ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ασφαλιστικές Υπηρεσίες Ασφάλιση Κατοικίας Ειδήσεις & Νέα

Ποιος δίνει προσφορά για ασφάλιση κατοικίας σε 60 δευτερόλεπτα;

Βίκυ Γερασίμου by Βίκυ Γερασίμου
02/05/2017
in Ασφάλιση Κατοικίας Ειδήσεις & Νέα, Διεθνείς Ειδήσεις
A A
Ποιος δίνει προσφορά για ασφάλιση κατοικίας σε 60 δευτερόλεπτα;
Share on Facebook

Η ασφαλιστική αγορά δοκιμάζει μοντέλα και στηρίζεται στην τεχνολογία. Το παλιό αντικαθίσταται από το νέο και όχι σε όλες τις περιπτώσεις με επιτυχία. Πολλά από τα εγχειρήματα των νεοφυών επιχειρήσεων θα αποτύχουν αλλά θα υπάρξουν και αυτά που θα αλλάξουν στον βαθμό που μπορούν τον ασφαλιστικό ρου. Θα φέρουν νέες πρακτικές και μεθόδους.

της Βίκυς Γερασίμου

Διαβάστε Επίσης

ΤτΕ

Ποιοι πέρασαν στις εξετάσεις της 3ης και 4ης Ιουλίου 2021 στη Θεσσαλονίκη

Jul 12, 2021
Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Τι αλλάζει στις εταιρείες οδικής βοήθειας λόγω COVID-19

Mar 30, 2020 - Updated on Apr 7, 2020

Μία από αυτές τις περιπτώσεις φαίνεται να είναι και η Hippo η ασφαλιστική που σχεδιάζει να αναπτυχθεί σε διεθνές επίπεδο στην ασφάλιση κατοικίας και η περίπτωση της θυμίζει λίγο τη Lemonade όσον αφορά στους χρόνους ανταπόκρισης και την καινοτόμο τεχνολογία που χρησιμοποιεί. Η Ηippo  με έδρα την California αναφέρει ότι μπορεί να δώσει προσφορά σε μόλις 60 δεύτερα και μέσα σε τρία λεπτά μπορεί να ολοκληρώσει το συμβόλαιο του πελάτη το οποίο και του αποστέλλει ηλεκτρονικά. Μέσα από αυτή τη διαδικασία η εταιρεία που έχει συγκεντρώσει τα τελευταία δύο χρόνια 14 εκατ. διαφοροποιείται στην αγορά.

Τη διαδικασία που ακολουθείται εξηγεί ο επικεφαλής της Hippo, Rick McCathron: Η εταιρεία ζητά σε πρώτη φάση από τον ενδιαφερόμενο να πληκτρολογήσει τη διεύθυνσή του και στη συνέχεια το λογισμικό της αναζητά δεδομένα που θα παρακάμψουν ερωτήσεις που συχνά τίθενται προς τον πελάτη.”Μπορούμε να έχουμε τις βασικές πληροφορίες που χρειαζόμαστε σε τρεις απλές ερωτήσεις”, δηλώνει ο McCathron.

Οι επισκέπτες του ιστότοπου στη συνέχεια καλούνται να επιβεβαιώσουν ότι όλες οι πληροφορίες είναι σωστές και στη συνέχεια να απαντήσουν σε ερωτήσεις σχετικά με τις εκπτώσεις, όπως “Έχετε έναν πυροσβεστήρα”, “Έχετε συναγερμό με σύστημα παρακολούθησης;”.

Η προσφορά ακολουθεί αμέσως. Εάν ένας καταναλωτής επιλέξει να δεχτεί την ασφάλιση, ακολουθούν άλλες 10 ερωτήσεις. Κατά τον McCathron ένας καταναλωτής μπορεί να έχει το συμβόλαιο του σε τρία λεπτά.Οι καταναλωτές που για κάποιο λόγο δεν μπορούν να ασφαλιστούν στην εταιρεία ενημερώνονται αμέσως και τους δίνεται η δυνατότητα να επικοινωνήσουν με κάποια από τις ασφαλιστικές εταιρείες με τις οποίες συνεργάζεται η Hippo, τις οποίες ο McCathron αρνήθηκε να κατονομάσει.

Όπως αναφέρει ο Christopher J. Boggs, διευθυντής του Big I Virtual Universityγια τους ανεξάρτητους πράκτορες και μεσίτες της Αμερικής Inc. «θα μείνω έκπληκτος αν οποιοσδήποτε πάροχος, ανεξάρτητα από το πόσο έξυπνο είναι το σύστημά του, θα μπορούσε να εκτιμήσει με ακρίβεια την έκθεση του ασφαλισμένου και να προσαρμόσει κατάλληλα οποιαδήποτε συμβόλαιο σε μόλις 60 δευτερόλεπτα επαφής».

“Υπάρχουν κάποιες βελτιώσεις που έχουν δημιουργήσει οι εταιρείες τεχνητής νοημοσύνης όπως η Hippo, η Lemonade και άλλοι τις οποίες νομίζω ότι η βιομηχανία πρέπει να υιοθετήσει”, ανέφερε ο Boggs. Ωστόσο, υπάρχει ένα “καυτό σημείο”, το οποίο είναι ο συνδυασμός της τεχνητής νοημοσύνης AI με την ανθρώπινη συλλογιστική και τις δεξιότητες επικοινωνίας” πρόσθεσε. “Η ασφάλιση είναι τελικά μια σχέση σχέσεων, και η τεχνητή νοημοσύνη αποτυγχάνει στη δημιουργία σχέσεων”, πρόσθεσε ο Boggs.

Η Hippo συνεργάζεται με την TOPA Insurance στην Καλιφόρνια και με αντασφαλιστική της Swiss RE. Η πορεία της θα κριθεί εκ του αποτελέσματος και οι διαδικασίες θα κριθούν από τον ίδιο τον τελικό καταναλωτή.

 

Πληροφορίες: Insurance Journal

Tags: Featured
new-cover-insurancegif

Related Posts

35 εκατ. δολάρια πρόστιμο στην Bupa για το “όχι” σε αποζημιώσεις υγείας
Διεθνείς Ειδήσεις

35 εκατ. δολάρια πρόστιμο στην Bupa για το “όχι” σε αποζημιώσεις υγείας

by Insurancedaily editorial team
Jul 1, 2025
Munich Re: Στα 16,3 δις δολ. η αγορά cyberinsurance το 2025
Cyber Insurance Ειδήσεις & Νέα

Munich Re: Στα 16,3 δις δολ. η αγορά cyberinsurance το 2025

by Insurancedaily editorial team
Jun 30, 2025
141 χρόνια φυλάκισης σε 11 στελέχη για τη μεγαλύτερη μόλυνση υδάτων στην Ευρώπη
Διεθνείς Ειδήσεις

141 χρόνια φυλάκισης σε 11 στελέχη για τη μεγαλύτερη μόλυνση υδάτων στην Ευρώπη

by Insurancedaily editorial team
Jun 30, 2025
“Ασφαλίστηκε” η αποκολλημένη πινακίδα στο κτίριο της Generali στο Μιλάνο
Διεθνείς Ειδήσεις

“Ασφαλίστηκε” η αποκολλημένη πινακίδα στο κτίριο της Generali στο Μιλάνο

by Insurancedaily editorial team
Jun 30, 2025 - Updated on Jul 1, 2025
GE Healthcare: Νέο σύστημα ασύρματης παρακολούθησης ασθενών
Διεθνείς Ειδήσεις

Hackers συνέβαλαν στο θάνατο ασθενούς

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
475 εκατ. δολ ασφαλιστικές αποζημιώσεις από την συντριβή του Air India
Διεθνείς Ειδήσεις

475 εκατ. δολ ασφαλιστικές αποζημιώσεις από την συντριβή του Air India

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Αυξανόμενη σφοδρότητα και συχνότητα των δασικών πυρκαγιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Αυξανόμενη σφοδρότητα και συχνότητα των δασικών πυρκαγιών

by Insurancedaily editorial team
Jun 24, 2025
Αύξηση 8,9% στα λειτουργικά αποτελέσματα του ομίλου Generali
Διεθνείς Ειδήσεις

Αύξηση 8,9% στα λειτουργικά αποτελέσματα του ομίλου Generali

by Insurancedaily editorial team
Jun 16, 2025
European Union flag against European Parliament
Διεθνείς Ειδήσεις

Μείωση των απαιτήσεων για επενδύσεις σε τίτλους από τις ασφαλιστικές εξετάζει η ΕΕ

by Insurancedaily editorial team
Jun 10, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
300x250gif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ