ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Social Media: Καμία αλήθεια δεν έχει φίλτρο

Δημοφιλείς ηθοποιοί και τραγουδιστές έχουν ξεκινήσει το κίνημα της "αντιτελειότητας"

Insurancedaily.gr contributor by Insurancedaily.gr contributor
25/01/2023
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Social Media: Καμία αλήθεια δεν έχει φίλτρο

Aesthetic floral editable template vector social media post with inspirational quote and photo

Share on Facebook

Στην εποχή των social media, της γρήγορης επικοινωνίας και των ψηφιακών κοινοτήτων οι χρήστες του διαδικτύου έχουν πλέον στη διάθεση τους εργαλεία επεξεργασίας και βελτίωσης εικόνων που κάποτε είχαν μόνο οι επαγγελματίες.

Πόσο σημαντική είναι η αρτιότητα και η τελειότητα για τους ανθρώπους – και ιδιαίτερα τους νέους- που περνούν αρκετή ώρα στο facebook, το tik tok κ.λπ.; Πόσοι ανεβάζουν μία φωτογραφία στο instagram και με ένα κλικ βελτιώνουν την υφή του δέρματος ή την εικόνα του σώματός τους; Πόσοι είναι αυτοί που προσπαθούν να γίνουν αποδεκτοί προβάλλοντας αυτό που θεωρούν ως ιδανική εκδοχή του εαυτού τους και γιατί; Το marketing της αψεγάδιαστης εικόνας που την τελευταία δεκαετία πλασάρεται σε μεγάλο βαθμό σε ψηφιακά κανάλια, έχει επηρεάσει τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Διαβάστε Επίσης

Οι μεταγραφές του χειμώνα στην Ασφαλιστική Αγορά   

Οι μεταγραφές του χειμώνα στην Ασφαλιστική Αγορά   

Jan 30, 2024
Διακοπές – Αντιοξειδωτικό για ψυχή και σώμα

Διακοπές – Αντιοξειδωτικό για ψυχή και σώμα

Aug 8, 2023

Το ζήτημα αυτό έχει αρχίσει μάλιστα να απασχολεί και τους ανθρώπους που λόγω του επαγγέλματός τους η ζωή τους εκτίθεται στη δημόσια σφαίρα, για αυτό και πλέον παρατηρείται ένα “κίνημα” “αντιτελειότητας” ή αλλιώς μία προσπάθεια να αποδεχτούμε το ποιοι πραγματικά είμαστε και να μάθουμε να αγαπάμε τον εαυτό μας. Η Selena Gomez, δημοφιλής τραγουδίστρια, αποτελεί έναν από τους ανθρώπους που αποφάσισαν ότι πρέπει να δείξει μία άλλη διάσταση της ζωής της, για αυτό και μίλησε δημόσια για το πως βιώνει τη διπολική διαταραχή, το άγχος και την ψύχωση. Η Ariana Grande μοιράστηκε με τους ανθρώπους που την ακολουθούν στα social media τη δική της “δύσκολη” πλευρά, τις κρίσεις πανικού και την κατάθλιψη. Η Καναδή τραγουδίστρια Celine Dion ανακοίνωσε στο instagram ότι πάσχει από το σπάνιο σύνδρομο Stiff-Person που προκαλεί μυικούς σπασμούς, ακυρώνοντας την περιοδεία που είχε για το 2023 και προγραμματίζοντάς την για το 2024. Η πρωταγωνίστρια του “Basic Enstict”, Sharon Stone μίλησε δημόσια για το περιστατικό εγκεφαλικής αιμορραγίας που υπέστη και τις επιπτώσεις στην υγείας της, ενώ ο ηθοποιός Chris Hemsworth, αποκάλυψε ότι φέρει 8-10 φορές περισσότερο κίνδυνο να εμφανίσει Alzheimer λόγω ενός γονιδίου που φέρει.

9 στα 10 κορίτσια προτιμούν τη φιλτραρισμένη εικόνα

Έρευνα που έγινε το 2022 (“Self Esteem Project”) από γνωστό brandname δείχνει πως η ανάγκη των νέων κοριτσιών να γίνουν αποδεκτά προβάλλοντας μία τέλεια εικόνα, σαν και αυτή δημοφιλών τραγουδιστών, ηθοποιών, και influencers έχει οδηγήσει στο να προβάλλεται στις περισσότερες περιπτώσεις μία εικόνα διαφορετική από την πραγματικότητα, πιο επιθυμητή και εν τέλει μία εικόνα που κάποια στιγμή συγχέει την αλήθεια με το ψέμα. Ειδικότερα στην Ελλάδα 9 στα 10 κορίτσια στην ηλικιακή κατηγορία 14-17 ετών θα χρησιμοποιούσαν φίλτρα ή εφαρμογή στη selfie τους για να φαίνονται πιο όμορφα. Ακόμα και σε μικρότερες ηλικίες, 10-13 ετών, το 67% των κοριτσιών έχουν ήδη εφαρμόσει κάποιο φίλτρο που αλλάζει την εμφάνισή τους στις φωτογραφίες τους, ενώ σχεδόν 8 στα 10 κορίτσια προτιμούν τη φιλτραρισμένη και όχι την πραγματική τους φωτογραφία. Πάνω από 90% των κοριτσιών (10-13 ετών) εύχονται το σχολείο να μπορούσε να τους διδάσκει το πώς θα μπορούσαν να εκτιμούν την διαφορετικότητα του κάθε ατόμου και το πώς να νιώθουν όμορφα με το σώμα τους.

Αυτό που πρέπει να γίνει, αναμφίβολα, είναι τόσο μέσα από τον κοινωνικό περίγυρο, την εκπαίδευση και την οικογένεια, να εμφυσήσουμε στα παιδιά την αυτοπεποίθηση για αυτό που πρεσβεύουν και για αυτό που είναι. Είναι επίσης εξαιρετικά θετικό ότι “αστέρες” που κάποια χρόνια πριν έμοιαζαν να έχουν παραμυθένια ζωή και εικόνα, προβάλλουν το ότι δεν υπάρχει τελειότητα και μάλιστα χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να μεταφέρουν σε εκατομμύρια χρήστες ότι πρέπει να αγαπούν τον εαυτό τους, να τον βελτιώνουν και να τον αποδέχονται.

Πηγή: BLOG Ευρωπαϊκή Πίστη

Tags: Ευρωπαϊκή Πίστη
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του 3ου Cycladic Kids Festival
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του 3ου Cycladic Kids Festival

by Βίκυ Γερασίμου
Oct 2, 2025
Ατλαντική Ένωση: Αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων εξαμήνου 12,07%
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ατλαντική Ένωση: Αύξηση παραγωγής ασφαλίστρων εξαμήνου 12,07%

by Insurancedaily editorial team
Oct 2, 2025
Podcast AUEB Gen Z: Ο Π. Δημητρίου μιλά για τους νέους και την ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Podcast AUEB Gen Z: Ο Π. Δημητρίου μιλά για τους νέους και την ασφαλιστική αγορά

by Insurancedaily editorial team
Oct 2, 2025
Η νέα ισορροπία: Ανθρώπινες δεξιότητες και AI στην ασφάλιση
Insurtech

Η νέα ισορροπία: Ανθρώπινες δεξιότητες και AI στην ασφάλιση

by Insurancedaily editorial team
Oct 2, 2025
1 εκατ. οχήματα ανακαλεί η BMW για κινδύνους φωτιάς
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ανακλήσεις οχημάτων BMW στο εξωτερικό λόγω κινδύνου φωτιάς

by Insurancedaily editorial team
Oct 2, 2025
Νέο site από την ΕΑΕΕ με responsive design
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο site από την ΕΑΕΕ με responsive design

by Insurancedaily editorial team
Oct 2, 2025
Σ. Κόκκαλης & όμιλος Βαρδινογιάννη φέρνουν την Ευρώπη Holdings στη ρουμανική ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Σ. Κόκκαλης & όμιλος Βαρδινογιάννη φέρνουν την Ευρώπη Holdings στη ρουμανική ασφαλιστική αγορά

by Insurancedaily editorial team
Oct 2, 2025
Το συγκινητικό μήνυμα της Δ. Λύχρου για τον κύκλο που “κλείνει” στην ΕΕΑΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Το συγκινητικό μήνυμα της Δ. Λύχρου για τον κύκλο που “κλείνει” στην ΕΕΑΕ

by Insurancedaily editorial team
Sep 30, 2025 - Updated on Oct 2, 2025
Στον “αέρα”  το πρόγραμμα FEMA για την ασφάλιση κατοικιών στις ΗΠΑ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στον “αέρα” το πρόγραμμα FEMA για την ασφάλιση κατοικιών στις ΗΠΑ

by Insurancedaily editorial team
Sep 30, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250-leaderjpg
odc-banner-general-0225gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Συναγερμός για τις λοιμώξεις στην κοινότητα και τα πανανθεκτικά μικρόβια στα νοσοκομεία

    Τι αναφέρει η ΚΥΑ για τον καθορισμό του Ετήσιου Δείκτη ασφαλίσεων υγείας (ΕΔΑ)

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Νέος Chief Customer & Digital Officer στην Υδρόγειο Ασφαλιστική

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του 3ου Cycladic Kids Festival

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Podcast AUEB Gen Z: Ο Π. Δημητρίου μιλά για τους νέους και την ασφαλιστική αγορά

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ