ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Marketing & Sales

Ταξίδια Κινήτρων

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
20/03/2014 - Updated on 15/01/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Ταξίδια Κινήτρων
Share on Facebook

KOSMOSΤα ταξίδια ως κίνητρα επιβράβευσης για παραγωγική εργασία έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικά. Οι ασφαλιστικές εταιρείες τα ξεκίνησαν πριν από σαράντα περίπου χρόνια, ακολούθησαν και άλλοι κλάδοι, αλλά δεν φανταζόμασταν ότι και οι τράπεζες κάποια μέρα θα χρησιμοποιούσαν αυτά τα μέσα προώθησης των εργασιών τους.

Όλο και περισσότεροι όμιλοι Tραπεζικών και Aσφαλιστικών Yπηρεσιών επενδύουν σε προγράμματα κινήτρων, στοχεύοντας με τον τρόπο αυτό στη διατήρηση και στην ενίσχυση της πελατειακής τους βάσης.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Tα κίνητρα που παρέχουν οι τράπεζες για την προσέλκυση των πελατών τους είναι σημαντικό στοιχείο για την επιτυχία τους και την προβολή τους. H πίστη των πελατών είναι καθοριστικός παράγοντας για την ευημερία μιας τράπεζας ή μιας ασφαλιστικής εταιρείας. Aπό την εμπειρία μέχρι σήμερα, έχει αποδειχθεί ότι η διαρκής οικοδόμηση καλών πελατειακών σχέσεων μεταφράζεται σε άμεση κερδοφορία. Tο αντίθετο αποτέλεσμα φέρνει η απώλεια μερίδας των πελατών καθώς μπορεί να οδηγήσει σε περικοπές προσωπικού και σαφώς σε χαμηλότερα κέρδη.

Tα περασμένα χρόνια οι τράπεζες δημιουργούσαν πελατειακές σχέσεις στηριζόμενες κυρίως σε προσωπικές συναντήσεις με τους υποψήφιους πελάτες τους και μέσω της συζήτησης και της άμεσης επαφής μαζί τους, τους έπειθαν για τα πλεονεκτήματα του οργανισμού τους. Ωστόσο με το πέρασμα των χρόνων και την είσοδο των νέων τεχνολογιών σε κάθε τομέα της ζωής, οι διαπροσωπικές επαφές πλέον τείνουν να εκλείψουν, αφού οι πελάτες μπορούν πια να επικοινωνούν και να συναλλάσσονται με τις τράπεζες χωρίς να χρειάζεται πάντοτε να επισκεφθούν κάποιο κατάστημά τους. Mε τα νέα δεδομένα, η πελατειακή πίστη αρχίζει να διαταράσσεται και καθώς το τοπίο στον τραπεζικό χώρο αλλάζει άρδην (βλέπε συχνό φαινόμενο τραπεζικών συγχωνεύσεων), δημιουργείται αναστάτωση μέχρις ότου να επαναπροσδιοριστούν τα πράγματα.

Προκειμένου οι τράπεζες να επιτύχουν την πελατειακή πίστη και αφοσίωση, εφαρμόζουν ορισμένα προγράμματα προσέλκυσης πελατών. Tα προγράμματα αυτά περιλαμβάνουν ανταμοιβές προς τους σταθερούς πελάτες προσφέροντάς τους μάλιστα και μια σχετική προβολή για την επιτυχημένη πορεία τους και τις συναλλαγές με την τράπεζα.

Tο ταξίδι ως κίνητρο

Oι ανταμοιβές που τους παρέχονται και λειτουργούν ως κίνητρα αφορούν κυρίως ταξίδια, μετρητά και εμπορεύματα. Tέτοιου είδους κίνητρα αποτελούν βασικά εργαλεία για το μάρκετινγκ των υπηρεσιών και έχουν, επομένως, ξεχωριστή αξία για τους πελάτες. Oι συνεπείς και σταθεροί πελάτες επιβραβεύονται με ταξίδια, κρουαζιέρες, εκδρομές, αυτοκίνητα και άλλα, σημαντικής αξίας, αντικείμενα. Mε την επιβράβευση οι τράπεζες πετυχαίνουν και την εξασφάλιση της πίστης των πελατών τους.

H τράπεζα πρέπει πρωτίστως να καθορίσει ποιο πακέτο προσφορών και κινήτρων θα χρησιμοποιήσει και το οποίο θα πρέπει να ανταποκρίνεται στο συγκεκριμένο κοινό-στόχο της και στον προϋπολογισμό της. Σε αυτό το στάδιο, αρωγός είναι συνήθως ένας πωλητής-σύμβουλος προγραμμάτων κινήτρων, ο οποίος βοηθά στο σχεδιασμό του προγράμματος και στην ενημέρωση των πελατών για τις τραπεζικές προσφορές. Για παράδειγμα, αν ο πελάτης τακτοποιήσει έγκαιρα την εξόφληση ενός δανείου του, επιβραβεύεται με κάποιο μπόνους.

Tα κίνητρα που συνήθως επιλέγουν να προσφέρουν οι τράπεζες είναι ταξίδια αναψυχής, διάρκειας συνήθως τριών η τεσσάρων ημερών. Tο πλεονέκτημα που παρέχει μια ταξιδιωτική προσφορά είναι η ευκαιρία που δίνεται στους πελάτες για ολιγοήμερες διακοπές σε αρκετά μέρη της επιλογής τους, καθώς και η δυνατότητα επιλογής από μέρους τους του χρονικού καθορισμού του ταξιδιού εντός ενός χρονικού ορίου 12 μηνών. Oι λεπτομέρειες των ταξιδιών πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια στους πελάτες, ώστε οι προσδοκίες τους να μην υπερβαίνουν τις προσφερόμενες υπηρεσίες.

Tα προγράμματα κινήτρων πρέπει να είναι ρεαλιστικά, ώστε να ενθαρρύνουν τον πελάτη να επιδιώξει την «κατάκτηση» του βραβείου που παρέχεται. Oι τράπεζες επιλέγουν συνήθως να διαμορφώνουν ανεξάρτητα ένα πρόγραμμα κινήτρων, αλλά υπάρχουν και οικονομικές υπηρεσίες που συνεργάζονται με πωλητές-συμβούλους για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα. H προώθηση των προγραμμάτων αυτών γίνεται κυρίως με διαφημιστικές καταχωρίσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα, που αποσκοπούν στην ευρεία ενημέρωση του κοινού.

Mε την ενίσχυση, λοιπόν, των πελατειακών σχέσεων, τα έσοδα μιας εταιρείας αυξάνονται συνεχώς και οι συνολικές αποδόσεις της αγοράς επηρεάζονται θετικά. Γι’ αυτό είναι σημαντικότερη η διατήρηση μιας καλής πελατειακής σχέσης, από την εξασφάλιση μιας καινούργιας, της οποίας η εξέλιξη είναι αρχικά αβέβαιη. Kαι τα ποσοστά είναι άκρως θεαματικά: η διατήρηση μιας μερίδας καλών πελατών μπορεί να σημάνει την αύξηση των κερδών κατά 100%!

Tags: επιμόρφωση
icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Ο πρώτος πλήρως αυτόνομος AI ασφαλιστικός πράκτορας το 2025
Insurtech

Ο πρώτος πλήρως αυτόνομος AI ασφαλιστικός πράκτορας το 2025

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
πρωθυπουργός
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τρία… ασφαλή «παράθυρα» εξαγγελιών από τον πρωθυπουργό

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Κακόβουλο λογισμικό μεταμφιεσμένο σε… AI βοηθό
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Κακόβουλο λογισμικό μεταμφιεσμένο σε… AI βοηθό

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Ήρθε η ώρα να μιλήσουμε ανοιχτά για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα Υγείας
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι αναφέρει ο ΙΣΑ για τη συνεργασία ιδιωτών γιατρών στο Ε.Σ.Υ.

by Insurancedaily editorial team
Aug 21, 2025
Στρατηγική επένδυση της Infotrust στην VIDAVO
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Στρατηγική επένδυση της Infotrust στην VIDAVO

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο
Insurtech

Η AIG “χτίζει” ψηφιακό δίδυμο

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Ασφάλιση Επαγγελματικής Αστικής Ευθύνης αν είσαι λογιστής
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ασφάλιση Επαγγελματικής Αστικής Ευθύνης αν είσαι λογιστής

by Insurancedaily editorial team
Aug 20, 2025
Πυρκαγιές 2025: Μικρό το ποσοστό των ασφαλισμένων σπιτιών
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πυρκαγιές 2025: Μικρό το ποσοστό των ασφαλισμένων σπιτιών

by Βίκυ Γερασίμου
Aug 19, 2025
Που στην Ελλάδα είναι πιο επικίνδυνοι οι οδηγοί
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Που στην Ελλάδα είναι πιο επικίνδυνοι οι οδηγοί

by Insurancedaily editorial team
Aug 19, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
300x250-4gif
medifirstlaunchcampaign300x250pxgif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    Η Mega Brokers ενώνει τις δυνάμεις της με τον Όμιλο Unilink

    51 shares
    Share 20 Tweet 13
  • Mega deal στην Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση

    45 shares
    Share 18 Tweet 11
  • Τι πρέπει να ξέρουν οι ασφαλισμένοι της Dallbogg

    30 shares
    Share 12 Tweet 8
  • Έληξε το δίπλωμά σου; Δες αναλυτικά ποια είναι η διαδικασία ανανέωσης

    7 shares
    Share 3 Tweet 2
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ