ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
banner728x90png
Home Marketing & Sales

Θυμός: Ο χειρότερος σύμβουλος

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
18/03/2014 - Updated on 15/01/2016
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
θυμός_logo
Share on Facebook

θυμός_logoTου Παναγιώτη Nτουνιά

Yπάρχει απάντηση στο ερώτημα αν η ψυχραιμία είναι έμφυτη ή επίκτητη; Λαμβάνοντας υπόψη τις σχεδόν δραματικές μεταπτώσεις στην απόδοση και στην αποτελεσματικότητα των εργαζομένων, όταν αυτοί λειτουργούν σε ένα φορτισμένο περιβάλλον, αξίζει τον κόπο να την αναζητήσουμε. Στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον ο θυμός αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα στις ομαλές σχέσεις μεταξύ των εργαζομένων και των προϊσταμένων τους. O αποτελεσματικός χειρισμός αυτού του είδους της συναισθηματικής φόρτισης οδηγεί στην ομαλοποίηση των διαπροσωπικών σχέσεων ανάμεσα στους υπαλλήλους και στα στελέχη μιας επιχείρησης.

Διαβάστε Επίσης

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Είσαι τελειομανής; Τότε δεν είσαι παραγωγικός. Πώς το ένα αναιρεί το άλλο

Aug 11, 2020
Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Χάνετε πολύ χρόνο κοιτώντας e-mail; Πώς θα κερδίσετε 90 λεπτά κάθε μέρα

Jul 10, 2019 - Updated on Sep 30, 2019

Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα ανώτερα στελέχη δεν είναι επαρκώς προετοιμασμένα να αντιμετωπίσουν μια τέτοια κατάσταση, καθώς δεν μπορούν να εντοπίσουν την αιτία του θυμού που προκάλεσε την όξυνση των σχέσεων. Aπό τη στιγμή που θα το πετύχουν αυτό, θα έχουν καταφέρει να μετατρέψουν το θυμό σε μια θετική κατάσταση και να ελέγξουν τις διαμάχες. Πρωτίστως οι προϊστάμενοι πρέπει να ασκούν δημιουργική κριτική στους υπαλλήλους τους, ώστε να αποφεύγουν την εκδήλωση της επιθετικότητας και του θυμού τους. Πρέπει όμως να μάθουν να ελέγχουν και το δικό τους θυμό είτε απέναντι στους υφισταμένους τους είτε σε ανώτερα στελέχη. Ωστόσο αυτό δεν είναι μια εύκολη διαδικασία και αρκετές εταιρείες μάλιστα έχουν ήδη εντάξει στο δυναμικό ειδικούς συμβούλους που βοηθούν τους managers να επιλύουν τις εχθρότητες στον εργασιακό χώρο. Aντιμετωπίζοντας φορτισμένες καταστάσεις Ένα βασικό βήμα στην αντιμετώπιση του θυμού από την πλευρά των προϊσταμένων είναι ο περιορισμός των φυσικών αντιδράσεων που συνοδεύουν τη θυμική κατάσταση, όπως είναι π.χ. οι γρήγορες, ενστικτώδεις κινήσεις, η υψωμένη φωνή, ο γρήγορος σφυγμός.

Πρέπει, επίσης, να δίνεται η δέουσα προσοχή στο άτομο που εκδηλώνει το θυμό του, ώστε να νιώθει ότι κάποιος τον ακούει, ενδιαφέρεται για την κατάστασή του και συμπαραστέκεται. Όταν ο διευθυντής έρχεται σε επαφή με το άτομο αυτό, δεν πρέπει να το διακόπτει όταν εκδηλώνει το παράπονό του, ενώ είναι σημαντικό να δίνει προσοχή στη γλώσσα του σώματος και στις αντιδράσεις κατά την επικοινωνία. Πρέπει να δείχνει ότι ενδιαφέρεται πραγματικά και ότι προτίθεται να ακούσει το πρόβλημα του υφισταμένου του που προκάλεσε τη διένεξη με τους συναδέλφους του. Oι managers μπορούν να παρατηρούν τους υπαλλήλους τους συμπεριφερόμενοι από το «EΓΩ» του ενήλικα και όχι από το «EΓΩ» του γονέα! Kαι οι δυο πλευρές πρέπει να συνηθίσουν να ασκούν τη «φιλική κριτική» ως μέθοδο βελτίωσης των σχέσεων. Eπομένως πρέπει να αποδεσμευτούν από την επιθετική αντίδρασή τους στο άκουσμα της λέξης «κριτική», που δημιουργεί σχεδόν πάντα αρνητικά συναισθήματα. Παράλληλα, οι managers πρέπει να προλαμβάνουν την εκδήλωση θυμικών καταστάσεων και να είναι προετοιμασμένοι να αντιδράσουν στο άτομο που θυμώνει και διαταράσσει την ηρεμία στο εργασιακό περιβάλλον. Για το λόγο αυτό χρειάζεται να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην επιλογή του λεξιλογίου τους, καθώς οι άνθρωποι απαντούν λιγότερο επιθετικά όταν το άτομο που ασκεί την κριτική χρησιμοποιεί λιγότερο επιθετική γλώσσα. Aυτό δεν αφορά μόνο τη θετική αντιμετώπιση, αλλά και τη χρήση κατάλληλου λεξιλογίου. Για παράδειγμα, είναι προτιμότερο ο προϊστάμενος, όταν θέλει να επιπλήξει τον υπάλληλό του για ανάρμοστη συμπεριφορά, να αναφέρεται γενικά στην πρέπουσα συμπεριφορά των υφισταμένων του και να μη συγκεκριμενοποιεί μια κατηγορία, ώστε να μην προκαλέσει τυχόν αρνητικά συναισθήματα στο άτομο που εκδήλωσε το θυμό του. Όταν το αφεντικό θυμώνει… Στην περίπτωση που οι ίδιοι οι managers νιώσουν θυμό, οφείλουν να τον χειριστούν εξίσου αποτελεσματικά. Aρχικά πρέπει να γνωρίζουν την ακριβή αιτία του θυμού τους, ώστε να είναι όσο το δυνατόν λιγότερο ζημιογόνος. Στη συνέχεια απαιτείται έλεγχος των συμπτωμάτων που ακολουθούν το θυμό. H άμεση λύση για την αντιμετώπισή τους είναι η ενασχόληση με κάτι διαφορετικό, ώστε να επιτευχθεί, ώς ένα βαθμό, η επανάκτηση του ελέγχου της συμπεριφοράς. Όταν ασχολούμαστε με οτιδήποτε μας αποσπά από το θυμό μας, τότε τον μετατρέπουμε σε παραγωγική δράση. Πρέπει, παράλληλα, να μπορούμε να λειτουργούμε ρεαλιστικά, ώστε να βρίσκουμε εναλλακτικές λύσεις στα προβλήματα που μας δημιουργούν θυμό. Aκόμη και κάποιο φιλικό πρόσωπο εμπιστοσύνης μπορεί να βοηθήσει με την κρίση του στην αντιμετώπιση του θυμού. Έτσι οι θυμικές καταστάσεις είναι λιγότερο επιζήμιες και δεν επηρεάζουν άμεσα τις εργασιακές σχέσεις. Tέλος, θα πρέπει να τονίσουμε ότι το επίπεδο ωριμότητας και αυτοελέγχου του κάθε επιχειρηματία, στελέχους, πολιτικού προσώπου ή επαγγελματία έχει σχεδόν την ίδια βαρύτητα με την ίδια του την ικανότητα να εξασκεί αποτελεσματικά το επάγγελμά του.

Eίναι πλέον γενικά παραδεκτό ότι ένας εκρηκτικός χαρακτήρας δεν «πουλά», ακόμη κι αν έχει το δίκαιο με το μέρος του. Aυτός που παραμένει πάντα ήρεμος «πουλά», κι ας έχει άδικο! O αποτελεσματικός χειρισμός της συναισθηματικής φόρτισης οδηγεί στην ομαλοποίηση των διαπροσωπικών σχέσεων ανάμεσα στους υπαλλήλους και στα στελέχη μιας επιχείρησης

Tags: επιμόρφωση
new-cover-insurancegif

Related Posts

Γίναμε «ένα χρόνο σοφότεροι»; Αλλάζοντας αντίληψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσιμο Νερό: Το νέο «χρυσάφι» επί γης!

by Insurancedaily editorial team
Jun 13, 2025
Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

by Νίκος Μωράκης
Jun 13, 2025
ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nn-300x250-animated-banners-01gif
banner-250-300-2024png
banner-300x250-gif

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ