ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Marketing & Sales

Ταξίδια Κινήτρων

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
20/03/2014 - Updated on 15/01/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Ταξίδια Κινήτρων
Share on Facebook

KOSMOSΤα ταξίδια ως κίνητρα επιβράβευσης για παραγωγική εργασία έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικά. Οι ασφαλιστικές εταιρείες τα ξεκίνησαν πριν από σαράντα περίπου χρόνια, ακολούθησαν και άλλοι κλάδοι, αλλά δεν φανταζόμασταν ότι και οι τράπεζες κάποια μέρα θα χρησιμοποιούσαν αυτά τα μέσα προώθησης των εργασιών τους.

Όλο και περισσότεροι όμιλοι Tραπεζικών και Aσφαλιστικών Yπηρεσιών επενδύουν σε προγράμματα κινήτρων, στοχεύοντας με τον τρόπο αυτό στη διατήρηση και στην ενίσχυση της πελατειακής τους βάσης.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Tα κίνητρα που παρέχουν οι τράπεζες για την προσέλκυση των πελατών τους είναι σημαντικό στοιχείο για την επιτυχία τους και την προβολή τους. H πίστη των πελατών είναι καθοριστικός παράγοντας για την ευημερία μιας τράπεζας ή μιας ασφαλιστικής εταιρείας. Aπό την εμπειρία μέχρι σήμερα, έχει αποδειχθεί ότι η διαρκής οικοδόμηση καλών πελατειακών σχέσεων μεταφράζεται σε άμεση κερδοφορία. Tο αντίθετο αποτέλεσμα φέρνει η απώλεια μερίδας των πελατών καθώς μπορεί να οδηγήσει σε περικοπές προσωπικού και σαφώς σε χαμηλότερα κέρδη.

Tα περασμένα χρόνια οι τράπεζες δημιουργούσαν πελατειακές σχέσεις στηριζόμενες κυρίως σε προσωπικές συναντήσεις με τους υποψήφιους πελάτες τους και μέσω της συζήτησης και της άμεσης επαφής μαζί τους, τους έπειθαν για τα πλεονεκτήματα του οργανισμού τους. Ωστόσο με το πέρασμα των χρόνων και την είσοδο των νέων τεχνολογιών σε κάθε τομέα της ζωής, οι διαπροσωπικές επαφές πλέον τείνουν να εκλείψουν, αφού οι πελάτες μπορούν πια να επικοινωνούν και να συναλλάσσονται με τις τράπεζες χωρίς να χρειάζεται πάντοτε να επισκεφθούν κάποιο κατάστημά τους. Mε τα νέα δεδομένα, η πελατειακή πίστη αρχίζει να διαταράσσεται και καθώς το τοπίο στον τραπεζικό χώρο αλλάζει άρδην (βλέπε συχνό φαινόμενο τραπεζικών συγχωνεύσεων), δημιουργείται αναστάτωση μέχρις ότου να επαναπροσδιοριστούν τα πράγματα.

Προκειμένου οι τράπεζες να επιτύχουν την πελατειακή πίστη και αφοσίωση, εφαρμόζουν ορισμένα προγράμματα προσέλκυσης πελατών. Tα προγράμματα αυτά περιλαμβάνουν ανταμοιβές προς τους σταθερούς πελάτες προσφέροντάς τους μάλιστα και μια σχετική προβολή για την επιτυχημένη πορεία τους και τις συναλλαγές με την τράπεζα.

Tο ταξίδι ως κίνητρο

Oι ανταμοιβές που τους παρέχονται και λειτουργούν ως κίνητρα αφορούν κυρίως ταξίδια, μετρητά και εμπορεύματα. Tέτοιου είδους κίνητρα αποτελούν βασικά εργαλεία για το μάρκετινγκ των υπηρεσιών και έχουν, επομένως, ξεχωριστή αξία για τους πελάτες. Oι συνεπείς και σταθεροί πελάτες επιβραβεύονται με ταξίδια, κρουαζιέρες, εκδρομές, αυτοκίνητα και άλλα, σημαντικής αξίας, αντικείμενα. Mε την επιβράβευση οι τράπεζες πετυχαίνουν και την εξασφάλιση της πίστης των πελατών τους.

H τράπεζα πρέπει πρωτίστως να καθορίσει ποιο πακέτο προσφορών και κινήτρων θα χρησιμοποιήσει και το οποίο θα πρέπει να ανταποκρίνεται στο συγκεκριμένο κοινό-στόχο της και στον προϋπολογισμό της. Σε αυτό το στάδιο, αρωγός είναι συνήθως ένας πωλητής-σύμβουλος προγραμμάτων κινήτρων, ο οποίος βοηθά στο σχεδιασμό του προγράμματος και στην ενημέρωση των πελατών για τις τραπεζικές προσφορές. Για παράδειγμα, αν ο πελάτης τακτοποιήσει έγκαιρα την εξόφληση ενός δανείου του, επιβραβεύεται με κάποιο μπόνους.

Tα κίνητρα που συνήθως επιλέγουν να προσφέρουν οι τράπεζες είναι ταξίδια αναψυχής, διάρκειας συνήθως τριών η τεσσάρων ημερών. Tο πλεονέκτημα που παρέχει μια ταξιδιωτική προσφορά είναι η ευκαιρία που δίνεται στους πελάτες για ολιγοήμερες διακοπές σε αρκετά μέρη της επιλογής τους, καθώς και η δυνατότητα επιλογής από μέρους τους του χρονικού καθορισμού του ταξιδιού εντός ενός χρονικού ορίου 12 μηνών. Oι λεπτομέρειες των ταξιδιών πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια στους πελάτες, ώστε οι προσδοκίες τους να μην υπερβαίνουν τις προσφερόμενες υπηρεσίες.

Tα προγράμματα κινήτρων πρέπει να είναι ρεαλιστικά, ώστε να ενθαρρύνουν τον πελάτη να επιδιώξει την «κατάκτηση» του βραβείου που παρέχεται. Oι τράπεζες επιλέγουν συνήθως να διαμορφώνουν ανεξάρτητα ένα πρόγραμμα κινήτρων, αλλά υπάρχουν και οικονομικές υπηρεσίες που συνεργάζονται με πωλητές-συμβούλους για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. H προώθηση των προγραμμάτων αυτών γίνεται κυρίως με διαφημιστικές καταχωρίσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, που αποσκοπούν στην ευρεία ενημέρωση του κοινού.

Mε την ενίσχυση, λοιπόν, των πελατειακών σχέσεων, τα έσοδα μιας εταιρείας αυξάνονται συνεχώς και οι συνολικές αποδόσεις της αγοράς επηρεάζονται θετικά. Γι’ αυτό είναι σημαντικότερη η διατήρηση μιας καλής πελατειακής σχέσης, από την εξασφάλιση μιας καινούργιας, της οποίας η εξέλιξη είναι αρχικά αβέβαιη. Kαι τα ποσοστά είναι άκρως θεαματικά: η διατήρηση μιας μερίδας καλών πελατών μπορεί να σημάνει την αύξηση των κερδών κατά 100%!

Tags: επιμόρφωση
250417hdionlinebannergreek1728x90gif

Related Posts

Γίναμε «ένα χρόνο σοφότεροι»; Αλλάζοντας αντίληψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσιμο Νερό: Το νέο «χρυσάφι» επί γης!

by Insurancedaily editorial team
Jun 13, 2025
Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

by Νίκος Μωράκης
Jun 13, 2025
ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

ydrogios-insurancehome-insurancegif
asfalia-kinitwn-insurancegif
oncology-center300x250gif
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ