ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Ειδήσεις Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών
Επικοινωνιακά λάθη;

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
08/10/2008
in Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Share on Facebook

Πιστεύουμε πως η ιδέα της ανακοίνωσης του «2008 ως Έτους Πρόληψης» από την Ένωση είναι εξαιρετική και ότι θα συμβάλει θετικά τόσο στην αντιμετώπιση της Υγείας του Λαού μας, όσο και του περιορισμού του Κόστους της Περίθαλψης. Φυσικά μια παρόμοια εκστρατεία θα συμβάλει και στην αναβάθμιση της εικόνας του κλάδου. Συγχαρητήρια σε όποιον είχε την ιδέα.

Πιστεύουμε όμως ότι η Ένωση επαναλαμβάνει για πολλοστή φορά ένα επικοινωνιακό λάθος, για αυτό και το επισημαίνουμε, μήπως το διορθώσει.

Διαβάστε Επίσης

Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama

Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama

Dec 24, 2025
contract

Εταιρεία Στεφανίδη: Άμεσες διαδικασίες για αποζημίωση από την Generali μετά από φωτιά

Dec 24, 2025

Χρησιμοποιεί ορισμένα ΜΜΕ ως αποκλειστικούς Χορηγούς Επικοινωνίας της εκστρατείας προκειμένου να δώσει έκταση στη δημοσιότητα της είδησης που θέλει να κυκλοφορήσει στο ευρύτερο κοινό και αποκλείει τον Κλαδικό Τύπο με μια όχι και τόσο κολακευτική δικαιολογία:

– Δεν μας ενδιαφέρει ο Κλαδικός Τύπος γιατί η είδηση απευθύνεται στο ευρύτερο κοινό!
– Δεν είναι κάτι που αφορά τον Κλάδος μας! Μεταξύ μας, δεν χρειάζεται η είδηση! Έξω χρειάζεται!

Δύο ουσιαστικά επιχειρήματα, ωστόσο, παραμερίζουν τη συγκεκριμένη δικαιολογία ως πρόχειρη και αβάσιμη: Πρώτον, αποκλείουν 30.000 περίπου εργαζόμενους στον Κλάδο των Ασφαλειών από το Ευρύτερο Κοινό!

Οι εργαζόμενοι στον Κλάδο των Ασφαλειών δεν… αρρωσταίνουν και δεν έχουν ανάγκη να συνειδητοποιήσουν την ανεκτίμητη Αξία της τακτικής «Πρόληψης της Υγείας τους»! Η δικαιολογία ότι, ούτως ή άλλως θα ενημερωθούν από τις Διαφημίσεις, τις Εκδηλώσεις και από τα τρία έντυπα που προθυμοποιήθηκαν να χρησιμοποιηθούν ως Χορηγοί Επικοινωνίας, δεν δικαιολογείται, γιατί αλλιώς περνάνε τα Μηνύματα όταν επαναλαμβάνονται σταθερά και αλλιώς όταν προβάλλονται ως διαφήμιση! Σίγουρα, από τον Κλαδικό Τύπο, θα περνούσαν πιο αποτελεσματικά στους 30,000 περίπου εργαζόμενους στον Κλάδο.

Το σημαντικότερο ερώτημα που δεν έχει απάντηση είναι το εξής:
Θα πείραζε, και πού θα πείραζε, θα κόστιζε και πού θα κόστιζε, αν διάβαζαν σύσσωμοι οι εργαζόμενοι στον Κλάδο για την «Πρόληψη της Υγείας τους» από τον Κλαδικό τύπο;Οι εργαζόμενοι στον Κλάδο των Ασφαλειών, ως «Κέντρα Επιρροής» του ευρύτερου κοινού δεν μπορούν να λειτουργήσουν ως «εξαιρετικοί πρεσβευτές» στη διάδοση της εκστρατείας στους συγγενείς, γνωστούς και φίλους τους;

Πόσες εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες θα επηρεάζονταν από τους εργαζόμενους στον Κλάδο που θα χρησιμοποιούσαν την «Πρόληψη» και θα έσπευδαν και αυτοί να κάνουν το ίδιο!
Και όχι μόνον. Άλλες εκστρατείες χρησιμοποιούν όλα σχεδόν τα ΜΜΕ ως Χορηγούς Επικοινωνίας! Όσο περισσότερα ΜΜΕ χρησιμοποιηθούν, τόσο το καλύτερο!

Δεύτερον, δεν δικαιολογείται, όπως και αν το σκέπτονται οι υπεύθυνοι της Επικοινωνίας της Ένωσης ο αποκλεισμός των κατ’εξοχήν Μέσων Επικοινωνίας του Κλάδου!

Δεν μπορείτε κύριοι να αποκλείετε από μια τόση σοβαρή εκστρατεία τον Κλαδικό Τύπο που αποτελεί το αποκλειστικό Μέσο Επικοινωνίας των Ασφαλιστικών Εταιρειών με τα δύο Μοναδικά Δίκτυα Διανομής που διαθέτει.

Οι 3000-4000 Διαμεσολαβούντες επικοινωνούν , ο κάθε ένας, με εκατοντάδες έως χιλιάδες Πελάτες τους που είναι και Πελάτες σας!
Το Κλαδικό Έντυπο, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως «Κέντρο Επιρροής» προς τους Κοινούς Πελάτες τους και Πελάτες σας, για να τους παροτρύνει να χρησιμοποιήσουν την «Πρόληψη της Υγείας τους» που συμφέρει όλους μας!

Είναι σαν να ετοιμάζει μια μεγάλη βιομηχανία τροφίμων μια χρήσιμη μεγάλη εκστρατεία Πρόληψης της Υγείας των Καταναλωτών Πελατών της, χρησιμοποιεί τρία «Ειδικού Τύπου» ΜΜΕ ως Χορηγούς Επικοινωνίας και… αποκλείει τον δικό της «Ειδικό Τύπο» των Τροφίμων που είναι το αποκλειστικό Μέσο επικοινωνίας με τα Supermarket και τους υπόλοιπους Εμπόρους με τους οποίους συνεργάζεται, και οι οποίοι είναι οι μοναδικοί που έρχονται σε άμεση επικοινωνία με τους Πελάτες τους!

Μήπως… ντρέπεστε να… αναφέρετε ως «Χορηγούς Επικοινωνίας»… έξι… Κλαδικά Έντυπα που εσείς…. συντηρείτε… δίπλα στον άλλον, πλην της Καθημερινής, «Ειδικό Τύπο»;

Τι να πούμε!
Το “InsuranceDaily”, όπως πάντα, εκφράζει τις δικές του απόψεις και αυτές του «Επιστημονικού Μάρκετινγκ»!

icsbanner-insurance-daily-111png

Related Posts

Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama

by Insurancedaily editorial team
Dec 24, 2025
contract
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Εταιρεία Στεφανίδη: Άμεσες διαδικασίες για αποζημίωση από την Generali μετά από φωτιά

by Insurancedaily editorial team
Dec 24, 2025
Πήρε έγκριση χάπι για την παχυσαρκία
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πήρε έγκριση χάπι για την παχυσαρκία

by Insurancedaily editorial team
Dec 23, 2025
Δράσεις αλληλεγγύης από το σύλλογο ΙΣΧΥΣ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Δράσεις αλληλεγγύης από το σύλλογο ΙΣΧΥΣ

by Insurancedaily editorial team
Dec 23, 2025
Tο νέο ΔΣ στην Εθνική Ασφαλιστική – Δηλώσεις Γ. Κώτσαλου & Δ. Μαζαράκη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Tο νέο ΔΣ στην Εθνική Ασφαλιστική – Δηλώσεις Γ. Κώτσαλου & Δ. Μαζαράκη

by Insurancedaily editorial team
Dec 23, 2025
Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Feel Safe Insurance: Safe Place για κάθε γυναίκα που χρειάζεται ασφάλεια

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Η Allianz και το «Ασφαλιστήριο Σοκολάτας»

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Δ. Γαβαλάκης: Οι προτεραιότητες για το 2025-2028 στο Επιμελητήριο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συντάξεις χωρίς σοκ

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025
Με “μυστικούς” πελάτες η ΤτΕ θα ελέγχει τις ασφαλιστικές
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Συνεργασία του ομίλου Φωτιάδη με την Alpha Bank

by Insurancedaily editorial team
Dec 22, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
nat-cat-gif-300x250-v1gif
300x250gif
banner-300x250-cyprialifegif

TOP#5 Insurancedaily

  • Βραβεύσεις για τους συνεργάτες του γραφείου ΠΑΡΟΝ

    Βραβεύσεις για τους συνεργάτες του γραφείου ΠΑΡΟΝ

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Χριστουγεννιάτικο Bazaar από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» και «Τα Παιδικά Χωριά SOS» στα γραφεία της Groupama

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Εταιρεία Στεφανίδη: Άμεσες διαδικασίες για αποζημίωση από την Generali μετά από φωτιά

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Πήρε έγκριση χάπι για την παχυσαρκία

    1 shares
    Share 0 Tweet 0
Εγγραφή στο Newsletter

+12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

Facebook Instagram Youtube
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
  • Όροι χρήσης
  • Προστασία προσωπικών δεδομένων
  • Cookies
  • Πληροφορίες
  • Επικοινωνήστε μαζί μας
© MORAX MEDIA Α.Ε.

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

  • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
  • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
  • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
  • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
  • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
  • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
  • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

Add New Playlist

No Result
View All Result
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ

© 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ