ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
728x90jpg
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τι κάνει μια νέα επιχείρηση να πετύχει

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
26/11/2013 - Updated on 21/04/2017
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

porges-shellyΣύμφωνα με τα στατιστικά, εννιά στις δέκα νεοφυείς επιχειρήσεις αποτυγχάνουν. «Τι ακριβώς χρειάζεται για να γίνει η δικιά σας επιχείρηση επιτυχημένη;». Με αυτή την ερώτηση, η Shelly Porges από το βήμα του συνεδρίου «Disrupt, Startup, ScaleUp» (Αναστάτωση, Ξεκίνημα, Αναβάθμιση) που πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο στο Μέγαρο Μουσικής, στο πλαίσιο της παγκόσμιας εβδομάδας επιχειρηματικότητας, ανέλυσε τα τέσσερα «must» που διακρίνουν κάθε επιτυχημένο start up.

Η Shelly Porges έχει δημιουργήσει έξι επιχειρήσεις, αρχικά στο κομμάτι της παροχής συμβουλών προς μεγάλες αμερικανικές τράπεζες, και έχει αποχωρήσει επιτυχημένα από πέντε από αυτές, έχοντας κερδίσει περισσότερα από 200 εκατ. δολάρια. Πρώην στέλεχος της American Express και της Bank of America, αυτήν τη στιγμή προεδρεύει της εθνικής χρηματοδότησης για την καμπάνια «Ready for Hillary».

Διαβάστε Επίσης

Συγχωνεύσεις Ασφαλιστικών εταιρειών: Deals Δισεκατομμυρίων 

Συγχωνεύσεις Ασφαλιστικών εταιρειών: Deals Δισεκατομμυρίων 

Nov 22, 2022
7 deal ύψους 1,5 δις ευρώ που αλλάζουν την Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά

7 deal ύψους 1,5 δις ευρώ που αλλάζουν την Ελληνική Ασφαλιστική Αγορά

Apr 26, 2022

Ποια είναι τα τέσσερα βήματα που πρέπει να κάνει κάθε νέα επιχείρηση για να είναι επιτυχημένη σύμφωνα με τη Shelly Porges;

Αρχικά, όπως εξήγησε, η ιδέα, το προϊόν της επιχείρησης, θα πρέπει να δίνει λύση σε ένα πραγματικό πρόβλημα, προκειμένου κάποιος να θέλει να δώσει χρήματα για να την αποκτήσει. Θα πρέπει να είναι κατανοητή, συγκεκριμένη και εφαρμόσιμη. Η πρώτη εταιρεία που ίδρυσε η Shelly Porges αφορούσε στην παροχή συγκεκριμένων λύσεων και την πώληση μεθόδων σε μεγάλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα που έβλεπαν σταδιακά να χάνουν την πελατεία τους στον τομέα των πιστωτικών καρτών. «Γίναμε ειδικοί στον τομέα της αντιμετώπισης της φθοράς των πελατών», είπε χαρακτηριστικά και η εξειδίκευση αυτή της έφερε την πρώτη συμφέρουσα πώληση εταιρείας.

Το επόμενο βήμα αφορά στην εκμετάλλευση του δικτύου των επαφών. Οι πρώην πελάτες είναι ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για την προώθηση καταρχήν της ιδέας και τη χρηματοδότησή της και στη συνέχεια για την ανάπτυξη της επιχείρησης. Υπάρχουν, όπως εξήγησε και αλλού ευκαιρίες για ανεύρεση των αρχικών πόρων, όμως οι άνθρωποι που έχουμε ήδη επαφή μπορούν να αποδειχτούν εξαιρετικά σημαντικοί, αρκεί φυσικά αυτοί να είναι αξιόπιστοι.

Τρίτον, η εκμετάλλευση νέων τεχνολογικών δεδομένων. Η ίδια έφερε σαν παράδειγμα, στα πρώτα της βήματα, την εκμετάλλευση του διαδικτύου. Αν και τότε δεν ήξερε πολλά πράγματα για τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει το διαδίκτυο, αποφάσισε να το εκμεταλλευτεί για την επέκταση των επιχειρήσεών της. «Να είμαστε ανοικτοί σε δυνατότητες ακόμη και αν δεν μας κάνουν να νιώθουμε άνετα. Να βγαίνουμε από τη βολή μας» συμβούλεψε τους νέους υποψήφιους επιχειρηματίες.

Τέλος, η σημαντικότερη κατά τη γνώμη της συμβουλή, είναι «think big». Οι νέοι επιχειρηματίες θα πρέπει να αναπροσαρμόζουν το μοντέλο και τη στρατηγική τους, να σκέπτονται πάντα πως θα κάνουν την ιδέα τους μεγαλύτερη και να παίρνουν παραδείγματα από τις μεθόδους που χρησιμοποιούν άλλες επιτυχημένες επιχειρήσεις και να προχωρούν δυναμικά.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα των ελληνικών νεοφυών επιχειρήσεων, όπως τόνισε, είναι ο φόβος της αποτυχίας και η ελλιπής στήριξη της νέας επιχειρηματικότητας από κρατικούς φορείς. Σύμφωνα με την ίδια, το ενδεχόμενο της αποτυχίας αποτελεί τον «Νούμερο 1» φόβο για το 70% των Ελλήνων που θέλουν να υλοποιήσουν την ιδέα τους.

Αν και τη τελευταία διετία παρατηρείται «έκρηξη» από ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις, με κάποιες από αυτές να έχουν κάνει ήδη σημαντικά βήματα εξωστρέφειας, η περιορισμένη μέχρι στιγμής ενίσχυσή τους, τις κρατά μακριά από την επιτυχημένη εξέλιξή τους.

Στην εκδήλωση 50 ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις παρουσίασαν στο κοινό την επιχειρηματική τους ιδέα. Από αυτές επιλέχτηκαν οι 16 καλύτερες καινοτόμες ελληνικές εταιρίες, ενώ στους νικητές δόθηκαν συνολικά ως βραβείο 600 χιλ. ευρώ σε μετρητά και υπηρεσίες.

Οι διαγωνισμοί που διενεργήθηκαν ήταν οι εξής:

• Re-Inspire Greece για ομάδες αποφοίτων λυκείου ή πτυχιούχων πανεπιστημίου που αποφοίτησαν πρόσφατα, με καινοτόμες ιδέες που θα συμβάλουν στην ανάπτυξη του αγρο-διατροφικού τομέα της χώρας

• ΣΦΕΕ Innovation Project επιβραβεύει την καινοτομία, την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας και την ανάδειξη καινοτόμων προτάσεων στο χώρο της Υγείας- μία πρωτοβουλία του Συνδέσμου Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος και του οργανισμού Industry Disruptors – Game Changers

• CleanTech Open Global Ideas για τη δημιουργία ενός καθαρού και πράσινου κόσμου

• Get in the Ring , που σκοπό είχε να φέρει σε επαφή νέους και ταλαντούχους επιχειρηματίες με πιθανούς επενδυτές

• Creative Business Cup το παγκόσμιο πρωτάθλημα δημιουργικής επιχειρηματικότητας. Στις δημιουργικές βιομηχανίες εντάσσονται, το σχέδιο, η αρχιτεκτονική, η παραγωγή περιεχομένου, η διαφήμιση κ.ά.

Η Παγκόσμια Εβδομάδα Επιχειρηματικότητας έχει καθιερωθεί πλέον ως μία γιορτή ευκαιριών για τους νέους ανθρώπους παγκοσμίως. Ξεκίνησε το 2007 από τον Carl Schramm, πρώην πρόεδρο και CEO του Kauffman Foundation και τον πρώην Πρωθυπουργό του Ηνωμένου Βασιλείου, Gordon Brown και έχει ήδη επεκταθεί σε 145 χώρες, ενώ μόνο το 2012 περισσότεροι από 7,5 εκ. άνθρωποι συμμετείχαν σε σχεδόν 20 χιλ. events.

Βίκυ Κουρλιμπίνη

Πηγή:www.capital.gr

Tags: ΑΤΕ Ασφαλιστική
new-cover-insurancegif

Related Posts

Γίναμε «ένα χρόνο σοφότεροι»; Αλλάζοντας αντίληψη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πόσιμο Νερό: Το νέο «χρυσάφι» επί γης!

by Insurancedaily editorial team
Jun 13, 2025
Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Από τη GERLING στην HDI: 30 χρόνια ασφάλισης και καινοτομίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη

by Νίκος Μωράκης
Jun 13, 2025
ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

ΙΑΣΩ: Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης για την αντιμετώπιση της Καλοήθους Υπερπλασίας του Προστάτη

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 7,8% στην Κυκλοφορία Οχημάτων το Δεκέμβριο του 2013
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Τέσσερις και… σήμερα για τα ανασφάλιστα οχήματα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πράκτορες & bancassurance διαχειρίζονται πάνω από 2.4 δις ευρώ ασφάλιστρα

by Insurancedaily editorial team
Jun 12, 2025
Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 34 μεγαλύτεροι πράκτορες της ασφαλιστικής αγοράς το 2023

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες  (στοιχεία 2024)
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Οι 15 μεγαλύτεροι μεσίτες και πράκτορες (στοιχεία 2024)

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025
Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς
Ασφάλιση Επιχειρήσεων

Η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση αναδιαμορφώνει τον χάρτη της ασφαλιστικής αγοράς

by Insurancedaily editorial team
Jun 11, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
home-300x250gif
sofosbannergif
ai-in-fin-services-conference25conferencebanner300-x-250jpg

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ