ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
eurolife-728x90-1gif
Home Marketing & Sales

Αυτές είναι οι 14 χειρότερες τακτικές πωλήσεων

Insurancedaily Editorial Team by Insurancedaily Editorial Team
02/11/2015 - Updated on 06/11/2015
in Marketing & Sales, Ασφαλιστικές Ειδήσεις
A A
Αυτές είναι οι 14 χειρότερες τακτικές πωλήσεων
Share on Facebook

salesman2Θέλετε να πετύχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα και να αυξήσετε την παραγωγικότητά σας; Μήπως είστε από αυτούς που ενώ νομίζουν ότι τα κάνουν όλα σωστά δεν βλέπουν τα επιθυμητά αποτελέσματα;

Αποφύγετε τις τακτικές πώλησης που ακολουθούν με κάθε τρόπο. Μπορεί να μην γίνεται από τη μία ημέρα στην άλλη ο μεγαλύτερος πωλητής στον κόσμο, όμως το σίγουρο είναι ότι θα δείτε ουσιαστική διαφορά στις σχέσεις με τους υφιστάμενους και υποψήφιους πελάτες σας.

Διαβάστε Επίσης

Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων

Δωρεά της MEGA BROKERS στον Ξενώνα Κακοποιημένων Γυναικών του Δήμου Αθηναίων

Jul 1, 2025
ΤτΕ

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

Jul 1, 2025

1.Περιμένετε κάποιον άλλο να δημιουργήσει ευκαιρίες για σας

Η έλλειψη αναζήτησης συνήθως αποδεικνύεται μοιραία όταν πρόκειται για τις πωλήσεις. Η επιτυχία σας εξαρτάται από την ικανότητά σας να δημιουργείτε καινούριες ευκαιρίες.

2. Δεν προετοιμάζεστε για τις συναντήσεις σας

Η πιο πολύτιμη δραστηριότητα με την οποία μπορείτε να ασχοληθείτε είναι να περνάτε χρόνο πρόσωπο με πρόσωπο με τους υφιστάμενους και υποψήφιους πελάτες σας. Είναι λάθος να μην αξιοποιείτε αυτό τον χρόνο.

3. Δεν ακούτε

Μία ανικανότητα – ή απροθυμία – να ακούτε καλά αποδεικνύει ότι έχετε έλλειψη πειθαρχίας. Κανείς δεν θέλει να αγοράσει από κάποιον που δεν ενδιαφέρεται αρκετά γι’ αυτά που λένε.

4. Ξεκινάτε με το προϊόν σας

Εκτός κι αν είστε η Apple, δεν είστε η Apple. Το να προσπαθείτε να ανοίξετε εναν διάλογο ξεκινώντας με το προϊόν σας κατά κύριο λόγο προκαλεί αντίσταση. Επίσης κάνει αυτό που πουλάτε να μοιάζει με εμπόρευμα.

5. Ανταγωνίζεστε στις τιμές

Εκτός και αν είναι η επιλεγμένη στρατηγική της εταιρείας σας, το να μπαίνετε σε ανταγωνισμό τιμών είναι μία από τις χειρότερες τακτικές πώλησης. Και σας εμποδίσει να φέρετε αποτελέσματα.

6. Λέτε ψέμματα ή δεν θέτετε τις σωστές προσδοκίες

Δεν υπάρχουν πολλά χειρότερα πράγματα από το να ψεύδεστε στην προσπάθεια να κερδίσετε στη δουλειά. Τα ψέμματα από παράλειψη δεν είναι λιγότερο βλαβερά, το οποίο σημαίνει ότι πρέπει να τεθούν οι σωστές προσδοκίες ακόμη και αν πιστεύετε ότι απειλούν το να κλείσει η συμφωνία.

7. Δεν δείχνετε συνέχεια

Το να αποτύχετε να κρατήσετε τις υποσχέσεις και δεσμεύσεις σας υποδεικνύει ότι δεν νοιάζεστε, ότι δεν δίνετε σημασία στη λεπτομέρεια και δεν είστε προσεχτικός, ή ότι δεν είστε έμπιστος. Ακόμη και οι μικρές δεσμεύσεις έχουν σημασία.

8. Αποφεύγετε τις ευθύνες

Όταν πουλάτε κάτι, είστε υπεύθυνοι για τα αποτελέσματα που πουλήσατε. Το να αποφεύγετε τις ευθύνες σας κάνει να φαίνεστε ότι δεν είστε έμπιστος για να μπείτε στην «ομάδα» των πελατών σας. Αν δεν είστε κύριος αυτού που πουλάτε είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα κάνετε μελλοντική πώληση.

9. Έχετε κακή νοοτροπία

Το να έχετε αρνητική ή κυνική στάση είναι θλιβερό. Η μετάδοση αυτής της ασθένειας είναι ακόμη χειρότερη. Τα αποτελέσματα ξεκινούν στο μυαλό σας και μία κακή νοοτροπία είναι ρίζα κακών αποτελεσμάτων.

10. Τα παρατάτε

Η έλλειψη επιμονής και επαγγελματικής επιθυμίας να «κυνηγήσετε» τους πελάτες των ονείρων σας θα περιορίσει πάρα πολύ την επιτυχία σας στις πωλήσεις. Μπορείτε να εκπαιδεύσετε τους πελάτες των ονείρων σας ότι θα φύγετε και ότι μπορούν να σας περιμένουν.

11. Επιλέγετε το λάθος μέσο επικοινωνίας

Το να στείλετε ένα email αντί να πάρετε τηλέφωνο όταν είναι αναγκαίο να γίνει μία κρίσιμη συζήτηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να καταστραφεί μία σχέση. Όταν ένα ζήτημα είναι σημαντικό, το λάθος μέσο υποδεικνύει ότι δεν νοιάζεστε, ή ότι αποφεύγετε τον δύσκολο διάλογο.

12. Ζείτε μέσα στην αλληλογραφία σας

Τα email δεν είναι η δουλειά σας. Η πιο σημαντική δουλειά που πρέπει να κάνετε δεν γίνεται στα εισερχόμενα μηνύματα του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου. Δεν θα είστε ποτέ όσο παραγωγικός μπορείτε αν αφήσετε τις προτεραιότητες άλλων ανθρώπων να αντικαταστήσουν τις δικές σας.

13. Δεν αναπτύσεστε ούτε προσωπικά ούτε επαγγελματικά

Αυτό που παίζει τον μεγαλύτερο ρόλο είναι το επιχειρηματικό δαιμόνιο και η γνώση της κατάστασης. Αν θέλετε να είστε ένας έμπιστος σύμβουλος, τότε χρειάζεστε την εμπιστοσύνη και τη θέληση που σαν κάνουν κάποιον που οι άλλοι θα του επιτρέψουν να τους συμβουλέψει. Αν δεν μεγαλώνετε, τότε μικραίνετε.

14. Βρίσκετε δικαιολογίες

Οι δικαιολογίες δείχνουν ότι δεν υπάρχει τίποτα που θα μπορούσατε ή θα θέλατε να κάνετε διαφορετικά. Αν όμως δεν έχετε τα αποτελέσματα που θέλετε, πρέπει να κάνετε κάτι άλλο, έτσι δεν είναι; Οι δικαιολογίες είναι η προσπάθειά σας να εξηγήσετε λογικά τα φτωχά αποτελέσματα και να βγάλετε από πάνω σας την ευθύνη. Το να βρίσκετε δικαιολογίες για την αποτυχία σας σας αποδυναμώνει.

np-katoikia-468x60px-new-1jpg

Related Posts

ΤτΕ
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Πρόστιμα 235.500 ευρώ σε ασφαλιστικές από την ΤτΕ το 2024

by Βίκυ Γερασίμου
Jul 1, 2025
5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

5 γυναίκες σε κομβικές θέσεις μιλούν για τη μητρότητα και την καριέρα στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 30, 2025
M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

M&A Summit: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

by Insurancedaily editorial team
Jun 27, 2025
Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Rebranding Trust: Η πρόκληση του marketing στην ασφαλιστική αγορά

by Νίκος Μωράκης
Jun 26, 2025
Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Νέο ΔΣ στην Ευρώπη Ασφαλιστική: Πρόεδρος ο Σ. Κόκκαλης & Αντιπρόεδρος – Διευθύνων Σύμβουλος ο Ν. Μακρόπουλος

by Insurancedaily editorial team
Jun 26, 2025
Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Π. Δημητρίου – Generali: Ξεπεράσαμε προσδοκίες, αλλά τώρα ήρθε η ώρα να μεγαλώσουμε τη διαφορά

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
Προσωρινό ΔΣ στον ΠΣΑΣ με απόφαση πρωτοδικείου
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

Προς  την απόλυτη εξυγίανση το Επικουρικό Κεφάλαιο

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025
CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”
Ασφαλιστικές Ειδήσεις

CAPA: «Θάρρος και αλήθεια» στις προκλήσεις της παραπληροφόρησης στο επίκεντρο της πρώτης εκδήλωσης “CAPAcities”

by Insurancedaily editorial team
Jun 25, 2025

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
banner-300x250-03revfinalgif
banner-250-300-2024png
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ