδή οι συναντήσεις του υποκαταστήματος σας σχεδιάζονται για να παρέχουν βοήθεια στους ασφαλιστές, η αρχική ευθύνη σας είναι διατηρήσετε τον έλεγχο και την καθοδήγηση της συνάντησης.

Διαβάστε το 2ο μέρος.

new-cover-insurancegif

Related Posts

Ο Α. Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την ΑΙ και την ανθεκτικότητα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Α. Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την ΑΙ και την ανθεκτικότητα

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
Νέα Προγράμματα Ασφάλισης Ακινήτων Βραχυχρόνιας Μίσθωσης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέα Προγράμματα Ασφάλισης Ακινήτων Βραχυχρόνιας Μίσθωσης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
Μόνο 1.000 ζημιές από τον κυκλώνα Ιανό είναι ασφαλισμένες
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

6 στα 10 ασφαλισμένα οχήματα δεν έχει κάλυψη για φυσικά φαινόμενα

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
AGORA Insurance: Ο νέος μεσίτης που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

AGORA Insurance: Ο νέος μεσίτης που αλλάζει τα δεδομένα στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
Τι προβλέπει το ν/σ για τη σύσταση των Επαγγελματικών Ταμείων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Υψηλότερα εισοδήματα στην 5ετία για τους διαμεσολαβητές

by Βίκυ Γερασίμου
Nov 6, 2025
Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κυκλοφόρησε η έκδοση “Άνθρωποι & Αριθμοί της Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής Βιομηχανίας”

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
ΣΠΑΤΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΣΠΑΤΕ: Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση

by Insurancedaily editorial team
Nov 6, 2025
Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Mega Brokers: Μια νέα εποχή ανάπτυξης με τη στήριξη της Unilink και της Acrisure

by Νίκος Μωράκης
Nov 5, 2025
ΕΕΑ: Οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές που με βάση την σύμβασή τους δεν εισπράττουν ασφάλιστρα  δεν έχουν υποχρέωση εγγραφής στο IRIS
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Σχέση ΚΟΚ – Ασφαλιστικής κάλυψης θεματική σε ημερίδα του ΕΕΑ

by Insurancedaily editorial team
Nov 5, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
300x250-4gif
300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Ο Α. Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την ΑΙ και την ανθεκτικότητα

    Ο Α. Σαρρηγεωργίου στο Columbia, για την ασφάλιση, την ΑΙ και την ανθεκτικότητα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Νέα Προγράμματα Ασφάλισης Ακινήτων Βραχυχρόνιας Μίσθωσης από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Eπετειακή εκδήλωση των 100 χρόνων του EEA

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 6 στα 10 ασφαλισμένα οχήματα δεν έχει κάλυψη για φυσικά φαινόμενα

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ