ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Tα Όνειρα είναι Δωρεάν

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
13/12/2012
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Δείτε το όλο και γράψτε στα σχόλια του “ID” τις αυθόρμητες σκέψεις σας σε μια μικρή παράγραφο…όποιες κι αν είναι!  Το καλύτερο «Σχόλιο» θα βραβευτεί με ένα γεύμα για δύο, με ένα μπουκάλι κρασί, στην ψαροταβέρνα «Κόλλιας» που βρίσκεται στο τέλος της Συγγρού, απέναντι από την Interamerican…Την επιλογή του καλύτερου «Σχολίου» θα επιλέξει η Επιστημονική Επιτροπή Σύνταξης του περιοδικού «Επιστημονικό Marketing Management»,  οποία θα σκιαγραφήσει το «Χαρακτήρα» και τον «Τρόπο Σκέψης» του «Σχολιαστή»:

Διαβάστε Επίσης

ΑΦΟΙ Παπαγιάννη & Intercomm Foods: Πώς με την ασφάλιση εξασφαλίστηκε η συνέχεια μετά τον Daniel

ΑΦΟΙ Παπαγιάννη & Intercomm Foods: Πώς με την ασφάλιση εξασφαλίστηκε η συνέχεια μετά τον Daniel

Jun 3, 2025
Διαψεύδεται η φημολογία περί εξαγοράς της Interamerican από την ΕΤΕ

Διαψεύδεται η φημολογία περί εξαγοράς της Interamerican από την ΕΤΕ

Jun 3, 2025

Tags: Interamerican
np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στις φυσικές καταστροφές οι ασφαλιστικές έχουν τα εργαλεία να συμβάλλουν σημαντικά στην απορρόφηση του ρίσκου

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

A. Alabaster: Η ασφάλιση υποστηρίζει την ανθεκτικότητα, αλλά δεν την υποκαθιστά

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
H πλειονότητα των οφειλετών εκτός της ρύθμισης των 36 ή 72 δόσεων
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Παρέμβαση ΕΕΑ για αυξήσεις στα μισθώματα από εταιρείες leasing

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz επιβράβευσε τους Συνεργάτες της με τον Διαγωνισμό «Οδήγησε και εσύ ένα Premium Αυτοκίνητο»

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου  στο ΔΣ της AMICE
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επανεκλογή του Σπ. Μπαρκούζου στο ΔΣ της AMICE

by Insurancedaily editorial team
Jun 6, 2025
Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πανευρωπαϊκή έρευνα: 7 στους 10 νέους θέλουν πιο σαφείς πληροφορίες από τις ασφαλιστικές

by Βίκυ Γερασίμου
Jun 6, 2025
Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Φ. Μιχάλη: Είμαστε η μεγαλύτερη Ασφαλιστική, θέλουμε να είμαστε και η καλύτερη (video)

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τ. Κρόκερ: Οι επιχειρήσεις πρέπει να βλέπουν την ασφάλιση ως επένδυση και όχι ως έξοδο

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025
Με πλάνο μετασχηματισμού το Επικουρικό Κεφάλαιο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Επικουρικό Κεφάλαιο: Πλειοδοτικός διαγωνισμός για 13 ακίνητα

by Insurancedaily editorial team
Jun 5, 2025

Comments 8

  1. Αλεξάνδρα says:
    12 years ago

    Καλημέρα σας,

    το βίντεο ήταν πραγματικά φοβερό απλώς προσωπικά θα ήθελα να είμαι στο μέρος που δείχνει στην αρχή,πάνω στην άμμο με τον σύντροφο μου, παρεά με το απέραντο γαλάζιο και αγναντεύοντας το απίστευτο τοπίο. Ξέρω ότι ίσως είμαι εκτός πραγματικότητας και εντελώς ρομαντική αλλά δεν πιστεύω ότι τα υλικά αγαθά μπορούν να μας εξασφαλίσουν την ευτυχία μας. Γενικά στην Ελλάδα πολλοί είναι αυτοί που κάνουν πράγματα (πχ αγοράζοντας έναν σκάφος σαν του βίντεο) για να “αναγκάσουν”  άλλους να τους θαυμάζουν ή να τους ζηλεύουν. Μπορεί βέβαια απλώς να έχουν τα λεφτά και να θέλουν την χλιδή στη ζωή τους. Απλώς ας κοιτάξουν και λίγο γύρο τους και ας βοηθήσουν και άλλους ανθρώπους που έχουν ανάγκη βασικότερα πράγματα. Γιατί είμαστε τόσο εαυτούληδες,εγωιστές και παρτάκηδες που μόνο ο εαυτός μας μας ενδιαφέρει. Τελοσπάντων,δεν θα ήθελα να επεκταθώ παραπάνω,απλώς ζητήσατε αυθόρμητες σκέψεις…τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή δεν είναι πραγματα…είναι η αγάπη για τον συνάνθρωπο,μια αγκάλιά στους δικούς μας, ένα χαμόγελο, ένας καλός λόγος για τον διπλανό μας και άλλα τόσα πράγματα που δεν κοστίζουν και πραγματικά αλλάζουν την ζωή μας…

    Reply
  2. ΜΑΝΕΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ says:
    12 years ago

    ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΕΙΣΑΙ 20 – 25 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΣΤΑ 40 η 45 ΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ.ΠΡΟΣΟΧΗ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΘΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ. ΟΛΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΡΙΣΕΩΣ. Η ΜΟΝΗ ΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ.-

    Reply
  3. Μιχάλης Γερακιός says:
    12 years ago

    Αν και δε μένω στην Αθήνα, θα το γράψω το σχόλιο, γιατί δεν το κάνω για το έπαθλο. Ας πάει να φάει κάποιος άλλος.
    Είμαι ιστιοπλόος, μένω σε νησί, νομίζω μπορώ να υποστηρίξω μια λίγο πιο “στενή” σχέση με τη θάλασσα. Μέχρι και πριν 2 χρόνια, μπορεί να το κοίταγα με ανοιχτό στόμα… Τώρα απλά εκνευρίζομαι. Ναι με πούλησε ο Γιωργάκης και με αποτελειώνει ο Σαμαράς. Ποιοί όμως είναι αυτοί που κινούν τα νήματα; Ποιοί είναι οι περιβόητοι τραπεζίτες; Μήπως αυτοί που μπορούν να ξοδεύουν τέτοια ποσά για 5 μέρες διακοπών; Τις βλέπω τις θαλαμηγούς κάθε καλοκαίρι. Γλοιώδεις τύποι, κατά κανόνα γέροι ή χοντροί, με πακιστανούς να τους σερβίρουν και 25άρες που τους “αγαπάνε” για την καλή τους την καρδιά. Που έμεινα από μπαταρία ανοιχτά της Λέρου και αρνήθηκαν να μου δώσουν καλώδιο επειδή “ενοχλήθηκαν”;  Όχι, χάρισμά τους αυτός ο τρόπος ζωής.
    Θα προτιμούσα στη θέση αυτού του γιώτ αξίας 200 εκατομμυρίων (τουλάχιστον πιστεύω) να υπήρχαν 20.000 μικρά βαρκάκια-φουσκωτά-ξύλινα-πλαστικά μικρομεσαίου μεγέθους, αυτά που μπορεί ο σκληρά εργαζόμενος πατέρας να πάρει τα παιδιά του μετά το σχόλασμα και να τα πάει ένα ψάρεμα, ένα μπάνιο, χωρίς να θεωρείται πολυτέλεια, χωρίς να σκέφτεται πως θα πληρώσει τη βενζίνη.  
    Το νησί μου είναι από τους αγαπημένους καλοκαιρινούς προορισμούς του Τζίγγερ. Παλιότερα κατέβαινα στο λιμάνι να δω τη θαλαμηγό και να πω ααααα!!!…., φέτος τον περίμενα να τον κράξω αλλά δεν ήρθε.
    Άσε που δεν είναι διακοπές το να έχω πλήρωμα 30 άσχετα άτομα μαζί μου, ειδικά σε σκάφος που οι χώροι είναι περιορισμένοι. Διακοπές είναι να χάνομαι με τον/τους ανθρώπους που αγαπώ και να μην υπάρχει κανείς γύρω ούτε να με δει ούτε να με κρίνει, ούτε να με ενοχλήσει. Δοκιμάστε το και θα δείτε πόσο απλά συστατικά χρειάζεται η ευτυχία.
    Αν ήμουν και ένας από τους 20.000 τυχερούς και είχα ένα μικρό βαρκάκι… 

    Reply
  4. Σιγανος Σωτηρης says:
    12 years ago

    Τα ονειρα ειναι δωρεαν……οποτε να ονειρευεστε μονο μεγαλα πραγματα.Δεν συμφερει να ονειρουομαστε μικρα.Απλα σας συμφερει!!!!!

    Reply
  5. Νίκος Κλήμης says:
    12 years ago

    Λεφτά υπάρχουν, ψυχή δεν υπάρχει. Όσο για το αεράκι. τη θάλασσα και τον ουρανό, τα βρίσκεις και στην ακρογιαλιά. Γι’ αυτό και τα πανιά του ανέμου είναι τα ίδια, πάνω στον βράχο και πάνω στα εκατομμύρια… Άσε που στατιστικά, πιό πιθανό είναι να βυθιστούν τα εκατομμύρια, παρά ο βράχος.

    Reply
  6. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΝΤΙΚΟΣ says:
    12 years ago

    Ρε παιδιά ούτε μια σωσίβια λέμβο δεν έχει…!!!

    Reply
  7. ΑΓΓΕΛΙΚΗ says:
    12 years ago

    Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ Ω Ρ Α Ι Α !!!!!!! ΗΛΙΟΣ-ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΚΑΡΔΙΑ…

    Reply
  8. Μαρίνα says:
    12 years ago

    Η διαφήμιση αυτή είναι η πλήρης έκφραση της παγκοσμιοποίησης, όπως τη σκέφτηκαν, σχεδίασαν και πραγματοποίησαν οι (οικονομικοί) κυρίαρχοι του κόσμου μας. Μιας παγκοσμιοποίησης, η οποία έχει σα σύνθημά της το “NEVER ENOUGH” … και αντί αυτό να είναι αρκετό για να ξεσκεπάσει τη θλιβερή ματαιότητα, είμαστε εκπαιδευμένοι να κάνουμε το αντικείμενο της διαφήμισης, αντικείμενο των ονείρων μας. Επιπλέον, η διαφήμιση αρχίζει με όλο το νόημα της ζωής: αυτό που ονομάζεται απλότητα και ομορφιά κι εδώ απεικονίζεται με μια μαγευτική παραλία, κάτω από έναν καταγάλανο ουρανό … ό,τι υπεραρκεί για να “γεμίσει” έναν άνθρωπο τόσο συναισθηματικά, όσο και σωματικά. Σε αυτήν την παραλία θα μπορούσε ο καθένας να κρατήσει το μυαλό του καθαρό και με φυσικότητα να σκεφτεί “ΤΗΑΤ’S ENOUGH”. Αυτό όμως δεν προϋποθέτει ότι θα παράγεις ακατάπαυστα και θα καταναλώνεις, επίσης. Κι αυτό ακριβώς υποστηρίζει το υπερπολυτελές σκάφος, που (ξε)περνάει την παραλία και ό,τι αυτή συμβολίζει.
    Νever enough, όσο και να δουλεύεις, όσο και να πασχίζεις, δε θα φτάσεις ποτέ στο τέλος, στο σκοπό. Πάντα θα υπάρχει κι άλλο.
    ΚΑΙ αυτή η διαφήμιση ας γίνει μια ακόμη αφορμή για να σκεφτούμε όλοι αν θέλουμε να υπάρχουμε σαν άνθρωποι ή να θυμίζουμε χαμστεράκια που τρέχουν ολημερίς στη ρόδα τους.

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
300x250gif
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ