ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι καταναλωτές υποστηρίζουν τις “πράσινες εταιρείες”

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
08/03/2011 - Updated on 29/05/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, πραγματοποιήθηκε με ιδιαίτερη επιτυχία την Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011, στο αμφιθέατρο Άγγελος Γουλανδρής του Κέντρου ΓΑΙΑ, η εκδήλωση του Ερευνητικού Εργαστηρίου Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (The Athens Laboratory of Research in Marketing – A.LA.R.M.) και του Κέντρο Αειφορίας (CSE) με θέμα «Πράσινο Marketing: Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης».

Στο πλαίσιο της εσπερίδας, στην οποία συμμετείχαν περισσότερα από 300 στελέχη επιχειρήσεων και μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα της μοναδικής για τη χώρα μας έρευνας που υλοποιείται σε ετήσια βάση, η οποία περιλαμβάνει πανελλαδικό δείγμα 700 καταναλωτών. Η έρευνα αποτυπώνει την καταναλωτική συμπεριφορά απέναντι στις περιβαλλοντικές διαστάσεις του Marketing, αναδεικνύει τη συνεχώς αυξανόμενη ευαισθητοποίηση του κοινού σε κοινωνικά και περιβαλλοντικά ζητήματα και καταγράφει τη στάση, τις αντιλήψεις και την ανταπόκριση του Έλληνα καταναλωτή απέναντι στις υπεύθυνες εταιρικές πρακτικές.

Διαβάστε Επίσης

H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του 3ου Cycladic Kids Festival

H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του 3ου Cycladic Kids Festival

Oct 2, 2025
Eurolife FFH: 3ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στη Β. Ελλάδα

Eurolife FFH: 3ος κύκλος εκπαίδευσης για στελέχη ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στη Β. Ελλάδα

Sep 24, 2025

Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η περιβαλλοντική ευαισθησία και συνείδηση των Ελλήνων καταναλωτών βαίνει αυξανόμενη και εκδηλώνεται με ενέργειες όπως η αγορά φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων, ανακύκλωση, συμμετοχή σε οργανωμένες δράσεις και αλλαγές στην προσωπική συμπεριφορά για την εξοικονόμηση ενέργειας.

Στην εκδήλωση έγινε παρουσίαση πρακτικών Πράσινου Marketing από τις εταιρείες Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Βλαχάκης Α.Π.Ε.Ε., Apivita Natural Products, Chiquita, EFG Eurobank, Energa, Frigoglass και Vitex, που ήταν και χορηγοί της εκδήλωσης. Χορηγός δημοσιότητας της εκδήλωσης είναι η εταιρεία Ολικής Επικοινωνίας mscomm και χορηγοί επικοινωνίας ήταν οι τηλεοπτικοί σταθμοί ΣΚΑΪ και SBC, ο ραδιοφωνικός σταθμός 9,84, η Direction και το Επιστημονικό Μάρκετινγκ.

O Καθηγητής Μάρκετινγκ και Διευθυντής του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ (A.LA.R.M.) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Γιώργος Αυλωνίτης, σημειώνει ότι «Παρατηρείται παγκοσμίως αύξηση στην κατανάλωση οικολογικών και γενικά φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων τόσο από τους καταναλωτές όσο και από τις επιχειρήσεις και η τάση αυτή καταγράφεται και στις έρευνες που διεξάγουμε τα τελευταία τρία χρόνια σε συνεργασία με το Κέντρο Αειφορίας (CSE). Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εντάξουν ενέργειες για τη προστασία του περιβάλλοντος στο πλαίσιο της “πράσινης” επιχειρηματικότητας προκειμένου να ενδυναμωθεί η “πράσινη” τάση και να υπάρξουν πιο απτά αποτελέσματα για την προστασία του περιβάλλοντος».

Aπό την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Κέντρου Αειφορίας (CSE), Νίκος Αυλώνας, δήλωσε ότι «Από τα αποτελέσματα της έρευνας που υλοποιήθηκε στα τέλη του 2010 αξίζει να σημειωθεί ότι οι καταναλωτές παρά τη μεγάλη οικονομική κρίση δείχνουν ανοχή στις υψηλότερες τιμές των πράσινων προϊόντων ενώ εμφανίζουν αυξημένη αναγνωρισιμότητα για τις περιβαλλοντικές πιστοποιήσεις. Η περιβαλλοντική ευαισθησία και συνείδηση των Ελλήνων καταναλωτών βαίνει αυξανόμενη και εκδηλώνεται με ενέργειες όπως ανακύκλωση, συμμετοχή σε οργανωμένες δράσεις και αλλαγές στην προσωπική συμπεριφορά για την εξοικονόμηση ενέργειας ενώ στην πλειοψηφία τους δεν θεωρούν ότι το κίνημα για το περιβάλλον είναι μόδα».

Στο πλαίσιο της παρουσίασης των αποτελεσμάτων της Πανελλήνιας έρευνας, απονεμήθηκαν από το CSE για πρώτη φορά στην Ελλάδα τα Βραβεία myclimate «Green Leader – Υπολογισμός & Μείωση Ανθρακικού Αποτυπώματος» σε εταιρικό ή προϊοντικό επίπεδο σε ελληνικές επιχειρήσεις για τις περιβαλλοντικές τους πρωτοβουλίες. Έργο των Βραβείων myclimate είναι η επιβράβευση και η ανάδειξη προϊόντων και υπηρεσιών που έχουν προχωρήσει αποδεδειγμένα σε ενέργειες μείωσης των εκπεμπόμενων αερίων του θερμοκηπίου από τις δραστηριότητές τους.

Οι Ελληνικές επιχειρήσεις που διακρίθηκαν για τις περιβαλλοντικές τους πρωτοβουλίες είναι:

ΑΒΓΑ ΒΛΑΧΑΚΗ – ΕΠΙΛΕΓΩ ΚΛΙΜΑΤΙΚΑ ΟΥΔΕΤΕΡΑ

ΓΑΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΠΑΡΘΕΝΟ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ Π.Ο.Π. ΣΗΤΕΙΑΣ ΚΡΗΤΗΣ

ΚΛΙΜΑΤΙΚΑ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΧΡΩΜΑ VITEX

PITSOS (B/S/H) – ΚΛΙΜΑΤΙΚΑ ΟΥΔΕΤΕΡΗ ΧΡΗΣΗ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ

MAMIDOIL JETOIL – I.X. ΒΥΤΙΟΦΟΡΑ

ΓΕΦΥΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Α.Ε. – ΜΕΙΩΣΗ ΑΝΘΡΑΚΙΚΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΟΣ

COCA-COLA 3E – AMITA MOTION TOUR

Έπαινος δόθηκε στην εταιρεία Αττικές Διαδρομές για τον υπολογισμό του ανθρακικού αποτυπώματος της λειτουργίας της Αττικής Οδού.

Τα Βραβεία απένειμε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ελβετικού μη-κερδοσκοπικού οργανισμού myclimate, René Estermann. Για αυτή την πρωτοβουλία δήλωσε: «Ο myclimate ως ηγετικός οργανισμός στη μέτρηση και αντιστάθμιση εκπομπών ρύπων με τα βραβεία αυτά θέλει να συμβάλλει στην αφύπνιση των επιχειρήσεων και στην επιβράβευση αυτών που έμπρακτα κάνουν τη διαφορά».

Tags: ERB Eurolife ΑσφαλιστικήEurolife FFH
np-katoikia-468x60px-new-1-1jpg

Related Posts

Εργαλείο των απατεώνων τα Deepfakes μετά από φυσικές καταστροφές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εργαλείο των απατεώνων τα Deepfakes μετά από φυσικές καταστροφές

by Insurancedaily Editorial Team
Oct 3, 2025
Dallbogg: Όλα τα υφιστάμενα ασφαλιστήρια συμβόλαια παραμένουν σε πλήρη ισχύ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εκ νέου μέτρα κατά της DALLBOGG: Τι πρέπει να ξέρουν οι καταναλωτές

by Insurancedaily editorial team
Oct 3, 2025
Ατλαντική Ένωση: Αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων εξαμήνου 12,07%
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ατλαντική Ένωση: Αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων εξαμήνου 12,07%

by Insurancedaily editorial team
Oct 3, 2025
H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του 3ου Cycladic Kids Festival
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του 3ου Cycladic Kids Festival

by Βίκυ Γερασίμου
Oct 2, 2025
Podcast AUEB Gen Z: Ο Π. Δημητρίου μιλά για τους νέους και την ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Podcast AUEB Gen Z: Ο Π. Δημητρίου μιλά για τους νέους και την ασφαλιστική αγορά

by Insurancedaily editorial team
Oct 2, 2025
Η νέα ισορροπία: Ανθρώπινες δεξιότητες και AI στην ασφάλιση
Insurtech

Η νέα ισορροπία: Ανθρώπινες δεξιότητες και AI στην ασφάλιση

by Insurancedaily editorial team
Oct 2, 2025 - Updated on Oct 3, 2025
1 εκατ. οχήματα ανακαλεί η BMW για κινδύνους φωτιάς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανακλήσεις οχημάτων BMW στο εξωτερικό λόγω κινδύνου φωτιάς

by Insurancedaily editorial team
Oct 2, 2025
Νέο site από την ΕΑΕΕ με responsive design
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο site από την ΕΑΕΕ με responsive design

by Insurancedaily editorial team
Oct 2, 2025
ΟΑΣΕ: Δήλωση συμπαράστασης στους εργαζόμενους της Εθνικής Ασφαλιστικής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΟΑΣΕ: Ανησυχία για τη συνεχιζόμενη τραγωδία στη Γάζα

by Insurancedaily editorial team
Oct 2, 2025 - Updated on Oct 3, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
odc-banner-general-0225gif
oncology-center300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Εργαλείο των απατεώνων τα Deepfakes μετά από φυσικές καταστροφές

    Εργαλείο των απατεώνων τα Deepfakes μετά από φυσικές καταστροφές

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Διενέργεια εξετάσεων για ασφαλιστές 6 και 7 Δεκεμβρίου στη Θεσσαλονίκη

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • 100 Χρόνια ΕΕΑ: 2ος Αγώνας Δρόμου & Παραδοσιακά Παιχνίδια την Κυριακή 5/10 στον Πεδίον του Άρεως

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Η Καινοτομία στις θεραπείες και στην ιατρική τεχνολογία θα δώσει λύσεις σε άλυτα θεραπευτικά πεδία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ