ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

P. Economides: Μας έδωσε Πολλά Μηνύματα που πρέπει να Κρατήσουμε!

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
28/02/2013 - Updated on 05/04/2020
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

SESAE_Economides1Την Τρίτη 26/2/13 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η ομιλία του δικού μας διακεκριμένου Διαφημιστή, Peter Economides ο οποίος είναι ιδρυτής της TVWA, μιας διαφημιστικής που έχει πελάτες την παγκόσμια Coca Cola, την Apple και πολλές άλλες πολυεθνικές! Γεννήθηκε και έκανε τα πρώτα του χρόνια στη Νότιο Αφρική ως στέλεχος της Coca Cola, με αποτέλεσμα να κυριαρχήσει στην παγκόσμια Αγορά της δημιουργώντας τις διαφημίσεις της και χαράσσοντας τη Στρατηγική της. Δεν γνωριζουμε αν γνωρίζετε ότι είναι τρομερά δύσκολο να δημιουργήσεις ένα διαφημιστικό σπότ για ένα τόσο κορυφαίο Brand name! Ήταν άλλη μια πετυχημένη εκδήλωση που οργανώθηκε από το Σύνδεσμο Εκπροσώπων Ασφαλιστικών Εταιριών. Όταν μια παρόμοια ομιλία συγκεντρώνει πάνω από 160 στελέχη της Ασφαλιστικής Αγοράς, σημαίνει ότι πράγματι το ενδιαφέρον υπήρξε τεράστιο! Ο Peter Economides είναι ένας χαρισματικός ομιλητής και κράτησε το ακροατήριό του σε εγρήγορση για πάνω από μιάμιση ώρα. Έθιξε πολλά θέματα τα περισσότερα από τα οποία είχαν σχέση μα την “Προσωπική Βελτίωση” του Ατόμου και ιδίως τη σημασία του «Θετικού Τρόπου Σκέψης»! Είπε χαρακτηριστικά: Μία από τις πρώτες κουβέντες που εισέπραξα όταν άρχισα να συναλλάσσομαι με Έλληνες, ήταν «Δεν γίνεται»! Όλα ήταν «Δεν Γίνεται» Εδώ είναι Ελλάδα! Διαβάστε τη συνέχεια. Είναι ενδιαφέρουσα.

Διαβάστε Επίσης

Αγορά σπιτιού με δάνειο: Τι καλύπτει (και τι όχι) η υποχρεωτική ασφάλιση

Αγορά σπιτιού με δάνειο: Τι καλύπτει (και τι όχι) η υποχρεωτική ασφάλιση

Jul 30, 2025
Ε. Μοάτσος: Μικρότερο το χάσμα ασφάλισης σε χώρες με ΣΔΙΤ για τις φυσικές καταστροφές

Ε. Μοάτσος: Μικρότερο το χάσμα ασφάλισης σε χώρες με ΣΔΙΤ για τις φυσικές καταστροφές

Jul 14, 2025

Τόνισε ιδιαίτερα αυτό πού λέμε συχνά στην Αγορά μας: Το κοινό των όλων των πετυχημένων Ατόμων στο κόσμο είναι η Δύναμη της «Πίστης» για την «Αξία» των Υπηρεσιών που διαπραγματεύονται να Πουλήσουν! Η επιτυχία δεν είναι η «Επωνυμία»! Είναι αυτά που οδηγούν στην «Επωνυμία»! Οι Ψίθυροι, οι Απόψεις και οι Αντιλήψεις των τελικών καταναλωτών που πηγάζουν  από την «Αξία» που εισπράττουν από το Θεσμό μας! Η μαγική Λέξη που χρειαζόμαστε κάθε φορά που ψάχνουμε για Μηνύματα είναι η λέξη: «Γιατί» Γιατί κάνουμε αυτό, ή το άλλο Γιατί γράφουμε αυτό ή το άλλο, Γιατί σχεδιάζουμε αυτό ή το άλλο; Δεν σας θυμίζει αυτό το «Γιατί» την περίφημη «Μαιευτική» του Σωκράτη;

Για αυτό η «Επωνυμία» ή το γνωστό «Branding» είναι τόσο επίκαιρο στην Εποχή μας. Γιατί περιλαμβάνει όλα όσα πρέπει να περιλαμβάνονται στα Προϊόντα ή τις Υπηρεσίες που προσφέρουμε στο κοινό. Πρέπει να ξαναχτίσουμε την «Επωνυμία μας» ως χώρα και να προβάλλουμε τους Έλληνες και όχι την Ελλάδα. We must Re-brand Greeks, not just Greece, υπογράμμισε ο διάσημος Έλληνας Διαφημιστής. Ως Έλληνες διαπρέπουμε σε όλους τους τομείς, είπε και ανέφερε αρκετούς νέους Έλληνες που διακρίθηκαν στο Διαδίκτυο για τις επιτυχίες του! Δεν αντιμετωπίζουμε μια απλή «Οικονομική Κρίση»! Αντιμετωπίζουμε μια «Κρίση Αξιών». Μας λείπει η Πίστη, η Αυτοπεποίθηση, η Μαχητικότητα του Νικητή, Συναισθήματα  που χτίζονται από τις «Αξίες» μας!

Μάλλον για αυτό τονίζουμε εμείς, οι Πολιτικοί μας, δεν διαπραγματεύτηκαν με επιτυχία το Μνημόνιο και τη γενικότερη σχέση μας με την ΕΕ, πέρα από το δεδομένο χρηματισμό τους που τον Πιστεύει ακράδαντα όλος ο πληθυσμός της χώρας! Και οι Νορβηγοί και οι Γερμανοί Χρηματίζονται! Προσέχουν όμως και προστατεύουν λίγο και την Κοινωνία τους!

Με την ευκαιρία και με έκπληξη επίσης, και  δυστυχώς για μας,  διαβάσαμε πρόσφατα ένα κείμενο που επιβεβαίωσε ότι υπάρχουν αρκετοί στο χώρο μας που καταφέρονται κατά του Branding! Τις αποκάλεσαν… “Σαχλαμάρες”! Επιπλέον σε ένα παραλήρημα έπαρσης βγάζουν όλους τους Διευθυντές Πωλήσεων και Εκπαίδευσης… της Αγοράς μας…  Άσχετους! Επιβεβαιώνουν απλά πόσο…  Άσχετοι είναι οι ίδιοι, επιμένοντας στις παλιομοδίτικες φιλολογικές απόψεις του 1960! Το παράδοξο είναι ότι τολμούν και εμφανίζονται ως… opinion leaders, ενώ το ιστορικό της καριέρας τους στον Κλάδο ήταν πάντα μέτριο!

Πολλοί Έλληνες Ζουν στο… παρελθόν, είπε ο Peter για αυτό και η Τουριστική Διαφήμιση της Ελλάδος έλεγε: Visit Greece. All time Classic! Δεν μπορούμε να κολλάμε στο παρελθόν, τόνισε!  Πρέπει να προβάλουμε την «Αξία» των Υπηρεσιών που προσφέρουμε σήμερα στην Ανθρωπότητα, που πηγάζει από την Αρχαία Ιστορία μας!

Ακούγοντας τον Peter Economides, η σκέψη μας πήγε στον Ιερό Θεσμό της Ασφάλισης και πόσο απομακρυσμένοι είμαστε οι περισσότεροι από την «Μοναδική Αξία» που συνεπάγεται η «Ασφάλιση»! Μπλεχτήκαμε με τη σφαγή του Ανταγωνισμού της Τιμής, των Προμηθειών, των Μεγεθών, των Κερδών και αγνοήσαμε την «Μοναδική Αξία» μας χαρίζει το Θεσμός των οποίων υπηρετούμε! Το Μήνυμα που δεσπόζει τα τελευταία χρόνια τις βραβεύσεις του Money Show θα έπρεπε να είχε κατοχυρωθεί και να εμφανίζεται σε κάθε ειδοποιητήριο λήξης των Ασφαλίστρων, με μεγάλα γράμματα, στο πίσω μέρος του ειδοποιητηρίου:

Οι Ασφαλιστικές Εταιρείες αποτελούν τον Μοναδικό Κλάδο της Οικονομίας που επιστρέφουν της μετρητοίς στους Ασφαλισμένους Πελάτες τους, το 63% των Ασφαλίστρων που Εισπράττουν για Αποζημιώσεις Νοσηλείας και άλλων Ατυχημάτων! Το 2012 κατέβαλαν περίπου €3 δις από τα €5 δις που εισέπραξαν!  Αυτή η «Αξία» είναι μια Ανεκτίμητη Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη που δεν μπορεί να περνάει απαρατήρητη! Από κανένα Πολίτη.

Θυμηθήκαμε και ένα άλλο Μήνυμα που υπήρξε καθοριστικό στην Καριέρα μας: Και αυτό θα πρέπει να κυκλοφορεί πλούσια στα διαφημιστικά μηνύματά μας!

Η Ασφάλεια Ζωής είναι το Πολυτιμότερη Υπηρεσία στον Κόσμο γιατί εμφανίζεται τη Στιγμή που τη Χρειαζόμαστε, όσο δεν Χρειαζόμαστε Τίποτα άλλο στον Κόσμο τη δεδομένη Στιγμή!

Ο  Peter αναφέρθηκε και σε μια ανεκδιήγητη φράση που είπε ένας υπουργός της Κυβέρνησης η οποία αποδεικνύει άλλη μια Ασχετοσύνη και Αγκύλωση που κυριαρχεί ακόμα σε πολλούς Έλληνες:  Το «Μάρκετινγκ» είναι μια  περιττή υπόθεση και για αυτό το καταργούμε ως μάθημα από τα πανεπιστήμια!   Δεν πίστευα αυτό που άκουγα, δήλωσε χαρακτηριστικά ο Peter!

Τόνισε επίσης ότι τα Social Media προσφέρουν ένα ανεκτίμητης Αξίας Δίκτυο Προώθησης των Ασφαλιστικών Υπηρεσιών, δεδομένου ότι το Facebook έχει πάνω από 1,1 δις μέλη και οι ιστοσελίδες είναι πάνω από 2,5 δις! Τα Social Media«Πουλάνε» και “Πουλάνε σχεδόν Τζάμπα», αν αγγίξεις τις πύλες του λαβύρινθου που τα χαρακτηρίζει.

Το κύριο Μήνυμά του για οτιδήποτε κάνουμε ήταν: Γιατί – Πώς – Τι

Στέλνουμε τα θερμότερα συγχαρητήριά μας στις Εταιρείες που στήριξαν την εκδήλωση και ελπίζουμε να συνεχίσουν να μας προσφέρουν αυτού του είδους την Πνευματική Τροφή που τη χρειαζόμαστε έντονα! Είναι οι Εταιρείες: “AON BENFIELD” και “MAPFRE ASISTENCIA”, ως Χρυσοί Χορηγοί, οι Ασφαλιστικές Εταιρείες “ΑΓΡΟΤΙΚΗ»”, “ERGO” και  “HDI-GERLING”, ως Μεγάλοι Χορηγοί και η Ασφαλιστική Εταιρία «AIG» ως Χορηγός.

Tags: ATEErgoErgo HellasHDI Global SEMapfre Asistencia
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Ο Άνθρωπος Πάνω από Όλα: Τροχαίο στη Μύκονο και το Μάθημα που Δεν Πρέπει να Αγνοήσουμε
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ο Άνθρωπος Πάνω από Όλα: Τροχαίο στη Μύκονο και το Μάθημα που Δεν Πρέπει να Αγνοήσουμε

by Insurancedaily editorial team
Aug 22, 2025
Kids Save Lives για θάνατο Βεσυρόπουλου: Χωρίς απινιδωτή «έφυγε» ο «πολιτικός των απινιδωτών»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Kids Save Lives για θάνατο Βεσυρόπουλου: Χωρίς απινιδωτή «έφυγε» ο «πολιτικός των απινιδωτών»

by Insurancedaily editorial team
Aug 22, 2025
Ακυρώθηκε το πρόστιμο για απάτη στον Τραμπ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ακυρώθηκε το πρόστιμο για απάτη στον Τραμπ

by Insurancedaily editorial team
Aug 22, 2025
Ο πρώτος πλήρως αυτόνομος AI ασφαλιστικός πράκτορας το 2025
Insurtech

Ο πρώτος πλήρως αυτόνομος AI ασφαλιστικός πράκτορας το 2025

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
πρωθυπουργός
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τρία… ασφαλή «παράθυρα» εξαγγελιών από τον πρωθυπουργό

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Κακόβουλο λογισμικό μεταμφιεσμένο σε… AI βοηθό
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κακόβουλο λογισμικό μεταμφιεσμένο σε… AI βοηθό

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε ανοιχτά για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι αναφέρει ο ΙΣΑ για τη συνεργασία ιδιωτών γιατρών στο Ε.Σ.Υ.

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Στρατηγική επένδυση της Infotrust στην VIDAVO
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική επένδυση της Infotrust στην VIDAVO

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο
Insurtech

Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
oncology-center300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ